Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle annatte vielä iltaisin velliä?

Vierailija
30.06.2006 |


Meillä kaksivuotias juo edelleen iltaisin velliä. Äitini mielestä tuosta tavasta tulisi päästä eroon ja onhan nuo vellijauheet melko tyyriitäkin. Mutta ei kai tuosta mitään haittaakaan ole, vai? Eikö velli kuitenkin ole ihan terveellistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa kuvitella ainakaan. mä en ole antanut omalle lapselle ikinä mitään vellejä, kun en oikein tajua niiden päälle. syököön puuroa.

Vierailija
2/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei oo ikinä annettu vellejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tuo vellin juonti tapa on jäänne sieltä ihan vauva-ajoilta. Se vain jäi siihen puuron rinnalle. Teen tosin aika laihan vellin.



ap

Vierailija
4/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole koskaan syöty vellejä. Puurolla ja maidolla ovat pärjänneet. Mutta ei kai siitä haittaakaan ole, kunhan et vaan tuttipullosta enää anna.

Vierailija
5/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mitä haittaa siitä nyt on, jos 2-vuotias juo tuttipullosta vellin? Hampaille ei ehdi tulla mitään haittaa tuonvertaisesta imemisestä.

Vierailija
6/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen sai velliä vähän yli 2-vuotiaaksi pullosta iltaisin.

Eikä tuo tuttipullo varmaan kerran päivässä ehdi hampaitakaan vinoon vääntämään :) Meillä ainakin neidin vellinjuonti kesti max. 5min...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


ap

Vierailija
8/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on perinteinen puuromaa, Ruotsi sen sijaan vellimaa. Siellä jopa aikuiset juovat velliä.

Meillä on ollut kolme vellilasta ja yksi puurolapsi,onneksi jokaiselle on löytynyt sopiva vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruna-porkkanavelliä, pillillä mukista ja ikää on jo liki 6v!!! ;)

Vierailija
10/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lopetti sen itse. En kyllä kovin paljon yli 2-vuotiaalle enää antaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullosta on velli aina juotu. Se on helppo ja kätevä. Maitoa meillä on aina tarjottu tissistä (ennen 1v ikää) ja tämän jälkeen lasista tai nokkamukista.

Pullosta ei ole haittaa, meillä ainakin pestään hampaat ihan normaalisti iltavellin jälkeen.

Esikoinen söi velliä aamuin illoin 3,5 vuotiaaksi, oli todella kranttu ruuan suhteen joten piti hänet hengissä.

Vierailija
12/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan juoda koska puuro ei maistu, saapa viljaa edes jostain. Nokkamukista juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin kuinka moni antaa vielä velliä, ei kysytty kuinka moni antaa puuroa, kuinka moni ei ole ikinä antanutkaan velliä.

Meillä poika 2v2kk ja syö velliä joka aamu ja ilta, ja tuttipullosta.

Vierailija
14/14 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kysyttiin kuinka moni antaa vielä velliä, ei kysytty kuinka moni antaa puuroa, kuinka moni ei ole ikinä antanutkaan velliä.

Meillä poika 2v2kk ja syö velliä joka aamu ja ilta, ja tuttipullosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi