Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppaniin ei saa yhteyttä. Olenko vainoharhainen?

Vierailija
13.05.2021 |

Yli vuorokauteen mies on ollut tiellä tietämättömillä. Päättelen sen siitä, koska on ollut whatsapissa eilen aamulla ja ei ole lukenut viestiäni. Nyt olen tullut jo niin vainoharhaiseksi ja mietin jos hän on vaikka löytänyt toisen naisen. En viitsi olla mikään hullu ahdistelija, että laittaisin viestiä enää, mutta voisiko tässä olla joku looginen syy?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on palavan rakastunut. Muuten kyllä puhelin olisi tiiviisti kädessä ja viesti luettu. Itse en tunne ketään, joka ei vuorokaudessa vastaisi. Kuulostaa oudolle.

Minä tunnen moniakin. Olenhan aikuinen, jolla on muutakin elämää kuin puhelin. 

Minullakin on muuta elämää, yllätys, samoin kaikilla tutuillani. Silti on aina löytynyt aikaa vastata tärkeille ihmisille vuorokauden aikana. Kaikki tietää, että olen kiireinen, joten saatan vastata vain sen. Rakastuneena olen varmasti vastannut rakkauden kohteelle! Yhteydenpidolla pelaaminen ei ole koskaan hyvä merkki.

Vierailija
42/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt suoraan sanon niin älä mieti miestä. Ei vaikuta kovinkaan ihastuneelta jos yli vuorokauteen ei laita viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut kyllä tällä viikolla stressaantunut ( syytä ei kertonut) ja vähän sellainen, että ei kiinnosta mikään. Itse en osaisi olla yli vuorokautta ilman puhelinta . Ap

Nyt tämän luettuani, että käyttäytynyt oudosti jo aiemmin, tuli kyllä ekana mieleen, ettei halua enää tavata sinua...on voinut esim laittaa asetuksen ettet näe koska ollut viimeksi whatsapissa...

Vierailija
44/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut, ei todellakaan malta olla päivää ilman puhelinta! Heti aamulla kun herää pitää tarkistaa onko tullut viestiä :)

Vierailija
45/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista käytöstä. Ei mies sinusta kiinnostunut ole. Älä vastaa viestiin jos mies jotain laittaa ja uutta matoa koukkuun :)

Vierailija
46/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.

Vierailija
47/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään poikkeuksellista, jos mua ei erityisemmin nappaa "tapailukumppani", niin vastailen kun ehdin/kiinnostaa. Ei kannata ylitulkita vastaamattomuutta.

Vierailija
48/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hätiköidä. Ehkä mies just nyt ei jaksa nähdä sinua, voi olla jotain muita juttuja mielessä. Ei kaikki asiat tai elkeet tarkoita maailmanloppua

Vierailija
49/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin suuttuisin moisesta käytöksestä olkoot sitten miten tapailuvaihetta. Käytöstapoja ja toisen kunnioittamista ...👍

Vierailija
50/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on muita juttuja eli toisten naisten pimppejä mielessä. Ottaa kyllä yhteyttä taas kun kaipaa vaihtelua. Ei kannata hätiköidä.

Vierailija
51/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, eikö se olisi hieman epätoivoista jos äidille soittaisi ja kyselisi pojan perään :D

Vierailija
52/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sinisilmäinen. Mies ei tekstaa yli 24h niin voit päätellä itse. Olitko itse laittanut aiemmin jotain viestiä sille siis?

Vierailija
53/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on epäkohteliasta olla vastaamatta. Toki voi olla jokin oikea syy, että on unohtanut. En kyselisi perään ja ottaisin vähän etäisyyttä mieheen. Palatkoon asiaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
54/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt viesti on huomattu, ei vastausta. Taitaa peli olla menetetty ? Ap

Vierailija
55/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Miehet yleensä tai ainakin jotkut lukee viestin, mutta saattaa vastata myöhemmin "paremmalla ajalla" . Toki riippuu oletko kysynyt kysymyksen viestissä vai et. Kysymyksiin vastataan, muuhun löpinään ei välttämättä

Vierailija
56/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes mietit sitä? Kai se nyt muitakin saa tapailla.

Tämä. Ittekin tapailen yleensä 2-3 eri miestä, ennen kuin päätän, kenen kanssa jatkaa.

Kai kerrot siitä myös etukäteen tapailukumppaneille? Muuten olet huijari.

Vierailija
57/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt viesti on huomattu, ei vastausta. Taitaa peli olla menetetty ? Ap

Kyllä, peli on menetetty sen suhteen, että saisit sinusta kiinnostuneen kypsän empaattisen ihmisen.

Vierailija
58/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vähän huonolta kieltämättä näyttää tilanteesi.

Vierailija
59/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, edellinen viestini oli kysymys vielä mihin olisi kohteliasta edes vastata jotain. Ja kysyin vielä, että voidaanko tavata tänään helatorstaina. Ap

Vierailija
60/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes mietit sitä? Kai se nyt muitakin saa tapailla.

Tämä. Ittekin tapailen yleensä 2-3 eri miestä, ennen kuin päätän, kenen kanssa jatkaa.

Kai kerrot siitä myös etukäteen tapailukumppaneille? Muuten olet huijari.

Ei miehetkään tällaisista jutuista kerro naisille, joten ei naisilla ole samaa velvollisuutta myöskään.

Sitä paitsi tapailuhan ei automaattisesti tarkoita sänkypuuhia. Jos haluaa tilivelvollisuutta ja yksinoikeuden, pitää ruveta seurustelemaan ja käydä asiasta keskustelu. -eri-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme