Missä on Lauri Karhuvaara, tietääkö joku miksi ei näy aamutelevisiossa.
Lupsakka Lauri oli niin mukava. Onko vielä lomalla vai liekö saanut potkut.
Kommentit (22)
Tuskin saa potkuja, kun isobroidi on MTV:n tj.
en katso mtv3 aamutelkkari. Late hikoilee ja sen puku on aina aivan liian pieni. Jotenkin pursuu joka puolelta. YÖK.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 19:19"]
Kamalaa arvostelua täysin epäoleellisista asioista... kertoo enemmän arvostelijasta kuin arvosteltavasta :(
[/quote]
Se, antaako haastattelija haastateltavalle mahdollisuuden vastata esittämäänsä kysymykseen, on todellakin hyvin oleellista haastattelijan ammattitaidon kannalta. Lauri Karhuvaaralla ei ole tätä ominaisuutta, vaan hän todellakin puhuu aina haastateltaviensa päälle ja keskeyttää nämä. Ja tätä on jatkunut vuosikausia, niin rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:21"]
Lauri on varmaankin lomalla. Ilman Lauria aamut eivät ole mitään. Tykkään Laurin tavasta eläytyä haastatteluihinsa, hän ottaa aina kulloisenkin asian kuin se olisi maailman tärkein.
Pekka Karhuvaara ei ole MTV:n toimitusjohtaja.
[/quote] Oli vielä 2006, huoh!
Karhuvaaran polvi leikattiin keväällä. Elokuussa todettiin, että paraneminen ei ole edennyt toivotulla tavalla, vaan kipua on edelleen. Edessä oli siis uusi leikkaus ja uusi pitkä sairausloma. Huomenta Suomesta puuttuu iso osa, kun Karhuvaara ei ole töissä. Tykkään hänen tavastaan heittäytyä haastatteluihin, hän on aidosti kiinnostunut haastateltavistaan ja näiden edustamista mitä erilaisimmista asioista.
Lähtiköhän se Ritken perään yhdysvaltoihin, vaikutti niin ihastuneelta :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 17:37"]
Lähtiköhän se Ritken perään yhdysvaltoihin, vaikutti niin ihastuneelta :)
[/quote]
Saahaankohan myö Suomalaiset nyt uusi Amerikanvävy Ritkestä nyt kun ne Sauli ja Adamkin erosivat. Ajatella!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:09"]
Lauri Karhuvaaralla on raivostuttava tapa keskeyttää aina haastateltavansa. Hän ei koskaan anna näiden puhua loppuun asti vaan puhuu päälle, keskeyttää ja sönköttää omiaan. Ikävä ihminen.
[/quote] Eikä sitäpaitsi hallitse pukeutumistaan eikä kieliä
Missä on Lauri Karhuvaara kun ei ole pitkään aikaan näkynyt aamu teeveessä.Kaipaamme häntä.Ilman Lauria ei aamu tv ole mitään.
Lauri Karhuvaaralla on raivostuttava tapa keskeyttää aina haastateltavansa. Hän ei koskaan anna näiden puhua loppuun asti vaan puhuu päälle, keskeyttää ja sönköttää omiaan. Ikävä ihminen.
Lauri on varmaankin lomalla. Ilman Lauria aamut eivät ole mitään. Tykkään Laurin tavasta eläytyä haastatteluihinsa, hän ottaa aina kulloisenkin asian kuin se olisi maailman tärkein.
Pekka Karhuvaara ei ole MTV:n toimitusjohtaja.
Loukkasi jalkansa ja on nyt sairauslomalla.
Ällöttävä imelä naivi ukko, liian pienissä vaatteissa
Kamalaa arvostelua täysin epäoleellisista asioista... kertoo enemmän arvostelijasta kuin arvosteltavasta :(
Missä on LK? Tänään ip Hakaniemen Kauppahallin portailla työnnettiin pyörätuolissa sisälle rakennukseen
Lauri Karhuvaaran polvi ei parantunutkaan niin hyvin kuin ensin näytti, ja on nyt pitkällä sairauslomalla. Huomenta Suomesta puuttuu paljon, kun Lauri ei ole vetämässä aamuja. Lauri jaksaa aina olla tosissaan kiinnostunut jokaisesta haastateltavastaan.
Eilen näin Laurin Itäkeskuksessa , ei ole polvi parantunut kun meno oli tosi vaivalloista .
Eihän juontohommissa polvea tarvita! !hmisiä on paljon raihnaisempina fyysisissä töissä. Loisii saikulla!
Mielistelevä tekopyhä pelle.