Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa... mies perui treffit pari tuntia aiemmin

Vierailija
11.05.2021 |

...olin tehnyt meille ruokaa ja punaviini valmiina odottamassa, laittanut itseni nätiksi ja sitten mies ilmoittaa, että on kiireitä eikä pääse tänään. Ei edes sanonut seuraavaa ajankohtaa milloin voitaisiin tavata.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis sinua vanhempi jotain yli 40v kuitenkin. Laita viesti sille , että täytyykin etsiä nuorempi mies joka ei väsy heti klo 21. Hah ...siitähän se tykkäisi

Vierailija
82/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletää vuotta 2021 ja vieläkää ei olla opittu, et ainoastaan nainen saa peruu treffit… Miehen täytyy pystyä asettaa nainen kaiken edelle iha samalla tavalla kui nainen laittaa ittesä kaiken edelle. Todella törkeetä käytöstä. Toivottavasti AP pystyy kasaa ittesä tommose sikamaisen käytöksen jälkeen. Aivan kamalaa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli mieheltä viesti. Ei pahoitellut treffien peruuntumista todellakaan, vaan miten se on väsynyt ja aikoo mennä nukkumaan. Eikä toivottanut hyvää yötä.

Ap

Aivan samanlainen tun eräs entinen tapailukumppanini. Jatkuvasti oli "kiireitä", koskaan ei pahoitellut. Suuttui, kun en halunnut jatkaa.

Vierailija
84/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylyä.

Itse jouduin kerran ihan oikean työkiireen takia perumaan viime hetkillä. Soitin naiselle tekstarin sijaan ja pahoittelin. Sovittiin sitten uudet treffit seuraavalle päivälle.

M29

Näin toimii normaali ihminen.

Vierailija
85/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vielä kehtasi sanoa miten on väsynyt hohhoijjaa...

Vierailija
86/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tulla kyllä pitämään sinulle seuraa....

Vierailija
87/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kans noin, tosin se mies perui pari minuuttia sen JÄLKEEN kun meidän oli tarkoitus nähdä. 🙄 Perui, koska oli löytänyt jonkun toisen. Ja pari kuukautta myöhemmin olisin taas kelvannut, kun ei siitä toisesta jutusta tullutkaan mitään, mutta tässä vaiheessa mies ei todellakaan kelvannut enää mulle! 

Ei ihan sama asia, mutta olin tutustumassa yhteen mieheen ja tavattiinkin jo. Hän yllättäen hävisi juttutuokiomme jälkeen. Meni kuukausia ja otti yhteyttä. Kertoi anteeksipyytäen kun hävisi sillä oli aloittanut suhteen joka kariutui.

Joo en vastannut mitään. Kyllä miehissä on idioo tteja.

Vierailija
88/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eräs tapailumies aikoinaan pyysi mut illalliselle luokseen. Olin jo matkalla hänen luokseen ja melkein jo perillä, kun häneltä kilahti viesti, että hän onkin nyt baarissa, ei tarvi tulla illalliselle. Lopetin tapailun siihen paikkaan, mies tosin jaksoi vielä laitella viestiä ja yritti ehdotella uusia treffejä. No eipä kiinnostanut enää jostain kumman syystä. 🙄

89/90 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä mulle kävi niin, että olin käynyt ensitreffeillä mukavan 35v miehen kanssa. Seuraavat treffit sovittiin kylpylään ja että hän tulee hakemaan mua klo 17 kotoa omalla autollaan. Varmistin vielä edellisenä iltana, että sopiihan tämä ja lyötiin asia lukkoon. Sitten seuraavana päivänä klo 15 eli 2h ennen sovittu tapaamista mies lähetti minulle viestin, jossa ilmoitti peruvansa treffit, koska ei tunne kemiaa meidän välillä. Mun mielestä tuollainen asia pitää ilmoittaa viimeistään samana aamuna tai mielellään jo edellisenä iltana. 

90/90 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä omassa eikä sen toisen kodissa. Vain julkisella paikalla

Ap on varmaan aiemmin jo käynyt treffeillä tämän miehen kanssa, joten on siis tuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi