Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppaniin ei saa yhteyttä. Olenko vainoharhainen?

Vierailija
13.05.2021 |

Yli vuorokauteen mies on ollut tiellä tietämättömillä. Päättelen sen siitä, koska on ollut whatsapissa eilen aamulla ja ei ole lukenut viestiäni. Nyt olen tullut jo niin vainoharhaiseksi ja mietin jos hän on vaikka löytänyt toisen naisen. En viitsi olla mikään hullu ahdistelija, että laittaisin viestiä enää, mutta voisiko tässä olla joku looginen syy?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikon vastaa myöhässä niin parempi antaa miehen vaan olla. Voi etsiä muualta seuraa ja ei kukaan nainen moista katsele

Vierailija
102/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti ei oikeastaan liity millään tavalla- toki siihen yhdyn, että miehet ovat perseestä. Joku aiemmin kirjoitti täällä, että mies halusi viestitellä KIK palvelun kautta. Minä olen naimisissa oleva nainen ja epäilin, että mieheni pettää minua. Menin katsomaan sen puhelinta ja siellä oli KIK palvelu, sekä joku nuori kaunis nainen kenen kanssa mieheni on keskustelut ja harrastanut seksiä, koska toinen nainen kiitteli viime kerrasta. Tästä on kulunut kolme päivää kun tämä lävähti silmien eteeni ja en tiedä mitä helvettiä sanon miehelle. Meillä on kaksi pientä lasta jne. Itseluottamus on ihan romuna nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisten miesten perään naiset haikailee...

Vierailija
104/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen tilanne, että mies oli ihan samanlainen kuin ap tapaus. Vastaili milloin halusi seksiä ja ei ollut kiinnostunut juurikaan elämästäni. Muistan kun kokoajan katsoin onko mies laittanut viestiä, ja se oli todella stressaavaa! Aikani kun katsoin sitä sekoilua ja kärsin migreenistä niin mietin, että nyt saa luvan loppua tää pelleily ja poistin miehen numeron. Poissa silmistä, pois mielestä. Tämän jälkeen meni 3 viikkoa ja mies ihan muina miehinä laittoi viestiä miten on niin ikävä ja milloin voitaisiin tavata. Ei mennyt enää läpi mulle. Suosittelen muille samaa!

Vierailija
105/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti ei oikeastaan liity millään tavalla- toki siihen yhdyn, että miehet ovat perseestä. Joku aiemmin kirjoitti täällä, että mies halusi viestitellä KIK palvelun kautta. Minä olen naimisissa oleva nainen ja epäilin, että mieheni pettää minua. Menin katsomaan sen puhelinta ja siellä oli KIK palvelu, sekä joku nuori kaunis nainen kenen kanssa mieheni on keskustelut ja harrastanut seksiä, koska toinen nainen kiitteli viime kerrasta. Tästä on kulunut kolme päivää kun tämä lävähti silmien eteeni ja en tiedä mitä helvettiä sanon miehelle. Meillä on kaksi pientä lasta jne. Itseluottamus on ihan romuna nyt.

Kysy ohimennen, onko meillä kaikki hyvin?

Lisäät perään huomaneesi miehessä jotain muutoksia.

Vierailija
106/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hälytyskellojen soidessa jotain on vialla. Oma seurustelukumppani aikoinaan alkoi tiiviin yhdessäolon jälkeen häveilemään kartalta ja tuli outoja tekosyitä. Niinhän siinä kävi että oli aloittanut toisen suhteen muistamatta kertoa minulle. Jokusia kuukausia meni ennenkuin tilanne paljastui.

Vierailija
107/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut nainen kyllä uskoo valitettavasti kaiken mitä mies sanoo.

Vierailija
108/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut nainen kyllä uskoo valitettavasti kaiken mitä mies sanoo.

Puhu vain itsestäsi ja omasta naiseudestasi.

Vierailija
109/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joka päivä tarvitse olla yhteydessä? Suhdekin pysyy mielenkiintoisena, kun joskus antaa toiselle tilaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä