Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herätysvalon käyttäjät

Vierailija
04.12.2024 |

Oletteko saaneet niistä apua heräämiseen? Minkä merkkinen laite? 

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman euron kellokytkin jalkalampussa. Herään, kun valo syttyy. Inhosin herätä siihen, kun kello laukeaa piipittämään, vaikka siinäkin oli äänen vaimentaja. Tuo paljon mukavampi. 

Vierailija
2/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Philips. Herään jo vähän ennen kellon soimista eikä tuu yhtäkkistä shokkiherätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Philips SmartSleep merkkinen sarastusvalo. Kyllä siitä on paljon apua varsinkin talviaikaan. Herään käytännössä aina jo siihen valon lisääntymiseen, ja koska siinä herää vähitellen, olo on paljon vähemmän tokkurainen kuin jos herää kerralla syvästä unesta johonkin herätysääneen.

Vierailija
4/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Philips. Herään jo vähän ennen kellon soimista eikä tuu yhtäkkistä shokkiherätystä.

Meilläkin on Philips Huen lamput ympäri taloa ja käytän sitä sen hitaasti valolla herättävää herätystä.

Vierailija
5/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on 15 vuotta vanha tämmöinen! En koskaan käyttänyt tarkoitukseensa, vain normilamppuna. Mielenkiinnolla luen kokemuksia.

Vierailija
6/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pimeänä aikana. Olen aamu-uninen, herääminen on aina ollut minulle vaikeaa. Hitaasti lisääntyvä valo herättää lempeästi, mutta tehokkaasti. Usein herään jo ennen hälytysääntä. Toinen laite jo menossa, en usko, että tulen herätysvalosta ikinä luopumaan.

Vierailija
7/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Philips Huen lamput kattoon on hyvä mutta kallis ratkaisu (60e 1 kpl rgb-polttimoita) ja vaatii myös Hue-sillan ja reitittimen jotta voi ohjata valoja puhelimella. Sitten on erikseen esim Philipsin Wake Up light joka ei vaadi Hue-siltaa vaan sitä voi ohjata myös suoraan herätysvalon napeilla. Netistä kannattaa katsoa löytyy vaikka mitä herätysvaloja https://kodinkone.com/paras-heratysvalo/

Vierailija
8/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on philipsin herätysvalo. Sitten on pöytälamppu + ajastin, se on halpa yhdistelmä mutta antaa shokkiherätyksen kun valo räpsähtää heti päälle.

Vierailija
9/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajastin + Pieni lamppu, miksi maksaa turhasta

Vierailija
10/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Philips Huen lamput kattoon on hyvä mutta kallis ratkaisu (60e 1 kpl rgb-polttimoita) ja vaatii myös Hue-sillan ja reitittimen jotta voi ohjata valoja puhelimella. Sitten on erikseen esim Philipsin Wake Up light joka ei vaadi Hue-siltaa vaan sitä voi ohjata myös suoraan herätysvalon napeilla. Netistä kannattaa katsoa löytyy vaikka mitä herätysvaloja https://kodinkone.com/paras-heratysvalo/

Ja Philipsin kattolamppujen toinen huono puoli on se, että jos tulee keskellä yötä sähkökatkos niin kaikki hue-lamput menee täydellä kirkaudella päälle.

Vierailija
11/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mulla on 15 vuotta vanha tämmöinen! En koskaan käyttänyt tarkoitukseensa, vain normilamppuna. Mielenkiinnolla luen kokemuksia.

Mulla kans 15v sitten ostettu, oli varmaan lähemmäs 300e tuolloin. On jäänyt varastoon. Mua jotenkin aina stressasi se milloin valo alkaa sarastaa. 

Tykkään enempi käyttää himmennettävää kosketusvalaisinta ennen nukkumaan menoa. On myös kätevä jos yöllä pitää vessaan mennä. Sytytän sen aamuisin niin ei ärsytä niin herätä kun ei ole kirkasta. Sitten kirkastan vähän lisää kun tuntuu siltä. 

Vierailija
12/110 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En ole enää kertaakaan nukkunut sen jälkeen pommiin kun otin tuon käyttöön joskus 10 vuotta sitten kun tuli aamuheräämiset työpaikan vaihdoksen myötä. Nyttemmin en enää tarvitse vaan herään jo itsekseni ennen kellon soittoa viiden jälkeen mutta alku oli tuskaa oppia uuteen rytmiin.

Vierailija
13/110 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans 15v sitten ostettu, oli varmaan lähemmäs 300e tuolloin. On jäänyt varastoon. Mua jotenkin aina stressasi se milloin valo alkaa sarastaa. 

Tykkään enempi käyttää himmennettävää kosketusvalaisinta ennen nukkumaan menoa. On myös kätevä jos yöllä pitää vessaan mennä. Sytytän sen aamuisin niin ei ärsytä niin herätä kun ei ole kirkasta. Sitten kirkastan vähän lisää kun tuntuu siltä. 

Noihin Philipsin lamppuihin saa säädettyä kirkkauden kellonajan mukaan. Saa myös esim liiketunnistimen liitettyä jolloin lamppu syttyy yöllä himmeästi päälle kun käy vessassa ja menee itse pois päältä.

Vierailija
14/110 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! En ole enää kertaakaan nukkunut sen jälkeen pommiin kun otin tuon käyttöön joskus 10 vuotta sitten kun tuli aamuheräämiset työpaikan vaihdoksen myötä. Nyttemmin en enää tarvitse vaan herään jo itsekseni ennen kellon soittoa viiden jälkeen mutta alku oli tuskaa oppia uuteen rytmiin.

sama

Vierailija
15/110 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 3 herätyskelloa jotta herään varmasti

Vierailija
16/110 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajastin + Pieni lamppu, miksi maksaa turhasta

Kunnon shokkiherätys kun lamppu räjähtää täydellä kirkkaudella päälle

Vierailija
17/110 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herätysvalona toimii oma lapsi. Laittaa mun makkarin kattovalon päälle jos mulla vapaa ja nukun vielä.

Vierailija
18/110 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko testata

Vierailija
19/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun herätysvalona toimii oma lapsi. Laittaa mun makkarin kattovalon päälle jos mulla vapaa ja nukun vielä.

Mulla tulee koira nuolemaan naamaa jos en herää aamulenkille

Vierailija
20/110 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä herätysvaloo