Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?

Vierailija
12.05.2021 |

Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.

Kommentit (815)

Vierailija
381/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.

En edes ole. Olen harvinaisen kokematon ikäisekseni. Vaikka olen seurustellut aiemmin, niin niistä parista seurustelusta vain pieni osa oli sellaista onnellista aikaa, jossa oli läheisyyttä. Irtosuhteita ei ole ollut. Olen siis yhtä vähän kokenut kuin moni teini-ikäinen.

T. Ap

Oot silti jo vanha. Jos sut olisi tarkoitettu seurusteluihmiseksi, niin et olisi tässä tilanteessa. Hyväksy tosiasiat ja elä yksin.

Moni sanoo tällä palstalla näin. Minulle kelpaisi noin 30-50-vuotias mies. Ehkä joku muukin haluaisi vielä seurustella näin "vanhalla iällä"?

T. Ap

Tämä oli tällainen miestyyppinen ikähaarukka, eli laitetaan iso haarukka, koska ollaan muka rennon avoimia, mutta todellissuudessa kelpuutetaan vain nuoresta päästä olevat.

Vierailija
382/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 44v,pitkä,hoikka mies.työssäkäyvä eikä alkoholi yms.ongelmia.nuorempana meikäläinen ei kelvannut naisille kun oli liian ujo ja nörttimäinen.nykyään se onkin niinpäin että mulle ei enään kelpaa kuka tahansa.yh:t,työttömät,rumat,tai muuten vaan ongelmaiset naiset ei enään kelpaa..mielummin elän yksinkin sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian nirso. Jos sulla on pitkä lista vaatimuksia ulkonäöstä, luonteesta, työstä, omaisuudesta, perhetilanteesta, asuinpaikasta, kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta, ei varmasti löydy. Tiedän monia samanikäisinä ja vanhempia naisia, jotka ovat olleet koko ikänsä sinkkuja, kun menevät deiteillekin tämä lista kädessä. Koko homma voi kaatua jo siihen, että miehellä on vääränlaiset hiukset.

Vierailija
384/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä parhaat miehet (ne tervepäiset) on jo varattu. Vapaana on vain kiertoon laitettuja ongelmaisia. Tämän totesin itse aikoinaan ja pysytellyt sinkkuna sen jälkeen. Hyvä niin, elämä on ollut rauhallista ja ongelmatonta.

Olen elämässäni ihan livenä tavannut muutamia tuollaisia ikisinkku -naisia joilla on tuonkaltainen asenne: "vain surkeita miehiä on jäljellä, minä elän elämääni onnellisena yksin".

Näillä kaikilla naisilla oli yksi yhteinen tekijä. He kaikki olivat ulkonäöltään keskivertonaista rumempia. Jäi kuva että koska kukaan normaali mies ei tuon näköistä naista ikipäivänä ottaisi, nämä naiset sitten psykologisena selviytymiskeinona kertovat itselleen valhetta että ovat itse valinneet sinkkuutensa. Helpompi noin, kuin hyväksyä se että kukaan ei heitä halua.

Ja ei, yksikään noista naisista ei todellakaan vaikuttanut onnelliselta.

Vierailija
385/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M181cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerropa sinun pituus ja paino. Niistä voi löytyä syy myös, kun miestä ei löydy..

Pituus on 173 cm, paino on 65 kg. Pitäisi laihduttaa, tiedän.

T. Ap

Kyllä kelpaisi, oletko vaalea, tumma, hiusten pituus, viihtyisitkö mökillä ilman kaikkia mukavuuksia?

En ole ap, mutta käyn vanhempien 2 mökillä mihin ei tule vettä. Kesällä tulee käytyä paljonkin.

Olen 170 cm, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, pitkät hiukset, olen taitava laittamaan ruokaa, mutta raskausarpia on eli en sovi treffejä kenenkään kanssa. Miesten mielipiteistä kun ei ikinä tiedä.

Jos suomalainen mies saa pakit niin mies ei tivaa syytä siihen, se syy kun voi olla raskausarvet ja nainen ei halua että mies näkee niitä, koska osa miehistä ei hyväksy niitä.

Vierailija
386/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minulle ainakin kelpaa jos ei ole lapsia kuin korkeintaa 1kpl suht nuoria, hyvät tissit ja muu kroppakin kohtalainen.

Lapsella vai äidillä?

Vierailija
387/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M181cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerropa sinun pituus ja paino. Niistä voi löytyä syy myös, kun miestä ei löydy..

Pituus on 173 cm, paino on 65 kg. Pitäisi laihduttaa, tiedän.

T. Ap

Kyllä kelpaisi, oletko vaalea, tumma, hiusten pituus, viihtyisitkö mökillä ilman kaikkia mukavuuksia?

En ole ap, mutta käyn vanhempien 2 mökillä mihin ei tule vettä. Kesällä tulee käytyä paljonkin.

Olen 170 cm, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, pitkät hiukset, olen taitava laittamaan ruokaa, mutta raskausarpia on eli en sovi treffejä kenenkään kanssa. Miesten mielipiteistä kun ei ikinä tiedä.

Jos suomalainen mies saa pakit niin mies ei tivaa syytä siihen, se syy kun voi olla raskausarvet ja nainen ei halua että mies näkee niitä, koska osa miehistä ei hyväksy niitä.

Väitän, vaikken pysty  todistamaan kun en ole homo, että ihan asiallisia sinkkumiehiä, joille nainen kelpaa raskausarpineen kaikkineen.

MUTTA; Ei ne tule kotoa hakemaan. Ei ainakaan ne asialliset

Vierailija
388/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ei tykkää raskausarvista, osa hyväksyy ne, mutta koska ei voi tietää kuka hyväksyy ja kuka ei niin on parempi olla tutustumatta miehiin.

Elämässä on muutakin esim. harrastukset, kodin sisustus, ruoanlaitto, leivonta ja voi ottaa vaikka lemmikin.

Loistava tekosyy.

Kaikki naiset eivät pidä kaljuista miehistä, jopa inhoavat, mutta koska ei voi tietää kuka hyväksyy ja kuka ei niin on parempi olla tutustumatta naisiin. 🤣

-

Kaveripiirissäni on kaksi nuorena kaljuuntunutta - samoin kuin itse - kaveria. Kummallakin on ollut naisystäviä lähes jatkuvasti, ja vaikka itse olen ollut sinkkuna lähes koko elämäni, olen melko varma, ettei tämä yksi yhteinen piirre meillä ole ollut este minun pariutumiselle.

Ei raskausarpia voi ottaa puheeksi, kun tapaa miehen ja minun tuurilla se olisi juuri sellainen mies joka ei niitä hyväksy.

Olen 170 cm eikä se, että mies on lyhyempi tai kalju haittaisi yhtään, mutta miehet nyt on vaativia naisten ulkonäön suhteen.

Vierailija
389/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki toisella kierroksella olevat miehet ole sinne täysin omasta syystään päätyneet. Tietäisittepä kuinka moni mies antaa kaikkensa vaimolleen ja perheelleen vuosikymmenen/kahden ajan vain huomatakseen että lopulta tulikin jätetyksi yksin vaikka tosissaan yritti pitää ydinperheensä kasassa epätoivoisesti vuosia.

Näiden miesten kokemus deittailusta ja parisuhteista ovat hyvin rajoittuneita. He ovat valmiita antamaan itsestään kaiken jos vain saavat vastineeksi aitoa arvostusta ja läheisyyttä.

Älä luovuta, edellämainittu miestyyppi on jopa yliedustettuna tinderissä jos vain annat mahdollisuuden etkä säikähdä miehestä esim. hänen lasten takia. He kuitenkin hakevat ensisijaisesti onnea itselleen joten et taatusti jää ulkopuoliseksi heidän edessä.

-M41

Vierailija
390/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ei tykkää raskausarvista, osa hyväksyy ne, mutta koska ei voi tietää kuka hyväksyy ja kuka ei niin on parempi olla tutustumatta miehiin.

Elämässä on muutakin esim. harrastukset, kodin sisustus, ruoanlaitto, leivonta ja voi ottaa vaikka lemmikin.

Loistava tekosyy.

Kaikki naiset eivät pidä kaljuista miehistä, jopa inhoavat, mutta koska ei voi tietää kuka hyväksyy ja kuka ei niin on parempi olla tutustumatta naisiin. 🤣

-

Kaveripiirissäni on kaksi nuorena kaljuuntunutta - samoin kuin itse - kaveria. Kummallakin on ollut naisystäviä lähes jatkuvasti, ja vaikka itse olen ollut sinkkuna lähes koko elämäni, olen melko varma, ettei tämä yksi yhteinen piirre meillä ole ollut este minun pariutumiselle.

Ei raskausarpia voi ottaa puheeksi, kun tapaa miehen ja minun tuurilla se olisi juuri sellainen mies joka ei niitä hyväksy.

Olen 170 cm eikä se, että mies on lyhyempi tai kalju haittaisi yhtään, mutta miehet nyt on vaativia naisten ulkonäön suhteen.

Noi sisäiset arpesi aiheuttaa hallaa paljon enemmän kun pari raskausarpea.

Vierailija
391/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:

1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.

2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.

3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.

4. En ihan oikeasti keksi enempää...

1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.

2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.

3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.

Valehtelet itsellesi, todennäköisesti kohdan kaksi (2) ensimmäisessä lauseessa.

No, turhaan netissä mitään kommentoin, kun ainahan trollit syyttää valehtelijaksi. Mutta olen 165/57, harrastan jonkinlaista liikuntaa 5-7 päivänä viikossa (1-2h kävelyä, 30 min juoksua, 45 min painoilla, 60 min kuntopyörällä... mitä milloinkin). Kauneus on toki katsojan silmässä mutta kasvoissani ei ole suuria vikoja, epämuodostumia, ihoni on hyvä, kasvoni ovat normaalin symmetriset (eivät täysin, mutta ei kehitysvirheitä tai onnettomuuksia). Hampaani ovat suorat, eivät vitivalkoiset, mutta eivät todellakaan keltaisetkaan. Hiukset pitkät, hoidetut. En käytä räikeää meikkiä, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä (jotka kuulemma monia ärsyttävät). Olen lähes täysin tyytyväinen ulkonäkööni. 

Mikään näistä ominaisuuksista ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että joku kiinnostuisi minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. On täysin turhaa väittää, että kaikille naisille on aina tunkua oven takana, kun se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.

Vierailija
392/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuotta sitten 37-vuotiaana löysin 12 vuoden lähes-sinkkuilun ja etsimisen jälkeen baarista puolisoni, joka on täysjärkinen ja työssäkäyvä, normaali mies.

Jälkeenpäin olen miettinyt, että noina 12 vuotena olin liian arka. Ainakin siihen aikaan, kun kävi baarissa (lähinnä pubit ja keikkapaikat) olisi pitänyt itsevarmasti katsella kiinnostavia miehiä. Jos niin teki, miehet lähestyivät, mutta yleensä keskityin ystäviini ja bändien katseluun, koska en osannut olla itsevarma.

Tässä tapauksessa kävi lopulta hyvä tuuri, olemme molemmat samanlaisia arkajalkoja, mutta työt, harrastukset ja jopa ikä ja pituus natsaavat.

Vierailija
393/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on väkivaltaisessakin suhteessa, koska ei usko raskausarpien takia löytävänsä enää uutta miestä eli vaihtoehdot on tuo suhde tai loppuelämä yksin. Ei vaan olisi uskallusta tutustua uuteen mieheen. Mutta sen voin sanoa, että kun on tuollaisessa suhteessa niin tajuaa ettei pinnalliset asiat miehessä ole tärkeitä esim. miehen pituus, se onko mies kalju vai ei, eikä miehen varallisuudella ole väliä tai ammatilla siis noilla asioilla ei ole mitää väliä, ei yhtään, mutta miehen luonteella on, se tulee kyllä selväksi.

Vierailija
394/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on väkivaltaisessakin suhteessa, koska ei usko raskausarpien takia löytävänsä enää uutta miestä eli vaihtoehdot on tuo suhde tai loppuelämä yksin. Ei vaan olisi uskallusta tutustua uuteen mieheen. Mutta sen voin sanoa, että kun on tuollaisessa suhteessa niin tajuaa ettei pinnalliset asiat miehessä ole tärkeitä esim. miehen pituus, se onko mies kalju vai ei, eikä miehen varallisuudella ole väliä tai ammatilla siis noilla asioilla ei ole mitää väliä, ei yhtään, mutta miehen luonteella on, se tulee kyllä selväksi.

Moni nainen on käynyt aika kovan koulun. Ehkä pitäisi valita pienempi kokoinen mies, koska tarpeen tullen pärjää fyysisesti paremmin.

Vierailija
395/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ehkä, mies ei. Mies ei saa edes sitä hikistä irtosuhdettakaan edes. Mutta onneksi tämä on tasoitettu toisen sukupuolen pakollisella asevelvollisuudella! Ovatko naiset jo puuttuneet tähän lainsäädännölliseen epäkohtaan?

Vierailija
396/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on käynyt aika kovan koulun. Ehkä pitäisi valita pienempi kokoinen mies, koska tarpeen tullen pärjää fyysisesti paremmin.

Miehen pitää olla pitempi. Miehen pitää olla rikkaampi. Miehen pitää olla koulutetumpi.

Vierailija
397/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ehkä, mies ei. Mies ei saa edes sitä hikistä irtosuhdettakaan edes. Mutta onneksi tämä on tasoitettu toisen sukupuolen pakollisella asevelvollisuudella! Ovatko naiset jo puuttuneet tähän lainsäädännölliseen epäkohtaan?

Me synnytetään lapsia.

Kyllä moni mies voisi saada naisen. Jos nainen antaa pakit niin syy ei välttämättä ole teissä miehissä.

Vierailija
398/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla pitempi. Miehen pitää olla rikkaampi. Miehen pitää olla koulutetumpi.

Minusta tuntuu, että riittäisi mies joka ei ole väkivaltainen ja jonka kanssa olisi kiva viettää aikaa.

Vierailija
399/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että riittäisi mies joka ei ole väkivaltainen ja jonka kanssa olisi kiva viettää aikaa.

Itse asiassa duunarimies olisi varmaan rennompi ja kivempi kuin joku arvosteleva johtaja. Ja tykkään kaljuista miehistä.

Vierailija
400/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava tekosyy.

-

Ulkonäkö muuttuu elämän aikana niin paljon, ettei sen varaan kukaan älykäs parisuhdettaan rakenna. Oma mies on kalju ja lyhyehkö, ei ikinä ole ollut ongelma. Huumoria löytyy ja seksi on hyvää vielä 20 vuoden jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän