Narsisti exä poisti Whatsapista eston
Puolen vuoden jälkeen, mutta ei ole laittanut viestiä. Mistä tämä kertoo? Ja ei en itse ole laittamassa viestiä, mutta tuntuu oudolta miksi toinen poistaa eston ja on silti ihan hiljaa.. mikä hänellä oli ideana tässä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo tän keskustelun voi kyllä poistaa, en tiiä mitä edes odotin mutta ahdistuneempi olo tuli vaan..
Ap
Loistavaa! Narun jatkona on runsaasti tilaa, mutta tuskin sekään sinulta onnistuisi. Ikuinen luuseri.
No olen sitä kyllä päivittäin miettinyt ja viime aikoina vieläpä ihan joka hetki. Että kuka tietää - ehkä onnistun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo tän keskustelun voi kyllä poistaa, en tiiä mitä edes odotin mutta ahdistuneempi olo tuli vaan..
Ap
Loistavaa! Narun jatkona on runsaasti tilaa, mutta tuskin sekään sinulta onnistuisi. Ikuinen luuseri.
Tälläsestä kirjottelusta pitäisi kyllä joutua vastuuseen. Ap ei vaikuta muutenkaan olevan vakaassa mielentilassa.
ai sunki exä narsku,niinmunki,ja mun kavereitten
Ikinä ei tule palata yhteen sellaisen kanssa jonka kanssa ollut likainen ero ja itse tehtyjä diagnooseja levitelty puolin ja toisin
Alkaa imuroimaan sinua takasin. Kohta tulee kehuja ja ruusuja , älä vaan usko mielenvikaista.