Miten Outi Alasen isä pystyi jättämään perinnöttömäksi?
Eikö tämä pitäisi olla lähes mahdotonta Suomessa?
https://www.is.fi/viihde/art-2000007970699.html
Kommentit (1606)
Edelleen olen sitä mieltä, että tuollaiset videonlinkittäjät ovat osa ongelmaa. Linkkasit tuon videon kuin outi olisi tehnyt jotain pahaa, vaikka homma oli päinvastoin. Jos olisin outi, selvityttäisin ip-osoitteet ja toimisin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä, että tuollaiset videonlinkittäjät ovat osa ongelmaa. Linkkasit tuon videon kuin outi olisi tehnyt jotain pahaa, vaikka homma oli päinvastoin. Jos olisin outi, selvityttäisin ip-osoitteet ja toimisin.
Kaikissa näissä tapauksissa Outilla on ollut hirveän hyvät selitykset, minkä takia olen ollut aiemmin hänen puolellaan. Mutta jos jatkuvasti tulee ongelmia - vaikka kuinka olisi pienempien ja sorrettujen puolustaja - herää kysymys, että eikö hän tule ihmisten kanssa toimeen?
Miten ihmeessä videolinkittäjät ovat nyt ongelma? Outi itse puhuu omalla äänellään, ja se linkki on laitettu siksi, että jokainen voi halutessaan käydä kyseisen pätkän tai koko videon kuuntelemassa. Jossain kohdin Outi kertoo ettei hän saa enää työvuoroja ensihoitajana - se on siis hänen antamansa tieto. Jos terveydenhuollossa ei anneta töitä, niin täytyy aika pahasti möhliä asiansa. Sen verran huutava työpula siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väkivaltainen ihminen kauaa voisi hoitajana olla!
Meillä päin laitettiin työttömiä, alkoholi- ja mielenterveyskuntoutujia kouluttautumaan lähihoitajiksi jossain työllistämiskoulutuksessa.
Suurin osa hoitajista on varmasti fiksuja, empaattisia ja täysipäisiä. Eiköhän Outikin sellainen ole. Miksi täällä kiusataan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa näissä tapauksissa Outilla on ollut hirveän hyvät selitykset, minkä takia olen ollut aiemmin hänen puolellaan. Mutta jos jatkuvasti tulee ongelmia - vaikka kuinka olisi pienempien ja sorrettujen puolustaja - herää kysymys, että eikö hän tule ihmisten kanssa toimeen?
Miten ihmeessä videolinkittäjät ovat nyt ongelma? Outi itse puhuu omalla äänellään, ja se linkki on laitettu siksi, että jokainen voi halutessaan käydä kyseisen pätkän tai koko videon kuuntelemassa. Jossain kohdin Outi kertoo ettei hän saa enää työvuoroja ensihoitajana - se on siis hänen antamansa tieto. Jos terveydenhuollossa ei anneta töitä, niin täytyy aika pahasti möhliä asiansa. Sen verran huutava työpula siellä on.
Tai ehkä Husissa ollaan väsytty Outin saamaan negatiiviseen julkisuuteen, huolimatta Outin syyttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme lukeneet vain Outin version tapahtumista. Miten voi olla, että joutuu kahnauksiin aina ja kaikkialla ja ikinä syy ei ole itsessä?/quote]
Entäpä jos samaan tapaan kuin täällä? Hänet lynkataan tässäkin ketjussa tietämättä taustoista oikeasti mitään. Kuorossa vaan päätetään, että vika on hänessä.
Jep. Ihmisen saa rikki kyllä joukkolynkkaamisella. Sitten ihmetellään kun vaikuttaa olevan hieman seonnut. Enkä nyt tarkoita tämän jutun osapuolia kun en heitä tunne, mutta melkoista settiä on tässäkin ketjussa OA:a kohtaan. Ihan silkkaa kiusaamista - miettikää jos hän onkin uhri? Pahennatte vaan osaltanne tilannetta.
Täällä on myös isä puolisoineen diagnosoitu narsistiksi moneen kertaan. Puoliso on kuitenkin elossa, mietittekö yhtään miltä nämä keittiöpsykologiarviot hänestä tuntuvat?
Joku kun otetaan suvun kesken (tai av-palstan toimesta) hampaisiin, siitä on näemmä vaikea päästä irti. Olet tuomittu ja puolustavat henkilöt teilataan. Näin se näköjään menee. Kiusaamista.
Emme ihan oikeasti tiedä mistään mitään, joten leimaa ei kannata lyödä keneenkään. Itselläni herää aina puolustusreaktio kun joukolla vaan päätetään raadella jotakuta ja pistetään asiat näyttämään siltä mitä oma kutina sanoo.
Vierailija kirjoitti:
"Edellytykset täyttävät myös, jos perillinen jatkuvasti viettää kunniatonta tai epäsiveellistä elämää."
Mitä v**tua tämmöinen edes tarkoittaa? Jos ei elä elämäänsä kuin kunnon kristitty Jeesus sydämmessään, jää perinnöttömäksi?
Jos tytär on esim. kommunisti tai sos.dem.
No niin. Pahansuovat ihmiset eivät saaneet torppaa niin ottivat nyt Outin. Ilman mitään syytä. Outi ei ole ollut julkisuudessa vuosien varrella. Ja voin kertoa että mikään ei ole niin helppoa kuin tubeka itsensä julkisuuteen halutessaan.
Täysin asiaton ketju. Katsokaa peiliin.
Itä-Suomen käräjäoikeus on kuuluisa omintakeisesta laintulkinnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väkivaltainen ihminen kauaa voisi hoitajana olla!
Meillä päin laitettiin työttömiä, alkoholi- ja mielenterveyskuntoutujia kouluttautumaan lähihoitajiksi jossain työllistämiskoulutuksessa.
Suurin osa hoitajista on varmasti fiksuja, empaattisia ja täysipäisiä.
Joskus luulin itsekin näin. En enää. (Ei liity Outiin.)
Vierailija kirjoitti:
No niin. Pahansuovat ihmiset eivät saaneet torppaa niin ottivat nyt Outin. Ilman mitään syytä. Outi ei ole ollut julkisuudessa vuosien varrella. Ja voin kertoa että mikään ei ole niin helppoa kuin tubeka itsensä julkisuuteen halutessaan.
Täysin asiaton ketju. Katsokaa peiliin.
Peilissä näkyi hyvä, kaunis ja nuori ihminen. Entäs sulla?
P.s. Vanhempani ovat vasta 70-vuotiaita ja hyvässä hapessa. Toivottavasti elävät vielä pitkään.
Säälin niin Outia, kuin kaikkia asianomaisia. Surullista. Media ja ihmiset ovat raadollisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kehtaisi vaatia perintöä lakiteitse.
Vanhempani ovat tienanneet ne rahat, en minä.
Heillä on täysi oikeus päättää kenelle rahat jaetaan. Toivottavasti ei kenellekään vaan käyttävät ne omaan elämäänsä niin kauan kun ovat elossa.
Narsistin lapsi ei ole saanut vanhemmilta sellaista sosiaalista lahjaa ja vakaa henkistä pohjaa, että pystyisi noin sanomaan, mutta kuten kirjoituksestasi käy ilmi, sitä ei voi sellainen ymmmärtää, jolla itsellä ei ole ollut narsistista vanhempaa. Empaatiset ihmiset saattavat ymmärtää jotain, mutta suuri osa elää vain onnellisesti tietämättömänä ja ymmärtämättömänä.
Entä jos kukaan ei ole tässä keississä narsisti? Ihmiset tekevät tyhmiä asioita, jokainen joskus.
Outi on koko ajan puhunut isästään todella kauniisti ig:ssa. Nyt ja aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kukaan ei ole tässä keississä narsisti? Ihmiset tekevät tyhmiä asioita, jokainen joskus.
Siten kyse on rakkauden puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain epäilyttävää. Ei ole montaa vuotta kun uutisoitiin väkivaltaisesta lapsesta, jolta ei saanut kieltää perintöä. Oudolta tuntuu tämä mikäli Outi ei ole käynyt veitsen kanssa päälle tms.
Tämä!
Esität asian kuin OA olisi jotenkin tehnyt väärin tms? Puuttui kiusaamiseen kuten pitääkin.