Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?

Vierailija
12.05.2021 |

Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.

Kommentit (815)

Vierailija
401/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet liian nirso. Jos sulla on pitkä lista vaatimuksia ulkonäöstä, luonteesta, työstä, omaisuudesta, perhetilanteesta, asuinpaikasta, kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta, ei varmasti löydy. Tiedän monia samanikäisinä ja vanhempia naisia, jotka ovat olleet koko ikänsä sinkkuja, kun menevät deiteillekin tämä lista kädessä. Koko homma voi kaatua jo siihen, että miehellä on vääränlaiset hiukset.

Minua on syytelty vaatimuslistasta - siis jotkut kaverini kritisoivat tätä. Olin pettynyt rakkaudessa, kun lupaava juttu kaatui, ja olin tähän ihmiseen todella rakastunut. kaverini oikeasti kuvittelivat, että menin treffeille vaatimuslistan kanssa, ja he luulivat, että rakastumiseni perustui siihen, että joku täytti riittävästi listan vaatimuksia. Mutta eihän se niin ole. Tähän ikään mennessö vaan tuntee itsensä ja tietää, millaisista ihmisistä SYTTYY. Joku esim. tietää, ettei kuitenkaan voi kiinnostua seksuaalisesti vaikka ylipainoisesta, tai tietää ettei halua suhteeseen kulttuurieroja ja sitä, ettei puhuta samaa mieltä. Tai esim. ymmärtää, että samanlainen arvomaailma, elämäntyyli, ajattelutapa on suhteessa todella tärkeä juttu. Onko kyse vaatimuslistasta vai siitä, että oikeasti ymmärtää paitsi sen, mitä itse haluaa, myös mitä toimivaan suhteeseen tarvitaan?

Ja miksi kutsutaan nirsoksi ihmistä, jolle suurin osa ei kelpaa? En ymmärrä tätä sanavalintaa ollenkaan. Itse esim. en pysty kiinnostumaan melkein kenestäkään, ja haluan oikeasti samanhenkisen ihmisen (en vain jotain sinnepäin), koska haen oikeasti syvällistä ihmissuhdetta. Samalla haluan, että minulla ja kumppanilla on seksuaalista vetovoimaa toisiimme, joten myös tällaisilla asioilla on merkitystä - seksuaalinen vetovoima ei tule vain ulkonäöstä, mutta sekin on osa sitä. En voi mitään sille, että vain harva oikeasti on etsimäni.

Olen kokeillut suhteita myös sellaisten kanssa, jotka eivät ole ihan täyttäneet "vaatimuksiani" samanhenkisyydestä ja molemminpuolisesta seksuaalisesta vetovoimasta. ja lopputulos oli aina se, että eihän sellainen suhde toiminut saati kestänyt.

Vierailija
402/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:

1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.

2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.

3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.

4. En ihan oikeasti keksi enempää...

1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.

2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.

3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.

Valehtelet itsellesi, todennäköisesti kohdan kaksi (2) ensimmäisessä lauseessa.

No, turhaan netissä mitään kommentoin, kun ainahan trollit syyttää valehtelijaksi. Mutta olen 165/57, harrastan jonkinlaista liikuntaa 5-7 päivänä viikossa (1-2h kävelyä, 30 min juoksua, 45 min painoilla, 60 min kuntopyörällä... mitä milloinkin). Kauneus on toki katsojan silmässä mutta kasvoissani ei ole suuria vikoja, epämuodostumia, ihoni on hyvä, kasvoni ovat normaalin symmetriset (eivät täysin, mutta ei kehitysvirheitä tai onnettomuuksia). Hampaani ovat suorat, eivät vitivalkoiset, mutta eivät todellakaan keltaisetkaan. Hiukset pitkät, hoidetut. En käytä räikeää meikkiä, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä (jotka kuulemma monia ärsyttävät). Olen lähes täysin tyytyväinen ulkonäkööni. 

Mikään näistä ominaisuuksista ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että joku kiinnostuisi minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. On täysin turhaa väittää, että kaikille naisille on aina tunkua oven takana, kun se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.

Sitten teet jotain perusteellisen väärin. Kaikille naisille ei ole tunkua oven takana, mutta kaikille kauniille naisille on. Ikä ei ole mikään syy, ettei olisi. Minkä itse ajattelet olevan suurin syy sille, että miestä ei ole löytynyt? Ei, syy ei ole peilikuvan ulkopuolella, vaan joku sinun toiminnassasi on pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistetään karut faktat pöytään.

Jokainen yli 30-kymppinen ja töissäkäyvä mies voi hakea aasiasta nätin vaimon. Miksi tyytyä vanhaan tavaraan? Samanikäisillä lapsettomilla naisilla on oltava pahoja mielenterveysongelmia tai muutan vaan muistuttuvat pubiruusua. Ja vaikka näyttäisit vielä ihan menevältä tuossa iässä, niin sitä et ole enää 5-10 vuoden päästä.

Voit vapaasti hakea aasialaisen vaimon. Voit kokeilla, miten helposti oleskelulupa irtoaa tuloillasi. Ei tänne loisioita haluta. Kiinalainen nainen on huomattavasti vaativampi kuin kuvitteletkaan ja muistathan elättää koko perheen kuten aasialaisiin kulttuureihin kuuluu.

Vierailija
404/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen yli 30-kymppinen ja töissäkäyvä mies voi hakea aasiasta nätin vaimon. Miksi tyytyä vanhaan tavaraan? Samanikäisillä lapsettomilla naisilla on oltava pahoja mielenterveysongelmia tai muutan vaan muistuttuvat pubiruusua. Ja vaikka näyttäisit vielä ihan menevältä tuossa iässä, niin sitä et ole enää 5-10 vuoden päästä.

Minulla on onneksi 2 lasta, mutta olet oikeassa, jos on yksin, saa olla oma itsensä. Ei tarvitse olla niin tarkka ulkonäön suhteen ja saa olla rauhassa vaikka köyhä. Olen välillä töissä ja välillä työtön, mutta joka kuukausi ostan itselleni vaatteita, koska en polta enkä juo niin työttömyyskorvauskin riittää vallan hyvin.

Jos taas löytäisin miehen, voisin silti asua yksin ja mies voi asua omistusasunnossaan. Ei tarvitsisi syyttää minua, että olen viemässä miehen omaisuutta.

Vierailija
405/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt on saanut kuulla jo lähes korvamadoksi asti, on, että nainen kelpaa miehelle vain 25- vuotiaaksi asti. Sen jälkeen nainen on "ruma, käyttämätön, hankala, harppu, turhake, ei haluttava" jne.

Ole siinä/tässä sitten naisena.

Kait sitä sitten pitää omaa hautapaikkaa katsella, koska mitä tässä muutakaan odotella. Harmi vaan, että itse en pidä itseäni yli-ikäisenä rakkauden rintamalle mutta mitä ilmeisimminhän on opittava niin ajattelemaan, että prinssin tekeleet olivat ja menivät aika päivää sitten.

Just joo. Kun 99% naisista haluaa pitkän, harteikkaan, komean ja isom*naisen miehen, niin ei tarvitse olla ydinfyysikko päätelläkseen, ettei tuollaisia miehiä riitä kaikille.

Totta kai 'haluaisi'. Ja 100% miehistä 'haluaisi' kauniin ja seksikkään naisen. Kaikkihan nyt 'haluaisi' hyvännäköisen puolison. Turha alkaa tässä hurskahtelemaan kenenkään mitään muuta. Ei se vaan ole niin yksinkertaista. Monilla oma ulkonäkö taas ei kelpaa heille ja/tai arvomaailma on liian erilainen, ihmisissä on nääs muutakin kuin ulkonäkö.

Tietysti.

status, varallisuus, ulkonäkö. Painotus vaihtelee ja status on tietysti oman viitekehyksen sisällä. Jos on pukumiehiin kallellaan niin menestyneempi pankkiiri tai lakimies on kiinnostavampi kuin se joka vaihtaa duunia vuoden välein kun ei oikein toimi mikään missään. Samaten ulkonäkö... jos kaikkialla on pelkkiä Halla-Ahoja niin hiusten väristä ei ala ekana karsiutumaan. Toinen on tilanne jos elää 

Mutta se menee tasoteorian puolelle joten ei nyt mennä sinne.

Vierailija
406/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen 44v,pitkä,hoikka mies.työssäkäyvä eikä alkoholi yms.ongelmia.nuorempana meikäläinen ei kelvannut naisille kun oli liian ujo ja nörttimäinen.nykyään se onkin niinpäin että mulle ei enään kelpaa kuka tahansa.yh:t,työttömät,rumat,tai muuten vaan ongelmaiset naiset ei enään kelpaa..mielummin elän yksinkin sit.

Peruskoulun äidinkielen tunnit jäivät sinulta ainakin väliin ja se kuvaa myös koulutustasoa ja älykkyyttäsi. Mutta kuvittele vaan, että syy on jossain muualla.

Vierailija
407/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:

1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.

2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.

3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.

1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.

2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.

3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.

No, turhaan netissä mitään kommentoin, kun ainahan trollit syyttää valehtelijaksi. Mutta olen 165/57, harrastan jonkinlaista liikuntaa 5-7 päivänä viikossa (1-2h kävelyä, 30 min juoksua, 45 min painoilla, 60 min kuntopyörällä... mitä milloinkin). Kauneus on toki katsojan silmässä mutta kasvoissani ei ole suuria vikoja, epämuodostumia, ihoni on hyvä, kasvoni ovat normaalin symmetriset (eivät täysin, mutta ei kehitysvirheitä tai onnettomuuksia). Hampaani ovat suorat, eivät vitivalkoiset, mutta eivät todellakaan keltaisetkaan. Hiukset pitkät, hoidetut. En käytä räikeää meikkiä, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä (jotka kuulemma monia ärsyttävät). Olen lähes täysin tyytyväinen ulkonäkööni. 

Mikään näistä ominaisuuksista ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että joku kiinnostuisi minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. On täysin turhaa väittää, että kaikille naisille on aina tunkua oven takana, kun se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.

Sitten teet jotain perusteellisen väärin. Kaikille naisille ei ole tunkua oven takana, mutta kaikille kauniille naisille on. Ikä ei ole mikään syy, ettei olisi. Minkä itse ajattelet olevan suurin syy sille, että miestä ei ole löytynyt? Ei, syy ei ole peilikuvan ulkopuolella, vaan joku sinun toiminnassasi on pielessä.

Naulan kantaan. Vauva palstalla aina välillä ilmestyy näitä naisia jotka kuvailevat itseään urheilulliseksi ja kauniiksi, mutta kuulemma miehet eivät heistä kiinnostu.

Uskallan väittää että tällaisia naisia on olemassa vain vauva palstan fiktiossa, todellisessa elämässä heitä ei ole. Olen kohta 40v, enkä ole koskaan, missään, ikinä nähnyt kaunista naista, jolla olisi ongelmana se että miehet eivät hänestä kiinnostu. En koskaan.

Vierailija
408/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Vauva palstalla aina välillä ilmestyy näitä naisia jotka kuvailevat itseään urheilulliseksi ja kauniiksi, mutta kuulemma miehet eivät heistä kiinnostu.

Uskallan väittää että tällaisia naisia on olemassa vain vauva palstan fiktiossa, todellisessa elämässä heitä ei ole. Olen kohta 40v, enkä ole koskaan, missään, ikinä nähnyt kaunista naista, jolla olisi ongelmana se että miehet eivät hänestä kiinnostu. En koskaan.

Kyllä meitä on. Ja huom. tuo kirjoittaja kuvaili itseään perusnätiksi, ei kauniiksi. Missään en nähnyt mainintaa että olisi miss universum. Me tavallisen nätit olemme usein aivan näkymättömiä.

Itse tunnen sitä paitsi myös yhden todella kauniin, yksinäinen hänkin. Aivan turha täällä on tehdä tällaisia yleistyksiä kun ette te jokaisen naisen elämää tunne. 

Vierailija
409/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen 44v,pitkä,hoikka mies.työssäkäyvä eikä alkoholi yms.ongelmia.nuorempana meikäläinen ei kelvannut naisille kun oli liian ujo ja nörttimäinen.nykyään se onkin niinpäin että mulle ei enään kelpaa kuka tahansa.yh:t,työttömät,rumat,tai muuten vaan ongelmaiset naiset ei enään kelpaa..mielummin elän yksinkin sit.

Peruskoulun äidinkielen tunnit jäivät sinulta ainakin väliin ja se kuvaa myös koulutustasoa ja älykkyyttäsi. Mutta kuvittele vaan, että syy on jossain muualla.

Tosi pinnallisia suhteita ihmiset kyllä hakee. Itselläni ei olisi väliä miehen koulutuksella, ammatilla, varallisuudella, pituudella, sillä onko mies kalju vai ei.

Itselleni olisi pääasia, että minulla olisi miehen kanssa hyvä olla eli miehen luonne olisi tärkeä.

Olen taitava laittamaan ruokaa, mutta haluaisin, että mies tulisi mukaani ruokakauppaan, en jostain syystä tykkää käydä kaupassa yksin.

Vierailija
410/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Ja huom. tuo kirjoittaja kuvaili itseään perusnätiksi, ei kauniiksi. Missään en nähnyt mainintaa että olisi miss universum. Me tavallisen nätit olemme usein aivan näkymättömiä.

Itse tunnen sitä paitsi myös yhden todella kauniin, yksinäinen hänkin. Aivan turha täällä on tehdä tällaisia yleistyksiä kun ette te jokaisen naisen elämää tunne. 

Naisen käsitys "perusnätistä" on jotain aivan muuta, kuin miesten todellisuudessa. Naiset saattavat pitää huippukauniina joitain naisia, joita hyvin harva mies näkee kauniina. Ja huippukauniskin voi joutua olemaan yksin, jos hän ei ole kertakaikkiaan missään. Mutta minä haluan nähdä tuollaisen huippukauniin, joka ei muka löydä miesseuraa. Se ei ole evolutiivisesti, eikä biologisesti mahdollista.

Vierailija
411/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatteko te seurustella miehen omaisuuden kanssa vai miehen kanssa?

Ja joku katsoo jotain kirjoitusvirheitä, voi hyvänen aika.

Vierailija
412/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko Tinderiin liittymiseen olla facebook-tunnukset? Vai voiko liittyä muuten? En ole facessa enkä jaksaisi luoda sinne päivitettyä tiliä vain päästäkseni Tinderiin.

Vierailija
413/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on halukkaita riittänyt aina. Olen 34 -vuotias ja äskettäin menin naimisiin vuotta vanhemman tosi ihanan miehen kanssa. Ja molemmilla eksilläni vielä vanha suola janottaisi, mutta olen onnellisesti naimisissa. Olen siis parisuhdeihminen, ja kaksi vakavaa suhdetta takana ennen tätä kolmatta miestäni. Voin arvata, että monilla muilla ikäisilläni naisilla olisi paljonkin hyviä miehiä tarjolla.

Vierailija
414/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat peruspilareita suhteille nykypäivän nettipariutumisessa. Täysin epäolennaiset seikat ratkaisevat, kuten kirjoitustaito ja laadukkaat valokuvat, joista kumpaakaan valtaosa suomalaisista miehistä ei hallitse. Jos vanhempani olisivat aikoinaan noilla kriteereillä rankanneet vuosikymmeniä kestävän suhteensa, niin tuskinpa olisi tarvinnut minunkaan syntyä. Ajattele, kuinka monta suomalaista sinkkumiestä jää jäljelle, kun seuraavat asiat eivät ole kunnossa: oikeinkirjoitus, laadukkaat valokuvat ja valokuvassa pitäisi olla erittäin hyvännäköinen tyylikkäästi pukeutuva mies. No ei ihme, ettei tahdo kumppaneita löytyä "perusnäteille".

Vierailija
415/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut väkivaltaisessa suhteessa, on miehen kirjoitusvirheet, koulutus, pituus jne. ihan yksi ja sama, ei mitään väliä.

Tietysti 20-vuotiailla ei ole kokemuksia vielä ja he tuijottaa vain pinnallisia asioita.

Vierailija
416/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on halukkaita riittänyt aina. Olen 34 -vuotias ja äskettäin menin naimisiin vuotta vanhemman tosi ihanan miehen kanssa. Ja molemmilla eksilläni vielä vanha suola janottaisi, mutta olen onnellisesti naimisissa. Olen siis parisuhdeihminen, ja kaksi vakavaa suhdetta takana ennen tätä kolmatta miestäni. Voin arvata, että monilla muilla ikäisilläni naisilla olisi paljonkin hyviä miehiä tarjolla.

Kyllä on tarjolla, juuri niin paljon kuin jaksaa vaan ottaa vastaan. Vielä sinua 10 tai 20 vuotta vanhemmillekin on, jos on pitänyt itsensä kohtalaisessa kunnossa. Naiseudesta kannattaa nauttia nykypäivän deittailussa, kun kaikki on kultatarjottimella edessä. Eri asia, osaako ottaa nykypäivän standardeilla tarjouttuja asioita vastaan.

Vierailija
417/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastataan karuilla faktoilla. Jokainen yli 300-vuotias (siis huom. 30-kymppinen vs. 3-kymppinen) mies on jo niin kuivakassa kunnossa, että tuskinpa ostovaimokaan kiinnostuu :D

Kun koettaa olla nokkela, kannattaa oikein panostaa siihen, että kirjaa asiansa virheettömästi.

Vierailija
418/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut väkivaltaisessa suhteessa, on miehen kirjoitusvirheet, koulutus, pituus jne. ihan yksi ja sama, ei mitään väliä.

Tietysti 20-vuotiailla ei ole kokemuksia vielä ja he tuijottaa vain pinnallisia asioita.

Ei, vaan 20-vuotiaat naiset eivät pysty monogamisiin suhteisiin ja harrastavat pääasiassa irtosuhteita vain täydellisten miesten kanssa. Siksi tuijottavat luonnollisesti pinnallisia asioita.

Vierailija
419/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan höpöhöpöjuttuja taas. Olet sitten perusnätti tai kaunis, niin ei sun tarvii ottaa kuin muutama kuva itsestäsi, tehdä Tinder profiili ja sen jälkeen voitkin aloittaa kylpemisen miesten huomiossa. Voin luvata että mätsejä ja viestejä sataa vuolenaan, jos tosiaan olet edes perusnätti, tai jopa kaunis.

Ja joo, ymmärrän että ei se Tinder ole aina herkkua naisillekaan, pettymyksiä tulee ja siinä joutuu tekemään paljon työtä jos suhdetta etsii. Mutta suoraan sanottuna kyllä sun täytyy olla jo aivan totaalisen kädetön sosiaalisesti tai aivan täysi autisti, mikäli et normaalin näköisenä naisena kykene nettideiteillä miehiä puoleesi vetämään.

Loppu on enää numeropeliä. Riittävän monta kun tapaat, niin kyllä se ihastus ja suhde vielä osuu kohdalle. Pitää vaan jaksaa nähdä se vaiva.

Vierailija
420/815 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kumpi on parempi mies, mies joka tekee kirjoitusvirheitä vai mies joka lyö. Voi jestas sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi