Jäisitkö huomenna kotiin näillä oireilla?
Eilisestä lähtien vatsa ollut sekaisin. Ei varsinaista ripulia, mutta vatsaa möyrii ja sattuu ja joka kerta kun syön tai juon niin kipu yltyy ja sitten tulee kiire vessaan. Lievää etovaa oloa, päänsärkyä ja vetämätön olo on myös.
Menisitkö töihin? Itse olen kahden vaiheilla. Etätyö ei ole vaihtoehto.
Kommentit (16)
Meillä tuo olisi ilman sairauslomatodistusta palkaton päivä.
Ottaisin nyt precosan ja menisin huomenna töihin.
Riippuu vähän työstä. Joskus nuorena olin ärrällä töissä, vuoroissa aina yksin, takahuoneeseen ei saa mennä jos sisällä asiakkaita. En menisi tuollaiseen paikkaan vatsavaivaisena.
Kandee vielä saikuttaa, nyt kun saa täyden palkan ekaltakin päivältä. Se on hiljaista vittuilua Petteri Orbanille.
Jään kotiin ilman mitään oireita. Ei nappaa mennä töihin.
Precosaa syöty eilisestä lähtien, samoin maitohappobakteerit joita muutenkin syön joka päivä. Ei apua näistä.
Ap
Tottakai menisin. Ärsyttää kun porukka jää pois yhdestä mahan kurinasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pikku mahapöpötartunta juuri juhannukseksi koko työporukalle onkin kiva ylläri...
Minä en mene huomenna missään nimessä töihin. Vedin pe-la sellaisen rännin, että vieläkin varmaan vähän humalassa. Lisäksi pääsin naimaan jotain 18-vuotiasta naista. No se nyt ei ollut se pointti, mutta huomenna on krapulapäivä eli olen "kipeänä".
Mulla ollut tänään kuumetta enkä päässyt sängystä ylös hoipertelematta kuin pari tuntia sitten. Huomenna normisti töihin niin kuin aina. Laskupino odottaa maksaa, yrittäjälle kukaan maksa saikkupäivistä. Buranaa tai muuta lääkettä suuhun ja sulle jo mainostettua precosaa tai Imodiumia.
Jäät kotiin. En menisi tartuttamaan muita.
Toivon, että kukaan ei tule tartuttamaan minua ja toimin itse samoin.
Sulla on vatsatauti, älä laita kiertämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pikku mahapöpötartunta juuri juhannukseksi koko työporukalle onkin kiva ylläri...
Jännä juttu, että hyvällä käsihygienialla mahapöpöt jää yleensä tarttumatta, harva niistä on oikeasti hengitysilman kautta tarttuva. Jos ap ei sylje muiden päälle, muut pesevät kätensä eivätkö nuole sormiaan niin kas, 99% tartuntamahdollisuuksista on torpattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan ap kirjoitti ettei mitään kunnon oireita ole. Vatsan mörinää, päänsärkyä ja väsyä. Miten leivot siitä mahapöpötartunnan? Luultavasti ap:lla minimalistinen ruokamyrkytys.
Edelleen ärsyttää nämä, jotka on yhdestä vihlaisusta maalaavat epidemian.
Kuulostaa vatsataudilta. Mutta se pitää kyllä aikuisen ihan itse tietää. Jos vatsatauti, niin ehdottomasti kotiin. Se leviää niin herkästi.
En. Helle tekee tätä ja meillä on muutenkin iso kynnys jäädä töistä pois. Koska eläinten hyvinvointi.