Tuli kuset housuun tänään :(
Olen raskaana 7:llä kuulla ja pisulla käyntien väli on lyhentynyt huomattavasti normaalista.
Tänään matkustin bussilla täällä Helsingissä, jo alkumatkasta tuntui aikas kova pisuhätä. Pienen matkan päästä tiessä oli " heitto" ja minulta tietenkin livahti pisut housuun, onneksi oli sopivan värinen kesämekko ettei näyttänyt aivan kamalan märältä.
Nousin pois bussin penkiltä, joka tietenkin kastui läpimäräksi, menin seisomaan siihen rattaille varattuun koloseen, peppu seinään päin.
Hetken kerkesin seisoskella, kunnes joku tuli bussin kyytiin ja meni istumaan juuri siihen paikalle mistä olin hetki sitten noussut...
Istuja oli tyylikkään näköinen mieshenkilö, ilme oli aikamoinen kun huomasi housujensa kastuvan.
Minä olin jo paniikissa kun en tiennyt mihin päin katsoa. Onneksi pysäkkejä on aika tiuhassa, joten hyppäsin bussista pois.
Voi kun nolotti, kerroin jutun miehelleni ja hän vain nauroi. Sanoi että on siinä ukolla mukavat oltavat jos oli menossa vaikka johonkin työpaikan tapaamiseen...
Kommentit (34)
Ap oletko kysynyt neuvoa anopilta?
Montako kusta siis puskit housuihisi? Vai kusitko monta kertaa? Tuliko housuihin siis kuset, kusi vai kusta? Miten määrität kusen, kuinka monta milli-, sentti- tahi desilitraa on yksi kusi?
Minulla menee joka yö pitkin kinttuja, kun herään vessahätään ja lähden kävelemään. Jo sängystä noustessa lirahtaa ensimmäiset tipat lattialle ja kintuille.
Voi rentouttaa hierontapöydällä vähän liikaakin. Laittaisin vaipan.
Voi tulla vahinko hieronnassa, en suosittele.
Milloin viimeksi olet ollut nykyisessä tilanteessa?
Kannattaa kokeilla jotain uutta jotain muuta kuin mitä itse haluaa. Jeep Grand slam turnauksissa vastaa kuin koskaan.