Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isa Häkkinen, 27, myy seksiä työkseen: “En keksi muuta työtä, josta saisin näin paljon palkkaa

ap_
15.05.2021 |

Isa Häkkinen, 27, myy seksiä työkseen: “En keksi muuta työtä, josta saisin näin paljon palkkaa ja jossa olisi näin suuri itsemääräämisoikeus"

Neljän laudaturin ylioppilas vaihtoi 40-tuntisen työviikon tarjoilijana seksipalveluiden myymiseen – eikä hän häpeä työtään.
https://yle.fi/uutiset/3-11738880

Kommentit (670)

Vierailija
121/670 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni uranainen olisi valmis maksamaan siitä, että saisi kerrankin kunnon kyydit, kuten alan elokuvissa.

Miksi emme esineellistä miestä, kuten miehet esineellistää naisen? 

Totta, joku sellainen mies joka osaisi tehdäkin jotain, toisin kuin moni niistä joita saa ilmaiseksi. Näistä tulee lähinnä sellainen olo että tyhjän saa pyytämättäkin, jos sitten vaikka maksamalla saisi jotain kunnollista.

Vierailija
122/670 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko valittaa kuluttajansuojalautakuntaan jos palvelun laatu ei vastaakaan luvattua?

Tätä "tuotetta" sinulle tuskin edes myytäisiin, koska myyjä saa määrätä kenelle haluaa tavaraansa kaupata. 

Sori siitä. Ja sitten takaisin hikikomeroon käteen vetämään, mars mars..

Yllätys: muussakin kaupassa myyjä saa valita asiakkaansa, tosin laissa määritellyin ehdoin.

Jos et päästä manneja sisään varastamaan olet käräjillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/670 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isa on ilmeisen älykäs nainen, joka kuitenkin koko ajan nollaa henkistä pääomaansa paitsi myymällä itseään, myös rääväsuuna Twitterissä. Naisellahan on todella lyhyt pinna.

Vierailija
124/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti. Mikäs siinä reikää myydessä, saavat rahaa, en usko , että mielenterveys tykkää siitä, että myy kehoaan rahasta. Sillä on seuraukset, pankkitili voi rahasta kasvaa, mutta kyllä se jäljet jättää. Sitten kun pitäisi perhettä perustaa, kuka mies haluaa vaimoksi reikäänsä myyneen. Jos olisin mies, en kyllä ottaisi vaimoksi alapäätään myyvää naista.

Aika harva mieskään on "kunnollinen", jalat ristissä pitänyt unelma-aviomies. Mutta vaatimuksia riittää kyllä naisille siitä huolimatta.

Sinä et ehkä ole törmännyt oikeaan viiteryhmään. Ns. kunnon miesten ei tarvitse elää "jalat ristissä" päätyäkseen käytännössä selibaattiin nuorena aikuisena. Se onnistuu ihan hyvin menemällä harvemmasti asutulla paikkakunnalla töihin ja elättämällä itsensä siellä rehellisellä työllä, anniskelupaikkoja vierastaen. Nuoret naiset sen sijaan kulkeutuvat yliopistokeskuksiin ja siellä riittää vientiä myös tavallisemman oloisille naisille, yksittäinen seikkailija-alfauros kun voi palvella hyvinkin laajaa ihailijakuntaa.

Vierailija
125/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008262119.html

Uusi haastattelu missä ihanoi ammattiaan ja suosittelee muillekkin.

No voihan tuo nuorena hauskaa ollakkin ja helpolla saada rahaa ja helpon elämän nuorena jos itse vielä valikoi asiakkaat.

Mutta entäs sitten kun ulkonäkö rupsahtaa ja alkaa tulla vanhaksi?

Kuka mies haluaa ex-prostituoidun siinä vaiheessa naisystäväkseen? Ulkonäön lisäksi myös maine mennyt. Vanhat ex-prostituioidut eivät ole miesten keskuudessa suuressa huudossa, kun parisuhdekumppaneita katsellaan.

Itse luin kirjan 1800-luvulta jossa vanhat prostituioidut kertoivat, että heitä ei enää halua kukaan eivätkä he saa miehiä edes miesystäväksi eivätkö ole minnekkään tervetulleita. Kertoivat olevansa hylkiöitä. Toivottavasti Isaa odottaa parempi kohtalo, mutta pahoinpelkään että edelleen on ilkeitä asenteita.

Vierailija
126/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopan kulttuuri on tuloillaan myös Suomeen 👍

- Eiku huivipäide kulttuuri ? Siemenet on jo itämässä ja kannabis-unikko kanavat tekeillä . Estoisille pllavapäille käy kuin lappalaisille . Uusi aika alkaa puheesta .

Vierailija
127/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee vaa miehen löytämisee.

Harva mies kelpuuttaa pilalle mennyttä naista. Ihan oikeasti! Kuka haluu naisen, joka on maannu kymmenien miesten kanssa?

Vierailija
128/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvätuloisella , vakiotöissä olevalla varaa ostaa s- palveluja ? Duunarin perhe ei elä , jos ukko kyntää horoa rahalla .

Vierailija
129/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on tässäkin asiassa hintansa. Jos hinta on tarpeeksi korkea, jokaikinen myy itsensä. Tämä on fakta, vaikka kuinka väittäisin muuta. Jos laitetaan naisen seksimyynti ja lapsien nälkäkuolema vastakkain, niin en usko että yksikään äiti jättää myymättä itseään. Jollekin on helpompi tehdä seksityötä kuin jotain muuta työtä. Jollain toisella se on toisinpäin. Itse olen siinä välissä. Seksi ei minulle ole mitään pyhää vaan nautinnollista josta voi nauttia usean kanssa, vaikka kerralla. Huonoista painoista voisin ottaa vaikka hinnan. En ole ikinä rahastanut tai edes maksattanut drinkkejä enkä antanut ekalla tapaamisella, silti voisin vaikka myydä itseäni, jos joku maksaisi tarpeeksi hyvin.

Joillekin seksi on pyhää ja varattu vain yhdelle.

Vierailija
130/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaakohan áhtéríín?

Pimpsa 500e/työntö.

Syväkurkku 1000e/työntö

Anaali 1500e/työntö.

Tai sitten voit ostaa paketin vapaa jyystö kaikkiin reikiin 20 000e/ tunti.

Onko sinulla likviditeettiä ?

t. luxushu0ra Dubaista.

Joka kuudes kerta puoleen hintaan ja aina saat bonukset ,heippa!

-   Ottaisin itse nauhalle kaiken . Myöhemmin sillä voisi rahastaa lisää .

Vierailija
131/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies kelpuuttaa pilalle mennyttä naista. Ihan oikeasti! Kuka haluu naisen, joka on maannu kymmenien miesten kanssa?

Sellainen jolle seksi on normaalia, eikä mitään pyhää tai tabu.

Vierailija
132/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako tuloistaan verot, eläke - ja sairauskulut ja onko vain pummi, joka nostaa vielä työttömyys- ym. tuetkin. Voisi hänellä olla toiminimi ja maksaa yrittäjäeläkkeensä. Tavaran myynnistä maksetaan alvi kin.

Vierailija
133/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa miesraukat maksaa tuollaisesta siiderinisäkkäästä itsensä kipeäksi. Muualla noin vaatimattomalla vartalolla päivystetään kadulla ja tienataan kymppejä per laaki.

Vierailija
134/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
135/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse kannata prostituutiota, mutta särähtää korvaan tuollainen, että ihminen menisi jollain tapaa pilalle. Mielestäni ihminen ei mene pilalle eikä ihmisen ihmisarvo vähene, vaikka hän olisi harrastanut seksiä monenkin ihmisen kanssa. 

Jos joku ei halua naista tai miestä, joka on harrastanut paljon irtosuhteita ja ehkä jopa myynyt seksiä niin se on täysin hyväksyttävää. En itsekkään halua sellaista ihmistä, koska oma seksuaalisuus ei kohtaa tällaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on asia, jota voi harrastaa rahasta ja kenen kanssa tahansa. Minulle ei ole silti minkäänlaista tarvetta halventaa ja puhua pilalle menemisestä, kun asia ei liity minun elämääni millään tapaa. Jos joskus tapaisin ihmisen, joka olisi avoin irtosuhteille niin sellanen ihminen ei olisi minulle se "oikea" ja voisimme molemmat jatkaa omaa elämäämme eikä minulla edelleenkään olisi tarvetta halventaa toista elämäntyylinsä vuoksi. On myös todella tekopyhää, että monet miehet harrastavat irtosuhteita, mutta eivät salli sitä naiselta ja haluaisivat itselleen vaimoksi jopa neitsyen.

Vaikka näin puolustankin niin kuten sanoin, en hyväksy prostituutiota missään muodossa ja mielestäni tällainen toiminta esineellistää ihmisen ja nainen joka myy itseään ja mainostaa sitä "voimaannuttavana" tekee karhunpalveluksen kaikille naisille. Aivan, kuin nainen olisi aina ostettavissa oleva "tavara" eikä ihminen, jolla on ihmisarvo, kuten miehelläkin on. Nainen ei tule koskaan vapautumaan jos tällaiset naiset jatkavat toimintaansa ja kertovat kuinka "voimaannuttavaa" on myydä itseään joko livenä tai jakaa netissä puolialastomia kuvia. Se ei ole vapautta, se ei voimaannuta vaan se se esineellistää ja kahlitsee naisen miehen katseen alle.

Vierailija
136/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki kamarit lämpöisinä.

Vierailija
137/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse kannata prostituutiota, mutta särähtää korvaan tuollainen, että ihminen menisi jollain tapaa pilalle. Mielestäni ihminen ei mene pilalle eikä ihmisen ihmisarvo vähene, vaikka hän olisi harrastanut seksiä monenkin ihmisen kanssa. 

Jos joku ei halua naista tai miestä, joka on harrastanut paljon irtosuhteita ja ehkä jopa myynyt seksiä niin se on täysin hyväksyttävää. En itsekkään halua sellaista ihmistä, koska oma seksuaalisuus ei kohtaa tällaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on asia, jota voi harrastaa rahasta ja kenen kanssa tahansa. Minulle ei ole silti minkäänlaista tarvetta halventaa ja puhua pilalle menemisestä, kun asia ei liity minun elämääni millään tapaa. Jos joskus tapaisin ihmisen, joka olisi avoin irtosuhteille niin sellanen ihminen ei olisi minulle se "oikea" ja voisimme molemmat jatkaa omaa elämäämme eikä minulla edelleenkään olisi tarvetta halventaa toista elämäntyylinsä vuoksi. On myös todella tekopyhää, että monet miehet harrastavat irtosuhteita, mutta eivät salli sitä naiselta ja haluaisivat itselleen vaimoksi jopa neitsyen.

Vaikka näin puolustankin niin kuten sanoin, en hyväksy prostituutiota missään muodossa ja mielestäni tällainen toiminta esineellistää ihmisen ja nainen joka myy itseään ja mainostaa sitä "voimaannuttavana" tekee karhunpalveluksen kaikille naisille. Aivan, kuin nainen olisi aina ostettavissa oleva "tavara" eikä ihminen, jolla on ihmisarvo, kuten miehelläkin on. Nainen ei tule koskaan vapautumaan jos tällaiset naiset jatkavat toimintaansa ja kertovat kuinka "voimaannuttavaa" on myydä itseään joko livenä tai jakaa netissä puolialastomia kuvia. Se ei ole vapautta, se ei voimaannuta vaan se se esineellistää ja kahlitsee naisen miehen katseen alle.

Jokainen toki tekee itse valintansa ja kantaa niiden seuraamukset. Ei vain oikein aukene tuo ajatusmaailma, missä päädytään myymään persettä, kun palvelualalla on kurjaa. Sellainen ihminen, jolla on työmoraali ja synapsiradat kohdillaan, hankkii itselleen vaikka käden taitoja ja työllistää itsensä. muualle.

Vierailija
138/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono ilmaisu, yksinomaan. Tutkimuksessa, mm. Bellhouse, Crebbin, et al. kuvattiin asia niin, että seksityöllä on kuin onkin negatiivinen vaikutus tekijänsä (oman ajan) romanttisiin suhteisiin (78% oli kokenut asian näin) . Se johtunee osaksi siitä, että mekaaninen seksityö usein etäännyttää suorituksen siihen siviilissä liittyvistä tunteista, ja tämän tunteiden sitominen seksiin takaisin saattaa olla vaikea noin vain palauttaa. Toinen romanttisen suhteen osapuoli aistii tällaisen roolittamisen vaikeuden, ja kokee suhteessa sen takia esimerkiksi turvattomuuden ja mahdollisesti riittämättömyyden tunteita. Brittitutkimuksessa (Sanders et al)  kuvatiin asia niin, että seksityöhön tutustumattomat partnerit eivät pystyneet olemaan varmoja enää oikeastaan mistään, eli siitä, milloin toinen osapuoli käytti seksityön kehittämiä näyttelijäntaitojaan ja milloin oli aidosti romanttisesti seksistä kokeva ja uusia asioita löytävä kumppani. Sellainen kumppani tietenkin saattaa löytyä, joka sietää enemmän epävarmuutta, mutta parisuhdekumppaniehdokkaat jäävät harvemmaksi kuin ehkä voisivat.

En minäkään menisi pelaamaan tennistä jonkun Nadalin kanssa, mestari pitkästyisi, ja itse tuntisin koko ajan joutuvani toimimaan ja epäonnistumaan kaukana omien taitojeni yläpuolella. 

Vierailija
139/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuon palveluista oikeasti maksaa?

Vierailija
140/670 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan maksaisi mitään yli 25v naisen panemisesta?

Moni maksaa vanhoista mummeleistakin. Ja kulahtaneista narkkareista. Ei kaikilla miehilläkään ole paljoa rahaa. Itsekunnioituksesta puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän