Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti exä poisti Whatsapista eston

Vierailija
11.05.2021 |

Puolen vuoden jälkeen, mutta ei ole laittanut viestiä. Mistä tämä kertoo? Ja ei en itse ole laittamassa viestiä, mutta tuntuu oudolta miksi toinen poistaa eston ja on silti ihan hiljaa.. mikä hänellä oli ideana tässä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mennään taas.. Ehkä uusi suhdeviritelmä kaatui ja haluaa exän takaisin siksi aikaa, kun etsii uutta.

Vierailija
22/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy nyt ihmeessä miksi poisti eston niin voitte jatkaa siitä riidasta mihin jäittekin.

Miksi muuten sanot häntä narsistiksi?

Ihan itse sen myönsi minulle kun jotkut asiat sai mut epäilemään. Ja muuten siitä asti kun se tunnusti sen niin muuttui käytökseltään ihan toiseksi ihmiseksi - enkelistä demoniksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista narsistin numero. Mustalle listalle.

Tämä olikin pyrkimyksenä, mutta mietteliääksi vain teki se miksi narsistit tekee tälläsiä ihmetemppuja… nimenomaan tuntuu siltä kun ne ei pystyisi unohtamaan exiänsä ikinä.

Ap

Minulle tulee nyt mieleen joku toinen, joka ei pysty unohtamaan eksäänsä...

Ja itse asiassa aloin samoin tein epäillä eksästä tekemääsi diagnoosiakin.

No vähän vaikea unohtaa sitä kaiken paskan jälkeen mitä jouduin kestämään… eli mihin itse pyrit tällä?

Ap

"Pyrin" siihen, että huomaisit itse olevasi erikoisen kiinnostunut eksästäsi ja hänen motiiveistaan. Eston poistaminen saa sinut niin pois tolatasi, että teet avauksen tänne. Kukaan muu kuin eksä itse ei tiedä, miksi on poistanut eston. Parasta olisi sinun poistaa koko numero ja jatkaa elämää eteenpäin.

Vierailija
24/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy nyt ihmeessä miksi poisti eston niin voitte jatkaa siitä riidasta mihin jäittekin.

Ihan itse sen myönsi minulle kun jotkut asiat sai mut epäilemään. Ja muuten siitä asti kun se tunnusti sen niin muuttui käytökseltään ihan toiseksi ihmiseksi - enkelistä demoniksi.

Ap

Olet siis jo laittanut hänelle viestin ja kysynyt asiasta?! Ok, antaa olla, emme voi auttaa sinua.

Vierailija
25/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet siis jo laittanut hänelle viestin ja kysynyt asiasta?! Ok, antaa olla, emme voi auttaa sinua.

En ole nyt laittanut mitään viestiä enkä aiokaan laittaa. Noloa se olisi puolen vuoden jälkeen.

Ap

Vierailija
26/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Narsisti ei ikinä myöntäisi tuommoista, ei niillä käy se edes mielessä.

Jaa jos oikeasti olisit narsistin uhri, niin olisit paetessasi tehnyt varmaksi sen ettei enää saa yhteyttä ja pysyisit itse varmasti kaukana.

Kerro miksi sinulla ei ole estoissa ihminen joka on sua manipuloinut ja pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti?

Vierailija
27/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Narsisti ei ikinä myöntäisi tuommoista, ei niillä käy se edes mielessä.

Jaa jos oikeasti olisit narsistin uhri, niin olisit paetessasi tehnyt varmaksi sen ettei enää saa yhteyttä ja pysyisit itse varmasti kaukana.

Kerro miksi sinulla ei ole estoissa ihminen joka on sua manipuloinut ja pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti?

En ole kokenut tarvetta estää. Ja no miksi käytös muuttui sitten niin radikaalisti silloin kun myönsi?

Ap

Vierailija
28/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päässyt suhteesta jossa mies mm oli sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva, joi, petti, manipuloi, valehteli, alisti henkisesti, käytti fyysistä väkivaltaa ja käänsi kaiken omaksi syykseni, sai mut epäilemään omaa mieltäni ja lopulta jouduin käyttämään rauhoittavia ja sen päätyttyä päädyin terapiaan.

Hieman suututtaa kun jokaisen ex on nykyään narsisti, kun kyse on ollut vain tavanomaisesta riidasta ja yksinkertaisesta mulkkuudesta.

Vierailija
29/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on automaattinen, poistuu kun aika päättyy, voi hiljentää esim. 1 kk 2 vikkoa jne jonkun.

Vierailija
30/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole uskaltanut suoraan tätä vielä sanoa, mutta siis se miksi oikeasti mietin tätä on se, että pelkään eksääni paljon ja olen tässä kuukausia kuumotellut, että se ottaisi muhun vielä yhteyttä. Ja se miksi en ole estänyt on se, koska mies tietää missä asun ja haluan ainakin jonkun ennakkovarotuksen jos ikinä suunnittelee tulla käymään. Exäni oli siis oikeasti väkivaltainen hullu ja en leimaa ketään narsistiksi ellei ole oikeeta syytä.

Ap

Vierailija
31/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päässyt suhteesta jossa mies mm oli sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva, joi, petti, manipuloi, valehteli, alisti henkisesti, käytti fyysistä väkivaltaa ja käänsi kaiken omaksi syykseni, sai mut epäilemään omaa mieltäni ja lopulta jouduin käyttämään rauhoittavia ja sen päätyttyä päädyin terapiaan.

Hieman suututtaa kun jokaisen ex on nykyään narsisti, kun kyse on ollut vain tavanomaisesta riidasta ja yksinkertaisesta mulkkuudesta.

Tämä. Tuhannesti tämä. Nimim. 21 vuotta pakoon pääsemisestä ja yhä saa elää jatkuvassa pienessä jännityksessä, että se tulee jostakin ja käy taas kimppuun, vahingoittaa nykyistä perhettäni.

Ärsyttää, että termien merkitystä laimennetaan. Ap kuulostaa nuorelta tai nuoren tavalla epävarmalta tyypiltä, joka tuntee vielä kovasti vetoa draamakuningas-exäänsä. Narsismi-diagnoosin heittäminen kutkuttaa kivasti, ja koukussa ollaan vahvasti, puhelinta vilkuillen, toivoa yhteenpaluusta elätellen. :(

Ap, se esto on poistunut automaattisesti. Ei se sua takas halua. Käytä jatkossa narsisti-sanaa miehistä, jotka vetää sua dunkkuun, tuhoaa kaikki sun muut ihmissuhteet ja ajaa sut psykiatriseen hoitoon.. Siis narsisteista.

Vierailija
32/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on narsisti exän numero vielä puhelimessa?

Vierailija
33/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa olemassaolostaan. Odottaa että otat yhteyttä.

Vierailija
34/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo tän keskustelun voi kyllä poistaa, en tiiä mitä edes odotin mutta ahdistuneempi olo tuli vaan..

Ap

Vierailija
35/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta mistä tietää, että on esto tai ei?

Vierailija
36/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tuhannesti tämä. Nimim. 21 vuotta pakoon pääsemisestä ja yhä saa elää jatkuvassa pienessä jännityksessä, että se tulee jostakin ja käy taas kimppuun, vahingoittaa nykyistä perhettäni.

Ärsyttää, että termien merkitystä laimennetaan. Ap kuulostaa nuorelta tai nuoren tavalla epävarmalta tyypiltä, joka tuntee vielä kovasti vetoa draamakuningas-exäänsä. Narsismi-diagnoosin heittäminen kutkuttaa kivasti, ja koukussa ollaan vahvasti, puhelinta vilkuillen, toivoa yhteenpaluusta elätellen. :(

Ap, se esto on poistunut automaattisesti. Ei se sua takas halua. Käytä jatkossa narsisti-sanaa miehistä, jotka vetää sua dunkkuun, tuhoaa kaikki sun muut ihmissuhteet ja ajaa sut psykiatriseen hoitoon.. Siis narsisteista.

Sanon vielä sen verran, että kaikki tuo mitä mainitsit tapahtui juuri minulle.

Ap

Vierailija
37/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomatonta kuvitella, että vain sinä olet kokenut narsistin. Lisäksi, vaikka jollakin ei olisi diagnoosia, niin jos käyttäytyy narsistisesti niin sekin tuhoaa toisen. Kaikki narsistit eivät lyö puolisoa dunkkuun.

Vierailija
38/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo tän keskustelun voi kyllä poistaa, en tiiä mitä edes odotin mutta ahdistuneempi olo tuli vaan..

Ap

Loistavaa! Narun jatkona on runsaasti tilaa, mutta tuskin sekään sinulta onnistuisi. Ikuinen luuseri.

Vierailija
39/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloituksestasi ei saanut sellaista kuvaa kuin mitä myöhemmistä viesteistäsi. Jos olisit aloittanut esim. että "pelkään väkivaltaista eksää...", olisimme tajunneet paremmin. Nyt sai käsityksen, että haikailet sen perään ja pohdit lapsellisena motiiveja.

Vierailija
40/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla on hänen numero miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi