Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämärtynyt käsitys omasta iästä - peukutusketju

Vierailija
14.05.2021 |

Kuvitteleeko sukusi varhaisteini menevänsä täysi-ikäisestä? Onko keski-ikäinen työkaverisi omasta mielestään yhä kuin parikymppinen? Nyt kehiin kokemukset siitä, kun käsitys omasta iästä on hämärtynyt! Peukku ylös = samaa mieltä, älytöntä kuvitella noin eikä ole realistista. Peukku alas = eri mieltä, ihan normaalia ajatella näin ja pitää paikkansa.

Nauratti, kun n. 65 v nainen vaunutteli vauvaikäistä lapsenlastaan ja mietti ääneen, että mahtaapa muut ajatella hänen olevan vanha äiti. Teki mieli sanoa, että sokea Reettakin tajuaa, että tuon ikäinen ei ole vauvan äiti. :D

Ap

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivitonen lihava mies, joka antoi pakit liki 20 vuotta nuoremmalle naiselle ja ajatteli, että vastaan tulisi vielä vastaava tarjous.

Vierailija
2/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu näyttää aina automaattisesti henkkarit ostaessaan alkoholia. Tulee myötähäpeä kun hänellä on ikää noin 40 ja näyttää todellakin ihan ikäiseltään. Kassat on ihan jooo tota kiitos kiitos vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelivitonen lihava mies, joka antoi pakit liki 20 vuotta nuoremmalle naiselle ja ajatteli, että vastaan tulisi vielä vastaava tarjous.

Pelkkä nuoruus ei takaa laatua, ainakaan aina.

Vierailija
4/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kuvittelen edelleen olevani 26-vuotias, fyysisesti 36-vuotias ja oikeasti olen 46-vuotias. Ei tätä osaa oikein hahmottaa. Maallinen tomumaja rapistuu, mutta pää ei pysy perässä. Onneksi osaan kuitenkin käyttäytyä ikäisteni odotusten mukaisesti (julkisesti).

Vierailija
5/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit, jotka kuvittelevat menevänsä tytärtensä siskosta. Voin sanoa, että en ole nähnyt vielä yhtään äitiä, joka näyttäisi olevan tyttärensä sisko.

Vierailija
6/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä sitten juttu lehteen ensi viikolla?

Vierailija
7/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, ikä on numero. mitäs juokset kaatuillessasi miesten perässä, kun ei ole avuja ja loiselle kestitystä ei tarjota.

Vierailija
8/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinit nyt aina luulevat olevansa vanhempia kuin oikeasti ovatkaan. Kuka 13-vuotias ei olisi joskus käyttänyt tokaisua "minä olen jo aikuinen"? Siihen ikään kuuluu aikuisuuden kokeileminen, ei niinkään iän hämärtäminen.

Vierailija
9/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja esimerkkejä

Vierailija
10/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on juuri sen ikäinen kuin tuntee olevansa. Juridisen iän pitää saada itseilmoituksella määritettäväksi. Biologisesti 13-vuotias on tarpeeksi kypsä itse päättämään, minkä ikäinen on.

Vierailija
11/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja esimerkkejä

Huonoa tässä on se, että peukutus menee väärinpäin

Vierailija
12/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa blurrataan ihoa niin paljon, että meinaa nenäkin kadota siinä samalla

Vierailija
13/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naimaton viiskymppinen nainen on haahuillut sekalaisten opintojen parissa ja kun hänen veljenpoikansa, liki 30 vuotta nuorempi aloitti yliopisto-opiskelut ja tämä täti oli jollakin työllisyyskurssilla, hän kertoi veljenpojalle heidän olevan nyt kollegoita, vaikka tädin keskenjääneistä yliopisto-opiskeluista oli 25-vuotta. Samainen täti oli muutama vuosi sitten junamatkalla oksennustaudissa joutunut ramppaamaan junan vessassa ja arveli kanssamatkustajien luulleen, että on TYTTÖ vissiin vähän juhlinut.

Vierailija
14/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli vielä aikaisempina vuosikymmeninä, kun yliopisto-opintojen kestoa ei ollut rajoitettu, nämä soluasunnoissa asuvat n:nnen vuoden, opintonsa piloille ryypänneet, yli 30- vuotiaat veteraaniopiskelijat, jotka jakelivat hyviä opiskeluvinkkejä ja lyöttäytyvät fuksienkin seuraan vertaisina, jos oli mahdollisuus pummia olut tai paukku.

Vierailija
15/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit, jotka kuvittelevat menevänsä tytärtensä siskosta. Voin sanoa, että en ole nähnyt vielä yhtään äitiä, joka näyttäisi olevan tyttärensä sisko.

Minä olen, nimittäin äitini. Eräs henkilö kysyi minulta olenko äitini sisko...

Vierailija
16/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä isonkin ikäeron sisaruksia...

Vierailija
17/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä isonkin ikäeron sisaruksia...

Kaverini sai pikkuveljen kun oli 25-vuotias. Isänsä oli löytänyt uuden naisen ja pistivät pullat uuniin.

Vierailija
18/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, älä unta näe. Ole alakoululaisten lastenlasteni kanssa paljon ulkoillut ja olen 70 v. Muutamia kertoja on puistoissa äidit puhutelleet minua niiden lasten äitinä.

Onko jotenkin vaikea käsittää, että mummoikäinen ei aina näytä mummolta?

Tämä ei siis ole oma mielipide, vaan nimenomaan nuorten äitien, joille en edes aina ole kertonut totuutta.

Vierailija
19/82 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, nimittäin äitini. Eräs henkilö kysyi minulta olenko äitini sisko...

Sama, ulkomailla hotellin respassa naishenkilö kysyi minulta maksanko huoneen visalla vai köteisellä. Äitini seisoi vieressä ja sanoin, että äitini maksaa! Nainen oli hölmistynyt ja alkoi kyselemään mistä olette, kun äitini on niin nuoren näköinen. Siinä sitten ihmettelimme, kun paljastui, että nainen ja äiti olivat melkein saman ikäisiä ja minä tyttärenä näytin vanhemmalta.

Vierailija
20/82 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys iästä hämärtyy, jos näkee toista usein eikä huomaa omaa vanhenemistaan. Suvun mustalammasraikulipoika on vielä nuorukainen viiskymppisenäkin, kun ei ole voinut vakiintua, kun kaikki naiset ovat älynneet lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme