Puoliso katselee nuoria kauniita naisia
Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Kommentit (778)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tämä inhottava ketju jälleen kerran. Jokainen keskustelija yrittää keksiä toinen toistaan pahempia solvauksia. Lopettakaa jo.
¨menikö sulla nyt hyvän mielen miesvihaketju pieleen?
En näe tässä ketjussa mitään muuta kuin ihan vaan vihaa kaikkia ja kaikkea kohtaan. Kyllä pitää olla joillain paha olla, että tällaisia kommentteja kirjoittaa nettiin kuin tässä ketjussa on luettavissa. Tuskin kukaan laukoisi näitä solvauksia kenellekään päin naamaa, miksi täällä ei voida keskustella asiallisesti koskaan?
Niin...
naiset aloittavat miesvihaketjun vol. 100986014 ja joku mies kun tulee kiistämään ettei se nyt ihan noin mene alatte solvaamaan. Sitten kun siihen vastaa se onkin kauheaa naisvihaa ja ketju on pilalla.
Voi kyynel.
Mitä asiallista keskustelua odotat ketjuilta jotka alkavat sanoilla MIES tai PUOLISO ? Jokainen palstalla yli viisi minuuttia ollut tietää mistä näissä ketjuissa on kyse: miesvihaorgioista
Minusta tämä ketjun aiheena oli alun perin viisikymppinen nainen ja hänen puolisonsa. Nyt on päädytty reippaasti sivuraiteille, pelkkää sukupuolten välistä solvaamista. En ymmärrä mitä tästä joku saa, mutta eihän minun tarvitsekaan. Ihmetyttää vain, että onko täällä ihan oikeasti aikuisia ihmisiä kirjoittelemassa tällaista sontaa???
Voi kuule.
Ketjun aiheena oli "miehet tekevät jotain jonka kaikki tajuavat ärsyttävän naisia, mitäs jos porukalla keräännytään ja haukutaan niitä oikein kunnolla"
Sillä ei ole merkitystä kirjoittaako aloittaja miehestä, miehistä, vai "puolisostaan"
Ikä-aspektista pojoja, siitä sai hyvin väännettyä ongelman setämiehiin koska ollaan rehellisiä, eihän tuokaan nainen ole aviovuosiensa aikana mitään tuollaista käytöstä koskaan ennen huomannut. Aivan uusi ilmiö.
Tässä ketjussa on useampi nainen kertonut että on oman miehen kanssa ollut samanlaisia ongelmia iän karttuessa, jotka syö sitä parisuhdetta, jonka nainen toivoisi olevan hyvä. On ollut asiallista ja rakentavaa keskustelua. Jossain tuolla miesten masinoiman valtavan 💩-massan keskellä.
Joo minäkin voin miehenä kertoa "naiseni" tuijottavan aivan häpeämättömästi rantapoikia. Aina teitä ämmiä säaa hävetä.
Usko pois, se on totta koska niin kerrotaan vauva-palstalla.
Mutta kun ap ei ole kirjoittanut näin. Minusta hän on hyvin rehellisesti kertonut omista epövarmuuksistaan jne. Tämä juuri kun täällä ei nykyään voi enää keskustella yhtään mistään aikuisten asioista ilman että te henkisesti alimittaiset jotka ette ole olleet päivääkään parisuhteessa tulette huutamaan ja provosoimaan.
Olen kyllä naimisissa mutta mitäpä kaltaisesi kaskelotti ei toisista olettaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset tässä ketjussa joilla on elämä, lähtee tästä ketjusta ja unohtaa sen jälkeen kaiken. Ne juttelee oikeille ihmisille, sekä miehille että naisille, ja elämä on kokonaisuutena ihan jotain muuta kuin netin ilkeät debattiklubit. Mutta te palstamiehet joilla ei ole ketään resetoimassa teidän päätä, te laitatte oikeasti täällä kuuppanne sekaisin.
Pelottaa ajatella että tämän ketjun naisilla olisi puoliso. Siis miespuolinen sellainen.
Sääliksi käy äijää jos jollain on se tilanne.
Minä en koskaan, siis ikinä, tee aloitusta jonka tarkoitus olisi mollata miehiä sukupuolena, enkä koskaan vastaa asiattomasti asiallisesti kirjoittavalle miehelle. Voitko sanoa samaa itsestäsi?
Silti viihdyt näissä miesvihaketjuissa. Sattumaa varmasti.
Minä tulen keskustelemaan asiallisesti kiinnostavasta aiheesta ja kun olen saanut eteeni kymmenen haaskatteluelua ja valaattelua, alan antaa takaisin. Ja sehän on teille vellihousupojille aina yhtä suuri järkytys. Eihän tämän pi-pi-pitänyt näin mennä :'(. MIESVIHAA!!
Asiallisesti? Kuten tämä viestisi vellihousupoikineen? Kerrotko sen asiallisen viestisi numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on 15v vanha Toyota, voin silti katsella uusia, kalliita urheiluautoja ilman että olisin sellaista hankkimassa. Se on vain haaveilua.535
Mulla 13 vuotta vanha auto enkä katso muiden autoja yhtään koska ei kiinnosta se millä muut ajelee. On mulla rahaa mutta ei tarvetta nykyistä ihmeellisemmälle autolle
Muista ettet saa jäädä valoissakaan tuijottamaan toisen auton takapuskuria ajatuksissasi. Pelkääjän paikalla istuva voi skitsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika äärimmäisen kiusallista, jos miehet kyttäisivät omien lapsiensa kauniita ja nuoria naispuolisia kavereita ja kumppaneita sillä silmällä. Ketään ei ilkeäisi kutsua kylään, jos talossa olisi sellainen mies ns. automaattiasetuksilla. Eikä omaa tytärtään haluaisi päästää toisten luokse setämisten haaveiltavaksi.
Olkaa sen verran viisaita, että ette yleistä omia taipumuksianne koskemaan kaikkia muita.
Et silti tuomisetse samalla tavalla naisia jotka selittävät olevansa puumia jotka saisivat kovakankisen nuorukaisen?
Miksi et?
Minä naisena todellakin tuomitsen jos pojan äiti rupeaa silmäilemään sillä silmällä poikansa kavereita saati että panisi näitä. Hyi helvetti mitä toimintaa. No niin, sinun vuoro. Miten on sen kanssa että isät kuolaa tytärtensä kavereita? Eri.
Vaan ette ole tuominneet tässä ketjussa niitä viestejä. Nauratte vain "you go girl"
Näytä minulle se viesti jossa nauretaan you go girl sille ajatukselle että äiti rupeaa vonkaamaan poikansa kavereita.
Lue pari viimeistä sivua tuon "puuman" juttuja.
Näytä muuten samalla vaivalla viestit joissa puhuttiin että mies katselee tyttärensä kavereita ja nussii niitä. Muut siis kuin tuo oma väitteesi jolla venytät vähän keskustelua.
Olenko minä väittänyt että sellaisia viestejä olisi? Tuo yksi kirjoittaja otti tämän asian esille ja sinä rupesit yhdistämään sitä johonkin puumailuun, jolla ei nyt ensinnäkään ole mitään tekemistä lasten kavereiden vonkaamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset tässä ketjussa joilla on elämä, lähtee tästä ketjusta ja unohtaa sen jälkeen kaiken. Ne juttelee oikeille ihmisille, sekä miehille että naisille, ja elämä on kokonaisuutena ihan jotain muuta kuin netin ilkeät debattiklubit. Mutta te palstamiehet joilla ei ole ketään resetoimassa teidän päätä, te laitatte oikeasti täällä kuuppanne sekaisin.
Pelottaa ajatella että tämän ketjun naisilla olisi puoliso. Siis miespuolinen sellainen.
Minä en koskaan, siis ikinä, tee aloitusta jonka tarkoitus olisi mollata miehiä sukupuolena, enkä koskaan vastaa asiattomasti asiallisesti kirjoittavalle miehelle. Voitko sanoa samaa itsestäsi?
Minä tulen keskustelemaan asiallisesti kiinnostavasta aiheesta ja kun olen saanut eteeni kymmenen haaskatteluelua ja valaattelua, alan antaa takaisin. Ja sehän on teille vellihousupojille aina yhtä suuri järkytys. Eihän tämän pi-pi-pitänyt näin mennä :'(. MIESVIHAA!!
Asiallisesti? Kuten tämä viestisi vellihousupoikineen? Kerrotko sen asiallisen viestisi numeron.
Minä en vaivaudu kaskelottia hokevien kanssa mitään asiallista keskustelua käymään. Yritin sitä tämän ketjun alussa ketjun aloittajan aiheesta, mutta se oli täysin mahdotonta teikäläisten tauottoman mölinän takia. Ja fine. Mölistään sitten, oikein pitkän kaavan kautta. Osaa sitä muutkin tehdä. Ja sen jälkeen minä menen takaisin elämääni kun muu perhe tulee harrastuksestaan, ja unohdan koko jutun. Ja te istutte siellä tunkkaisessa yksiössänne, taas yksi päivä hukkaan heitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on 15v vanha Toyota, voin silti katsella uusia, kalliita urheiluautoja ilman että olisin sellaista hankkimassa. Se on vain haaveilua.535
Sillä vanhalla Toyotalla ei ole tunteita, ettekä ole parisuhteessa keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika äärimmäisen kiusallista, jos miehet kyttäisivät omien lapsiensa kauniita ja nuoria naispuolisia kavereita ja kumppaneita sillä silmällä. Ketään ei ilkeäisi kutsua kylään, jos talossa olisi sellainen mies ns. automaattiasetuksilla. Eikä omaa tytärtään haluaisi päästää toisten luokse setämisten haaveiltavaksi.
Olkaa sen verran viisaita, että ette yleistä omia taipumuksianne koskemaan kaikkia muita.
Et silti tuomisetse samalla tavalla naisia jotka selittävät olevansa puumia jotka saisivat kovakankisen nuorukaisen?
Miksi et?
Minä naisena todellakin tuomitsen jos pojan äiti rupeaa silmäilemään sillä silmällä poikansa kavereita saati että panisi näitä. Hyi helvetti mitä toimintaa. No niin, sinun vuoro. Miten on sen kanssa että isät kuolaa tytärtensä kavereita? Eri.
Vaan ette ole tuominneet tässä ketjussa niitä viestejä. Nauratte vain "you go girl"
Näytä minulle se viesti jossa nauretaan you go girl sille ajatukselle että äiti rupeaa vonkaamaan poikansa kavereita.
Lue pari viimeistä sivua tuon "puuman" juttuja.
Näytä muuten samalla vaivalla viestit joissa puhuttiin että mies katselee tyttärensä kavereita ja nussii niitä. Muut siis kuin tuo oma väitteesi jolla venytät vähän keskustelua.
Olenko minä väittänyt että sellaisia viestejä olisi? Tuo yksi kirjoittaja otti tämän asian esille ja sinä rupesit yhdistämään sitä johonkin puumailuun, jolla ei nyt ensinnäkään ole mitään tekemistä lasten kavereiden vonkaamisen kanssa.
Koko ketjun aiheella ei ole mitään tekemistä lasten kavereiden nussimisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaivaudu kaskelottia hokevien kanssa mitään asiallista keskustelua käymään. Yritin sitä tämän ketjun alussa ketjun aloittajan aiheesta, mutta se oli täysin mahdotonta teikäläisten tauottoman mölinän takia. Ja fine. Mölistään sitten, oikein pitkän kaavan kautta. Osaa sitä muutkin tehdä. Ja sen jälkeen minä menen takaisin elämääni kun muu perhe tulee harrastuksestaan, ja unohdan koko jutun. Ja te istutte siellä tunkkaisessa yksiössänne, taas yksi päivä hukkaan heitettynä.
Ei löytynyt asiallista viestiä.. näin me vähän epäiltiinkin.
Äläkä kaskelotti meidän ajankäyttöä murehdi. Tää on mulle ainakin ihan palkallista aikaa.
Voisiko fiksumpi näistä jankuttajista jättää sen toisen muhimaan katkeruuteensa, että saataisiin hyvä ketju raiteilleen?
Oma exäni oli myös toljottaja, ymmärrän ap:n fiilikset. Eniten ällöttää se, että tyttölapsen isänä jatkoi sitä, vaikkei sallisi oman lapsensa lähelle poikakavereita, ilmeisesti tajuaa käyttäytyvänsa huonosti eikä halua kaltaisiaan oman lapsensa lähelle🙄
Vierailija kirjoitti:
Jos joku instabeibe tuolla kävelee trikoot läpikuultavana kunnon treenatun perspanoperseen päällä ja siihen päälle vielä etupuolella kunnon kannut ja kamelinvarvas levällä varvasvälillä, niin kyllä tämä setä ainakin katsoo röyhkeästi mittaillen. Oma syynsä.
Harmi, että tänään ei salilla näkynyt nuoria perseitä tiukissa trikoissa. Eilen tuli viereen parikymppinen nainen treenaamaan, isot ja silkinsileät tissit, katselin siitä peilin kautta. Kuka ties hän olisi halunnut jumppailla kanssani hieman intiimimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.
Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. Ei kuulemma haittaa.
N45
Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.
Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.
Näin sen kuuluu just mennä. Kumpikaan osapuoli ei kärsi.
Olemme +70 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia miehiä, oikeastaan poikia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku instabeibe tuolla kävelee trikoot läpikuultavana kunnon treenatun perspanoperseen päällä ja siihen päälle vielä etupuolella kunnon kannut ja kamelinvarvas levällä varvasvälillä, niin kyllä tämä setä ainakin katsoo röyhkeästi mittaillen. Oma syynsä.
Harmi, että tänään ei salilla näkynyt nuoria perseitä tiukissa trikoissa. Eilen tuli viereen parikymppinen nainen treenaamaan, isot ja silkinsileät tissit, katselin siitä peilin kautta. Kuka ties hän olisi halunnut jumppailla kanssani hieman intiimimmin.
Oikeasti olisi voinut maksaa muutaman kympin että häipyisit siitä. T. Kyseisen kaltaisessa tilanteessa ollut nainen.
Olemme aviopari, 50 vuotiaita. Mieheni on alkanut katselemaan minun isääni sillä silmällä.
Tiedän että heillä on suhde.
Tuntuu tosi pahalta.
Tuttua? Ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.
Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. SeEi kuulemma haittaa.
N45
Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.
Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.
Vaimo ottaa eron heti kun viimeinen mukula lähtee pesästä. Mies lähtee metsästämään itselleen nuorikkoa ja puolen vuoden sisään saadaan vauvauutisia. Kohta mies vaihtaa vaippaa ja vaimolla on nuorempi rakastaja jonka kanssa se lomailee etelässä. Kaikki saa mitä ansaitsee :D.
Vierailija kirjoitti:
Anna katsella. Olen itse hetero nainen ja katselen kauniita naisia ihan vain siksi kun ihailen heitä jollain lailla. Ajattelen että onpa hyvänmallinen kroppa tai kauniit kasvot... tai ett miten hienosti kantaa kroppansa ja kuinka itsevarma on. Siis ihan hyväntahtoisesti vain. Olen melko visuaalinen ihminen muutenkin ja taitava kuvataiteessa (johtuu varmasti siitä)
Tuo on täysin normaalia koska nainen on se seksuaalisen halun kohde, nainen on kauniimpi sukupuoli ja kuin koriste-esine. Myös umpihomomiehet ihailevat kauniita naisia ja pystyvät tarvittaessa myös seksiin sellaisen kanssa. Niin homoa miestä ei olisikaan, ettei hän pystyisi kaunista naista panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori näyttävä nainen ja ukkojen tuijotus on todella ällöttävää, iljettävää. Ja tekevät sitä avoimesti vaikka vaimo ja perhe on mukana. Hirveintä oli kylpylässä.
Ja kohta olet vanha kurttu ja miehille ilmaa. Naisen ensimmäinen kuolema on todella tuskallinen.
Tämä nyt on puheenaihe johon sun ei todellakaan kannata lähteä :D. Kaikki miehet haluaa niitä 23-vuotiaita, no kuule teidän ensimmäinen kuolema onkin sit 30-vuotiaana, minkä jälkeen ootte niille ilmaa. :D.
Olet väärässä, kurppa. Sukulaisnainen on 21v tiimalasivartaloinen ja kääntää miesten päät joka paikassa ja hän seurustelee aikuisen 46v könsikkään kanssa, enkä voisi kuvitellakkaan häntä jonkun 30v kakaran kanssa. Tuskin se mieskään haluaa mitään ikäistään vaihdevuosioireissa hikoilevaa riipputissiä sänkyynsä.
Heh, tiedät hävinneesi väittelyn kun joudut ruveta keksimään juttuja. Mut vakavissaan joo, miltä tuntuu kuolla henkisesti jo 30 v ylivoimaiselle enemmistölle 20+ naisista? Sit ei olekaan edessä enää kuin 50+ v haihattelua ja haaveilua ja tumputusta ja yhä pahenevaa itsensä nolaamista. Vastaavan ikäiselle nuorelle miehellehän se 30 v nainen on kuuma puuma vielä ainakin 15 vuotta.
Ikääntyminen on naiselle kova paikka kun pitää noin räikeästi valehdella itselleen, ihan kuin pikkulapsen kanssa väittelisi joka yksinkertaisesti kieltää tosiasiat ja jankuttaa omaa"totuuttaan" 30v nainen on vanha kurttu nuorelle ja vanhemmalle miehelle. 30v mies taas on täysi kakara, jolle sopii 18v nainen. Aikuinen 21v nainen taas haluaa 40+ miehen kuten tuo sukulaisnaiseni,
Ai niin, hän on joutunut kokemaan kovaa kurpparaivoa katkerien vanhempien naisten taholta kuten arvata saattaa, mutta se ei sammuta nuoren naisen halua vanhempaan mieheen. Naisen äitikin on tyytyväinen, ettei tytär pyöri minkään 30v räkänokan kanssa.
Tuolle viimeiselle lauseelle oli jo pakko nauraa ääneen. Teidän sosiaalisesti täysin kyvyttömien ikineitsyiden ei ikinä kannata yritti larpata ihmissuhteita yhtään enempää kuin on pakko, koska väistämättä teette mokan joka viimeistään paljastaa juttunne täydeksi hevonpeeksi :D. Mikä kyllä oli selvää ihan alusta asti.
Nainen jatkaa itselleen valehtelua, todella noloa ja säälittävää. Ihan kuin pikkulapsi, yksinkertaisesti kieltää tosiasiat.
Nauretaan vielä kerran makeasti tälle sun hevonpeelle: 21-vuotiaan naisen äiti on tyytyväinen siihen että tällä on 46-vuotias mies. Aaaaahahahahahaha. Better luck next time.
Nainen jatkaa itselleen valehtelua ja nauraa hermostuneesti omille valheilleen. Jokainen äiti on tyytyväinen, ettei tytär ole minkään räkänokan kanssa vaan aikuisen miehen.
Paljonko olet valmis lyömään vetoa jos ruvetaan kysymään suomalaisten 21-vuotiaiden naisten äideiltä :D. Ja lisäksi jos ruvetaan kyselemään niiden isiltä, ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olet vaarassa saada turpiin. Että älä jaksa aikuinen mies. Kaltaisesi tyyppi jolla ei ole oikein mitään normaalien ihmisten tunne-elämää eikä kokemuksia ihmissuhteista, ei vaan osaa. Keksi parempaa tekemistä.
Kertonet saman sille mammalle joka keulii puumaamisellaan?
Ai et koska se on aivan eri asia? Jep jep...
Puuman ja setämiehen ero on siinä, että puumalle pitäisi maksaa kunnon palkka että suostuisi ottamaan kollin nurkkiinsa pasattavaksi.
Älä valehtele itsellesi:D Vanha raakki maksaisi vaikka puliukolle jos saisi edes sellaisen miehekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori näyttävä nainen ja ukkojen tuijotus on todella ällöttävää, iljettävää. Ja tekevät sitä avoimesti vaikka vaimo ja perhe on mukana. Hirveintä oli kylpylässä.
Laita sitten kaapu päälle. Sitten ei tuijoteta. Jos sulla on mitä näyttää, niin sitten katsotaan. Mutta kaavun suojassa voisit olla katseilta piilossa.
Ikääntyminen ajaa myös saman asian, nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä ja se on naisen elämän ensimmäinen kuolema.
VAIHDEVUODI-äijät täällä huutamassa pahaa oloaan!
Miltäs äijät tuntuu kun ANDROPAUSSI iskee?
Ei seiso muna
Ei nuoret naiset varsinkaan halua, 40-50 v. lerppamunaista hikoilevaa urpoa
Ei tukka pysy päässä
Ei näy muuta kuin kaljamaha
jne.
Onks kivaa?🤣Nainen yrittää nolosti valehdella itselleen, että miehillä on vaihdevuodet. No oikeastaan onkin, mies vaihtaa nuorempaan:D
Jos muna ei seiso niin se johtuu liian vanhasta naisesta.
Mitäs sitten kun nuorten miesten muna seisoo JUST sille samalle puumalle?
Se seisokki on aika kestostondis. Tulee usein vaikka ei olisi naista näköpiirissä tai edes ajattelisi naisia.
Ihanaa jos teillä itsetunto nousee sellaisen johdosta joka panee vaikka oksanreikää.
Nii-in, ei ole potenssiongelmia näillä toisin kuin keski-ikäisillä. Sitä en ymmärrä miten keski-ikäiset on niin voitonriemuisia siitä että heppi nousee enää vain kaikkein kuumimmille naisille.
Mitä iloa seisokista kun finninaama laukeaa jo nahistuneille suonikohjureisille:D
En tietenkään tuomitse koska se on sinun oma olkiukkosi.