Suututtaa... mies perui treffit pari tuntia aiemmin
...olin tehnyt meille ruokaa ja punaviini valmiina odottamassa, laittanut itseni nätiksi ja sitten mies ilmoittaa, että on kiireitä eikä pääse tänään. Ei edes sanonut seuraavaa ajankohtaa milloin voitaisiin tavata.
Kommentit (90)
Mitä miehen pitäisi muka vastata jos vastaat vain Ok. ?
Vierailija kirjoitti:
No entä, jos sille oikeasti tuli pakollista estettä? Pakko olla töissä, äiti vietävä sairaalaan sairaskohtauksen takia, jotain? Kysyitkö edes?
Minä ymmärrän, että harmittaa, jos syy ei ollut tärkeä ja mies tuntuu pitävän deittiä ö-luokan vaihtoehtona. Silloin mies kannattaakin panna vaihtoon.
Mutta aikuisille tulee joskus myös aika pakollisia menoja. Esimerkiksi mun isäni oli ennen eläkkeelle jäämistään eläinlääkäri, ja välillä tuli akuuttipotilata, jotka oli pakko hoitaa ennen kotiinlähtöä. Veli on asianajaja, kyllä sillekin tulee välillä työesteitä yllättäen. Itse toimittajan saatan myös joutua yllättäen olemaan ylitöissä, jos tulee isoja uutisia ja pakosti tehtävä juttu valmiiksi.
Kannattaa siis sen verran niellä kiukkua, että kuuntelee,mistä oli kyse. Ehkei ehtinyt myöskään em. kiireen takia sopia saman tien uutta aikaa.
Muutenkin kannattaa antaa seurustelukumppanille "benefit of a doubt". Kaikki, mitä tapahtuu, ei AINA johdu meistä, tiedättehän?
Jos on jokin kiireellinen, ei sen lyhyt kertominen vie enempää aikaa kuin muukaan viestin näpyttely. "Pakko hoitaa yksi erittäin akuutti asiakasjuttu /lähipiirissä on nyt sattunut vakava sairaskohtaus". Vähän eri sanoitus kuin "On tässä kiirettä".
Vierailija kirjoitti:
Jos olit liian ihastunut mieheen ja se otti takapakkia. Kumpi ehdotti treffejä?
Noniin miesten haavenainen listaan tuli lisäyksiä:
-Mystinen
-Miehen täytyy tietää olevansa treffeillä
MUTTA! Kyseisen viettelijän pitää olla kaunis neitsyt.
Älä nyt yhdestä kerrasta kilahda. Olisit sanonut vaan, että kyllä tänne voi tulla myöhemminkin. Ruoka säilyy uunissa lämpimänä ja täyttyyhän sun syödä. Vielä herkkuruokaasi. Kiva nähdä.
Näin miehiä pitää kohdella, niin eivät sinua ikinä kohtele huonosti.
Kiukuttelemalla et mitään voita.
No jos on sovittu treffit ja mies tietää, että saa vielä karjalanpaistia ja nainen laittaa Ok. Niin helkkari soikoon kyllä tosta viestistä voi päätellä miten vittuuntunut nainen on. Silloin jos mies yhtään välittää niin se laittaa takaisin jotain viestiä eikä vaan jätä asiaa ns ilmaan .
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Älä nyt yhdestä kerrasta kilahda. Olisit sanonut vaan, että kyllä tänne voi tulla myöhemminkin. Ruoka säilyy uunissa lämpimänä ja täyttyyhän sun syödä. Vielä herkkuruokaasi. Kiva nähdä.
Pihi mies mikä haluaa innokkaan palvelijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille tule ikinä esim. ylitöitä lyhyellä varoitusajalla? Vai miksi täällä ollaan heti jättämässä toinen, jos kerran joutuu treffit perumaan?
Taidat olla mun eksä? Olipa kiva vedota ylitöihin jätkän kyntäessä kahta extramuijaa.
Olen kyllä ihan 30+ töissäkäyvä nainen, joka joutuu joskus jäämään ylitöihin lyhyellä varoitusajalla. Sinulle tämä on ilmeisesti ihan vieras asia?
Ikävää, että sinun exäsi oli petturi k-pää.
Laita viestiä miehelle että jouduit juomaan koko punkkupullon yksin ja toivottavasti tulet heräämään omasta sängystä aamulla :)
Tulee jotenkin fiilis jos tapaatte sinun luona , mies peruu yhtäkkiä ...että onko mies kenties naimisissa?
Tinderistä paikkaaja tilalle, jollekin varmasti maistuu ... karjalanpaisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille tule ikinä esim. ylitöitä lyhyellä varoitusajalla? Vai miksi täällä ollaan heti jättämässä toinen, jos kerran joutuu treffit perumaan?
Taidat olla mun eksä? Olipa kiva vedota ylitöihin jätkän kyntäessä kahta extramuijaa.
Olen kyllä ihan 30+ töissäkäyvä nainen, joka joutuu joskus jäämään ylitöihin lyhyellä varoitusajalla. Sinulle tämä on ilmeisesti ihan vieras asia?
Ikävää, että sinun exäsi oli petturi k-pää.
Toimin tätä nykyä yrittäjänä. Ylityöt ovat enemmän kuin tuttuja. Halpa puhe menee ylihilseen. Niin kauan kun heitellään valheita eikä koskaan haluta puhua totta, tulen suhtautumaan varauksella klassisiin tekosyihin.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Yäks. Ei tuollaista toimintaa odottavaa miestä kannata pitää
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin fiilis jos tapaatte sinun luona , mies peruu yhtäkkiä ...että onko mies kenties naimisissa?
Jep. Vaimon meno peruuntunut, joten ei pääse.
Mulle kävi kans noin, tosin se mies perui pari minuuttia sen JÄLKEEN kun meidän oli tarkoitus nähdä. 🙄 Perui, koska oli löytänyt jonkun toisen. Ja pari kuukautta myöhemmin olisin taas kelvannut, kun ei siitä toisesta jutusta tullutkaan mitään, mutta tässä vaiheessa mies ei todellakaan kelvannut enää mulle!
Ap ei tarvi kuin kysyä itseltään, tekisikö tärkeälle ihmiselle noin, vielä selittelemättä mitään. Aika kylmää kyytiä luvassa, jos tämän miehen kanssa jatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten varmaan reilusti pahoitellaan ja kerrotaan rehellisesti esteestä (esim. ylityöt, äkillinen sairastuminen tms.) eikä vaan epämääräisesti, että on "kiire".
Itse toki näin tekisin, mutta en mä heti kivaa miestä hylkäisi, vaikka tämä sanoisi vain että on kiire. Katsoisin ensin, että mikä se kiireen selitys olisi ja milloin se selitys tulisi. Jos ei tulisi, niin silloin toki vetäisin omat johtopäätökseni.
Mulla kaverimies, rakentavat taloa tyttöystävänsä kanssa mut miehellä ympäri suomea vakavia ja vähemmän vakavia suhteita. Ehkä tuli nyt muita kiireitä.
Nyt kun näistä kusipäisistä miehistä on juttuja, niin olen ollut se toinen nainen. Pelkästään meillä oli seksisuhde aluksi. Olin sinkku ja en kaivannut muuta kuin sitä itseään. Aikaa kului ja toki tunteita tuli ainakin minulle. Lopetin suhteen, kun tajusin vihdoin ja viimein että olen pelkkä lelu miehelle. Meillä oli suunnitteilla joku kiva päiväreissu ja odotin kovasti. Mies laittaa viestiä ennen treffejä " Sori en pääse, vaimo menee kasvohoitoon ja joudun vahtimaan lasta" . Sikoja kaikki miehet...
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kans noin, tosin se mies perui pari minuuttia sen JÄLKEEN kun meidän oli tarkoitus nähdä. 🙄 Perui, koska oli löytänyt jonkun toisen. Ja pari kuukautta myöhemmin olisin taas kelvannut, kun ei siitä toisesta jutusta tullutkaan mitään, mutta tässä vaiheessa mies ei todellakaan kelvannut enää mulle!
Mulla perui edellisenä päivänä. Oltiin sovittu treffit seuraavalle viikolle. Ekat treffit, ei vielä oltu livenä nähty. Sitten viikonloppuna oli siskonsa häissä ja tapasi siellä naisen. Heti kotiin palattuaan ilmoitti, että peruu treffimme ja kertoi tilanteen. Silloin kyllä harmitti. Koska harvassa on tuollaiset miehet. Mutta eihän sitä voinut kuin kunnioittaa.
Joo, tämä mies ei ole kyllä kirurgi eikä alusvaatemalli :D ihan tavallinen mies. Mies ehdotti treffejä, jopa kysyi viikon sisällä kaksi kertaa olisiko tämä päivä ok. Oikea Ap