Tuli kuset housuun tänään :(
Olen raskaana 7:llä kuulla ja pisulla käyntien väli on lyhentynyt huomattavasti normaalista.
Tänään matkustin bussilla täällä Helsingissä, jo alkumatkasta tuntui aikas kova pisuhätä. Pienen matkan päästä tiessä oli " heitto" ja minulta tietenkin livahti pisut housuun, onneksi oli sopivan värinen kesämekko ettei näyttänyt aivan kamalan märältä.
Nousin pois bussin penkiltä, joka tietenkin kastui läpimäräksi, menin seisomaan siihen rattaille varattuun koloseen, peppu seinään päin.
Hetken kerkesin seisoskella, kunnes joku tuli bussin kyytiin ja meni istumaan juuri siihen paikalle mistä olin hetki sitten noussut...
Istuja oli tyylikkään näköinen mieshenkilö, ilme oli aikamoinen kun huomasi housujensa kastuvan.
Minä olin jo paniikissa kun en tiennyt mihin päin katsoa. Onneksi pysäkkejä on aika tiuhassa, joten hyppäsin bussista pois.
Voi kun nolotti, kerroin jutun miehelleni ja hän vain nauroi. Sanoi että on siinä ukolla mukavat oltavat jos oli menossa vaikka johonkin työpaikan tapaamiseen...
Kommentit (34)
lantionpohjat sai kyytiä, kun 4,5 kg poikani tumpsahti maailmaan. 2kk. tta oli tunto pois alapäästä, ei paljoa tenat auttanut, kun jatkuvasti lorisi :(
sairaalan laboratorion odotushuoneessa ja lueskelin siinä lehteä kun tuli yhtäkkiä hirveä yskänpuuska ja lensi kamala keuhkoklöntti siihen lehdelle ( näitä tupakoivan vaivoja) Laitoin lehden kiinni ja palautin siihen lehtilaatikkoon :D Muistelkaa tätä seuraavan kerran kun odotustiloissa lueskelette.
Olen kussut monesti enkä ole edes raskaana.
Miksi nousit ylös ennenkuin poistui bussista. Seuraavalla kerralla istu omalle pysäkille asti niin ei tarvi katella kuka ansaan lankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kussut monesti enkä ole edes raskaana.
Ai housuun?
Olet miehellä pesulalaskun 50e velkaa siis ..
Zinc
Itse olen istunut paskat housuissa bussissa.
T: vasemmistolainen ituhippi
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika lääkärille ap!
14 vuotta vanha aloitus! Ap:n lapsi on jo 14v!
Naiset on vähän löysänpuoleisia
Mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika lääkärille ap!
14 vuotta vanha aloitus! Ap:n lapsi on jo 14v!
Niin. Olenhan minä tämän nähnyt ennenkin, mutta kun ongelma on se, että 90% palstan aloituksista on 14 vuotta vanhoja.
Zinc
Ei enää jaksa lukea edes vkp:tä
Sitä sattuu raskaana ollessa tollasta. Ja vauvan synnyttyä kova lantiopohjalihasjumppa käyntiin!