Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin

Kommentit (2971)

Vierailija
361/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Harry ja Meghan haluavat yksityisyyttä niin silloin pidetään turvat kiinni. Ei anneta haastatteluja, ei mennä jalkapallostadioneille pitämään puheita eikä kirjoitella kirjoja herttuattaren titteliä käyttäen. Oltaisiin kun kusi sukassa ja toivotaan että aika hoitaa ja ihmset unohtaa. 

Ensin lähdettiin hovista  metelin kanssa kun ei ole yksityisyyttä ja nyt tungetaan isoon ääneen joka paikkaan ja laitetaan kuvia Instaan, Faseen ja nettisivuille että varmaan saadaan olla esillä. Arvostella ei kuitenkaan saa tai sitten hajoaa pää ja ruvetaan haukkumaan muita. Siinä on pilalle lellitty pentu ja kolmannenluokan näyttelijä joka luuli prinsessasadut todeksi ja joutui pahasti pettymään. 

He halusivat elää vapaammin yksityiselämäänsä ja kasvattaa poikansa ilman että Dm tai Sun on koko ajan jauhamassa shittiä! Etkö ymmärrä eroa!?

En minä ainakaan keksi millä muulla tavoin he saisivat rahaa esim. Turvallisuus kuluihin kuin pitänällä puheita ja juuri nämä diilit netfliksin yms kanssa.

Ensin sinä ja kaverisi vingutte täällä että hovin ei kuulu maksaa hebkivartijoita ja sitten kun he itse tienaavat niin siitäkin vingutaan, ei kaupan kassana oikein maksella näitä kuluja.

Kumpikaan heistä ei kaipaa hovielämää ja ovat omien sanojensa mukaan onnellisia siellä missä ovat nyt.

Jatka toki länkyttämistä mutta ihan turhaa se on.

223vastaa: Nyt ne hyökkääkin perhettä vastaan, ei lehdistöä. Olen edelleen sitä mieltä että turvat kiinni. Likapyykkiä ei pestä julkisesti. 

Mulla ei ole tarvetta länkyttää brittien veropunnista yhtään. Se on ihan yks ja hailee mulle. Toi rusinat pullasta kaksinaismoraali on ihan sieltä syvältä ittestään. Suut supussa, tittelit ja arvot pois ja sivussa kaikesta niin ei tarvita henkivartijoita ja sen sellaisia.  Se on ilmeisesti tämän pariskunnan kohdalla niin että ihan "niin tavallista ja turvallista" elämää ei sitten kuitenkaan haluta  vaan esillä pitää  olla. 

Ymmärsin että Harrylle tuli yllätyksenä että isi ei maksakaan kuukausrahaa jolla voisi elellä Amerikan miniän kanssa tekemättä töitä.  Nämä taloudelliset asiat ovat juuri niitä joita tavalliset ihmiset joutuvat miettimään ja ottamaan huomioon. Tavallisen elämän tavoittelu olisi kannattanut aloittaa siitä.

Tässä nyt oon pari vuotta seuraillut sunin ja dailymailin keskustelupalstoja, otettakoon nyt esimerkiksi vaikka surullisen kuuluisa, Meghan itketti Katea tapaus, ei ihan yksi eikä kaksi henkeen liittyvää uhkausta riitä mitä sieltä luin. Samoin on myös tälläkin palstalla toivottu kuolemaa heille ja jopa lapselleen, jo ennen haastatteluita tai muita.

Joten on ihan selvää että he eivät voi ikinä viettää täysin tavallista elämää, aina voi löytyä joku seko ja siihen pitää varautua.

Mielestäni tämä on se syy miksi isän todellakin olisi pitänyt se turvallisuus maksaa, tai sitten aikoinaan valita niin ettei kasvata Harrya julkisuudessa, mutta pakko oli laittaa kuvia lehdille ja näin ollen tehdä Harrysta julkisuuden henkilö ilman että hän vielä olisi siihen voinut vaikuttaa.

Millainen isä jättää poikansa turvallisuuden maksamatta ja samalla lukee brittilehdistön nettipalstoilta uhkauksia.

Miksi brittien pitäisi maksaa amerikkalaisjulkkisten turvakulut?

En ko. pariskunnasta välitä, mutta lainaamassaai viestissä oli hyviä perusteluita. Charles voi maksaa kulut omista henkilökohtaisista varoistaan.

Vierailija
362/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terapia vielä auttanut kun kiukuspäissään jakelee näitä surkeita maalituksiaan. Luulen tietäväni, he ehkä ja kenties tehty ja siihen perään lokaa jonkun nimellä. Mistä Harry voi isänsä lapsuuden tuntemukset tietää? Naurettava ja oikeasti pelottava keskenkasvuinen kakara.

Ei saanut Prinssi Philipin hautajaisissa haluamaansa vastaanottoa niin nyt tulittaa "äärimmäisen vihaisena" sinne tänne.

Tiedetäänhän täällä Harryn, Meghanin ja koko brittihovin tekemiset ja ajatukset. Miksei sitten Harry oman isänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo jatkuva "Ohis" ja -eri toitottaminen oikein on? Te mitään ohiksia ole!

Meinaat, että koko ketjussa keskustelee 2 ihmisistä? Google on ystävä, ota selvää termeistä. Sieltä löytyy mt-toimiston puhelinnumerokin vainoharhoihin.

Rupesitko hulluksi haukkumaan? Muistaakseni palstan säännöt kieltävät muiden palstalaisten solvaamisen.

Vierailija
364/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä on yhä suruaika mutta siitäkös tämä harryn nilkki piittaisi! 😥

Vierailija
365/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota Dianan palvomista noin yleisesti. Hän ei vaikuta olleen kovin miellyttävä ihminen. Katselen toisinaan vanhoja videopätkiä youtubesta, ja hän on aina jotenkin kireä ja pahantuulinen. Vaikkapa Harryn kastevideossa muut kuninkaalliset ovat rentoja ja hyväntuulisia, Charleskin oikein hyvällä tuulella leikkii Williamin kanssa. Mutta Diana on nyrpeä ja tiuskii Zaralle. Lapset näyttävät pelkäävän häntä.

Äly hoi! Ei kai jonkun Youtuben videoiden perusteella pidä syväluotaavia päätelmiä jonkun luonteesta. Kenenkään.

Ihmettelen myös sitä, ettei Dianan kohdalla ketjussa noudateta kuolleista ei puhuta pahaa -periaatetta, mitä Philipinkin kohdalla toivotaan noudatettavan. Oikeutettusti.

Vierailija
366/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry kuuluu itse perheeseen.

Vierailija
367/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg sai päästä kaikkiin paikkoihin hyvin nopeasti kuningattaren kanssa toisin kuin muut sinne naineet. Meghan työnsi itsensä joka paikkaan valokuvaan kuningattaren lähelle. Näin hän tuli tunnetuksi kaikkialla.

Sitten hän alkoi käyttää tuota tunnettuutta hyväkseen bisneksissä.

Harryn mieliksi matkaili Afrikassa ja Harry sanoi, että nyt Meg saa perheen, jollaista hänellä ei ole ollut.

Jotenkin tuntuu siltä, että meg johtaa kaikkea yksin haluamaansa suuntaan. Hän ei olisi yksin päässyt nousemaan hierarkiassa enää.

Vierailija
368/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että koko ketjussa keskustelee 2 ihmisistä? Google on ystävä, ota selvää termeistä. Sieltä löytyy mt-toimiston puhelinnumerokin vainoharhoihin.

Rupesitko hulluksi haukkumaan? Muistaakseni palstan säännöt kieltävät muiden palstalaisten solvaamisen.

Vainoharhaiselta sun jutut kuulostavat. "Ette te mitään ohiksia ole". Pienet vihreät miehetkö sen kertoivat?

Vierailija
369/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meg sai päästä kaikkiin paikkoihin hyvin nopeasti kuningattaren kanssa toisin kuin muut sinne naineet. Meghan työnsi itsensä joka paikkaan valokuvaan kuningattaren lähelle. Näin hän tuli tunnetuksi kaikkialla.

Harryn mieliksi matkaili Afrikassa ja Harry sanoi, että nyt Meg saa perheen, jollaista hänellä ei ole ollut.

Jotenkin tuntuu siltä, että meg johtaa kaikkea yksin haluamaansa suuntaan. Hän ei olisi yksin päässyt nousemaan hierarkiassa enää.

Pitikö pinnistellä vai tuliko luonnostaan taas uusi parjaus?

Vierailija
370/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles on kertonut lapsuudestaan mm. Jonathan Dimblebyn kirjoittamassa kirjassa. Hän kertoi mm. että lastenhoitajat näkivät hänen ensiaskeleet ja opettivat kaikki varhaislapsuuden taidot. Isänsä oli jatkuvasti tyytymätön poikaansa ja ilmaisi tyytymättömyyttään mm. nöyryyttämällä ja pilkkaamalla tätä muiden kuullen.

Myöhemmin Charles lähetettiin karaistumaan skotlantilaiseen sisäoppilaitokseen, jossa häntä herkkänä ja kömpelönä poikana kiusattiin jatkuvasti. Hän kirjoitti isälleen kirjeitä joissa pyysi päästä pois, mutta Philipin mielestä ympäristö oli juuri sopiva miehistämään nössöä poikaa.

Sitä samaista Gordonstounia Philip itsekin kävi.

Samaten sitä kävivät Andrew ja Edward.

Ainoa joka siitä on valittanut on Charles.

Siitä olen samaa mieltä, että Philip ei ymmärtänyt vanhinta poikaansa tai tajunnut, miten hänenlaistaan lasta kuuluu kasvattaa.

Mutta Philip varmasti koki, että koulu oli hyvä koulu.

Ainakin Edwardia kiusattiin kyseisessä koulussa yhtä lailla. Philip itse pärjäsi vahvana ja urheilullisena hyvin ja nousi johtajaoppilaaksi, mutta esikoisensa ei ollut samanlainen luonteeltaan eikä fyysisiltä ominaisuuksiltaan.

Myös Philipiä kiusattiin siellä. Häntä kiusattiin monissa paikoissa, myös hovissa.

Mutta kyllä, väärä paikka Charlesille. Charles ylimalkaan on monessa asiassa ollut aikaansa edellä oleva älykkö, mm. luontokysymyksissä.

Luulisi, että jos Philipiä olisi kiusattu oikeasti hän olisi ollut mm. myötätuntoisempi Charlesin kokemuksia kohtaan? Vai halusiko hän pistää vahingon kiertämään?

Ei Philipiä kiusattu vaan hän oli suosittu. Jos jotain kiusaamista oli, kyse oli hyvin mitättömästä. Hän päinvastoin oli urheilujoukkueiden kapteeni ja poikien valitsema "head boy". Täysin päinvastoin kuin Charles.

Niinkin on kerrottu, että Philipiä alkuun kiusattiin, mutta hän käänsi tilanteen mm. pärjäämällä urheilussa ja kykeni muutenkin puolustamaan itseään kiusaajia vastaan. Charles oli toisenlainen, hänellä oli eri lähtökohdat eikä tätä tajuttu.

Vierailija
371/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Harryn vaimon edes ajatelleen muuttoa Englantiin. Hänellä oli suunnitelma valmiina. Hämäystä kaikki.

Oli päättänyt naida prinssin ja luoda oman imperiumin usan sisälle.

Vierailija
372/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö pinnistellä vai tuliko luonnostaan taas uusi parjaus?

Tuo oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun.

Vierailija
373/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry kuuluu itse perheeseen.

Mutta eipä näy suru paljoa painavan. "Minä, minä, minä..." Julma, itsekäs SONTA!

Vanhempasi ovat varmasti ylpeitä sinusta, eiku.

Vierailija
374/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Harry ja Meghan haluavat yksityisyyttä niin silloin pidetään turvat kiinni. Ei anneta haastatteluja, ei mennä jalkapallostadioneille pitämään puheita eikä kirjoitella kirjoja herttuattaren titteliä käyttäen. Oltaisiin kun kusi sukassa ja toivotaan että aika hoitaa ja ihmset unohtaa. 

Ensin lähdettiin hovista  metelin kanssa kun ei ole yksityisyyttä ja nyt tungetaan isoon ääneen joka paikkaan ja laitetaan kuvia Instaan, Faseen ja nettisivuille että varmaan saadaan olla esillä. Arvostella ei kuitenkaan saa tai sitten hajoaa pää ja ruvetaan haukkumaan muita. Siinä on pilalle lellitty pentu ja kolmannenluokan näyttelijä joka luuli prinsessasadut todeksi ja joutui pahasti pettymään. 

He halusivat elää vapaammin yksityiselämäänsä ja kasvattaa poikansa ilman että Dm tai Sun on koko ajan jauhamassa shittiä! Etkö ymmärrä eroa!?

En minä ainakaan keksi millä muulla tavoin he saisivat rahaa esim. Turvallisuus kuluihin kuin pitänällä puheita ja juuri nämä diilit netfliksin yms kanssa.

Ensin sinä ja kaverisi vingutte täällä että hovin ei kuulu maksaa hebkivartijoita ja sitten kun he itse tienaavat niin siitäkin vingutaan, ei kaupan kassana oikein maksella näitä kuluja.

Kumpikaan heistä ei kaipaa hovielämää ja ovat omien sanojensa mukaan onnellisia siellä missä ovat nyt.

Jatka toki länkyttämistä mutta ihan turhaa se on.

223vastaa: Nyt ne hyökkääkin perhettä vastaan, ei lehdistöä. Olen edelleen sitä mieltä että turvat kiinni. Likapyykkiä ei pestä julkisesti. 

Mulla ei ole tarvetta länkyttää brittien veropunnista yhtään. Se on ihan yks ja hailee mulle. Toi rusinat pullasta kaksinaismoraali on ihan sieltä syvältä ittestään. Suut supussa, tittelit ja arvot pois ja sivussa kaikesta niin ei tarvita henkivartijoita ja sen sellaisia.  Se on ilmeisesti tämän pariskunnan kohdalla niin että ihan "niin tavallista ja turvallista" elämää ei sitten kuitenkaan haluta  vaan esillä pitää  olla. 

Ymmärsin että Harrylle tuli yllätyksenä että isi ei maksakaan kuukausrahaa jolla voisi elellä Amerikan miniän kanssa tekemättä töitä.  Nämä taloudelliset asiat ovat juuri niitä joita tavalliset ihmiset joutuvat miettimään ja ottamaan huomioon. Tavallisen elämän tavoittelu olisi kannattanut aloittaa siitä.

Tässä nyt oon pari vuotta seuraillut sunin ja dailymailin keskustelupalstoja, otettakoon nyt esimerkiksi vaikka surullisen kuuluisa, Meghan itketti Katea tapaus, ei ihan yksi eikä kaksi henkeen liittyvää uhkausta riitä mitä sieltä luin. Samoin on myös tälläkin palstalla toivottu kuolemaa heille ja jopa lapselleen, jo ennen haastatteluita tai muita.

Joten on ihan selvää että he eivät voi ikinä viettää täysin tavallista elämää, aina voi löytyä joku seko ja siihen pitää varautua.

Mielestäni tämä on se syy miksi isän todellakin olisi pitänyt se turvallisuus maksaa, tai sitten aikoinaan valita niin ettei kasvata Harrya julkisuudessa, mutta pakko oli laittaa kuvia lehdille ja näin ollen tehdä Harrysta julkisuuden henkilö ilman että hän vielä olisi siihen voinut vaikuttaa.

Millainen isä jättää poikansa turvallisuuden maksamatta ja samalla lukee brittilehdistön nettipalstoilta uhkauksia.

Miksi brittien pitäisi maksaa amerikkalaisjulkkisten turvakulut?

Sanoinkin että isän pitäisi! Ja jos brittilehdistö kokee asialliseksi julkaista kyseisiä kommentteja ja julkaista vihamielistä aineistoa Meghanista sen vuoksi että saa rahaa (ihan sama onko väite totta vai ei) ja britit sitten itse näitä uhkauksia heittelevät ja yllyttävät toisiaan tähän niin turha vinkua.

Olisivat lukematta juttuja ja lehdistö kirjoittamatta niin nuo kaksi jäisivät Briteissä unholaan mutta rahaa on saatava keinolla millä hyvänsä.

Isän tulot tulee brittiveronmaksajilta.

Ja Sussexit itse halusi ryhtyä korkean profiilin amerikkalaisjulkuiksi. Kaikki sellaiset maksaa kulunsa ihan itse.

Isä tarjosi heille hulppeaa kartanoa Englannissa. Ei kelvannut.

Sivusta kommentoin, etteivät Charlesin kaikki tulot tule brittiveronmaksajilta.

Vierailija
375/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Harryn vaimon edes ajatelleen muuttoa Englantiin. Hänellä oli suunnitelma valmiina. Hämäystä kaikki.

Ja sinä tiedät tämän, vai?

Vierailija
376/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joutuu pysymään sviitissä koko loppuelämän jos ei mene rattijuopon kyytiin ilman turvavyötä? 

Hänen oli määrä palata Englantiin seuraavana päivänä.

Ei ollut mikään pakko lähteä yön selkään sekoilemaan keskellä yötä.

Diana härnäsi mediaa. Käytti hyväkseen. Nautti julkisuudesta.

Älyttömiä päätelmiä teet täysin tuntemattomasta ihmisestä. Sun mutuilut ei ole faktaa. t. Ohis

Vierailija
377/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät tämän, vai?

Toi on se Megz ja Haza sitä ja tätä -jankuttaja, joka kuulemma tuntee koko Britannian kuningasperheen henkilökohtaisesti 😂😂😂

Vierailija
378/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhaiselta sun jutut kuulostavat. "Ette te mitään ohiksia ole". Pienet vihreät miehetkö sen kertoivat?

Vihreistä mitään tiedä, mutta kerropas sinä, kun tuntuvat olevan sinulle tuttuja. Ohis

Vierailija
379/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joutuu pysymään sviitissä koko loppuelämän jos ei mene rattijuopon kyytiin ilman turvavyötä? 

Hänen oli määrä palata Englantiin seuraavana päivänä.

Ei ollut mikään pakko lähteä yön selkään sekoilemaan keskellä yötä.

Diana härnäsi mediaa. Käytti hyväkseen. Nautti julkisuudesta.

Älyttömiä päätelmiä teet täysin tuntemattomasta ihmisestä. Sun mutuilut ei ole faktaa. t. Ohis

Englannin kuningashuoneen jäsenten elämänvaiheet on tutumpia, mitä omien sukulaisten. Näitä on lehdissä ja ties missä kerrattu, mutta ei välttmättä omista serkuista aina tiedä :)

Vierailija
380/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi jätkä jaksaa koko ajan haukkua jotakuta?

Samaa kysyn nyt sulta?

Ketä muuta mä olen muka arvostellut ja milloin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän