Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppaniin ei saa yhteyttä. Olenko vainoharhainen?

Vierailija
13.05.2021 |

Yli vuorokauteen mies on ollut tiellä tietämättömillä. Päättelen sen siitä, koska on ollut whatsapissa eilen aamulla ja ei ole lukenut viestiäni. Nyt olen tullut jo niin vainoharhaiseksi ja mietin jos hän on vaikka löytänyt toisen naisen. En viitsi olla mikään hullu ahdistelija, että laittaisin viestiä enää, mutta voisiko tässä olla joku looginen syy?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, ahdistuisin itsekin jos hädintuskin tuntema deittikumppani alkaisi vauhkoontumaan jos minua ei saa yhteen päivään kiinni. Voi olla deadline, harrastukset, projekti, muuten ei vaan fiilistä viestitellä, oman ajan kaipuu jne.

Mikään ei olisi rasittavampaa jos vaikka tiistai-iltaina tulisi viesti puolituntemattomalta deittikumppanilta ja koko keskiviikon ryöppyäisi jotan Missä oot? Mikä on? Huhuu??? Vastaa?? VastaatKO? viestiä ihan linjan täydeltä. Koronaeristys on tehnyt minusta sellaisin erakon että joku viestien hyökyaalto voisi saada minut jopa estämään tuollaisen viestiryöpyttelijän.

Vierailija
62/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on just eronnut? Sillä ei riitä energia sinuun. Tai sitten sillä on monta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisstandardit. Ihanat kaksoisstandardit. Niinkö se meniki, et vaan nainen saa tavata useita miehiä samaan aikaan tapailuvaihees? Sorry ny vaa, mut miehellä o iha sama oikeus. AP voi joko ehdottaa siirtymistä seurusteluvaiheeseen tai jättää miehen rauhaan. Kukaa ei haluu vainoharhasta naista.

Vierailija
64/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh olen ihan samassa tilanteessa sen suhteen, että olen odottanut jo 3 vuorokautta miehen viestiä. Todella epäkunnioittavaa. Voisi vaan sanoa suoraan ettei kiinnosta!!

Vierailija
65/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotatte miesten viestejä? Yksinkertainen asia : mies ottaa aina yhteyttä ! Ei siinä naisen tarvitse miettiä mikä tilanne on.

Vierailija
66/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei ole puhelimessa roikkujia

Vierailija
67/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet mitään suoraan uskalla sanoa. Odottaa vaan että toinen kyllästyy ja mies pääsee helpolla asiasta

Vierailija
68/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, eikö se olisi hieman epätoivoista jos äidille soittaisi ja kyselisi pojan perään :D

Mun mielestä ei. Olisi oikeastaan tosi suloista, jos liikkeellä ollaan todellisilla tunteilla.

Sivusta, mammanpojalta.

Vierailija
69/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko mies vieläkään laittanut viestiä ?

Vierailija
70/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut kyllä tällä viikolla stressaantunut ( syytä ei kertonut) ja vähän sellainen, että ei kiinnosta mikään. Itse en osaisi olla yli vuorokautta ilman puhelinta . Ap

Jos sulla on oikeasti tärkeää asiaa niin soita äläkä kyttää roikkuuko joku viestipalvelimella. Ahdistavaa, kun pitää olla koko ajan tavoitettavissa ja muut vielä kyttää ja kehittelee draaman kaarta miksi ei vastata.

Vierailija
71/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihastunut kyllä vastaan heti ja muutenkin haluan katsoa onko ihastukseni laittanut viestiä. Tämä mies ei ole ihastunut

Vierailija
72/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihastunut mies voi olla myös välinpitämätön, ei halua näyttää tunteita;)

Vierailija
73/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laittanut mitään. Ap

Vierailija
74/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, olen miehen naispuolinen puhelinvastaaja, äänimerkin jälkeen voit jättää vietin mutta odota vähän aikaa kun alta kurottaudun vastaamaan? 

Vierailija
75/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti aiemmin, että miehillä on eri viestisovelluksia millä sitten pelailevat naisten kanssa. Minulla oli joskus säätöä varatun miehen kanssa. Mikä loppui hyvin nopeaan, koska oli täysi sika. Mies kysyi " Voitko ladata KIK sovelluksen jolla voidaan viestitellä? Ettei kato vaimo ihmettele jos whatsappiin tulee koko ajan viestiä" hohhoijaa.

Vierailija
76/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuorokauteen ei ole laittanut viestiä tai vaikka kolmeen päivään ei tarvitse draamailla, että nyt se mies ei enää välitä jne

Vierailija
77/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ai vuorokauteen ei ole laittanut viestiä. Minä olen odottanut miehen yhteydenottoa 3 viikkoa ja tänään sainkin viestin jossa oli ytimekkäästi " kuis panee"

Vierailija
78/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aktiiviviestittely ja sillä stressaaminen on kyllä tämän päivän ongelma.

Itse käyn paljon harrastamassa, esim. koko viikonlopun kalareissuja ym., joiden aikana päivällä ei ole aikaa vastata, ja haluan muutenkin keskittyä vain omaan tekemiseen ja kavereihini. Illalla saunotaan, kokkaillaan ja parannetaan maailmaa. En todellakaan halua käyttää laatuaikaani pelkkään viestittelyyn, jota voin kuitenkin tehdä myös arkena. Toisaalta se olisi myös typerää ja kiusallista muita kavereita ja harrastusta ajatellen. Ulkona ollessa näytöstä ei käytännössä edes näe juuri mitään, saati että kesken kalastuksen viitsisin edes keskittyä viestittelyyn.

MUTTA: Ei ihastukseni tai haluni minnekään katoa, vaikka minulla olisi välillä omaakin aikaa.

Vierailija
79/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
80/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset osaa ylitulkita asioita...tod.näköisesti tässä on sellainen tarina, että mies on ollut eilen hyvällä säällä kaljoittelemassa, tänään on sitä parannellut ja on huomannut ap viestin eikä vaan jaksa nyt vastata. Vastaa varmaan myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä