Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti exä poisti Whatsapista eston

Vierailija
11.05.2021 |

Puolen vuoden jälkeen, mutta ei ole laittanut viestiä. Mistä tämä kertoo? Ja ei en itse ole laittamassa viestiä, mutta tuntuu oudolta miksi toinen poistaa eston ja on silti ihan hiljaa.. mikä hänellä oli ideana tässä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa imuroimaan sinua takasin. Kohta tulee kehuja ja ruusuja , älä vaan usko mielenvikaista.

Vierailija
42/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo tän keskustelun voi kyllä poistaa, en tiiä mitä edes odotin mutta ahdistuneempi olo tuli vaan..

Ap

Loistavaa! Narun jatkona on runsaasti tilaa, mutta tuskin sekään sinulta onnistuisi. Ikuinen luuseri.

No olen sitä kyllä päivittäin miettinyt ja viime aikoina vieläpä ihan joka hetki. Että kuka tietää - ehkä onnistun

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo tän keskustelun voi kyllä poistaa, en tiiä mitä edes odotin mutta ahdistuneempi olo tuli vaan..

Ap

Loistavaa! Narun jatkona on runsaasti tilaa, mutta tuskin sekään sinulta onnistuisi. Ikuinen luuseri.

Tälläsestä kirjottelusta pitäisi kyllä joutua vastuuseen. Ap ei vaikuta muutenkaan olevan vakaassa mielentilassa.

Vierailija
44/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai sunki exä narsku,niinmunki,ja mun kavereitten

Vierailija
45/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tule palata yhteen sellaisen kanssa jonka kanssa ollut likainen ero ja itse tehtyjä diagnooseja levitelty puolin ja toisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme