Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?

Vierailija
12.05.2021 |

Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.

Kommentit (815)

Vierailija
801/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjeet 35+v naiselle:

1. Pysy hoikkana, et tarvi tehdä tätä varten mitään eli on helppoa, olet vain syömättä liikaa

2. Mieti edes vähän ulkonäköä, esim kampaus, vaatteet jne. ei todellakaan tarvi mallilta näyttää

3. Katsele 40+ miehiä, nuoremmat miehet voit unohtaa tuonikäisenä.

(4. (bonus) myy se koira pois, turn-off monelle miehelle)

Vierailija
802/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Pysy hoikkana, et tarvi tehdä tätä varten mitään eli on helppoa, olet vain syömättä liikaa

2. Mieti edes vähän ulkonäköä, esim kampaus, vaatteet jne. ei todellakaan tarvi mallilta näyttää

Vain 2 ekaa neuvoa ovat perusteltuja. 3 ja 4 täyttä soopaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan me käytiin tää läpi. Itse olen ollut reilusti alipainoinen, nyt ylipainoinen. Missään vaiheessa ei ole käynyt flaksi, eli sillä ei ole mitään merkitystä. Ja miksi se koira pitäisi myydä jos koira on se mitä haluat? Samalla vaivalla sitä rupeaa miellyttämään miestä luopumalla kaikesta muustakin mikä tekee sinusta sinut. Muuta ruokavaliotasi, tyyliäsi, myy kesämökkisi, älä ole yhteydessä äitiisi, jotta jossain joku mies hyväksyisi sinut koska ei hyväksy sinua omana itsenäsi. Eiköhän 35 vuotiailla ole tarpeeksi itsetuntoa etteivät lähde tollaseen. Ja ylipäätään, tää sulle vastaaminenkin oli ihan ajanhukkaa koska et sä tätä lue, kunhan huudatat ihmisiä.

Vierailija
804/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan me käytiin tää läpi. Itse olen ollut reilusti alipainoinen, nyt ylipainoinen. Missään vaiheessa ei ole käynyt flaksi, eli sillä ei ole mitään merkitystä. Ja miksi se koira pitäisi myydä jos koira on se mitä haluat? Samalla vaivalla sitä rupeaa miellyttämään miestä luopumalla kaikesta muustakin mikä tekee sinusta sinut. Muuta ruokavaliotasi, tyyliäsi, myy kesämökkisi, älä ole yhteydessä äitiisi, jotta jossain joku mies hyväksyisi sinut koska ei hyväksy sinua omana itsenäsi. Eiköhän 35 vuotiailla ole tarpeeksi itsetuntoa etteivät lähde tollaseen. Ja ylipäätään, tää sulle vastaaminenkin oli ihan ajanhukkaa koska et sä tätä lue, kunhan huudatat ihmisiä.

Ole yksin sit.

Vierailija
805/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole yksin sit.

Olen yksin tai parisuhteessa tai polyamoriassa, sinä et ole mikään statuksienjakaja.

Vierailija
806/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle yksi vinkki: mene johonkin deittipalveluun, sanotaanko nyt vaikka Happypancake ja laita toi alkuperäinen avausviestisi profiilitekstiksesi, niin me kiinnostuneet tunnistetaan sinut. Minä ainakin haluaisin sun kanssa treffeille.

Muut tämän keskustelun lukeneet voisivat puolestaan laittaa profiilinsa nimimerkin eteen tai loppuun tunnisteen AV.

Vierailija
807/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hm, 44-v ja vielä löytyy vientiä. Mikä taitä vaivaa jos ette nuorempina muka löydä?

Et ole liian ronkeli vaan esimerkiksi tunnet itsesi ja tasosi.

Nää ketjut on naisten vastine sille että joku hampaaton juoppo työtön itkee kun ei saa sitä instabeibiä joka harrastaa dubain matkailua vaan tarjolla on ainoastaan pubiruusuja.

Moi. Mä olen itkenyt (joskus vertauskuvallisesti, joskus kirjaimellisesti), kun en ole saanut ihan tavallista, normaalia perusmiestä. Lukuisia kertoja päätin, etten ihastu enää kehenkään koska se vaan rikkoisi mut. Niin siinä kävi kuitenkin monta kertaa, ihastuin niihin tavismiehiin, perusduunareihin. Ja sydän särkyi, kun en saanut tunteilleni vastakaikua. Nyt näyttää siltä, että olen viimein onnistunut - mua ei kiinnosta enää mikään. En väitä ettenkö olisi halunnut sitä parisuhdetta, tottakai halusin mutta se ei ollut vain minulle tarkoitettu. Joten en tule koskaan kokemaan sitä, koska YKSIKÄÄN mies ei ole ollut minusta kiinnostunut. Liekö sitten syynä se, että olen pubiruusuakin alhaisempi, en tiedä. Aina ei saa mitä haluaa, joillekin se ihan normaalin tavoittelu on kuu taivaalta, joillekin ne instabeibet/pojat.

Sanotaan nyt sama mitä sympaattiset palstamammat sanovat miehille:

Et vain ole riittävän hyvä, kehitä itseäsi ja hanki ulkomaalainen rahalla.

Kultapieni, mä kerroin sen jo omassa viestissäni että en ole riittävän hyvä. Oliko sulla siis jotain uutta annettavaa tähän keskusteluun? Miksi minun pitäisi ostaa mies? Haluanko minä sellaista?

Sanoisin että tuo alentava "kultapieni" asenne on osa ongelmaasi.

Kuten sanoin, kehitä itseäsi eli hankkiudu noista tavoista pois ja ole miesten arvoinen,

Vierailija
808/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemii ap, olet yksin ongelmasi kanssa.

Vierailija
809/815 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Minulla oli aito skotlantilainen kilttis, mutta aika nopeasti sitä kyllästyi katselemaan niiden karvaisten pallejen heilahtelua. Vaihdoinkin baijerilaiseen nahkahousumieheen, joka tosin paljastui homoksi.

Vierailija
810/815 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te AV:n tosi tarkoituksella sinkut hommaudu jonnekin, missä voitte matalalla kynnyksellä tavata toisenne? Sunnuntaiaamuisin kaikki Suomenlinnaan kävelylle keltainen pusero päällä ja rinnassa nappi "Juttelu on jees"?

Vierailija
811/815 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Olin rehellisesti lihava

2. Ulkonäköä olin tosin miettinyt

3. Katselin oman ikäisiä

4. Oli elukoita

Löysin 37 -vuotiaana varakkaan amerikkalaisen miehen, sielläpäin tykätään pyöreämmistä. Ei näitä persaukisia suomalaisia kannata katsella lainkaan.

Vierailija
812/815 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vähintään normaalin näköinen, korkeakouluttu ja lapseton sekä itseäsi iäkkäämpi herrasmies kelpaa, Tinderissä tärppää varmasti.

Vierailija
813/815 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan töistä löytyi vaikka olin 5v vanhempi yh-äiti. 25v yhdessä

Vierailija
814/815 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin vaan. Sieltä itsekin oman kumppanini löysin yli vuosi sitten. Ekana päivänä tuli yli 100 tykkäystä. Valinnanvaraa on siis todella paljon. Ei vaan pidä nirsoilla liikaa.

Nimenomaan saa ja pitääkin nirsoilla! Eka avioliittoni meni penkin alle johtuen asenteesta 'kyllä me pärjätään'. No eipä pärjätty. Otin eron.

Löysin vähän aika sitten miehen joka aiheutti säväreitä jopa niin etten malttanut pysyä nahoissani. Etsi sellainen jonka kanssa klikkaa. Muutoin päädyt samaan tilanteeseen etkä jaksa olla vuottakaan naimisissa.

Oma hölmöys johtui kasvuympäristöstä. Vakuutettiin yhteisen sävelen löytyvän ajan saatossa. Pikemminkin ahdistuin entisen seurassa.

Vierailija
815/815 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ottaa neuvoja vastaan miehiltä mitkä eivät pääse lähtemään niinkin lähelle kuin Viroon. Todelliset asiantuntijat!