Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Outi Alasen isä pystyi jättämään perinnöttömäksi?

Vierailija
11.05.2021 |

Eikö tämä pitäisi olla lähes mahdotonta Suomessa?
https://www.is.fi/viihde/art-2000007970699.html

Kommentit (1606)

Vierailija
841/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään käsitys että Outia on kohdeltu väärin. Mutta kyllähän se alkaa ihmetyttää, jos paljon julkisuudessa ollut näyttelijä ei saa enää yhtään roolia ja jos sama toistuu uudessa ammatissa: Outi on itse kertonut, kuinka HUS ei enää suostu palkkaamaan häntä ensihoitajaksi koska hänellä on ollut kärhämää sielläkin suunnassa. Vuosikausien riita lähestymiskieltoineen isän kanssa on siten kolmas välirikko "rahaa antavan tahon kanssa". Outihan on ulosotossakin eli tuskin maksaa oikeuskuluja itse ja toisaalta oli varmaan sen perinnön perässä lähinnä ahneuttaan. 

Haastatteluissa hän vaikuttaa ihan fiksulta, mutta muistan lukeneeni sellaistakin, että Outia ei palkata näyttelijänhommiin hänen hankalan luonteensa takia. 

Vierailija
842/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pitkään käsitys että Outia on kohdeltu väärin. Mutta kyllähän se alkaa ihmetyttää, jos paljon julkisuudessa ollut näyttelijä ei saa enää yhtään roolia ja jos sama toistuu uudessa ammatissa: Outi on itse kertonut, kuinka HUS ei enää suostu palkkaamaan häntä ensihoitajaksi koska hänellä on ollut kärhämää sielläkin suunnassa. Vuosikausien riita lähestymiskieltoineen isän kanssa on siten kolmas välirikko "rahaa antavan tahon kanssa". Outihan on ulosotossakin eli tuskin maksaa oikeuskuluja itse ja toisaalta oli varmaan sen perinnön perässä lähinnä ahneuttaan. 

Haastatteluissa hän vaikuttaa ihan fiksulta, mutta muistan lukeneeni sellaistakin, että Outia ei palkata näyttelijänhommiin hänen hankalan luonteensa takia. 

LÄHDE???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistan lukeneeni" ei riitä. Saatat levittää valheellista tietoa.

Vierailija
844/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi vaatia perintöä lakiteitse.

Vanhempani ovat tienanneet ne rahat, en minä.

Heillä on täysi oikeus päättää kenelle rahat jaetaan. Toivottavasti ei kenellekään vaan käyttävät ne omaan elämäänsä niin kauan kun ovat elossa.

Vierailija
845/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakiosa on kyllä omituinen muinaisjäänne. Jos ei olla väleissä, niin miksi pitäisi periä mitään.

Se on ihan hyvä, ettei mielivaltaisesti voida jättää ketään täysin perinnöttä. Tuo "ei olla väleissä" kun voi tarkoittaa juurikin narsistia tai muuta luonnevikaista jolle perillinen ei ole tehnyt yhtikäs mitään pahaa. On myös hyvä, että esim. au-jälkeläinen johon isä ei ole halunnut pitää yhteyttä, on oikeutettu lakiosaan jos isyys on selvitetty.

Sinusta on "mielivaltaista" jos ihminen saa päättää omista rahoistaan ja kenelle ne jaetaan?

Vierailija
846/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko 849 lähteen väitteillesi kiitos?

Vierailija
847/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisi Outi jo asian olla. Elämä jatkuu. Katkeruus ei auta ketään.

Vierailija
848/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei lähdettä löydy, olet osa ongelmaa.

Vierailija
849/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lukeneet vain Outin version tapahtumista. Miten voi olla, että joutuu kahnauksiin aina ja kaikkialla ja ikinä syy ei ole itsessä?

Vierailija
850/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pitkään käsitys että Outia on kohdeltu väärin8. Mutta kyllähän se alkaa ihmetyttää, jos paljon julkisuudessa ollut näyttelijä ei saa enää yhtään roolia ja jos sama toistuu uudessa ammatissa: Outi on itse kertonut, kuinka HUS ei enää suostu palkkaamaan häntä ensihoitajaksi koska hänellä on ollut kärhämää sielläkin suunnassa. Vuosikausien riita lähestymiskieltoineen isän kanssa on siten kolmas välirikko "rahaa antavan tahon kanssa". Outihan on ulosotossakin eli tuskin maksaa oikeuskuluja itse ja toisaalta oli varmaan sen perinnön perässä lähinnä ahneuttaan. 

Höpö höpö! Älä levitä juoruja.

Vierailija
851/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen vaatia päästä jättämään "jäähyväisiä" isälleen, terv.kesk. sairaalan ruumiskulmiöön tai srk ruumishuoneelle, joissa on myös muita vainajia ja myös heillä on lain tuoma oikeus rauhaan ja kunnioittavaan ympäristöön.

Jäähyväiset vainajalle jätetään kuolinvuoteella tai hautauksen yhteydessä, jossa arkkua voidaan jäähyväisten ajan pitää avoimena.

Outi Alanen halusi erikoiskohtelua, joka ei kuulu hyviin tapoihin, eikä ruumiskylmiöt.ja ruumishuoneet ole mitään hollitupia, jossa omaiset ravaavat vapaasti. Ei sinne pääse muidenkaan omaiset.

No jos tiesi, että hautajaisiin ei ole pääsyä, haloo?

Olihan sinne hautajaisiin pääsy. Leski kutsui Outin hautajaisiin isän tahdosta huolimatta, mutta Outille ei kelvannut. Hän ei mennyt.

Vierailija
852/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme lukeneet vain Outin version tapahtumista. Miten voi olla, että joutuu kahnauksiin aina ja kaikkialla ja ikinä syy ei ole itsessä?

Entäpä jos samaan tapaan kuin täällä? Hänet lynkataan tässäkin ketjussa tietämättä tausyooista oikeasti mitään. Kuorossa vaan päätetään, että vika on hänessä.

Vierailija
853/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tausyooista eli taustoista..

Vierailija
854/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työskentelee hoitajana, tuskin voi mikään psykopaatti olla. Outi siis.

Etkö seuraa uutisia? Lähes joka vuosi joku psykopaatti hoitaja pahoinpitelee tai murhaa potilaan hoitolaitoksessa. Vanha vitsi on nämä insuliinihoitajat. Alalle pääser lähes kuka tahansa, kun hoitajista valtava pula.

Vierailija
855/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väkivaltainen ihminen kauaa voisi hoitajana olla!

Meillä päin laitettiin työttömiä, alkoholi- ja mielenterveyskuntoutujia kouluttautumaan lähihoitajiksi jossain työllistämiskoulutuksessa.

Vierailija
856/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outi Alasen käytös ja röyhkeys on ollut sitä luokkaa , että ihan itse itsensä perinnöttömäksi riiteli . Jäi pois näyttelijänkin työt huonosta ja röyhkeästä käytöksestään. Ihan oma häpeensä ja omalla toiminnallaan aiheutettut seuraukset, Miksi pitää luulla itsestään liikoja !!!!

Mistä tiedät, mikä on totuus? Huhuja.

Eikö sulle kerro mitään , kun on saanut lähestymiskiellon !Sitä ei hepposesti määrätä.

Vierailija
857/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme lukeneet vain Outin version tapahtumista. Miten voi olla, että joutuu kahnauksiin aina ja kaikkialla ja ikinä syy ei ole itsessä?/quote]

Entäpä jos samaan tapaan kuin täällä? Hänet lynkataan tässäkin ketjussa tietämättä taustoista oikeasti mitään. Kuorossa vaan päätetään, että vika on hänessä.

Jep. Ihmisen saa rikki kyllä joukkolynkkaamisella. Sitten ihmetellään kun vaikuttaa olevan hieman seonnut. Enkä nyt tarkoita tämän jutun osapuolia kun en heitä tunne, mutta melkoista settiä on tässäkin ketjussa OA:a kohtaan. Ihan silkkaa kiusaamista - miettikää jos hän onkin uhri? Pahennatte vaan osaltanne tilannetta.

Vierailija
858/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edellytykset täyttävät myös, jos perillinen jatkuvasti viettää kunniatonta tai epäsiveellistä elämää."

Mitä v**tua tämmöinen edes tarkoittaa? Jos ei elä elämäänsä kuin kunnon kristitty Jeesus sydämmessään, jää perinnöttömäksi? 

Perinnön jättäjä sen määrittelee. Ketä tahansa huithapelia ruveta haudan takaa enää elättämään. Joku roti pitää olla.

Kai tällekin pitää olla jotain todisteita? Munkin mt-ongelmainen äitini yritti jättää mut perinnöttä mutta onneksi ei onnistunut.

ohis

Vierailija
859/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄHDE???

Outi itse kertoo asiasta:

Kohdassa 1.03 Auroran sairaalaan porttikiellot jne.

Vierailija
860/1606 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄHDE???

Outi itse kertoo asiasta:

Kohdassa 1.03 Auroran sairaalaan porttikiellot jne.

Esität asian kuin OA olisi jotenkin tehnyt väärin tms? Puuttui kiusaamiseen kuten pitääkin.