Puoliso katselee nuoria kauniita naisia
Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Kommentit (778)
Vierailija kirjoitti:
Tirvase lärviin
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitapas alkaa tiirailla nuoria ja komeita kolleja hänen nähden, ja katso mitä tapahtuu. Voitte sitten keskustella asiasta.
Ei ole mitään nuoria ja komeita kolleja. Nainen tykkää vanhemmista miehistä ja mies kuittaisi tuon tiirailun nolona kostoyrityksenä.
Miksi naisilla on niin kova tarve yrittää esittää olevansa kuin miehet kostaakseen miehille? Todella noloa ja epätoivoista. Kaikki tietävät, että naista ei voisi vähempää kiinnostaa 18v pieni lippispäinen finninaamapoika, mutta samanikäinen nuoruuden kauneimmillaan kukkiva neito saa miesten päät vauvasta vaariin pyörälle.
Vaihdoin tuossa parkkipaikalla viime kesänä autoon polttimon ja pihalle myös tullut kuulolaitteella varustettu naapurin pappa koputti minua olkapäälle ja sanoi että kato kato innoissaan. Arvaatte varmaan mitä hän näki menevän ohi siitä parin metrin päästä.
Naise tykkäävät nuorista miehistä.
18-vuotiaat miehet ovat komeita ja seksikkäitä, eivät mitään finninaamoja.
18-vuotias nainenkin on parhaimmillaan, siitä alkaa jyrkkä alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sietää mieheltä noin epäkunnioittavaa käytöstä? Tiedän yhdenkin nelikymppinen muijan, joka vielä tuollaisen lisäksi ruokkii, majoittaa ilmaiseksi, ostaa vaatteet jne.. Missä naisten itsekunnioitus on?
Samaa ihmettelen. Tällä palstalla miehistä saa jotenkin sellaisen kuvan, etteivät ole ihmisiä, vaan joitain puhuvia, kuolaavia apinoita. Ihan käsittämätöntä.
Mennäänkö ulìlaudalle katsomaan minkä kuvan sieltä saa naisista?
Tämä palsta on m i e s v i h a a tihkuva naisten oma ulìlauta
Äijät, te ette ilmeisesti tajua itse, mutta toinen näkee ilmeenne, kun näette jotain mielestänne seksikästä. Ilmeenne on todella hölmön innostunut, silmät toljottaa hullun tavalla ja suu höpisee jotain. Joltain oikeasti suupielet kostuvat kullasta. Jos se ei olisi naisista ärsyttävää, niin se olisi suorastaan koomista. Tämä ei ole miesvihaa, vaan vain ko. asian toteamus.
katseli japanin kauniita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitapas alkaa tiirailla nuoria ja komeita kolleja hänen nähden, ja katso mitä tapahtuu. Voitte sitten keskustella asiasta.
Ei ole mitään nuoria ja komeita kolleja. Nainen tykkää vanhemmista miehistä ja mies kuittaisi tuon tiirailun nolona kostoyrityksenä.
Miksi naisilla on niin kova tarve yrittää esittää olevansa kuin miehet kostaakseen miehille? Todella noloa ja epätoivoista. Kaikki tietävät, että naista ei voisi vähempää kiinnostaa 18v pieni lippispäinen finninaamapoika, mutta samanikäinen nuoruuden kauneimmillaan kukkiva neito saa miesten päät vauvasta vaariin pyörälle.
Vaihdoin tuossa parkkipaikalla viime kesänä autoon polttimon ja pihalle myös tullut kuulolaitteella varustettu naapurin pappa koputti minua olkapäälle ja sanoi että kato kato innoissaan. Arvaatte varmaan mitä hän näki menevän ohi siitä parin metrin päästä.
18-vuotias nainenkin on parhaimmillaan, siitä alkaa jyrkkä alamäki.
Ei ole. Nainen on parhaimmillaan 40-65 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli töissä muutama vuosi sitten pari nuorta ja kaunista naista siivojana ( alihankkijalta) .
Meidän työyhteisössä oli vain miehiä, suurin osa n. 50-vuotiaita.
En tiedä mitä nämä neitoset ajoivat takaa, mutta kyllä heidän esiintymisensä oli aika provosoivaa,
keskellä pihaa ryhtyi sitomaan kengännauhoja, kumartuivat suorin jaloin sitomaan peffa pystyssä, notkeutta riitti, kumarreltiin pöydän ylle antava hihaton paita päällä, heilauteltiin pitkiä kauniita hiuksia jne.
Väkisilläkin tuli nähtyä, mutta ei ainakaan minun tiedossa mitään epämiellyttävää tapahtunut.
Ja naiset olivat oikein mukavia ja hyviä työntekijöitä.
Ehkäpä minäkin olen sika, kun en aina ehtinyt kääntyä heistä pois päin.
Tuohan kuulostaa ihan mielikuvituksesi tuotteelta. Ettäkö siinä on jotain taka-ajatuksia, jos sitoo auenneet kengännauhat, siivooja kurottaa pöydän alle ja pitkät hiukset heilahtaa työn lomassa. Pakko nauraa sun jutuille😂
On täällä kyllä kauheet jutut, mutta tää kommentti on ihan vaan huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli töissä muutama vuosi sitten pari nuorta ja kaunista naista siivojana ( alihankkijalta) .
Meidän työyhteisössä oli vain miehiä, suurin osa n. 50-vuotiaita.
En tiedä mitä nämä neitoset ajoivat takaa, mutta kyllä heidän esiintymisensä oli aika provosoivaa,
keskellä pihaa ryhtyi sitomaan kengännauhoja, kumartuivat suorin jaloin sitomaan peffa pystyssä, notkeutta riitti, kumarreltiin pöydän ylle antava hihaton paita päällä, heilauteltiin pitkiä kauniita hiuksia jne.
Väkisilläkin tuli nähtyä, mutta ei ainakaan minun tiedossa mitään epämiellyttävää tapahtunut.
Ja naiset olivat oikein mukavia ja hyviä työntekijöitä.
Ehkäpä minäkin olen sika, kun en aina ehtinyt kääntyä heistä pois päin.
Tuohan kuulostaa ihan mielikuvituksesi tuotteelta. Ettäkö siinä on jotain taka-ajatuksia, jos sitoo auenneet kengännauhat, siivooja kurottaa pöydän alle ja pitkät hiukset heilahtaa työn lomassa. Pakko nauraa sun jutuille😂
On täällä kyllä kauheet jutut, mutta tää kommentti on ihan vaan huvittava.
No hei sinullekin, miltä tuntui kun se vähäinenkin järki katosi päästä? Luulitko että kuvittelin noiden nuorten neitojen yrittävän iskeä minua? Ei tietenkään yrittäneet, olivat vain tulleet tietoisiksi viehätysvoimastaan ja silloin tällöin itseään huvittaakseen kokeilivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen itselleen valehtelu on uskomatonta:D änkyttää epätoivoisena nurkkaan ajettuna mustaa valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sietää mieheltä noin epäkunnioittavaa käytöstä? Tiedän yhdenkin nelikymppinen muijan, joka vielä tuollaisen lisäksi ruokkii, majoittaa ilmaiseksi, ostaa vaatteet jne.. Missä naisten itsekunnioitus on?
"Nelikymppinen muija" siinä on vastaus kysymykseesi.
Mitä vikaa nelikymppisessä muijassa?
Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Tällä palstalla miehistä saa jotenkin sellaisen kuvan, etteivät ole ihmisiä, vaan joitain puhuvia, kuolaavia apinoita. Ihan käsittämätöntä.
Mennäänkö ulìlaudalle katsomaan minkä kuvan sieltä saa naisista?
Tämä palsta on m i e s v i h a a tihkuva naisten oma ulìlauta
Äijät, te ette ilmeisesti tajua itse, mutta toinen näkee ilmeenne, kun näette jotain mielestänne seksikästä. Ilmeenne on todella hölmön innostunut, silmät toljottaa hullun tavalla ja suu höpisee jotain. Joltain oikeasti suupielet kostuvat kullasta. Jos se ei olisi naisista ärsyttävää, niin se olisi suorastaan koomista. Tämä ei ole miesvihaa, vaan vain ko. asian toteamus.
Missä sinä näitä miehiä oikein näet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset tässä ketjussa joilla on elämä, lähtee tästä ketjusta ja unohtaa sen jälkeen kaiken. Ne juttelee oikeille ihmisille, sekä miehille että naisille, ja elämä on kokonaisuutena ihan jotain muuta kuin netin ilkeät debattiklubit. Mutta te palstamiehet joilla ei ole ketään resetoimassa teidän päätä, te laitatte oikeasti täällä kuuppanne sekaisin.
Pelottaa ajatella että tämän ketjun naisilla olisi puoliso. Siis miespuolinen sellainen.
Sääliksi käy äijää jos jollain on se tilanne.
Minä en koskaan, siis ikinä, tee aloitusta jonka tarkoitus olisi mollata miehiä sukupuolena, enkä koskaan vastaa asiattomasti asiallisesti kirjoittavalle miehelle. Voitko sanoa samaa itsestäsi?
Silti viihdyt näissä miesvihaketjuissa. Sattumaa varmasti.
Minä tulen keskustelemaan asiallisesti kiinnostavasta aiheesta ja kun olen saanut eteeni kymmenen haaskatteluelua ja valaattelua, alan antaa takaisin. Ja sehän on teille vellihousupojille aina yhtä suuri järkytys. Eihän tämän pi-pi-pitänyt näin mennä :'(. MIESVIHAA!!
Asiallisesti? Kuten tämä viestisi vellihousupoikineen? Kerrotko sen asiallisen viestisi numeron.
Minä en vaivaudu kaskelottia hokevien kanssa mitään asiallista keskustelua käymään. Yritin sitä tämän ketjun alussa ketjun aloittajan aiheesta, mutta se oli täysin mahdotonta teikäläisten tauottoman mölinän takia. Ja fine. Mölistään sitten, oikein pitkän kaavan kautta. Osaa sitä muutkin tehdä. Ja sen jälkeen minä menen takaisin elämääni kun muu perhe tulee harrastuksestaan, ja unohdan koko jutun. Ja te istutte siellä tunkkaisessa yksiössänne, taas yksi päivä hukkaan heitettynä.
Tämä! Voikun nämä naisvihaajat melskaisivat porsimisineen, kamelin varpaineen ja ties minä ihan jossain muussa keskustelussa. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia epävarmuudesta, mustasukkaisuudesta, kateudesta, vanhenemisesta yms.
Ap
Sauli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksei mies saisi katsella kauniita naisia? Katselemmehan me naisetkin miehiä. Tai minä ainakin.
Kysyin tässä taannoin mieheltä, haittaako sitä että näen levottomia unia hänen parhaasta kaveristaan. SeEi kuulemma haittaa.
N45
Tuon ikäisen naisen teotkaan saati sitten ajatukset eivät enää kiinnosta edes omaa aviomiestä. Erään 49v kaverini pari vuotta nuorempi vaimo lähti Leville naisporukalla ja kaverini sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä jollekin toiselle miehelle antaa. Kuka sitä nyt vanhaa värkkiä vahtimaan, mies on itse saanut naisen nuoruuden mennessään naimisiin parikymppisenä, enää on tarjolla biojätteet.
Lienee sanomattakin selvää, että kyseinen mies mm. piti 10v nuorempaa venäläistä vakipanoa useamman vuoden ja on mm. pannut nuorinta tytärtään nuorempaa maksullista poikien reissulla tuolla itänaapurissa.
Vaimo ottaa eron heti kun viimeinen mukula lähtee pesästä. Mies lähtee metsästämään itselleen nuorikkoa ja puolen vuoden sisään saadaan vauvauutisia. Kohta mies vaihtaa vaippaa ja vaimolla on nuorempi rakastaja jonka kanssa se lomailee etelässä. Kaikki saa mitä ansaitsee :D.
Mitä pahaa lapsissa on? Tai jos lapsia siunaantuu vielä vanhemmalla iällä?
Lapset kannattaa tehdä nuorten miesten terveillä sukusoluilla.
Sukupuoleen katsomatta on ällöttävää, jos vanha ihminen toljottaa nuorta ihmistä.
Vaimo 51 v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset tässä ketjussa joilla on elämä, lähtee tästä ketjusta ja unohtaa sen jälkeen kaiken. Ne juttelee oikeille ihmisille, sekä miehille että naisille, ja elämä on kokonaisuutena ihan jotain muuta kuin netin ilkeät debattiklubit. Mutta te palstamiehet joilla ei ole ketään resetoimassa teidän päätä, te laitatte oikeasti täällä kuuppanne sekaisin.
Pelottaa ajatella että tämän ketjun naisilla olisi puoliso. Siis miespuolinen sellainen.
Minä en koskaan, siis ikinä, tee aloitusta jonka tarkoitus olisi mollata miehiä sukupuolena, enkä koskaan vastaa asiattomasti asiallisesti kirjoittavalle miehelle. Voitko sanoa samaa itsestäsi?
Minä tulen keskustelemaan asiallisesti kiinnostavasta aiheesta ja kun olen saanut eteeni kymmenen haaskatteluelua ja valaattelua, alan antaa takaisin. Ja sehän on teille vellihousupojille aina yhtä suuri järkytys. Eihän tämän pi-pi-pitänyt näin mennä :'(. MIESVIHAA!!
Asiallisesti? Kuten tämä viestisi vellihousupoikineen? Kerrotko sen asiallisen viestisi numeron.
Minä en vaivaudu kaskelottia hokevien kanssa mitään asiallista keskustelua käymään. Yritin sitä tämän ketjun alussa ketjun aloittajan aiheesta, mutta se oli täysin mahdotonta teikäläisten tauottoman mölinän takia. Ja fine. Mölistään sitten, oikein pitkän kaavan kautta. Osaa sitä muutkin tehdä. Ja sen jälkeen minä menen takaisin elämääni kun muu perhe tulee harrastuksestaan, ja unohdan koko jutun. Ja te istutte siellä tunkkaisessa yksiössänne, taas yksi päivä hukkaan heitettynä.
Tämä! Voikun nämä naisvihaajat melskaisivat porsimisineen, kamelin varpaineen ja ties minä ihan jossain muussa keskustelussa. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia epävarmuudesta, mustasukkaisuudesta, kateudesta, vanhenemisesta yms.
Ap
Ap, tämä ketju osoittaa nykymiesten mielentilan tasapainottumuuden. Syynä helppo huudella läppärin takaa, todellisuudessa aikas reppanoita. No, nämä samat sitten tumputtaa por… lle ja toljottaa naisten sitä ja tätä, yrittävät flirttailla jne.
Toisaalta, palsta ulisijat ja porsastelevat ovat vain häviävän pieni osa esim. Suomen yli 5 miljoonan väkiluvusta, joten ei paljoa painoa ja yleistystä näille raakkumisille voi laittaa. Siinähän reppanat mölisevät minkä tumputtamiseltaan ehtivät.
Paras olisi kun kukaan ei reagoi mitenkään näiden mölinöille, ei edes peukutusta! Ja niin muut saa keskustella rauhassa.
Vaimo 51 v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No älä huoli, Ap, onhan täällä joukossa myös asiallisia vastauksia. Kannattaa vaan sivuuttaa törkyvastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen muija" siinä on vastaus kysymykseesi.
Mitä vikaa nelikymppisessä muijassa?
Ei mitään.
Sellainen sopii 70v miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo 51 v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap, tämä ketju osoittaa nykymiesten mielentilan tasapainottumuuden. Syynä helppo huudella läppärin takaa, todellisuudessa aikas reppanoita. No, nämä samat sitten tumputtaa por… lle ja toljottaa naisten sitä ja tätä, yrittävät flirttailla jne.
Toisaalta, palsta ulisijat ja porsastelevat ovat vain häviävän pieni osa esim. Suomen yli 5 miljoonan väkiluvusta, joten ei paljoa painoa ja yleistystä näille raakkumisille voi laittaa. Siinähän reppanat mölisevät minkä tumputtamiseltaan ehtivät.Paras olisi kun kukaan ei reagoi mitenkään näiden mölinöille, ei edes peukutusta! Ja niin muut saa keskustella rauhassa.
Älä valehtele itsellesi:D Naisten itsepetos on hyvin hatara ja epätoivoinen. Oikeassa elämässä KAIKKI miehet ajattelevat samoin kuin nämä"tumputtajat", jotka eivät ikäneidoille tumputa. Mielenkiintoista, että sinä täällä"keskustelet" näiden tumputtajien kanssa, eikö sinun pitäisi keskustella niiden"toisenlaisten"miesten kanssa
Et omista toista. Hänen haaveita, unelmia. Jokainen ihminen saa meistä uuden puolen esiin. Jos välität hänestä, haluat hänen voivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaista voi mut jos jää tuijottamaan niin kyl siitä voi nätisti huomauttaa.
Mun mies väittää kun asiasta huomautan että ei katsonut naista vaan ihan jotain muuta. Se ärsyttää.