Miehet, jotka kuolaavat insta pimuja ja sitten itkevät, kun eivät saa ketään
Minulla on miespuolinen kaveri, joka valittaa ja päivittelee minulle usein, että tuntee olonsa niin yskinäiseksi, kun ei ole naista ja, että olisi mukavaa, kun olisi se toinen siinä rinnalla jakamassa arkea. Mutta sitten sama ihminen haaveilee kaikenmaailman instagram malleista ja sivuuttaa tinderissä kaikki ne ihan tavalliset naiset, jotka hänestä ihan tavallisesta miehestä voisivat kiinnostua ja sitten mies ruikuttaa, kun naisia ei muka kiinnosta.Olen yrittänyt hänelle vihjailla hienovaraisesti, että jättäisi ne haikailut insta mimmien perään ja katsoisi vaihteeksi niitä ihan tavallisia naisia, joita on katukuva täynnä tälläkin hetkellä kotikaupungissani, mutta ei mene tajuntaan. Odotukset on täysin epärealistiset kyseisellä herralla, että joku kerta vielä täräytän hänelle faktat päin naamaa. Instagram naismallit usein valitsee itselleen samantasoisen miehen, jota tämä kyseinen mies ei edusta, mutta hän ei jotenkin itse sitä asiaa suostu näkemään.
Mietin vain, että, kuinka monella miehellä, joka ruikuttaa, että naisia ei kiinnosta se tarkoittaa nimenomaan sitä, että insta mimmit ei kiinnostu kyseisestä miehestä. Kannattaisiko tavallisten miesten vilkuilla niitä tavallisia naisia? Instagram mallit usein antavat epärealistisen kuvan naisen elämästä.
Kommentit (182)
"sivuuttaa tinderissä kaikki ne ihan tavalliset naiset"
Teidän pitää nyt naiset päättää, että tykkäävätkö miehet kaikista siellä Tinderissä vai vain harvoista. Ette voi ruikuttaa kahdesta ristiriitaisesta asiasta samaan aikaan.
Mikä muu tarkoitus keimailevalla paljastavalla naisella on kun tarjota kroppaansa miehen(kin) katseltavaksi ja siis huomio