Tapailukumppaniin ei saa yhteyttä. Olenko vainoharhainen?
Yli vuorokauteen mies on ollut tiellä tietämättömillä. Päättelen sen siitä, koska on ollut whatsapissa eilen aamulla ja ei ole lukenut viestiäni. Nyt olen tullut jo niin vainoharhaiseksi ja mietin jos hän on vaikka löytänyt toisen naisen. En viitsi olla mikään hullu ahdistelija, että laittaisin viestiä enää, mutta voisiko tässä olla joku looginen syy?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi kysyä joltain sen kaverilta tai vaikka äidiltä onko mies kunnossa?
Äidiltä? Omg, jos mun siippa soittaisi mun äidille, niin olis kyllä entinen tapailukaveri välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos mies ei ole ollut whatsapissa niin en usko, että se on missään hillumassa, koska ihmiset yleensä sopii whatsapilla tapaamiset. Tähän on varmaan ihan järkevä syy. Onko mies vaikka stressaantunut ja haluaa rentoutua vapaapäivänä?
Nimenomaan pelimiehet eriyttää pikaviestinsovelluksia ja sim-kortteja naisten mukaan. On signalia, on snäppiä, on whatsappia, on sms-viestiä.
Kai tiedät, että on puhelimia, joihin saa useamman liittymän? Peliiehellä on yleensä joku vakkarinainen, joka on mustis ja joka pidetään tyytyväisenä pysyttelemällä pois Whatsapista silloin, kun mies on tämän naisen kanssa.
Näitä tyyppejä on ja paljon. Naiset ei vain usko, koska ajattelevat asiaa omakohtaisesti, etteivät ite jaksaisi sellaista menoa ja feikkaamista. Hoh hoh!
Kaunis ilma eilen. Paljon kaljaa. Puhelin pois päältä 06.00-17.28 kaunis sää ja tasoittavat oluset. Älä ylireagoi.
Mies on ollut ulkoilemassa, ei silloin puhelinta jaksa katsella
Sillä on elämä. Toisin kuin sinulla.
Tuskin on palavan rakastunut. Muuten kyllä puhelin olisi tiiviisti kädessä ja viesti luettu. Itse en tunne ketään, joka ei vuorokaudessa vastaisi. Kuulostaa oudolle.
Niin kun se on vaan sitä tapailua. Jos teillä olisi jotain enemmän, varmaan olisi aiemmin tullut puheeksi millaisia suunnitelmia on vaikka helatorstaina jos se on vapaapäivä. Ei tarvitsisi murehtia.
Mies on ollut kyllä tällä viikolla stressaantunut ( syytä ei kertonut) ja vähän sellainen, että ei kiinnosta mikään. Itse en osaisi olla yli vuorokautta ilman puhelinta . Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on palavan rakastunut. Muuten kyllä puhelin olisi tiiviisti kädessä ja viesti luettu. Itse en tunne ketään, joka ei vuorokaudessa vastaisi. Kuulostaa oudolle.
Minä tunnen moniakin. Olenhan aikuinen, jolla on muutakin elämää kuin puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut kyllä tällä viikolla stressaantunut ( syytä ei kertonut) ja vähän sellainen, että ei kiinnosta mikään. Itse en osaisi olla yli vuorokautta ilman puhelinta . Ap
Kannattaa kokeilla. On vapauttavaa päästää irti riippuvuuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä käy monesti niin, että pyyhkäisen viesti-ilmoituksen pois ja unohdan koko viestin. Saattaa mennä useampikin päivä, että muistan käydä sen lukemassa ja vastaamassa. Elämäni ei pyöri puhelin ympärillä ja jos ihmisellä on oikeasti tärkeää asiaa, hän kyllä soittaa.
Stressaantunut ja vähäsanainen....sori vaan mut kuulostaa ettei oikein halua olla sinun kanssa juuri nyt. Jos mies vastaa viestiin tyyliin olin mummin kaiman siskon luona kylässä niin ei kannata vastata. Näpäytä miestä. En mä jaksaisi noin epävarmaa käytöstä
Siis ap se on tapailukumppani eli kevytjuttu. Ei seukkakumppani. Ei sitä tartte kytätä. Keksi parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ois syytä opetella.
Eikös tapailu tarkoita sitä, ettei tarvitse raportoida kaikkea toiselle. Ei toki seurustellessakaan tarvitse, mutta silloin vähän enemmän yleensä pidetään toista kartalla.
Taitaa olla nyt niin, että ap on palavasti ihastunut ja kundi haluaa ottaa vaan rennosti. Nyt pois puhelimen äärestä ja mene vaikka lenkille. Yleensä mies vastaa silloin kun vähiten odotat
Minulla oli vähän samanlainen tilanne ja kyllä se sitä tarkoitti, että miestä ei kiinnostanut enää.
Hanki elämä äläkä kyttää puhelinta