Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?

Vierailija
12.05.2021 |

Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.

Kommentit (815)

Vierailija
341/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua.

1. Jos uskot ettet löydä miestä raskausarpien, yli-ikäisyyden, pari rypyn tai +21 bmi:n vuoksi tiedoksesi: miehet (siis kaikki miehet) ei ole noin pinnallisia. Sinä olet. Mulla on b-kupin rinnat, ryppyjä ja olen lyhyt. Sinnikkäästi silti kehutaan kauniiksi. Palsta u lin lisäksi ei kukaan muu huomaa noin absurdeja pikkuasioita kuin mitä itse peilistä katsot. Vai onko kaikki muutkin mielestäsi rumia, jos he eivät ole täydellisiä?

2. Jos uskot, että miehen halukkuus on osotus siitä, että hän on itsekäs psk, on vaikeaa muodostaa rakastavaa romanttista parisuhdetta. Seksuaalisuus on (aseksualeja lukuunottamatta) erottamaton osa romanttista rakkautta. En pystyisi olemaan miehen kanssa, jota en halua. Ei se tarkoita, että käyttäisin häntä hyväkseni, vaan että haluan että voimme molemmat kaikin tavoin nauttia toisistamme.

Parisuhteen löytää uskaltamalla. Rakkauttahan me halutaan, mutta se tarkoittaa haavoittuvuutta ja hyvässäkin suhteessa aina aina aina myös jonkin verran pelkoa ja kipua. Pitää vaan pystyä avaamaan itsensä toiselle silläkin riskillä, että toinen ei olekaan sen arvoinen ja toivoa ja uskoa parasta.

Vierailija
342/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on yksin, koska lasten saannista on tullut sitä sun tätä seurausta ulkonäköön. Eli ei ole deittisovelluksissa eikä käy pubeissa tai vastaavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on yksin, koska lasten saannista on tullut sitä sun tätä seurausta ulkonäköön. Eli ei ole deittisovelluksissa eikä käy pubeissa tai vastaavissa.

Itse sain nyt onneksi vuodeksi töitä, tulee lähdettyä jonnekin muuallekin kuin ruokakauppaan.

Vierailija
344/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kovat kriteerit? Luuleeko sinkut, että meillä pitkään parisuhteessa olevilla on aivan täydelliset kultakimpaleet vierellämme? Kyllä se oma nirsous ja "tavoitteet" puolisolle on syynä siihen, ettei löydy.

Vierailija
345/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain nyt onneksi vuodeksi töitä, tulee lähdettyä jonnekin muuallekin kuin ruokakauppaan.

Kyseisessä työpaikassa ei käy asiakkaita, mutta näkee muutamaa työkaveria edes.

Vierailija
346/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kovat kriteerit? Luuleeko sinkut, että meillä pitkään parisuhteessa olevilla on aivan täydelliset kultakimpaleet vierellämme? Kyllä se oma nirsous ja "tavoitteet" puolisolle on syynä siihen, ettei löydy.

Emme luule. Ei voi olla nirso, kun ei ole yhtään kiinnostunutta, jota kohtaan voisi sitten nirso olla.

Vierailija
347/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos neliraajahalvaantunutkin saa ja vielä lapsenkin, niin ei taviksella ole mitään ongelmaa.

Vierailija
348/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme luule. Ei voi olla nirso, kun ei ole yhtään kiinnostunutta, jota kohtaan voisi sitten nirso olla.

No olkaa itse aloitteellesia älkääkä koko ajan valittako ettei se unelmien prinssi jo saavu ja vie jalkoja alta.

Vierailija
349/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä ei tykkää raskausarvista, osa hyväksyy ne, mutta koska ei voi tietää kuka hyväksyy ja kuka ei niin on parempi olla tutustumatta miehiin.

Elämässä on muutakin esim. harrastukset, kodin sisustus, ruoanlaitto, leivonta ja voi ottaa vaikka lemmikin.

Vierailija
350/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:

1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.

2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.

3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.

4. En ihan oikeasti keksi enempää...

1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.

2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.

3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.

Vierailija
351/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olkaa itse aloitteellesia älkääkä koko ajan valittako ettei se unelmien prinssi jo saavu ja vie jalkoja alta.

Tämä on yksi typerimmistä vastauksista mitä täällä jauhetaan. Tietenkin olen ollut itse aktiivinen.

Vierailija
352/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:

1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.

2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.

3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.

4. En ihan oikeasti keksi enempää...

1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.

2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.

3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.

Valehtelet itsellesi, todennäköisesti kohdan kaksi (2) ensimmäisessä lauseessa.

Vierailija
353/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat tarpeeksi usein, niin hyvin löytyy miehiä. Yleensä jos haluu saada on pakko antaa.

Vierailija
354/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ;

1) jos kohtaat miehen joka kiinnostaa, tee aloite - tavalliset miehet saa niin vähän naisilta huomioita, että he ovat aivan pähkinöinä tästä

2) voluumilla on väliä eli jos kohtaamisia on liian vähän, potentiaalia 1 kohtaa on liian vähän. Nyt ylös sieltä soffalta kotoa ja ulos ihmisten pariin

3) olet oikein hyvä ja täydellinen juuri sellaisena (ulkoisesti) kuin olet, ja "henkinen" yhteys tai kemia tiedät vain kohdatessasi toisen ihmisen

4) tiedät mitä haluat, lapsen tai lapsia, hyvä - tuo tämä esille kohtaamisten aikana (mutta ei ehkä heti ekassa lauseessa), jos mies ei karkaa paikalta, hänellä on potentiaalia.

5) ikäsi ei ole ongelma, olet sopivan ikäinen miehelle, joka haluaa perheen

6) älä fiksaannu numeroihin - jos kohtaamasi mies miellyttää, ikä on vain numero. Onko väliä jos mies on 25 tai 45 - hän voi silti olla kanssasi "yhtä kokematon"

Uskalla rakastua.

m47, pitkässä parisuhteessa, lapsellinen ja onnellinen

Vierailija
355/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kysynyt naispuolisilta ystäviltäsi, miksi he ovat mahdollisesti löytäneet kumppanin ja sinä et? Entä ovatko he sanoneet sinulle jotain, miksi mahdollisesti juuri sinulle kumppanin löytyminen on noin käsittämättömän vaikeaa huolimatta lähes täydellisestä elämästäsi kumppanin etsimisen kannalta, mitä edellä kuvaat?

Vierailija
356/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paremmat mahdollisuudet vielä tuossa iässä löytää kumppani. Näin 46-vuotiaana naisena ne romahtavat täysin. Kolme vuotta jo seuranhakupalstoilla lusmuillessa olen luopunut täysin toivosta. Ei sopivaa miestä sieltä löydy. Haukkuvat elämäntyyliäni ja ovat innolla tapaamassa, mutta olen toivottanut vain hyvät yöt ja poistanut tyypit. =D Olen itse hyvin säilynyt, hoikka, urheilullinen, mutta omituisia kiinnostuksen kohteita riittää. Huumorinani on itseironia. Monet miehet mainostavan huonoa huumoriaan, mutta se on pelkkää toisen ivaamista, mikä ei tee vaikutusta.

Olin 51-vuotias, kun tapasin nykyisen puolisoni. Heittämällä tasokkain mies, jonka kanssa olen koskaan ollut. Seuranhakupalstoija kokeilin alle viikon verran, se riitti osoittamaan että sieltä en tulisi löytämään etsimääni. Sosiaalisten verkostojen kautta tutustuin.

En myös usko treffipalstoihin. Moniongelmasia perv... löytyy.

Nykyisen mieheni tapasin 47 vuotiaana baarista. Eikä olla mitään deekuja, mutta käy niissä baareissa normaalit ihmisetkin joskus. Tää tapahtui juuri ennen koronaa. Mieheni on minua 5v vanhempi. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan.

Eli kyllä tällaset vanhat kävytkin vielä seuraa löytää.

Vierailija
357/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin saaminen ei ole iästä kiinni. Vanhanakin voi löytää jonkun sopivan. Kyse on enemmän henkilön luonteesta ja liikumisesta. Pitää mennä tilanteisiin.

Vierailija
358/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ei tykkää raskausarvista, osa hyväksyy ne, mutta koska ei voi tietää kuka hyväksyy ja kuka ei niin on parempi olla tutustumatta miehiin.

Elämässä on muutakin esim. harrastukset, kodin sisustus, ruoanlaitto, leivonta ja voi ottaa vaikka lemmikin.

Se on heipat nirsomiehelle sitten. Raskausarpia on ylivoimaisella enemmistöllä naisista ja sitä hirveää selluliittia lähes joka naisella.

En ole ikinä kuullut keneltäkään mieheltä kehoni arvostelua sängyssä, vaikka minulla on raskausarpia ja selluliittia ja alapäänikin pari alatiesynnytystä repeämineen kokenut. On muuten todella ikävää myös, jos kumppani häpeää kehoaan ja nimeää huonoja piirteitään. Sellainenkin mies on tullut nimittäin vastaan.

Vierailija
359/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että urheilulliset miehet eivät hyväksy raskausarpia.

Vierailija
360/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että urheilulliset miehet eivät hyväksy raskausarpia.

Salilla käyvät tuskin hyväksyvät raskausarpia eli heitä kannattaa varmaan välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan