Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppaniin ei saa yhteyttä. Olenko vainoharhainen?

Vierailija
13.05.2021 |

Yli vuorokauteen mies on ollut tiellä tietämättömillä. Päättelen sen siitä, koska on ollut whatsapissa eilen aamulla ja ei ole lukenut viestiäni. Nyt olen tullut jo niin vainoharhaiseksi ja mietin jos hän on vaikka löytänyt toisen naisen. En viitsi olla mikään hullu ahdistelija, että laittaisin viestiä enää, mutta voisiko tässä olla joku looginen syy?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti että saat seksiä niin eiköhän älä tulla

Vierailija
82/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalontoveri vähän samanlaisessa tilanteessa. Odotin miehen viestiä 10 päivää . Olin jotenkin niin tuohtunut, että en edes viitsinyt vastata mitään. Siinähän saa maistaa omaa lääkettä, kun viestiin ei vastata;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pihtari?

Vierailija
84/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta. Odottavat miesten viestiä kuin kuuta nousevaa ja menevät ihan sekaisin. Itse olin ennen vähän samanlainen kuin ap. Odotin yhteydenottoa, mutta sitten vain päätin että alan elämään omaa elämää ja annan huonojen miesten olla ihan omissa oloissa ketkä ei osaa yhtään kunnioittaa naista. Ap kaveri vaikuttaa ihan narsistiselta. Se ei todellakaan ole vaikea laittaa, että sori mut ei kiinnosta.

Vierailija
85/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain luottaa siihen naisen vaistoon...

Naisen vaisto, suurin vitsi ikinä =D =D =D

Vierailija
86/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ihastunut niin A) katsoisin kännykkää useammin kuin kerran vuorokaudessa B) Vastaisin kyllä jotain, koska en halua että toinen pahoittaa mielensä

Vierailija
87/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta mitä teen kun ihastukseni päätti vastata viestiin viikon myöhässä. Selitteli, että sori oli sitä ja tätä. Oon vaan niin saakelin ihastunut ja tekisi mieli olla heti viestitteoälämässä. Kumpi on parempi: olla vastaamatta vai sanoa vaan vaikka " Ok."

Vierailija
88/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä toisen menoilla on jos se on vain joku "tapailukumppani"?

Kuulostaa koko termi ihan p e r s eelle.

Vierailija
89/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tapailee, mutta ei seurustele kuitenkaan ja harrastaa silti seksiä , niin kyllä siinä yleensä naiselle tulee tunteita ennemmin tai myöhemmin. Tästä ei tiedetä onko seksiä vai hengailua vaan

Vierailija
90/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kohtalontoveri vähän samanlaisessa tilanteessa. Odotin miehen viestiä 10 päivää . Olin jotenkin niin tuohtunut, että en edes viitsinyt vastata mitään. Siinähän saa maistaa omaa lääkettä, kun viestiin ei vastata;)

Hei haloo! 48h on maksimi, sen jälkeen kannattaa mies suosiolla unohtaa.

Siis oikeasti unohtaa. Kiinnostunut mies ei pitkitä yhteydenottoa.

Vierailija
91/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mitä teen kun ihastukseni päätti vastata viestiin viikon myöhässä. Selitteli, että sori oli sitä ja tätä. Oon vaan niin saakelin ihastunut ja tekisi mieli olla heti viestitteoälämässä. Kumpi on parempi: olla vastaamatta vai sanoa vaan vaikka " Ok."

No et ole enää yhteyksissä tuollaiseen. Mieti nyt vähän ja hanki itsekunnioitusta. Se ei ole yhtään kiinnostunut sinust.a

Vierailija
92/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48h on aika lyhyt aika...se on täysin normaalia, että ihminen haluaa omaa rauhaa. Minä olen vähän joustavampi eli on 10 päivän raja, jos miehestä ei kuulu mitään poistan numeron.

Vierailija
93/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningasperhe ajoi Dianan mielentilaan, jossa hän sairastui vakavasti mielenterveydellisesti ja yritti mm. itsemurhaa. Joten ymmärrän oikein hyvin, miksi Harry ei halua olla tekemisissä kuningasperheen kanssa. Williamista sen sijaan kertaa paljon sen, että hän ei välitä mitä äidilleen tapahtui.

Vierailija
94/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kismittää tollainen käytös. Naisten olisi paljon helpompi jatkaa elämää jos mies kertoisi rehdisti, että ei enää tapailla ja piste. Sitä jää aina tollaisen asian jälkeen vellomaan mikä meni pieleen ja miksi se ei vastaa. Minulla oli ihastus joka katosi kuin pieru saharaan, ja ikääkin miehellä oli 48...

Vierailija
95/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mieskaverin oikea tyttöystävä on varmaan sanonut eilen, että nyt pitää mennä sukulaisille jne. Kyllä se sieltä yhteyttä ottaa kun haluaa purkaa paineet. Eikö yhtään hälytyskellot söi?

Vierailija
96/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksen mukaan tapaillaan siis vain toisia tällä hetkellä, toki voin olla niin sinisilmäinen ja mies onkin deittailemassa muita naisia. On vain erikoista, koska yleensä se vastaa ainakin saman päivän aikana viestiin. Ja mies käyttää aktiivisesti whatsappia ja nyt siis on ollut paikalla eilen. Mitä jos se on estänyt mut, apua :D

Oletteko puhuneet suoraan tuosta, että tapailette vain toisianne? Jos ette, niin ei tosiaan kannata olettaa mitään. Tapailu on vain tapailua, ei siihen liity mitään sitoutumista tai velvollisuuksia.

Ja yleensä jos mies yllättäen hiljenee, syy on se kaikkein todennäköisin eli muut naiset. Sairaalaan joutuminen tai katoaminen on äärimmäisen harvinaista.

Jos tuo juttunne nyt vielä jatkuu, niin kannattaa ehkä käydä se "mitä me ollaan" -keskustelu mitä pikimmiten.

Tämä. Itse kysyin tuon kysymyksen parin kk:n jälkeen, ja sain vastauksen että ei voi tässä elämäntilanteessa sitoutua mihinkään vakavaan. Tuo elämäntilanne siis oli se, että halusi katsastella tarjontaa, joten minä olin vain yksi muiden joukossa.

Lopetin sitten tapailun sillä tavalla, että en enää itse ottanut yhteyttä, ja vastasin päivien viiveellä, jos vastasin, niin kuin mieskin oli siihen asti tehnyt.

Jostain syystä hänen kuitenkin oli tärkeä saada ITSE tietää että miksi en vastaa heti hänelle, ja miksi en kerkeä näkemään, vaikka hän itse suutahti moisista kyselyistä. En sitten vaivautunut kertomaan että olin löytänyt toisen miehen, (koska luulin että se on hänelle sopiva tapa toimia, sillä eihän hänkään muista naisista kertonut, selitteli vain kiireitään,)  ja se koskisi muitakin kuin vain häntä itseään, mutta väärässä olin.

Kun hän sai teitää että olen tapaillut toista, hän alkoi perumaan puheitaan, ja ehdotteli tiiviimpää yhdessäoloa ja jopa seurustelusuhdetta tyyliin "no kun sinähän halusit sellaisen suhteen, niin kai se sitten on pakko". Sanoin että ei hän ole sellainen ihminen joka minulle sopisi, ja tuskin sopisin itse hänelle. Mene ja tiedä mikä tuossa suunnanmuutoksessa sitten oli takana, aika epälooginen hän kyllä oli. 

Olen edelleen 7v myöhemmin tuon silloin tapaamani toisen miehen kanssa yhdessä. :)

Vierailija
97/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain luottaa siihen naisen vaistoon...

Naisen vaisto, suurin vitsi ikinä =D =D =D

Sanoo mies joka jännäkakka housussa pelkää että naiset alkaisivat enemmänkin luottamaan tuohon yleensä 100% oikeassa olevaan vaistoonsa, ja mies jäisi täten ilman höynäytettäviä ;)

Vierailija
98/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yöks mikä narsisti. Ekaksi ei katso edes kännykkää vuorokauteen, ja sitten ei vastaa MITÄÄN vaikka ap oli kysynyt nähdäänkö helatorstaina!?!?! Kyllä siihen pitäisi joku selvitys laittaa jos haluaa jotenkin jatkaa.

Vierailija
99/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät katso puhelinta 24/7 !!

Vierailija
100/109 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät katso puhelinta 24/7 !!

Ei kaikki, mutta ihastunut ihminen kyllä ei malta olla erossa puhelimestaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi