Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa... mies perui treffit pari tuntia aiemmin

Vierailija
11.05.2021 |

...olin tehnyt meille ruokaa ja punaviini valmiina odottamassa, laittanut itseni nätiksi ja sitten mies ilmoittaa, että on kiireitä eikä pääse tänään. Ei edes sanonut seuraavaa ajankohtaa milloin voitaisiin tavata.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille tule ikinä esim. ylitöitä lyhyellä varoitusajalla? Vai miksi täällä ollaan heti jättämässä toinen, jos kerran joutuu treffit perumaan?

Taidat olla mun eksä? Olipa kiva vedota ylitöihin jätkän kyntäessä kahta extramuijaa.

Olen kyllä ihan 30+ töissäkäyvä nainen, joka joutuu joskus jäämään ylitöihin lyhyellä varoitusajalla. Sinulle tämä on ilmeisesti ihan vieras asia?

Ikävää, että sinun exäsi oli petturi k-pää.

Toimin tätä nykyä yrittäjänä. Ylityöt ovat enemmän kuin tuttuja. Halpa puhe menee ylihilseen. Niin kauan kun heitellään valheita eikä koskaan haluta puhua totta, tulen suhtautumaan varauksella klassisiin tekosyihin.

Tietenkään ei kannata uhrata aikaansa valehtelevaan mieheen! Ap ei vaan minusta maininnut sellaista, että tämä mies olisi jäänyt valheista kiinni, perunut treffejä toistuvasti tekosyitä keksimällä tms. Ikävää, että sinun exäsi oli petturi k-pää, mutta ei se tarkoita sitä, että kaikki muutkin miehet olisivat.

Vierailija
62/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun näistä kusipäisistä miehistä on juttuja, niin olen ollut se toinen nainen. Pelkästään meillä oli seksisuhde aluksi. Olin sinkku ja en kaivannut muuta kuin sitä itseään. Aikaa kului ja toki tunteita tuli ainakin minulle. Lopetin suhteen, kun tajusin vihdoin ja viimein että olen pelkkä lelu miehelle. Meillä oli suunnitteilla joku kiva päiväreissu ja odotin kovasti. Mies laittaa viestiä ennen treffejä " Sori en pääse, vaimo menee kasvohoitoon ja joudun vahtimaan lasta" . Sikoja kaikki miehet...

Miten tämä päättely sinun hoidostasi kaikkien miesten sikamaisuuteen oikein menee? Saisiko vähän lisää rautalankaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap! Kuulostat jotenkin sympaattiselta naiselta, joka tekee karjalanpaistia ja on laittanut itsensä nätiksi jne. Joten toi mies ei ole sinun arvoinen todellakaan! Ja nyt oikeasti kannattaa vaan unohtaa. Mies varmasti yrittää taas, mutta älä mene samaan tilanteeseen, koska tulee taas tilanteita mistä pahoitat mielesi. Toki jos mies laittaa viestin miksi treffit peruuntui ja se on joku järkevä syy...

Vierailija
64/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite joskus perunut noin.

Tosin puolustukseksi sanon että olin sopinut menon lapseni kaverin synttäreille jo aiemmin mutta lupasin tulla myöhemmin illalla käymään.

Tällä miehelläkin oli synttärit tai jotkut muut juhlat mutta vieraat lähtivät jo hyvissä ajoin ja odotti minua.

Synttäreillä venyi hieman ja oma lapseni oli ihan väsynyt ja kiukutteli. Lapseni oli silloin juuri 1-vuotta täyttänyt.

Ilmoitin että en valitettavasti nyt pääsekään kun pakko laittaa lapsi nukkumaan.

Mies oli kuulemma tehnyt minua varten vielä erikseen ruokaa josta en tiennyt mitään.

Mies suuttui. Ei uskonut selitystänk. Siihen loppui yhteydenpito.

En ollut ihan kauhean kiinnostunut eli ehkä hyväkin että loppui.

Vierailija
65/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille tule ikinä esim. ylitöitä lyhyellä varoitusajalla? Vai miksi täällä ollaan heti jättämässä toinen, jos kerran joutuu treffit perumaan?

Taidat olla mun eksä? Olipa kiva vedota ylitöihin jätkän kyntäessä kahta extramuijaa.

Olen kyllä ihan 30+ töissäkäyvä nainen, joka joutuu joskus jäämään ylitöihin lyhyellä varoitusajalla. Sinulle tämä on ilmeisesti ihan vieras asia?

Ikävää, että sinun exäsi oli petturi k-pää.

Toimin tätä nykyä yrittäjänä. Ylityöt ovat enemmän kuin tuttuja. Halpa puhe menee ylihilseen. Niin kauan kun heitellään valheita eikä koskaan haluta puhua totta, tulen suhtautumaan varauksella klassisiin tekosyihin.

Tietenkään ei kannata uhrata aikaansa valehtelevaan mieheen! Ap ei vaan minusta maininnut sellaista, että tämä mies olisi jäänyt valheista kiinni, perunut treffejä toistuvasti tekosyitä keksimällä tms. Ikävää, että sinun exäsi oli petturi k-pää, mutta ei se tarkoita sitä, että kaikki muutkin miehet olisivat.

Vaimomatsku nielee heti kaiken. Just tollasia halutaan vakituiseksi.

Ps. Suoraselkäiset kykenee laittamaan että soittaa huomenna.

Vierailija
66/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin puolustukseksi sanon että olin sopinut menon lapseni kaverin synttäreille jo aiemmin mutta lupasin tulla myöhemmin illalla käymään.

Tällä miehelläkin oli synttärit tai jotkut muut juhlat mutta vieraat lähtivät jo hyvissä ajoin ja odotti minua.

Synttäreillä venyi hieman ja oma lapseni oli ihan väsynyt ja kiukutteli. Lapseni oli silloin juuri 1-vuotta täyttänyt.

Ilmoitin että en valitettavasti nyt pääsekään kun pakko laittaa lapsi nukkumaan.

Mies oli kuulemma tehnyt minua varten vielä erikseen ruokaa josta en tiennyt mitään.

Olihan noi törkeät oharit. Ja mies oikein niistä päätteli, ettet ollut kovin kiinnostunut.

Vierailija
67/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ?

Vierailija
68/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja mies 42v. Näin pari lasia punkkua nauttineena ärsyttää vielä enemmän koko tilanne. Ja jopa huvittaa..Tänään lähdin töistä aiemmin pois, että saan laitettua jonkun helvetin karjalanpaistin uuniin kypsymään :D

Ap

Vierailija
69/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v ja mies 42v. Näin pari lasia punkkua nauttineena ärsyttää vielä enemmän koko tilanne. Ja jopa huvittaa..Tänään lähdin töistä aiemmin pois, että saan laitettua jonkun helvetin karjalanpaistin uuniin kypsymään :D

Ap

Onko hyvää paistia?

Vierailija
70/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan noi törkeät oharit. Ja mies oikein niistä päätteli, ettet ollut kovin kiinnostunut.

No ei ne nyt törkeät oharit olleet. Oharit kuitenkin.

Tottakai lapsi menee miehen edelle. Menee myös sellaisen miehen edelle josta olen kiinnostunut.

Lapsen oli tarkoitus tulla mukaan sinne mutta en halunnut viedä väsynyttä lasta väkisin jonnekin omille treffeille kun oikea paikka oli oma sänky.

Mies joko hyväksyy että lapsen ehdoilla mennään tai on hyväksymättä.

Mikä ap tämän miehen syy oli peruuntumiselle?

Vai tuliko se ilmi jo jossain viestissä?

Vierailija
71/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, deittikaverisi vaikuttaa vähän sellaiselta että se sanelee suhteen säännöt. Oletko esim käynyt sen asunnossa vai tapaatteko sinun luona aina?

Vierailija
72/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai lapsi menee miehen edelle. Menee myös sellaisen miehen edelle josta olen kiinnostunut.

Lapsen oli tarkoitus tulla mukaan sinne mutta en halunnut viedä väsynyttä lasta väkisin jonnekin omille treffeille kun oikea paikka oli oma sänky.

Eh, miksi kenelläkään kelpaisi tuollainen treffiseura. Jos on lapsi ja haluaa treffailla, pitää kyetä järjestämään lapsen hoito treffien ajaksi.

Vierailija
73/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä, jos sille oikeasti tuli pakollista estettä? Pakko olla töissä, äiti vietävä sairaalaan sairaskohtauksen takia, jotain? Kysyitkö edes?

Minä ymmärrän, että harmittaa, jos syy ei ollut tärkeä ja mies tuntuu pitävän deittiä ö-luokan vaihtoehtona. Silloin mies kannattaakin panna vaihtoon.

Mutta aikuisille tulee joskus myös aika pakollisia menoja. Esimerkiksi mun isäni oli ennen eläkkeelle jäämistään eläinlääkäri, ja välillä tuli akuuttipotilata, jotka oli pakko hoitaa ennen kotiinlähtöä. Veli on asianajaja, kyllä sillekin tulee välillä työesteitä yllättäen. Itse toimittajan saatan myös joutua yllättäen olemaan ylitöissä, jos tulee isoja uutisia ja pakosti tehtävä juttu valmiiksi.

Kannattaa siis sen verran niellä kiukkua, että kuuntelee,mistä oli kyse. Ehkei ehtinyt myöskään em. kiireen takia sopia saman tien uutta aikaa.

Muutenkin kannattaa antaa seurustelukumppanille "benefit of a doubt". Kaikki, mitä tapahtuu, ei AINA johdu meistä, tiedättehän?

Silloin sanotaan, että oon nyt kyllä tosi pahoillani, mutta mulle tuli työmeno joka mun on pakko tehdä. Mikä estää jopa kertomasta vähän työstään, jos ollaan tutustumassa. Että nyt tuli työkeikka, joudun kirjoittamaan yhdestä jutusta, en voi siitä vielä puhua mutta näet viikon lopulla lehdestä.

Vierailija
74/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, miksi kenelläkään kelpaisi tuollainen treffiseura. Jos on lapsi ja haluaa treffailla, pitää kyetä järjestämään lapsen hoito treffien ajaksi.

Totaali yh ei järjestä lastenhoitoa treffien ajaksi kun ei sellaista hoitoa ole tarjolla.

Olin tapaillut tätä miestä ulkona puistoissa aiemmin.

No, nyt on mies joka otti koko paketin ja lapsenkin omakseen.

Ollut jo reilu 12 vuotta.

Kenties tälläkin miehellä on perhe jo perustettuna toisaalla.

Vierailija
75/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totaali yh ei järjestä lastenhoitoa treffien ajaksi kun ei sellaista hoitoa ole tarjolla.

Olin tapaillut tätä miestä ulkona puistoissa aiemmin.

No, nyt on mies joka otti koko paketin ja lapsenkin omakseen.

Ollut jo reilu 12 vuotta.

Kenties tälläkin miehellä on perhe jo perustettuna toisaalla.

Totasliyh:n kannattaa jättää deittailut parempaan aikaa. Hyvä että sulle ja paketillesi löytyi ottaja, mutta suurin osa ei tuollaiseen tyytyisi. Eikä tarvitse.

Vierailija
76/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokemusta on. Mies asui toisella paikkakunnalla, otin töistä perjantain vapaata jotta voidaan tavata. Varasin bussiliput ja kävin kaupasta ostamassa viemisia. Myöhään edellisenä iltana mies perui, väitti että vanhemmat tulee juuri silloin käymään. Todellisuudessa sillä oli treffit toisen kanssa.

Ja en siis ventovierasta ollut menossa tapamaan, mies oli entuudestaan tuttu, jos joku sitä ihmettelee.

Vierailija
77/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko todella sopineet oikeat treffit? Ettei vaan omat odotuksesi olleet turhan korkealla?

Oletko autisminkirjoilla kun tuollaista kyselet?

Vierailija
78/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyä.

Itse jouduin kerran ihan oikean työkiireen takia perumaan viime hetkillä. Soitin naiselle tekstarin sijaan ja pahoittelin. Sovittiin sitten uudet treffit seuraavalle päivälle.

M29

Vierailija
79/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli mieheltä viesti. Ei pahoitellut treffien peruuntumista todellakaan, vaan miten se on väsynyt ja aikoo mennä nukkumaan. Eikä toivottanut hyvää yötä.

Ap

Vierailija
80/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä, jos sille oikeasti tuli pakollista estettä? Pakko olla töissä, äiti vietävä sairaalaan sairaskohtauksen takia, jotain? Kysyitkö edes?

Mutta aikuisille tulee joskus myös aika pakollisia menoja. Esimerkiksi mun isäni oli ennen eläkkeelle jäämistään eläinlääkäri, ja välillä tuli akuuttipotilata, jotka oli pakko hoitaa ennen kotiinlähtöä. Veli on asianajaja, kyllä sillekin tulee välillä työesteitä yllättäen. Itse toimittajan saatan myös joutua yllättäen olemaan ylitöissä, jos tulee isoja uutisia ja pakosti tehtävä juttu valmiiksi.

Kannattaa siis sen verran niellä kiukkua, että kuuntelee,mistä oli kyse. Ehkei ehtinyt myöskään em. kiireen takia sopia saman tien uutta aikaa.

No jos tulee joku oikea meno niin kyllä pitäisi ehtiä siihen viestiin kirjoittaa että tuli ylitöitä tai perhejuttuja tai täytyy viedä läheinen sairaalaan. Eikä pelkästään "on kiireitä". Jos ei keksi mitään syytä sille miksi on niin kiire niin silloin mitään kiireitä ei edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan