Puoliso katselee nuoria kauniita naisia
Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Kommentit (778)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sietää mieheltä noin epäkunnioittavaa käytöstä? Tiedän yhdenkin nelikymppinen muijan, joka vielä tuollaisen lisäksi ruokkii, majoittaa ilmaiseksi, ostaa vaatteet jne.. Missä naisten itsekunnioitus on?
"Nelikymppinen muija" siinä on vastaus kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset katso komeita miehiä? Töissä oli pari kesää sitten nuoria komea kesäpoika ja kyllä toimiston naiset sen verran paljon kuolasivat hänen perään, että lattiat piti mopata pari kertaa päivässä.
Älä valehtele itsellesi:D Noloja nuo naisten kostoyritykset. Naisia ei voisi vähempää kiinnostaa nuori pojanrimpula.
Ihana vuosituhannen vaihde... menin it-hommiin toimistolle ja siellä oli n. 40 naista ja kolme miestä (ml. toimari). Ikää alle 25 ja voin sanoa että kohtalaista törkyä tuli tietyiltä henkilöiltä, ikäeroa oli 10-20 vuotta.
Jos tekisin tänään sillä tavalla nuorille naisille niin saisin syytteet ja kenkää.
Eikä oikeasti kiinnosta uskotteko vai ette, tiedän itse että osaatte olla aivan yhtä pahoja kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.
Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. SeEi kuulemma haittaa.
N45
Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.
Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.
Vaimo ottaa eron heti kun viimeinen mukula lähtee pesästä. Mies lähtee metsästämään itselleen nuorikkoa ja puolen vuoden sisään saadaan vauvauutisia. Kohta mies vaihtaa vaippaa ja vaimolla on nuorempi rakastaja jonka kanssa se lomailee etelässä. Kaikki saa mitä ansaitsee :D.
Vaimo löytää Gambiasta "nuorukaisen" joo ja onhan se etelässä joten teknisesti fantasiasi on totta.
Nää Gambia-fantasiat on kanssa yks surkuhupaisuuden huippu. Näitä te rinkirynkkaatte vaikka kukaan oikean elämän nainen ei ole Gambiasta tässä mielessää kuullutkaan, ja vaikka olisikin ei kiinnostaisi pätkän vertaa. Gambian isojen mustien munien vatvominen on sellainen teidän poikien oma juttu.
Älä valehtele itsellesi. Ainut tapa keski-ikäisillä harpuilla on saada nuorta tai yhtään mitään miestä on ostaa sellaista köyhästä maasta kuten Gambiasta.
"Miksi nuoret miehet kiinnostuvat Tinderissä varttuneemmasta naisesta? "69-vuotias Terttu" sai tuhansia yhteydenottoja ja viestien tulvan – tämän MTV:n kokeilu osoitti deittailumaailmasta"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-nuoret-miehet-kiinnostuvat-ti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.
Katkeran vanhan naisen rutinaa:D Sittenhän se nainen jäisi ilman mitään miestä. Kaikenikäiset miehet katselevat nuoria ja kauniita naisia. Olen itse 38v ja edelleen vaikka tulee ikää niin se 20v nainen näyttää kauneimmalta, aloittajan mies on vain normaali mies.
Olen parikymppinen nainen. Just kävelin puiston läpi. Penkeillä röhnötti neljä-viiskymppisiä hikisiä äijiä; katsoivat oikeudekseen huudella mulle ällöttävän rasvaisia kommenttejaan ja vihelsivät pari sormea suussaan. Mikään ei voine olla yhtä kuvottavaa. Onneksi kotona odotti kihlattuni, komea ja fiksu 27v. Onneksi!
Kuten huomaat niin kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita parikymppisistä naisista, eivät ne miehet ikäisiään haaskoja edes huomaa. Myös se sinun miehesi alkaa katsella nuorempia kuin olet yli 30v eikä siihen mene kuin silmänräpäys.
😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.
Katkeran vanhan naisen rutinaa:D Sittenhän se nainen jäisi ilman mitään miestä. Kaikenikäiset miehet katselevat nuoria ja kauniita naisia. Olen itse 38v ja edelleen vaikka tulee ikää niin se 20v nainen näyttää kauneimmalta, aloittajan mies on vain normaali mies.
Olen parikymppinen nainen. Just kävelin puiston läpi. Penkeillä röhnötti neljä-viiskymppisiä hikisiä äijiä; katsoivat oikeudekseen huudella mulle ällöttävän rasvaisia kommenttejaan ja vihelsivät pari sormea suussaan. Mikään ei voine olla yhtä kuvottavaa. Onneksi kotona odotti kihlattuni, komea ja fiksu 27v. Onneksi!
Kuten huomaat niin kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita parikymppisistä naisista, eivät ne miehet ikäisiään haaskoja edes huomaa. Myös se sinun miehesi alkaa katsella nuorempia kuin olet yli 30v eikä siihen mene kuin silmänräpäys.
Ainoa ongelma kuviossa on ettei niitä parikymppisiä kiinnosta tippaakaan katsella sitä yli kolmekymppistä :D. Sehän näissä onkin, että mies laskee oman "katselemisensa" ihan melkein seksin saamiseksi. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.
Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. SeEi kuulemma haittaa.
N45
Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.
Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.
Vaimo ottaa eron heti kun viimeinen mukula lähtee pesästä. Mies lähtee metsästämään itselleen nuorikkoa ja puolen vuoden sisään saadaan vauvauutisia. Kohta mies vaihtaa vaippaa ja vaimolla on nuorempi rakastaja jonka kanssa se lomailee etelässä. Kaikki saa mitä ansaitsee :D.
Vaimo löytää Gambiasta "nuorukaisen" joo ja onhan se etelässä joten teknisesti fantasiasi on totta.
Nää Gambia-fantasiat on kanssa yks surkuhupaisuuden huippu. Näitä te rinkirynkkaatte vaikka kukaan oikean elämän nainen ei ole Gambiasta tässä mielessää kuullutkaan, ja vaikka olisikin ei kiinnostaisi pätkän vertaa. Gambian isojen mustien munien vatvominen on sellainen teidän poikien oma juttu.
No kyllä on. Naiset ei yleensä hirveämmin tirkistele paljon nuorempia miehiä tosi mielessä, mutta mustat miehet kyllä kiinnostaa. Tämä on kuultu ihan naisilta itseltään🤗
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset katso komeita miehiä? Töissä oli pari kesää sitten nuoria komea kesäpoika ja kyllä toimiston naiset sen verran paljon kuolasivat hänen perään, että lattiat piti mopata pari kertaa päivässä.
Älä valehtele itsellesi:D Noloja nuo naisten kostoyritykset. Naisia ei voisi vähempää kiinnostaa nuori pojanrimpula.
Ihana vuosituhannen vaihde... menin it-hommiin toimistolle ja siellä oli n. 40 naista ja kolme miestä (ml. toimari). Ikää alle 25 ja voin sanoa että kohtalaista törkyä tuli tietyiltä henkilöiltä, ikäeroa oli 10-20 vuotta.
Jos tekisin tänään sillä tavalla nuorille naisille niin saisin syytteet ja kenkää.
Eikä oikeasti kiinnosta uskotteko vai ette, tiedän itse että osaatte olla aivan yhtä pahoja kuin miehet.
Siitä on 20 vuotta, eiköhän ajat ole muuttuneet myös naisilla tässä suhteessa. Ja jos eivät ole, niin teidän miesten tehtävä on tehdä naisille selväksi ettei toi ole ok. Ihan samalla lailla kuin naiset ovat nyt kertoneet miehille metoon kautta että toi ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Älä valehtele itsellesi. Ainut tapa keski-ikäisillä harpuilla on saada nuorta tai yhtään mitään miestä on ostaa sellaista köyhästä maasta kuten Gambiasta.
"Miksi nuoret miehet kiinnostuvat Tinderissä varttuneemmasta naisesta? "69-vuotias Terttu" sai tuhansia yhteydenottoja ja viestien tulvan – tämän MTV:n kokeilu osoitti deittailumaailmasta"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-nuoret-miehet-kiinnostuvat-ti…
Noin puolet yhteydenottajista puhui äidinkielenään englantia. Iso osa yhteyttä ottaneista oli 18-30 vuotiaita miehiä. Tertun kanssa samanikäisiltä miehiltä tykkäyksiä oli selvästi vähemmän. Mukaan mahtui myös yhteydenottoja ulkomailta, kuten Virosta, Ruotsista ja Venäjältä.
Eräät keskustelut johtivat myös pohdintaan siitä, oliko Terttu mahdollisesti leski tai omistaako hän esimerkiksi omaa asuntoa, henkilöautoa tai kesämökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pahan mielesi. Meillä oli sama ongelma joitakin vuosia takaperin. Yritin ottaa asian puheeksi miehen kanssa, koska se tuntui kauhean pahalta. Mies kuitenkin aina kielsi katsoneensa mitään, joten keskustelu torppaantui siihen. Sitten uimahallissa käydessämme mies tuijotti viereisen radan selkää uivaa bikininaista tai paremminkin niitä rintoja niin että silmät oli tipahtaa. Tytöllä oli poikaystävä mukana ja hän osoitti mollottavaa miestäni ja pariskunta alkoi nauraa ihan tikahtuakseen. Tuntui, että nauroivat myös minulle. Sanoin siinä miehelle, että tästä jutellaan tänään, kun päästään kotiin. Olen nyt saanut tarpeekseni sille, että minulle ja kumppanilleni nauretaan. Kotona avasin keskustelun tämän naurunalaiseksijoutumisen kautta. Selitin miehelle, että rakastan häntä kovasti ja tuntuu pahalta ja loukkaavalta se käytös enkä tiedä miten pitkään jaksan jatkaa suhteessa, jossa mulle aiheutetaan pahaa mieltä. Kerroin myös, että haluaisin kunnioittaa häntä, mutta juuri nyt se on mahdotonta, koska hän rakentaa kiusallisia tilanteita käytöksellään ja minua pikemminkin hävettää olla hänen kanssaan. Kerroin, että on ok, jos hän haluaa vaihtaa nuorempaan, mutta odotan, että se sanotaan nyt tässä, voidaan erota ja sitten hänellä on mahdollisuus etsiä se nuori puoliso. En kuitenkaan hyväksy, että sitä aletaan etsiskellä minun kanssa yhdessäollessa. Asiaa sitten puitiin muutama viikko ja mies päätti luopua hölmöstä harrastuksestaan. Voi olla, että jatkaa yksinään, mutta ei enää ikinä läsnäollessani.
Voi olla että joudun käymään saman keskustelun oman miehen kanssa. Hän on yli viiskymppinen ja jotain on selvästi tapahtumassa itsehillinnässä ja arvostelukyvyssä. Esim joku aika sitten oltiin sukujuhlissa ja hän meni huomiota herättävästi juttelemaan kahdestaan yhden nätin nuoren sukulaistytön kanssa. Tällä on myös vähemmän hyvännäköisiä sisaruksia eikä näiden "kuulumiset" kiinnostaneet ollenkaan. Kun ottaa huomioon että mieheni on aiemmin vaihtanut tuskin sanaakaan tytön kanssa elämänsä aikana, olihan se myötähäpeää herättävä tempaus. Olen myös ollut lievästi huolissani mieheni muistista viime aikoina, jos sillä on mahdollista olla tekemistä asian kanssa :(.
Noin 60-vuotias setäni yritti flirttailla kanssani isäni hautajaisissa. En ole lapsuuden jälkeen pitänyt yhteyttä isäni sukuun, ja hautajaiset oli ensimmäinen kerta, kun hän on nähnyt minut aikuisena. Voisin sanoa arvostelukyvyn pettäneen hänellä tilanteessa monella tavalla. En sinänsä kyllä syytä tästä miessukupuolta, onhan vastaavasti naisia, joiden on saatava kaikkien miesten huomio tilanteessa kuin tilanteessa. Nuorena tämä näyttäytyy flirttailevana käytöksenä, vanhempana passaamisena.
Aika haasteellista tämä vauva-palsta ”keskustelu”:
90% ”vastauksista” aivan järjetöntä mölinää kaskeloteista, kamelin varpaista, punttisalin pukuhuoneista. Syvä huokaus.
Harmi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sietää mieheltä noin epäkunnioittavaa käytöstä? Tiedän yhdenkin nelikymppinen muijan, joka vielä tuollaisen lisäksi ruokkii, majoittaa ilmaiseksi, ostaa vaatteet jne.. Missä naisten itsekunnioitus on?
Samaa ihmettelen. Tällä palstalla miehistä saa jotenkin sellaisen kuvan, etteivät ole ihmisiä, vaan joitain puhuvia, kuolaavia apinoita. Ihan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on 20 vuotta, eiköhän ajat ole muuttuneet myös naisilla tässä suhteessa. Ja jos eivät ole, niin teidän miesten tehtävä on tehdä naisille selväksi ettei toi ole ok. Ihan samalla lailla kuin naiset ovat nyt kertoneet miehille metoon kautta että toi ei ole ok.
Miksi ne olisivat muuttuneet? Viimeisin ehdottelu varatulta työkaverilta on kolmen vuoden takaa, päällikkötasoa oleva 8 vuotta vanhempi nainen.
Ja luuletko oikeasti että miesten valittamista otettaisiin mitenkään huomioon? Sen joudun myöntämään että minussa on 50% italialaista verta joten olen hieman normaalia Mikkoa eksoottisemman näköinen, varsinkin hiukset ja ruumiinrakenne. Harrastamani urheilulaji vaikuttaa myös asiaan. En siis kuvittele itseäni komeaksi mutta poikkean normista täällä. Pitkä alustus siihen ettei kaikilla varmasti ole tuota "ongelmaa" joten miksi se x% miehistä jotka saavat naisilta mitään huomiota tekisi mitään sille asialle ja ne harvat jotka avaisi suunsa? Älä viitsi, ihan sama kun joku yksittäinen nainen on valittanut ennen metoota. "tehän tykkäätte tuosta, mitä sä valitat"
Onneksi perseestä tarraaminen on jäänyt pikkujouluissa, tosin lähden nykyään aina ennen kuin porukka alkaa humaltumaan liikaa.
Vaimo 51 v kirjoitti:
Aika haasteellista tämä vauva-palsta ”keskustelu”:
90% ”vastauksista” aivan järjetöntä mölinää kaskeloteista, kamelin varpaista, punttisalin pukuhuoneista. Syvä huokaus.Harmi.
Ap
Ei syntynyt kunnon miesvihaketjua vaikka yritit parhaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Tällä palstalla miehistä saa jotenkin sellaisen kuvan, etteivät ole ihmisiä, vaan joitain puhuvia, kuolaavia apinoita. Ihan käsittämätöntä.
Mennäänkö ulìlaudalle katsomaan minkä kuvan sieltä saa naisista?
Tämä palsta on m i e s v i h a a tihkuva naisten oma ulìlauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan vihannut miehiä, mutta näistä miesten ulostuloista ja kuvatusta käytöksestä saa tosiaan kuvan, että eivät ole edes ihmisiä.
Edellinen
Meillä oli töissä muutama vuosi sitten pari nuorta ja kaunista naista siivojana ( alihankkijalta) .
Meidän työyhteisössä oli vain miehiä, suurin osa n. 50-vuotiaita.
En tiedä mitä nämä neitoset ajoivat takaa, mutta kyllä heidän esiintymisensä oli aika provosoivaa,
keskellä pihaa ryhtyi sitomaan kengännauhoja, kumartuivat suorin jaloin sitomaan peffa pystyssä, notkeutta riitti, kumarreltiin pöydän ylle antava hihaton paita päällä, heilauteltiin pitkiä kauniita hiuksia jne.
Väkisilläkin tuli nähtyä, mutta ei ainakaan minun tiedossa mitään epämiellyttävää tapahtunut.
Ja naiset olivat oikein mukavia ja hyviä työntekijöitä.
Ehkäpä minäkin olen sika, kun en aina ehtinyt kääntyä heistä pois päin.
Mulle ei ainakaan ole koskaan tullut naisena mieleen haukkua ketään miestä lyttyyn vaan sen vuoksi, ettei mies kiinnosta seksuaalisesti, oli sitten syy mikä oli. Täällä pesivien 'miesten' vakio on juurikin tämä, eli herjata naisia tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan vihannut miehiä, mutta näistä miesten ulostuloista ja kuvatusta käytöksestä saa tosiaan kuvan, että eivät ole edes ihmisiä.
Edellinen
Niin mennäänkö ulìlaudalle katsomaan millaisia naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ainakaan ole koskaan tullut naisena mieleen haukkua ketään miestä lyttyyn vaan sen vuoksi, ettei mies kiinnosta seksuaalisesti, oli sitten syy mikä oli. Täällä pesivien 'miesten' vakio on juurikin tämä, eli herjata naisia tästä syystä.
Ketjussa kyllä haukutaan naisten toimesta miehiä jotka luovat "limaisen katseensa" naisiin.