Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa monen tonnin laukkuja ?

Vierailija
16.05.2021 |

Ostaako joku oikeasti monen tonnin laukkuja rahalla, jonka on rehellisellä, verotetulla työllä tienannut ? Siis joku ihan täysipäinen ihminen ?

Minä olen luullut, että niitä hankitaan vain rikollisella rahalla, esim. huumekaupoilla saaduilla rahoilla tai lahjusrahoilla (oligarkit yms.) tai sitten sokerideittailulla tms.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ei tajua millaista varakkaan elämä on. Ei sillä ole merkitystä maksaako joku satasen vai tonnin. 

Vierailija
2/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä oo väliä paljonko se maksaa jos rahaa löytyy ja jonkun tietyn tuotteen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti.

Vierailija
4/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika painavia jos monta tonnia ovat.

Vierailija
5/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itse olen ostanut kaksi, ja kolme saanut lahjaksi (yhden mummilta, yhden exältä ja yhden nykyiseltä puolisolta)

Enempää en luksuslaukkuja kaipaa, nämä riittävät mun tarpeisiin ja jäävät perinnoksi lapselle ja kummitytolle, samoin kun mun arvokorut. 

Ihan rehellisiä veronmaksajia ollaan ja täysipäisiäkin.

6/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen tonnin laukussa ostettaessa on muistettava, että muun habituksen pitäisi olla linjassa laukun kanssa. Näyttää jotenkin tökeröltä, jos kantaa 2 000e laukkua mutta takki on 50e H&M.

Vierailija
7/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymmentä käyttövuotta hyvälle laukulle on ihan normaalia. Ekoteko.

Vierailija
8/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Monen tonnin laukussa ostettaessa on muistettava, että muun habituksen pitäisi olla linjassa laukun kanssa. Näyttää jotenkin tökeröltä, jos kantaa 2 000e laukkua mutta takki on 50e H&M.

H&M on weetee ihmisten ostospaikka. Ne harvemmin ostaa monen tonnin laukkuja.

Vierailija
9/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat??

Vierailija
10/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ja venäläiset turistit ja amerikkalaiset risteilyturistit ennen. Ei nykyään.

Vierailija
11/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse olen ostanut kaksi, ja kolme saanut lahjaksi (yhden mummilta, yhden exältä ja yhden nykyiseltä puolisolta)

Enempää en luksuslaukkuja kaipaa, nämä riittävät mun tarpeisiin ja jäävät perinnoksi lapselle ja kummitytolle, samoin kun mun arvokorut. 

Luuletko tosiaan että nämä nykyiset luksuslaukut kelpaavat tulevaisuudessa sun lapselle ja kummitytölle?

Parasta muistaa se kuolinsiivous ja heivata ne kassit suosiolla kaatikselle.

Vierailija
12/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti köyhät niitä ostaa

Vierailija
13/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymmentä käyttövuotta hyvälle laukulle on ihan normaalia. Ekoteko.

Hyvin hoidettuna kestää pidempäänkin ja jää seuraavalle sukupolvelle. Mun ensimmäinen merkkilaukku on mummilta peritty ja oli mun sen saadessa jo ainakin 20 vuotta vanha, nyt  35 vuotta enemmän. 

Vierailija
14/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimisnainen  100 kg  + tuhannen euron laukku,  noh, niin.

Vierailija
15/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti köyhät niitä ostaa

Henkisesti köyhät keskittyvät arvostelemaan muiden elämää kun omasta puuttuu mielenkiintoinen sisältö.

Vierailija
16/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Ei, vaan on nimenomaan taitolaji osata yhdistää halpaa ja kallista! Tästä hyvänä esimerkkinä vaikkapa Tanskan kruununprinsessa Mary, jolla on ollut H&M mekko ja Louboutinit yhtaikaa eräällä juhlaillallisella ja kokonaisuus oli tyrmäävän kaunis. Tiedän, koska olin itse samoilla illallisilla.

Vierailija
17/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan että nämä nykyiset luksuslaukut kelpaavat tulevaisuudessa sun lapselle ja kummitytölle?

Kun on fiksuna hankkinut ajattomia ja arvonsa säilyttäviä klassikkomalleja niin kyllä kelpaavat. 

Vierailija
18/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Huhhuh-Sofia-Belorfin-kadessa-yli-10-000-…

Paitsi että onko edes aito? :D

Tai nämä?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kultakelloja-luksusveskoja-ja-okypaahtimi…

AliExpressistä löytyy tuollaisia muutamilla kympeillä tai satasella.

Vierailija
19/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ei tajua millaista varakkaan elämä on. Ei sillä ole merkitystä maksaako joku satasen vai tonnin. 

No vaikka olen varakas niin kyllä sillä on väliä. En maksaisi laukusta tonnia. Muutaman kympin korkeintaan. Se on vain laukku. En maksaisi puhelimestakaan tonnia. 500 euron puhelin on mulle maksimi ja samalla saan parhaan hinta/laatu suhteen. Tv taas on monen tonnin oled. Auto on muutaman tonnin arvoinen koska ajan alle 10 000 vuodessa niin en tarvitse parempaa enkä arvosta autojakaan niin paljoa että ostaisin jonkun esim. 100 000€ auton.

Kannattaa muistaa että myös varakkaat ihmiset arvostavat eti asioita :)

Vierailija
20/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luksuslaukuista tulee vintagea. Ovat todella haluttuja ja arvo voi jopa nousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan