Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso katselee nuoria kauniita naisia

Vaimo 51 v
12.05.2021 |

Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?

Kommentit (778)

Vierailija
681/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku instabeibe tuolla kävelee trikoot läpikuultavana kunnon treenatun perspanoperseen päällä ja siihen päälle vielä etupuolella kunnon kannut ja kamelinvarvas levällä varvasvälillä, niin kyllä tämä setä ainakin katsoo röyhkeästi mittaillen. Oma syynsä. 

Harmi, että tänään ei salilla näkynyt nuoria perseitä tiukissa trikoissa. Eilen tuli viereen parikymppinen nainen treenaamaan, isot ja silkinsileät tissit, katselin siitä peilin kautta. Kuka ties hän olisi halunnut jumppailla kanssani hieman intiimimmin.

Oikeasti olisi voinut maksaa muutaman kympin että häipyisit siitä. T. Kyseisen kaltaisessa tilanteessa ollut nainen.

Jos olet alle 25v niin kyllä sinä olisit halunnut, että se miehekäs vanhan liiton bodari panee sinua kunnolla.

Ja tuossa tapauksessa se nainen tuli minun viereeni eli päättelin sen hienovaraiseksi soidinkutsuksi kun esitteli siinä nuoria sulojaan.

Tämmöset luulot just johtaa teidät nolaamaan itsenne kerta toisensa jälkeen. Ja kas, kuvaan ilmestyvät naisten salit.

Yli 30v naiset voivat mennä niille naisten saleille kunhan nuoret herkut jäävät unisex saleille ja varmasti jäävätkin katselemaan meitä vanhempia miehiä.

Nuoret naisethan sieltä ekana lähtee. Itsekin valitit juuri sellaisten puutetta salilla pari viestiä ennen. Oletko varma ettei syynä ollut sinä? Aina kun sun kaltainen vanha vitjapalli kävelee uutena salin ovesta sisään, yrittäjä huokaisee syvään ja heittää mielessään hyvästit parille hyvännäköisille mimmille.

Se johtuu ulkona olevasta lämpimästä säästä, ei siellä montaa miestäkään tänään näkynyt. Nuoret naiset tulevat salille katsomaan vanhempia komistuksia, sen takia heillä ei poikaystäviä mukana olekkaan ja ne neitipojat treenailevat siimakäsiään ihan keskenään. Kerran luulin, että nuori nainen tuli miesten pukkariin, mutta sitten tarkemmin katsottuani se olikin"mies"

Miksi sä luulet että on niitä naisten saleja? Hyvännäköisten nuorten miestenkö takia? Joilla on sen verran elämää ja sänkyseuraa ettei tarvi kirjoitella nettiin limaisia fantasioita muista salikävijöistä. Kyllä se vastaus löytyy peilistä ja tiedät sen itsekin.

Vierailija
682/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitko muka itse kieltää etteikö nuoret naiset olisi viehättäviä? Niin ne ovat myös miehesi mielestä, mutta ei se ole syy sinua vaihtaa.

Kyllä nuoret naiset ja miehet on viehättäviä

Ei ole nuoret"miehet"jotka ovat nätimpiä kuin tytöt. Ikääntyminen miehistää kumpaakin sukupuolta ja yli 40 vuotiaana kumpikin sukupuoli alkaa muistuttaa miestä.

Katsotaan, raskausmaha viimeisellä kolmanneksella, puuskutus kengännauhoja solmiessa, punakat hieman turvonneet kasvot, isoiksi kasvaneet miestissit 🤔🧐. Kyllä minä sanoisin että miehet alkavat muistuttaa tuossa iässä raskaana olevaa naista 👍.

Väärin. Kasvoista hävinnyt se vauvapehmeys ja tilalle tullut rouheaa miehekkyyttä, kädet eivät muistuta enää 19v naisen siroja käsiä vaan ovat isot, lihaksikkaat ja miehekkäät, parta kasvaa kunnolla, puhumattakaan vanhemman miehen karismasta. Mies ikääntyy kuin tammi eli komistuu hitaasti vanhetessaan, nainen taas on kuin juhannusruusu eli kukkii kauneimmillaan pienen hetken ja lakastuu nopeasti. Palstanainen on jo kompostoitu viime kesän ruusu:D

Nuo kuvailemasi ominaisuudet löytyvät silta 19v tietokonetta pelaavalta es-jonnelta, joka on toinen vaihtoehto sille siimakätiselle neitipojalle.

Kirjoitit tosi kauniisti miehistä, ihan kuten itsekin ajattelen.

Mutta ei meidän naisten tilanne ihan noin toivoton ole, kuin kuvailet. Kunhan ymmärtää sisäistää käsitteen "grace and dignity", ja lakkaa kilpailemasta nuorempien naisten kanssa.

Totta, nainen voi ikääntyä arvokkaasti kuten esim. Susanna Koski, mutta mikään ei ole nolompaa ja enemmän myötähäpeää herättävämpää kuin vanha raakki, joka yrittää olla seksisymboli joka nuorena oli kuten Marika Fingerroos tai Anne Kukkohovi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset kuvittelee, että me vanhemmat miehet ollaan kiinnostuneita heistä? Mua ainakin kiinnostaa vaan niiden perseet ja tissit. Tyhjäpäitähän ne muuten on.

Mielenkiintoinen ajatus. Tarkemmin kun ajattelee, tuossa voi olla perääkin.

Vierailija
684/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku instabeibe tuolla kävelee trikoot läpikuultavana kunnon treenatun perspanoperseen päällä ja siihen päälle vielä etupuolella kunnon kannut ja kamelinvarvas levällä varvasvälillä, niin kyllä tämä setä ainakin katsoo röyhkeästi mittaillen. Oma syynsä. 

Harmi, että tänään ei salilla näkynyt nuoria perseitä tiukissa trikoissa. Eilen tuli viereen parikymppinen nainen treenaamaan, isot ja silkinsileät tissit, katselin siitä peilin kautta. Kuka ties hän olisi halunnut jumppailla kanssani hieman intiimimmin.

Oikeasti olisi voinut maksaa muutaman kympin että häipyisit siitä. T. Kyseisen kaltaisessa tilanteessa ollut nainen.

Jos olet alle 25v niin kyllä sinä olisit halunnut, että se miehekäs vanhan liiton bodari panee sinua kunnolla.

Ja tuossa tapauksessa se nainen tuli minun viereeni eli päättelin sen hienovaraiseksi soidinkutsuksi kun esitteli siinä nuoria sulojaan.

Tämmöset luulot just johtaa teidät nolaamaan itsenne kerta toisensa jälkeen. Ja kas, kuvaan ilmestyvät naisten salit.

Yli 30v naiset voivat mennä niille naisten saleille kunhan nuoret herkut jäävät unisex saleille ja varmasti jäävätkin katselemaan meitä vanhempia miehiä.

Nuoret naisethan sieltä ekana lähtee. Itsekin valitit juuri sellaisten puutetta salilla pari viestiä ennen. Oletko varma ettei syynä ollut sinä? Aina kun sun kaltainen vanha vitjapalli kävelee uutena salin ovesta sisään, yrittäjä huokaisee syvään ja heittää mielessään hyvästit parille hyvännäköisille mimmille.

Se johtuu ulkona olevasta lämpimästä säästä, ei siellä montaa miestäkään tänään näkynyt. Nuoret naiset tulevat salille katsomaan vanhempia komistuksia, sen takia heillä ei poikaystäviä mukana olekkaan ja ne neitipojat treenailevat siimakäsiään ihan keskenään. Kerran luulin, että nuori nainen tuli miesten pukkariin, mutta sitten tarkemmin katsottuani se olikin"mies"

Fakta: olit eilen salilla jolloin myös oli myös lämmin, tänään siellä ei nuoria naisia näkynyt. You do the math.

Taidat olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
685/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.

Katkeran vanhan naisen rutinaa:D Sittenhän se nainen jäisi ilman mitään miestä. Kaikenikäiset miehet katselevat nuoria ja kauniita naisia. Olen itse 38v ja edelleen vaikka tulee ikää niin se 20v nainen näyttää kauneimmalta, aloittajan mies on vain normaali mies.

Olen parikymppinen nainen. Just kävelin puiston läpi. Penkeillä röhnötti neljä-viiskymppisiä hikisiä äijiä; katsoivat oikeudekseen huudella mulle ällöttävän rasvaisia kommenttejaan ja vihelsivät pari sormea suussaan. Mikään ei voine olla yhtä kuvottavaa. Onneksi kotona odotti kihlattuni, komea ja fiksu 27v. Onneksi!

Vierailija
686/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori näyttävä nainen ja ukkojen tuijotus on todella ällöttävää, iljettävää. Ja tekevät sitä avoimesti vaikka vaimo ja perhe on mukana. Hirveintä oli kylpylässä.

Laita sitten kaapu päälle. Sitten ei tuijoteta. Jos sulla on mitä näyttää, niin sitten katsotaan. Mutta kaavun suojassa voisit olla katseilta piilossa.

Mä olen myös nuori, hoikka pitkäsääri. Olin pari päivää sairaalassa pienen haaverin takia. Kävelin joutessani käytävällä ylläni ne sairaalan kaiken peittävät, kaameat kaavut. Niin eikös vaan rollaattorilla vastaantullut vanha äijä muiskauttanut härskisti lerppuisilla huulillaan. Ettei se kaapukaan pelasta.

Vierailija
687/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.

Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. SeEi kuulemma haittaa.

N45

Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.

Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.

Vaimo ottaa eron heti kun viimeinen mukula lähtee pesästä. Mies lähtee metsästämään itselleen nuorikkoa ja puolen vuoden sisään saadaan vauvauutisia. Kohta mies vaihtaa vaippaa ja vaimolla on nuorempi rakastaja jonka kanssa se lomailee etelässä. Kaikki saa mitä ansaitsee :D.

Vaimo löytää Gambiasta "nuorukaisen" joo ja onhan se etelässä joten teknisesti fantasiasi on totta.

Vierailija
688/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä kun jotkut nuoret naiset haluavat saada katseita osakseen (vesirajaa hipova mekko tai hame) pikkushortsit vedettynä persvakoon, napatoppi tai paita.. ja tissit puoliksi näkyvillä, korkokengät yms. voisi luulla että ovat siinä vanhimmassa ammatissa... ei sitten tarvitse ihmetellä miksi saavat huomiota :D

Ei ne jotkut noin pukeutuvat nuoret naiset vanhojen miesten takia noin pukeudu. Nää tytöt eivät kaipaa mitään keski-ikäisiltä miehenkäppyröiltä.

Vierailija
689/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.

Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. SeEi kuulemma haittaa.

N45

Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.

Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.

Vaimo ottaa eron heti kun viimeinen mukula lähtee pesästä. Mies lähtee metsästämään itselleen nuorikkoa ja puolen vuoden sisään saadaan vauvauutisia. Kohta mies vaihtaa vaippaa ja vaimolla on nuorempi rakastaja jonka kanssa se lomailee etelässä. Kaikki saa mitä ansaitsee :D.

Vaimo löytää Gambiasta "nuorukaisen" joo ja onhan se etelässä joten teknisesti fantasiasi on totta.

Nää Gambia-fantasiat on kanssa yks surkuhupaisuuden huippu. Näitä te rinkirynkkaatte vaikka kukaan oikean elämän nainen ei ole Gambiasta tässä mielessää kuullutkaan, ja vaikka olisikin ei kiinnostaisi pätkän vertaa.  Gambian isojen mustien munien vatvominen on sellainen teidän poikien oma juttu.

Vierailija
690/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katseli nuoria naisia ja mua alkoi ärsyttämään joten aloin itse katsella nuoria miehiä ja siitäkös mies loukkaantui. Sanoin että jos jatkat naisten katselemista niin myös minäkin jatkan miesten katselemista.

Vierailija
691/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Nää Gambia-fantasiat on kanssa yks surkuhupaisuuden huippu. Näitä te rinkirynkkaatte vaikka kukaan oikean elämän nainen ei ole Gambiasta tässä mielessää kuullutkaan, ja vaikka olisikin ei kiinnostaisi pätkän vertaa.  Gambian isojen mustien munien vatvominen on sellainen teidän poikien oma juttu.

Älä valehtele itsellesi. Ainut tapa keski-ikäisillä harpuilla on saada nuorta tai yhtään mitään miestä on ostaa sellaista köyhästä maasta kuten Gambiasta.

Vierailija
692/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kysymys on, katsovatko nuoret naiset takaisin kiihkeästi?

Ilman naisen juu-juuta mitään ei tapahdu.

Vierailija
693/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä kun jotkut nuoret naiset haluavat saada katseita osakseen (vesirajaa hipova mekko tai hame) pikkushortsit vedettynä persvakoon, napatoppi tai paita.. ja tissit puoliksi näkyvillä, korkokengät yms. voisi luulla että ovat siinä vanhimmassa ammatissa... ei sitten tarvitse ihmetellä miksi saavat huomiota :D

Ei ne jotkut noin pukeutuvat nuoret naiset vanhojen miesten takia noin pukeudu. Nää tytöt eivät kaipaa mitään keski-ikäisiltä miehenkäppyröiltä.

Ei tietenkään, mutta ei se tarkoita etteivätkö vanhatkin miehet katsoisi heidän suuntaansa

Vierailija
694/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Moi Maire

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karita-matkusti-gambiaan-lomalle-ja…

Vierailija
695/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Mitä pahaa lapsissa on? Tai jos lapsia siunaantuu vielä vanhemmalla iällä?

Mahoa menopaussihirviö on salaa vähän katkera kun itse ei saanut ensimmäistäkään ja nyt selviää ettei se ollutkaan miehen ongelma.

Vierailija
696/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset katso komeita miehiä? Töissä oli pari kesää sitten nuoria komea kesäpoika ja kyllä toimiston naiset sen verran paljon kuolasivat hänen perään, että lattiat piti mopata pari kertaa päivässä.

Vierailija
697/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitko muka itse kieltää etteikö nuoret naiset olisi viehättäviä? Niin ne ovat myös miehesi mielestä, mutta ei se ole syy sinua vaihtaa.

Kyllä nuoret naiset ja miehet on viehättäviä

Ei ole nuoret"miehet"jotka ovat nätimpiä kuin tytöt. Ikääntyminen miehistää kumpaakin sukupuolta ja yli 40 vuotiaana kumpikin sukupuoli alkaa muistuttaa miestä.

Katsotaan, raskausmaha viimeisellä kolmanneksella, puuskutus kengännauhoja solmiessa, punakat hieman turvonneet kasvot, isoiksi kasvaneet miestissit 🤔🧐. Kyllä minä sanoisin että miehet alkavat muistuttaa tuossa iässä raskaana olevaa naista 👍.

Väärin. Kasvoista hävinnyt se vauvapehmeys ja tilalle tullut rouheaa miehekkyyttä, kädet eivät muistuta enää 19v naisen siroja käsiä vaan ovat isot, lihaksikkaat ja miehekkäät, parta kasvaa kunnolla, puhumattakaan vanhemman miehen karismasta. Mies ikääntyy kuin tammi eli komistuu hitaasti vanhetessaan, nainen taas on kuin juhannusruusu eli kukkii kauneimmillaan pienen hetken ja lakastuu nopeasti. Palstanainen on jo kompostoitu viime kesän ruusu:D

Nuo kuvailemasi ominaisuudet löytyvät silta 19v tietokonetta pelaavalta es-jonnelta, joka on toinen vaihtoehto sille siimakätiselle neitipojalle.

Kirjoitit tosi kauniisti miehistä, ihan kuten itsekin ajattelen.

Mutta ei meidän naisten tilanne ihan noin toivoton ole, kuin kuvailet. Kunhan ymmärtää sisäistää käsitteen "grace and dignity", ja lakkaa kilpailemasta nuorempien naisten kanssa.

Totta, nainen voi ikääntyä arvokkaasti kuten esim. Susanna Koski, mutta mikään ei ole nolompaa ja enemmän myötähäpeää herättävämpää kuin vanha raakki, joka yrittää olla seksisymboli joka nuorena oli kuten Marika Fingerroos tai Anne Kukkohovi

Anne Kukkohovi on kaunis ja hyvin säilynyt nainen. Jos joku muuta väittää on kateellinen.

Vierailija
698/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirvase lärviin

Ja sit kun tulee takas niin se on perheväkivaltaa?

Vierailija
699/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset sietää mieheltä noin epäkunnioittavaa käytöstä? Tiedän yhdenkin nelikymppinen muijan, joka vielä tuollaisen lisäksi ruokkii, majoittaa ilmaiseksi, ostaa vaatteet jne.. Missä naisten itsekunnioitus on?

Vierailija
700/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset kuvittelee, että me vanhemmat miehet ollaan kiinnostuneita heistä? Mua ainakin kiinnostaa vaan niiden perseet ja tissit. Tyhjäpäitähän ne muuten on.

Mielenkiintoinen ajatus. Tarkemmin kun ajattelee, tuossa voi olla perääkin.

No ei kai kukaan luule että niiden juttuja jaksais? Fiilis menee heti kun ne avaa suunsa.

Eikä se ikä myöskään ole se juttu, kovin moni nuorikin on nykyään kuin mätisäkki.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän