Vuokralainen käräjöi likaisesta vuokramökistä, joutui maksajaksi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007974305.html
Kunnon läävä:D
Omistajan mielestä viihtyisä, vaikka siellä hänen omaa vanhaa roinaansa ja tahraiset petivaatteet.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vuokraaja taas sellainen, joka tottunut hotellitasoiseen majoitukseen.
Harva haluaa nukkua jonkun muun tahrimalla patjalla.
Sitten ei kannata majoittua missään kodin ulkopuolella
No en ole tuollaista patjaa vielä nähnyt. Kun hotellihuoneet/mökit ovat jatkuvasti siivottuja, niin ikilikaantuneet patjat menevät vaihtoon ja patjan sotkija maksaa korvaukset.
Näyttää aika hyvin hikoillulta patjalta, noita on kyllä hotelleissakin pilvin pimein. Kun jokainen nukkuja hikoilee siihen jonkun vajaan litran joka yö, niin kyllä siihen jälkiä jää, eikä siitä mitään korvauksia tarvitse maksella.
Niissä hotelleissa joita itse käytän patjat vaihdetaan säännöllisin välein. Vietän sen verran paljon hotelleissa että olen oppinut tarkastamaan. Tässä on varmaan joku pihi, hieman vanhempi henkilö vuokranantajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi mennyt lähellekkään ton näköstä paikkaa ....yksi päiväkin olisi ollut liikaa kyseisessä paikassa..
maksaa tosta nyt jotaki???!! Häh??
Kaamea, tunkkaisen näkönen romupesä 😞
Tuommoisia mökkejähän kansa rakastaa! Olihan täällä vähän aikaa sitten ketju Huvila&Huussi tuhoamisesta, miten kamalaa on kun ei arvosteta sitä vanhaa takkaa, alkuperäisiä seiniä ja esineitä! Mökin pitää näyttää mökiltä! Ja nyt ei kelpaa.
Jokainen pitää sellaisesta kuin pitää. Itse tykkään siististä, puhtaasta, valkoisesta, harmaasta ja tummansinisestä. Ei mitään turhaa, värikkäät matot ihan ok, ei pölyä lampuissa. Pihan pitää myös olla hyvin hoidettu. Inhoan vanhanaikaisia tapetteja, turhia lasitavaroita, takkaa, hirttä, kankaista lampunvarjostimia. En halua mökkielämä vie minut jonnekin 70-90 -luvuille.
Miksi ihmeessä kuvassa näkyy jonkun valokuvia ja kynttelikkö? Oikeastiko joku ei korjannut tuollaisia muistoesineitä talteen ennen vuokraamista. Mökki kaipaa kunnon siivoamista ja pintaremonttia. Mulle joutuisi maksamaan että suostuisin tuollaiseen kirpunpesään menemään.
Siis 2000 e kk vuokra? 🙉 Tällä rahalla pääsee johonkin Lontooseen viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä romukämppä. Miksi vuokraaja ei ole laittanut tavaroitaan johonkin kaappiin? Itse inhoan kaikkea pientä tilpehööriä. En olisi kyllä tuollaisesta oikeuteen lähtenyt.
Jos inhoat tilpehööriä niin luultavasti et vuokraa tilpehöörimökkiä tai kysyt voiko romut kuskata muualle siksi aikaa mutta et ala käymään jälkikäteen oikeutta koska et saanut suutasi auki kun tilanne oli päällä?
Ihmeen hyökkäävä tyyli sulla. Tuliko nyt parempi mieli?
Huvikseni katsoin vuokramökkejä. Hirttä ja ruskeat puiset keittiön kaapit. Inhoan yli kaiken ruskeaa väriä sisustuksessa. Hirsi nyt vaan on niin tunkkainen.
Jotenkin ymmärrän bloggaajien innostuksen marmoriin.
Nämä mökkien sisustukset on joidenkin yli 80-v naisten ja yli 60-v miesten haluamia; punainen tiiliseinä, ruskeat kaapistot, valkoinen 15 e kahvinkeitin ja takka ja hirsiseinät. Patjat ostettu vuonna 1992.
Vierailija kirjoitti:
Nämä mökkien sisustukset on joidenkin yli 80-v naisten ja yli 60-v miesten haluamia; punainen tiiliseinä, ruskeat kaapistot, valkoinen 15 e kahvinkeitin ja takka ja hirsiseinät. Patjat ostettu vuonna 1992.
Todellakin. ns sisustus haisee ihan vanhalle tunkkaiselle äijälle.
Äijälle siivoaminen on aiiiiivan tuntematon käsite.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset kupruilevat melamiinikeittiökaapit ja 80-luvulta peräisin oleva ruskeäsävyinen muovista tehty ”räsy”matto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin oikeus toteutui.
Minkälaisissa läävissä te asutte, jos tuon tason hyväksyisitte vuokramökiksi?
Kamala rojupesä ja 2000 vuokra! Pitäisi vuokranantajallakin olla jonkilainen tolkku.2000 euroa kuukaudesta eli liene kova hinta. 500 euron per viikko.
On se aika kova hinta jos vertaa millaisen asuinkäyttöön tarkoitetun huoneiston saisi vuokrattua samalla rahalla.
No sitten kannattaa vuokrata sellainen huoneisto.
Kannattaa huomata, että vuokranantaja oli välittömästi kutsunut putkimiehen avaamaan tunkeutuneet viemärin. Vesi oli tarkastettu ja todettu talousvedeksi kelpaavaksi ja viikon sisällä terveystarkastaja oli tutkinut tilat ja todennut ,että kaikki oli ikäänsä nähden asiallisessa kunnossa.
Ei kannata vuokrata kulahtanutta mökkiä mikäli haluaa luksusta.
Puhtaat patjat ei ole luksusta vaan ihan normioletus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin oikeus toteutui.
Minkälaisissa läävissä te asutte, jos tuon tason hyväksyisitte vuokramökiksi?
Kamala rojupesä ja 2000 vuokra! Pitäisi vuokranantajallakin olla jonkilainen tolkku.2000 euroa kuukaudesta eli liene kova hinta. 500 euron per viikko.
On se aika kova hinta jos vertaa millaisen asuinkäyttöön tarkoitetun huoneiston saisi vuokrattua samalla rahalla.
No sitten kannattaa vuokrata sellainen huoneisto.
Kannattaa huomata, että vuokranantaja oli välittömästi kutsunut putkimiehen avaamaan tunkeutuneet viemärin. Vesi oli tarkastettu ja todettu talousvedeksi kelpaavaksi ja viikon sisällä terveystarkastaja oli tutkinut tilat ja todennut ,että kaikki oli ikäänsä nähden asiallisessa kunnossa.
Ei kannata vuokrata kulahtanutta mökkiä mikäli haluaa luksusta.
Puhtaat patjat ei ole luksusta vaan ihan normioletus.
Vuokralainen itse on voinut liata kun ollut tyytymätön. Pitää pystyä näyttämään toteen ja koettaa sopia ensin.
No mä lähtisin vaan takaisin jos vuokrattavassa loma-asunnossa olisi jotain omistajan valokuvia ym rihkamaa ja sitten vaatisin rahat talaisin. Pitää olla hyvät kuvat asunnosta jonka vuokraa, mielenkiintoista tietää minkälaisella kuvalla tätäkin läävää on mainostettu.