Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin
Kommentit (2971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Harry ja Meghan haluavat yksityisyyttä niin silloin pidetään turvat kiinni. Ei anneta haastatteluja, ei mennä jalkapallostadioneille pitämään puheita eikä kirjoitella kirjoja herttuattaren titteliä käyttäen. Oltaisiin kun kusi sukassa ja toivotaan että aika hoitaa ja ihmset unohtaa.
Ensin lähdettiin hovista metelin kanssa kun ei ole yksityisyyttä ja nyt tungetaan isoon ääneen joka paikkaan ja laitetaan kuvia Instaan, Faseen ja nettisivuille että varmaan saadaan olla esillä. Arvostella ei kuitenkaan saa tai sitten hajoaa pää ja ruvetaan haukkumaan muita. Siinä on pilalle lellitty pentu ja kolmannenluokan näyttelijä joka luuli prinsessasadut todeksi ja joutui pahasti pettymään.
He halusivat elää vapaammin yksityiselämäänsä ja kasvattaa poikansa ilman että Dm tai Sun on koko ajan jauhamassa shittiä! Etkö ymmärrä eroa!?
En minä ainakaan keksi millä muulla tavoin he saisivat rahaa esim. Turvallisuus kuluihin kuin pitänällä puheita ja juuri nämä diilit netfliksin yms kanssa.
Ensin sinä ja kaverisi vingutte täällä että hovin ei kuulu maksaa hebkivartijoita ja sitten kun he itse tienaavat niin siitäkin vingutaan, ei kaupan kassana oikein maksella näitä kuluja.
Kumpikaan heistä ei kaipaa hovielämää ja ovat omien sanojensa mukaan onnellisia siellä missä ovat nyt.
Jatka toki länkyttämistä mutta ihan turhaa se on.
Eri kommentoi että saat olla ihan rauhassa jos et ole koko ajan antamassa lisää haastatteluja. Oletko oikeasti noin sokea että et näe heidän kaksinaismoraaliaan?
He saavat nyt olla rauhassa, eikös Harry juuri kommentoinut että voi viedä lapsensa vaikka pyöräilemään, ei tarvitse miettiä sekopäistä Englannin lehdistöä.
Brittilehdistö tämän kaiken aloitti, jopa kuningatar sen myönsi, ja tämä heidän haukkumisensa täällä on alkanut jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalista, että Harry syyttää kuningashuonetta. Eikö pitäisi syyttää isäänsä siitä, että petti?
Diana olsi ollut onnellinen roolissaan, jollei Charles olisi pettänyt.
Charles petti, koska ei ollut parempaa parisuhdemallia kotoaan saanut. Toivottavasti Harry osaa katkaista ylisukupolvisen tunnetaidottomuuden.
Sinänsä Dianalla oli sama homma. Ikinä jos ei ole lapsena ollut onnellinen, on vaikea aloittaa aikuisena.
Petti, koska oli pakotettu avioliittoon ihmisen kanssa jota ei rakastanut.
Eli selkärangaton vätys ja syytti vielä arvoasemansa turvin vaimoaan kaikista avioliiton ongelmista. Ei ihme ettei Harry tykkää tuon sekopäisen perheen meiningistä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on raha, iskä ei maksa
Sillä on kyllä aika h*lvetistä rahaa tilillään. Voi lopettaa tuon rahaitkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Harry ja Meghan haluavat yksityisyyttä niin silloin pidetään turvat kiinni. Ei anneta haastatteluja, ei mennä jalkapallostadioneille pitämään puheita eikä kirjoitella kirjoja herttuattaren titteliä käyttäen. Oltaisiin kun kusi sukassa ja toivotaan että aika hoitaa ja ihmset unohtaa.
Ensin lähdettiin hovista metelin kanssa kun ei ole yksityisyyttä ja nyt tungetaan isoon ääneen joka paikkaan ja laitetaan kuvia Instaan, Faseen ja nettisivuille että varmaan saadaan olla esillä. Arvostella ei kuitenkaan saa tai sitten hajoaa pää ja ruvetaan haukkumaan muita. Siinä on pilalle lellitty pentu ja kolmannenluokan näyttelijä joka luuli prinsessasadut todeksi ja joutui pahasti pettymään.
He halusivat elää vapaammin yksityiselämäänsä ja kasvattaa poikansa ilman että Dm tai Sun on koko ajan jauhamassa shittiä! Etkö ymmärrä eroa!?
En minä ainakaan keksi millä muulla tavoin he saisivat rahaa esim. Turvallisuus kuluihin kuin pitänällä puheita ja juuri nämä diilit netfliksin yms kanssa.
Ensin sinä ja kaverisi vingutte täällä että hovin ei kuulu maksaa hebkivartijoita ja sitten kun he itse tienaavat niin siitäkin vingutaan, ei kaupan kassana oikein maksella näitä kuluja.
Kumpikaan heistä ei kaipaa hovielämää ja ovat omien sanojensa mukaan onnellisia siellä missä ovat nyt.
223vastaa: Nyt ne hyökkääkin perhettä vastaan, ei lehdistöä. Olen edelleen sitä mieltä että turvat kiinni. Likapyykkiä ei pestä julkisesti.
Mulla ei ole tarvetta länkyttää brittien veropunnista yhtään. Se on ihan yks ja hailee mulle. Toi rusinat pullasta kaksinaismoraali on ihan sieltä syvältä ittestään. Suut supussa, tittelit ja arvot pois ja sivussa kaikesta niin ei tarvita henkivartijoita ja sen sellaisia. Se on ilmeisesti tämän pariskunnan kohdalla niin että ihan "niin tavallista ja turvallista" elämää ei sitten kuitenkaan haluta vaan esillä pitää olla.
Ymmärsin että Harrylle tuli yllätyksenä että isi ei maksakaan kuukausrahaa jolla voisi elellä Amerikan miniän kanssa tekemättä töitä. Nämä taloudelliset asiat ovat juuri niitä joita tavalliset ihmiset joutuvat miettimään ja ottamaan huomioon. Tavallisen elämän tavoittelu olisi kannattanut aloittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viisasta kääntyä omiaan vastaan. Kannattaisi pitää turpansa kiinni kun kyse on hänen sukulaisistaan ja niistä jotka hänet kasvatti. Epäkiitollinen moukka!
Tai sitten jos oikeasti on kohdeltu huonosti, voisi kertoa suoraan omituisten vihjailujen sijaan, millaista kaltoinkohtelua on joutunut kärsimään.
Toistaiseksi ei ole kai tullut ilmi kuin se, että joku (tietysti nimeltämainitsematon henkilö, koska kaikesta aina vain vihjaillaan) pohti ääneen minkävärinen iho Archielle mahtaa tulla, ja että Archielle ei annettu prinssin titteliä, kuten ei kuulunutkaan vielä antaa. Oletan, että heillä olisi jotain parempiakin esimerkkejä siitä kaltoinkohtelusta, joten antaa tulla vaan nyt kun alkuun ovat päässeet. Vai oliko tuossa tosiaan kaikki?
Itse olen miettinyt ihan samaa. Aluksi kuulosti siltä, että olisi yhtä ja toista kaltoinkohtelua, jota vastaan olisi pitänyt saada puolustautua, mutta ei voinut. Nyt kun voi niin ei olekaan juuri mitään erityistä kerrottavaa. Paitsi se Kate-juttu, jonka käänsi päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles on kertonut lapsuudestaan mm. Jonathan Dimblebyn kirjoittamassa kirjassa. Hän kertoi mm. että lastenhoitajat näkivät hänen ensiaskeleet ja opettivat kaikki varhaislapsuuden taidot. Isänsä oli jatkuvasti tyytymätön poikaansa ja ilmaisi tyytymättömyyttään mm. nöyryyttämällä ja pilkkaamalla tätä muiden kuullen.
Myöhemmin Charles lähetettiin karaistumaan skotlantilaiseen sisäoppilaitokseen, jossa häntä herkkänä ja kömpelönä poikana kiusattiin jatkuvasti. Hän kirjoitti isälleen kirjeitä joissa pyysi päästä pois, mutta Philipin mielestä ympäristö oli juuri sopiva miehistämään nössöä poikaa.
Mitä. Sitten. Kaikkien yhtään tärkeiden ihmisten historiassa on asioita, jotka sattuivat. Ihmisten suurin hulluus nykyisessä länsimaailmassa on se, että mikään ei saisi tehdä kipeää ja jos tekee, siitä pitää tehdä helvetin iso spesiaali joka helvetin sometuuttiin.
Kasvukokemukset tekevät kipeää. Synnytys tekee kipeää. Haastetaan nyt joku tilille siitä että synnytyskin sattuu. Kasvaminen ei ole vain tanssia vaan sattuu. Se että itkee sitä koko maailman edessä on manifesti siitä että on täysin keskenkasvuinen.
Ihan totta kirjoitat, periaattessa. Mutta nuo sisäoppilaitostarinat on välillä todella kauheita. Ihan tavisten kokemukset. Pahimmillaan muuttavat koko loppuelämän hyvin synkäksi.
Tässä kohtaa kyllä kannattaa panna asioita perspektiiviin. Kaikilla onnellista kunnallisissa kouluissa? Tuskin.
Kaikissa asioissa on puolensa. Nykyhetken tuska on se ettei ihmiset halua hyväksyä tätä. Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa. Kypsä ihminen hyväksyy ne, epäkypsä ei ja jankkaa somessa tai julkisuudessa tai missä tahansa. Minun kärsivällisyys on ihan lopussa tämän suhteen enkä päästä elämääni mukavuudenhaluisia ihmisiä, jotka eivät itse viitsi mitään omien olosuhteidensa eteen. En vain jaksa koska omien parantamisessakin on niin paljon työtä.
Ei tietenkään. Mutta ainakin pääsee sieltä kotiin. Tosin kaikilla ei sekään paikka ole turvallinen. Ei Charles ole niistä kokemuksista mielestäni jankannut.
Ymmärrän kyllä Meghanin ja Harryn valinnan. Edustustyö on tylsää ja rankkaa, varsinkin Britanniassa jossa lehdistö etsii koko ajan skuuppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Harry saa päänsä kuntoon. Selvästi on pahoja mt ongelmia ja muijansa heittää vaan lisää vettä kiukaalle.
Sori mutta sinun pääsi ei tule kuntoon sillä että harry käy terapiassa.
No sinulla se varsinaisen omituinen pää on, kun ei millään ota vastaan tietoa. Once again: Harry on itse puhunut mt-ongelmistaan moneen kertaan. On ihan asiallista toivoa, että miehen pää tulee kuntoon!
Ja toinen asia mitä on palstalla toistettu tämän tästä: Älä mene henkilökohtaisuuksiin ja ala kuittailla muille, vaikka kuinka vatuttais!!! Palstalla on myös säännöissä kerrottu tämä sama, jonka voit tarkastaa sieltä. /eri
Tuskin olet /eri.
Lisäksi uhriutuminen siitä että palstalla käydään väitetysti kommenteissa henkilöön samalla kun vastataan kommenttiin jossa solvataan aivan suoraan harryä on aika reipasta tekopyhyyttä. Joten meneppä itse hommaamaan itsellesi käytöstavat ennen kuin yrität uudelleen.
Ei, terapia sen jälkeen kun oma äiti on ajettu median toimesta onnettomuuteen ja hautaan ei ole sama kuin mielenterveyshäiriöt joista sinä näytät tietävän tavista enemmän.
Ei hyväksy pääsi tietoa ei. Olen eri. Minkä lehden toimittaja muuten oli kuskina Dianaa kuljettaneessa Mersussa? Saiko lehti tai toimittaja itse syytteet? Asiaahan tutkittiin perin pohjin.
Mielenterveysongelmat ovat saman nimikkeen alla, ovat ne lähtöisin mistä tahansa. Harry vinkuu samaa litaniaansa vuosikymmenestä toiseen täysin ilman syytä. Auto-onnettomuus on auto-onnettomuus, ei murha.
Harry on ketjun aihe, ja mielipiteitä hänestä on puolesta ja vastaan, koetahan nyt jo hyväksyä se. Mutta palstalla ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun, vaikka kuinka haluaisi uhriutua ketjun aiheen puolesta. Lue nyt vaan ne säännöt!
Lue itse sääntösi ja ala noudattaa niitä. Missään ei ole sanottu että palsta on tarkoitettu paikaksi jossa saa spämmiä anonyymisti solvauksia julkkisten niskaan. Kuulostat muutenkin selittelyinesi joltain median jäseneltä kun koitat saada kuulostamaan siltä ettei dianan kuolemalla ja medialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tuossa muuten banksyn näkemys asiaan:
https://www.businessinsider.com/banky-dismaland-cinderella-princess-dia…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Harry saa päänsä kuntoon. Selvästi on pahoja mt ongelmia ja muijansa heittää vaan lisää vettä kiukaalle.
No sinulla se varsinaisen omituinen pää on, kun ei millään ota vastaan tietoa. Once again: Harry on itse puhunut mt-ongelmistaan moneen kertaan. On ihan asiallista toivoa, että miehen pää tulee kuntoon!
Ja toinen asia mitä on palstalla toistettu tämän tästä: Älä mene henkilökohtaisuuksiin ja ala kuittailla muille, vaikka kuinka vatuttais!!! Palstalla on myös säännöissä kerrottu tämä sama, jonka voit tarkastaa sieltä. /eri
Tuskin olet /eri.
Lisäksi uhriutuminen siitä että palstalla käydään väitetysti kommenteissa henkilöön samalla kun vastataan kommenttiin jossa solvataan aivan suoraan harryä on aika reipasta tekopyhyyttä. Joten meneppä itse hommaamaan itsellesi käytöstavat ennen kuin yrität uudelleen.
Ei, terapia sen jälkeen kun oma äiti on ajettu median toimesta onnettomuuteen ja hautaan ei ole sama kuin mielenterveyshäiriöt joista sinä näytät tietävän tavista enemmän.
Ei hyväksy pääsi tietoa ei. Olen eri. Minkä lehden toimittaja muuten oli kuskina Dianaa kuljettaneessa Mersussa? Saiko lehti tai toimittaja itse syytteet? Asiaahan tutkittiin perin pohjin.
Mielenterveysongelmat ovat saman nimikkeen alla, ovat ne lähtöisin mistä tahansa. Harry vinkuu samaa litaniaansa vuosikymmenestä toiseen täysin ilman syytä. Auto-onnettomuus on auto-onnettomuus, ei murha.
Harry on ketjun aihe, ja mielipiteitä hänestä on puolesta ja vastaan, koetahan nyt jo hyväksyä se. Mutta palstalla ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun, vaikka kuinka haluaisi uhriutua ketjun aiheen puolesta. Lue nyt vaan ne säännöt!
Lue itse sääntösi ja ala noudattaa niitä. Missään ei ole sanottu että palsta on tarkoitettu paikaksi jossa saa spämmiä anonyymisti solvauksia julkkisten niskaan. Kuulostat muutenkin selittelyinesi joltain median jäseneltä kun koitat saada kuulostamaan siltä ettei dianan kuolemalla ja medialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Prinsessa Diana meni rattijuopon kyytiin, eikä kiinnittänyt turvavyötä.
Jos olisi ollut turvavyö, hän olisi pelastunut.
Ylipäätään tuon kesän sekoilu ja median härnääminen oli itsetuhoista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry vain näyttää sen, että briteissä on aika vaihtaa kuningashuonetta. Kun kuninkaalliset kyllästyvät kuninkuuteen, on uusi suku valmiina astumaan remmiin.
Olisiko Windsor-suvun aika lopussa? Milloin tulee uusi Henry VII, joka taistelee oikeudestaan kruunuun?
Kuka tietää, onko Tudoreilla joku oikeutettu, salattu perillinen?
Tudorit olivat itse vallan anastajia.
Ehkä voisi kloonata Rikhard III:sta uusi Plantagenetin dynastia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet /eri.
Onpas sinulla huono omatunto aiheesta. Kannattaisiko hakeutua terapiaan? Eli mennä hullujenhuoneelle kuten itse asian luokittelet.
Vainoharhaisen oloinen koko Harry. Kuinka kauan hän jaksaa hokea tuota "mitä he tekivät äidilleni, nyyh". Hänen äitinsä meni rattijuopon kyytiin. Miten hovi oli siihen tai paparazzien toimintaan syyllisiä? Diana osasi käyttää paparazzeja ja valokeilaansa hyväkseen. Kyllä hän huomiota rakasti, todennäköisesti myös vihasi.
Ihan varmasti äidin menetys oli traumaattiset pienelle pojalle. Mutta luulisi hänellä olevan varaa hankkia itselleen apua. Nyt on narsistisen linssiludevaimon vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalista, että Harry syyttää kuningashuonetta. Eikö pitäisi syyttää isäänsä siitä, että petti?
Diana olsi ollut onnellinen roolissaan, jollei Charles olisi pettänyt.
Charles petti, koska ei ollut parempaa parisuhdemallia kotoaan saanut. Toivottavasti Harry osaa katkaista ylisukupolvisen tunnetaidottomuuden.
Sinänsä Dianalla oli sama homma. Ikinä jos ei ole lapsena ollut onnellinen, on vaikea aloittaa aikuisena.
Petti, koska oli pakotettu avioliittoon ihmisen kanssa jota ei rakastanut.
Kukaan ei pakottanut Dianaa yhtään mihinkään. Itse luulotteli itselleen että voi saada käytännössä vieraan miehen kanssa solmitun avioliiton toimimaan. Ihan tyypillistä keskivertoihmisen toimintaa. Kuvittelee päässään miten menee ja sitten suuttuu ja syyttää kaikkia kun se oma mielikuvitus ei ollutkaan default.
En puhunut Dianasta. Charles olisi halunnut naida Camillan.
Tiedän. Minulla on yhtä paljon myötätuntoa Charlesille kuin Dianalle. En oikein pidä kummastakaan, mutta molemmilla on omat tragediansa. Charles ei voinut mennä naimisiin Camillan kanssa, koska Camilla ei ollut sitä ainesta joka sinä aikana olisi voitu hyväksyä. Diana taas ei paljon ajatellut muuta kuin optimaalisinta lopputulosta, mikä on aika hirveän lapsellista. Dianan empatia oli todella rajallista ja hän alkoi vain maalittaa kuningasperhettä ja vetää skandaalia toisensa perään. En symppaa häntä, olisi varmasti ollut paljon tahdikkaampia ja kypsempiä tapoja hoitaa asia. Charles joutui jo pienestä lapsesta alkaen kärsimään tiukan ja kovan isän vaatimuksista ja äidin kylmyydestä, mutta jostain syystä kukaan ei oikein noteeraa tätä koska hän on mies ja miehiähän saa nykyään kohdella julkisesti kuin kuraa. Ei tosin minun mielestäni. Charles oli herkkä poika ja näköjään suurin osa hänen elämästään ei ole mennyt ollenkaan niin kuin hän olisi halunnut. Näemmekö suuria lypsyhaastatteluja Charlesilta? Emme. Sen sijaan ihmiset jotka on pyörähtäneet 5-10 vuotta kuningasperheessä esittelee sosiaalista pimppiään kuin näyttelyruusua kaiket päivät. Hieman eroa tässä ja omissa arvoissa? No kyllä.
Charlesin olisi pitänyt lopettaa suhde camillaan täysin. Kun hän kerran oli päättänyt naida dianan, niin olisi pitänyt sitten olla vain hänen kanssaan.
En pidä Charlesin lainkaan uhrina vaan syyllisenä. Jos se camilla oli pakkomielle, niin olisihan hän voinut luopuu kruunusta ja naida kenet haluaa.
Diana oli mielettömän rakastunut Charlesin. Nuorta dianaa vwdätettiin. 19-vuotiaalla on aivojen kehitys vielä kesken. Sen sijaan Charles oli yli kolmekymppinen kokenut ihminen. Aivan eri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko hän nyt jotenkin olevansa parempi vanhempi?
Mielenterveysongelmainen kaunainen mieslapsi jolla on mielenterveysongelmainen narsistivaimo.
Eivät tule toimeen kenenkään kanssa, elävät eristyksissä.
Lapset eivät saa tutustua sukuihinsa.
Kaikki ovat eläneet nyt vuoden eristyksissä. Kukaan meistä ei tiedä, millainen ystäväpiiri heillä on. Lapset saavat ainakin elää normaalimpaa elämää kuin serkkunsa.
Kaikki eivät dumppaa sukulaisia ja ystäviä liukuhihnalta.
Archien lapsuudessa ei ole mitään normaalia eikä tule olemaan. Kajahtaneet vanhemmat.
Siellä Amerikan mielenterveysammattilaiset lipoo jo huuliaan. Kasvaa kaksi varmaa rahapuuta.
Archiella on huomattavasti paremmat vanhemmat kuin isällään tai isoisällään.
Molemmat vanhemmat ovat mielenterveyspotilaita. Täysiä sekopäitä.
Kijoiyuksesi perusteella sinä et ole sekopäää
He ovat itse toistuvasti korostaneet sitä. Käyvät nytkin oman ilmoituksensa mukaan terapiassa.
Meinaatko että he valehtelee?
Kaikkihan amerikassa käy terapiassa. Se on yksi tapa osoittaa että on rahaa.
No miksi he sitten horisevat siitä kuin olisi nobel-keksintö? Ja miksi sen terapian saaminen muka oli Meghanille mahdotonta?
Puhehan oli siitä ettei brittihovi halunnut sallia meghanille terapiaa (koska mainehaitat tai jotain jos media saa sen selville). Miten et muka tuotakaan tiennyt? Sinunhan tässä piti olla meghan ekspertti ja julistaa ehdottomia totuuksiasi taviksille?!
Minä luulen, että kyse ei ole siitä, että Meghan ei olisi saanut terapiaa. Itse asiassa uskon, että sitä on varmastikin myös tarjottu. Luulen kuitenkin, että terapia ei ole se, mitä Meghan halusi/haki. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni hän ei ole koskaan käyttänyt "therapy" vaan "help" -sanaa. Luulisin, että Meghan olisi itse asiassa halunnut päästä suoraan (ehkä jopa suljetulle) osastolle ja mielellään näyttävästi ambulanssilla. Näin olisi saatu näyttäviä otsikoita siitä, kuinka hän voi hovissa huonosti. Nyt valittaa, kun tämä suunnitelma meni pieleen ja keksi sitten toisen tavan ryvettää hovia eli kuinka "wasn't allowed help".
Harrylla on sama tauti kuin Dianalla. Vainoharhaisuus on yksi oireista. Dianan mielestä Charles petti koko ajan lapsenvahdin kanssa. Lisäksi Diana petti ensin Charlesia. Avioliitto oli ohi kun Harry oli 1v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
223vastaa: Nyt ne hyökkääkin perhettä vastaan, ei lehdistöä. Olen edelleen sitä mieltä että turvat kiinni. Likapyykkiä ei pestä julkisesti.
Mulla ei ole tarvetta länkyttää brittien veropunnista yhtään. Se on ihan yks ja hailee mulle. Toi rusinat pullasta kaksinaismoraali on ihan sieltä syvältä ittestään. Suut supussa, tittelit ja arvot pois ja sivussa kaikesta niin ei tarvita henkivartijoita ja sen sellaisia. Se on ilmeisesti tämän pariskunnan kohdalla niin että ihan "niin tavallista ja turvallista" elämää ei sitten kuitenkaan haluta vaan esillä pitää olla.
Ymmärsin että Harrylle tuli yllätyksenä että isi ei maksakaan kuukausrahaa jolla voisi elellä Amerikan miniän kanssa tekemättä töitä. Nämä taloudelliset asiat ovat juuri niitä joita tavalliset ihmiset joutuvat miettimään ja ottamaan huomioon. Tavallisen elämän tavoittelu olisi kannattanut aloittaa siitä.
Tässä nyt oon pari vuotta seuraillut sunin ja dailymailin keskustelupalstoja, otettakoon nyt esimerkiksi vaikka surullisen kuuluisa, Meghan itketti Katea tapaus, ei ihan yksi eikä kaksi henkeen liittyvää uhkausta riitä mitä sieltä luin. Samoin on myös tälläkin palstalla toivottu kuolemaa heille ja jopa lapselleen, jo ennen haastatteluita tai muita.
Joten on ihan selvää että he eivät voi ikinä viettää täysin tavallista elämää, aina voi löytyä joku seko ja siihen pitää varautua.
Mielestäni tämä on se syy miksi isän todellakin olisi pitänyt se turvallisuus maksaa, tai sitten aikoinaan valita niin ettei kasvata Harrya julkisuudessa, mutta pakko oli laittaa kuvia lehdille ja näin ollen tehdä Harrysta julkisuuden henkilö ilman että hän vielä olisi siihen voinut vaikuttaa.
Millainen isä jättää poikansa turvallisuuden maksamatta ja samalla lukee brittilehdistön nettipalstoilta uhkauksia.
Harryllä ei ole kaikki hyvin. Ja hänen ei pitäisi nyt olla siellä vaimonsa vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt oon pari vuotta seuraillut sunin ja dailymailin keskustelupalstoja, otettakoon nyt esimerkiksi vaikka surullisen kuuluisa, Meghan itketti Katea tapaus, ei ihan yksi eikä kaksi henkeen liittyvää uhkausta riitä mitä sieltä luin. Samoin on myös tälläkin palstalla toivottu kuolemaa heille ja jopa lapselleen, jo ennen haastatteluita tai muita.
Joten on ihan selvää että he eivät voi ikinä viettää täysin tavallista elämää, aina voi löytyä joku seko ja siihen pitää varautua.
Mielestäni tämä on se syy miksi isän todellakin olisi pitänyt se turvallisuus maksaa, tai sitten aikoinaan valita niin ettei kasvata Harrya julkisuudessa, mutta pakko oli laittaa kuvia lehdille ja näin ollen tehdä Harrysta julkisuuden henkilö ilman että hän vielä olisi siihen voinut vaikuttaa.
Millainen isä jättää poikansa turvallisuuden maksamatta ja samalla lukee brittilehdistön nettipalstoilta uhkauksia.
Miksi brittien pitäisi maksaa amerikkalaisjulkkisten turvakulut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet /eri.
Miksi hön meni kyytiin? Koska sekopää lehdistö jahtasi! Pkko oli saada kuvia!
Tässä kohtaa kyllä kannattaa panna asioita perspektiiviin. Kaikilla onnellista kunnallisissa kouluissa? Tuskin.
Kaikissa asioissa on puolensa. Nykyhetken tuska on se ettei ihmiset halua hyväksyä tätä. Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa. Kypsä ihminen hyväksyy ne, epäkypsä ei ja jankkaa somessa tai julkisuudessa tai missä tahansa. Minun kärsivällisyys on ihan lopussa tämän suhteen enkä päästä elämääni mukavuudenhaluisia ihmisiä, jotka eivät itse viitsi mitään omien olosuhteidensa eteen. En vain jaksa koska omien parantamisessakin on niin paljon työtä.