Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?
Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.
Kommentit (815)
Helposti. Ootko just eronnut kun tuollainen fiilis?
En tiedä kun parikymppisenäkin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis?
Kelpaa. Mutta en tosiaan löydä miestä mistään. Olen nyt ollut vuoden yhdessä some-ryhmässä, jossa on noin 600 sinkkua ja ei vain löydy. Ne miehet ovat yleensä toiselta puolelta Suomea. Tekisi mieli vain luovuttaa.
Miten ihmeessä ei löydy?
Tuota ikäluokkaa edustavia sinkkumiehiä on Suomessa varmaan keskisuuren kaupungin verran.
Iso osa heistä haluaisi parisuhteeseen. Valinnanvaraakin pitäisi olla, jopa runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Ootko just eronnut kun tuollainen fiilis?
Olen ollut yksin ja ilman kumppania/läheisyyttä nyt jo monta vuotta. Olen harmitellut varsinaisesti asiaa noin pari vuotta. Aluksi olin ihan tyytyväinen yksinolooni.
T. Ap
Opiskelujen ulkopuolella samat paikat kuin kaikilla muillakin eli: työpaikka, harrastukset, baarit, tapahtumat, ystävien kautta, deittisivut, deittisovellukset tai mikä tahansa paikka missä kaksi ihmistä saattavat kohdata keskustelun aloittaen.
Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ei löydy?
Tuota ikäluokkaa edustavia sinkkumiehiä on Suomessa varmaan keskisuuren kaupungin verran.
Iso osa heistä haluaisi parisuhteeseen. Valinnanvaraakin pitäisi olla, jopa runsaasti.
Ainakaan siitä yhdestä someryhmästä ei löydy (nyt jo vuoden siellä ollut siis) ja arjessa kukaan ei tee aloitetta. Pitää olla varmaan niin rohkea, että meen johonkin isompaan deittiryhmään sitten. En tiedä, onko Uudellamaalla vapaita normaalihkoja miehiä juurikaan omassa ikäluokassani.
T. Ap
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Mulle kelpais, jos et halua enää lapsia.
t. M-52
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.
En edes ole. Olen harvinaisen kokematon ikäisekseni. Vaikka olen seurustellut aiemmin, niin niistä parista seurustelusta vain pieni osa oli sellaista onnellista aikaa, jossa oli läheisyyttä. Irtosuhteita ei ole ollut. Olen siis yhtä vähän kokenut kuin moni teini-ikäinen.
T. Ap
Ei kiinnostaisi +40v mies lappeenrannasta?
Pistä vähän omiakin tietoja jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ei löydy?
Ainakaan siitä yhdestä someryhmästä ei löydy (nyt jo vuoden siellä ollut siis) ja arjessa kukaan ei tee aloitetta. Pitää olla varmaan niin rohkea, että meen johonkin isompaan deittiryhmään sitten. En tiedä, onko Uudellamaalla vapaita normaalihkoja miehiä juurikaan omassa ikäluokassani.
T. Ap
Koko maan kattava sinkkuryhmä kuulostaa hankalalta, sekavalta ja epätodennäköiseltä paikalta. Mieluummin joku paikallinen ryhmä, ja sitten on tietty deittipalstat - kokeilisin itse niitä. Esim. Tinder, OkCupid...
Tinderiin vaan. Sieltä itsekin oman kumppanini löysin yli vuosi sitten. Ekana päivänä tuli yli 100 tykkäystä. Valinnanvaraa on siis todella paljon. Ei vaan pidä nirsoilla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi saada? Miehiä, jotka etsivät tuon ikäisiä naisia on tuhansittain, ja osa ihan mukaviakin.
Kun he eivät ole tarpeeksi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais, jos et halua enää lapsia.
t. M-52
Haluaisin mieluiten monta lasta, jos vielä tärppäisi.
T. Ap
Miksi ei voisi saada? Miehiä, jotka etsivät tuon ikäisiä naisia on tuhansittain, ja osa ihan mukaviakin.