Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa... mies perui treffit pari tuntia aiemmin

Vierailija
11.05.2021 |

...olin tehnyt meille ruokaa ja punaviini valmiina odottamassa, laittanut itseni nätiksi ja sitten mies ilmoittaa, että on kiireitä eikä pääse tänään. Ei edes sanonut seuraavaa ajankohtaa milloin voitaisiin tavata.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä ei ole provo vaan totista totta. Vielä enemmän ärsyttää, kun mies on nähnyt minun OK viestin eikä ole viitsinyt vastata tai edes selittää paremmin. Ja se kyllä tiesi, että teen tänään illallista jne. Onko muita kohtalonsisareita?! Miten aina voikin ihastua kusipää miehiin...

Ap

Vierailija
22/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seksisuhde tai olin myös ihastunut kyseiseen mieheen, mutta se oli kanssa niin kusipää kun olla voi vaan! En enää jaksanut sen tuuliviiri meininkiä ja se ei kysynyt ikinä miten mulla menee tms. Päätin vaan, että nyt en enää näe sitä miestä. Pari viikkoa oli hiljaista ja sitten mies kysyy voidaanko tavata. Mä vastasin, että sori on muuta. Mies vastasi " Noh, oo sitten ilman! " ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa teit kun sen piti olla valmis jo paria tuntia ennen treffejä?

Ihan uteliaana kysymyksenä.

Vierailija
24/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli se biisi mieleen missä sanotaan " miksi naiset rakastaa renttuihin" :D

Vierailija
25/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä, jos sille oikeasti tuli pakollista estettä? Pakko olla töissä, äiti vietävä sairaalaan sairaskohtauksen takia, jotain? Kysyitkö edes?

Minä ymmärrän, että harmittaa, jos syy ei ollut tärkeä ja mies tuntuu pitävän deittiä ö-luokan vaihtoehtona. Silloin mies kannattaakin panna vaihtoon.

Mutta aikuisille tulee joskus myös aika pakollisia menoja. Esimerkiksi mun isäni oli ennen eläkkeelle jäämistään eläinlääkäri, ja välillä tuli akuuttipotilata, jotka oli pakko hoitaa ennen kotiinlähtöä. Veli on asianajaja, kyllä sillekin tulee välillä työesteitä yllättäen. Itse toimittajan saatan myös joutua yllättäen olemaan ylitöissä, jos tulee isoja uutisia ja pakosti tehtävä juttu valmiiksi.

Kannattaa siis sen verran niellä kiukkua, että kuuntelee,mistä oli kyse. Ehkei ehtinyt myöskään em. kiireen takia sopia saman tien uutta aikaa.

Muutenkin kannattaa antaa seurustelukumppanille "benefit of a doubt". Kaikki, mitä tapahtuu, ei AINA johdu meistä, tiedättehän?

Hoidon vika tekstari: auto hajosi.

Viikkoa myöhemmin ilmoittaa Facessa olevansa varattu. Kun ei ilmoiteta uutta aikaa/heitetään jotain randomia, olet siinä vaiheessa siirtynyt vaihtopenkille.

Tai sitten ei. Ikävää, jos sinua on kohdeltu noin tollosti, muttei sovi yleistää.

Vierailija
26/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiiin veikkaan että tää mies laittaa parin viikon päästä viestiä sulle voidaanko tavata . Silloin kannattaa pysyä tiukkana!

Vierailija
27/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Karjalanpaistia, tai ruoka oli toki uunissa kun tämä viesti tuli. Mies kun oikein niin toivoi Karjalanpaistia, kun se on hänen mielestä suurinta herkkua. Tuosta kusipäisyydestä- toki mies on aiemmin sanonut jotenkin tällaisen kommentin " ollaan me miehet niin sikoja välillä". Olisi pitänyt silloin jo tajuta jotain...

Ap

Vierailija
28/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä, jos sille oikeasti tuli pakollista estettä? Pakko olla töissä, äiti vietävä sairaalaan sairaskohtauksen takia, jotain? Kysyitkö edes?

Minä ymmärrän, että harmittaa, jos syy ei ollut tärkeä ja mies tuntuu pitävän deittiä ö-luokan vaihtoehtona. Silloin mies kannattaakin panna vaihtoon.

Mutta aikuisille tulee joskus myös aika pakollisia menoja. Esimerkiksi mun isäni oli ennen eläkkeelle jäämistään eläinlääkäri, ja välillä tuli akuuttipotilata, jotka oli pakko hoitaa ennen kotiinlähtöä. Veli on asianajaja, kyllä sillekin tulee välillä työesteitä yllättäen. Itse toimittajan saatan myös joutua yllättäen olemaan ylitöissä, jos tulee isoja uutisia ja pakosti tehtävä juttu valmiiksi.

Kannattaa siis sen verran niellä kiukkua, että kuuntelee,mistä oli kyse. Ehkei ehtinyt myöskään em. kiireen takia sopia saman tien uutta aikaa.

Muutenkin kannattaa antaa seurustelukumppanille "benefit of a doubt". Kaikki, mitä tapahtuu, ei AINA johdu meistä, tiedättehän?

Hoidon vika tekstari: auto hajosi.

Viikkoa myöhemmin ilmoittaa Facessa olevansa varattu. Kun ei ilmoiteta uutta aikaa/heitetään jotain randomia, olet siinä vaiheessa siirtynyt vaihtopenkille.

Tai sitten ei. Ikävää, jos sinua on kohdeltu noin tollosti, muttei sovi yleistää.

Löysässä hirressä roikkuminen on oikeasti noloa.

Vierailija
29/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiin veikkaan että tää mies laittaa parin viikon päästä viestiä sulle voidaanko tavata . Silloin kannattaa pysyä tiukkana!

Silloin mies on jo estolistalla.

Vierailija
30/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sikamainen mies! Ota vähän punkkua ja sit hauku mies pystyyn ja estät numeron

Vierailija
31/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä varamies ilmoittautuu.

Vierailija
32/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tule ikinä esim. ylitöitä lyhyellä varoitusajalla? Vai miksi täällä ollaan heti jättämässä toinen, jos kerran joutuu treffit perumaan?

Vierailija
33/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you. Herralle tuli mukavampaa tekemistä ja jätti sinut kuin nallin kalliolle. Päättele siitä.

Vierailija
34/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille tule ikinä esim. ylitöitä lyhyellä varoitusajalla? Vai miksi täällä ollaan heti jättämässä toinen, jos kerran joutuu treffit perumaan?

Taidat olla mun eksä? Olipa kiva vedota ylitöihin jätkän kyntäessä kahta extramuijaa.

Vierailija
35/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kohtalontoveri keneltä peruuntui treffit miehen puolelta. En kyllä tehnyt mitään ruokaa, mutta kyllä sekin on rankkaa kun pitää jalkakarvat ajella jne. No onneksi on ulkona lämmintä ja ehkä voi käyttää mekkoa

Vierailija
36/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten varmaan reilusti pahoitellaan ja kerrotaan rehellisesti esteestä (esim. ylityöt, äkillinen sairastuminen tms.) eikä vaan epämääräisesti, että on "kiire".

Vierailija
37/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kiire jonkun paremman panon kanssa. sellasta se betanaisen elämä on 😆

Vierailija
38/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit liian ihastunut mieheen ja se otti takapakkia. Kumpi ehdotti treffejä?

Vierailija
39/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ja ala katselemaan uutta miestä jos haluat.

Vierailija
40/90 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ammatiltaan kirurgi ja alusvaatemalli. Eiköhän noissa tiedä aika hyvin etukäteen sovitut työt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi