Miehet, jotka kuolaavat insta pimuja ja sitten itkevät, kun eivät saa ketään
Minulla on miespuolinen kaveri, joka valittaa ja päivittelee minulle usein, että tuntee olonsa niin yskinäiseksi, kun ei ole naista ja, että olisi mukavaa, kun olisi se toinen siinä rinnalla jakamassa arkea. Mutta sitten sama ihminen haaveilee kaikenmaailman instagram malleista ja sivuuttaa tinderissä kaikki ne ihan tavalliset naiset, jotka hänestä ihan tavallisesta miehestä voisivat kiinnostua ja sitten mies ruikuttaa, kun naisia ei muka kiinnosta.Olen yrittänyt hänelle vihjailla hienovaraisesti, että jättäisi ne haikailut insta mimmien perään ja katsoisi vaihteeksi niitä ihan tavallisia naisia, joita on katukuva täynnä tälläkin hetkellä kotikaupungissani, mutta ei mene tajuntaan. Odotukset on täysin epärealistiset kyseisellä herralla, että joku kerta vielä täräytän hänelle faktat päin naamaa. Instagram naismallit usein valitsee itselleen samantasoisen miehen, jota tämä kyseinen mies ei edusta, mutta hän ei jotenkin itse sitä asiaa suostu näkemään.
Mietin vain, että, kuinka monella miehellä, joka ruikuttaa, että naisia ei kiinnosta se tarkoittaa nimenomaan sitä, että insta mimmit ei kiinnostu kyseisestä miehestä. Kannattaisiko tavallisten miesten vilkuilla niitä tavallisia naisia? Instagram mallit usein antavat epärealistisen kuvan naisen elämästä.
Kommentit (182)
Rima on aina asetettava korkealle, muuten ei laadukasta saa.
Vanha makkomiestensanonta.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka paljon instassa olevien mallien kuvia onkaan pyöritetty filttereiden läpi. Onnea vaan etsintään.
Jep. Katsoin joskus videota, kun Instagram -vaikuttaja näytti miten käsittelee kuviaan. Siis ne ajetaan useamman eri käsittelysovelluksen ja filter -packin läpi. Nykyään myydään näitä filtteri -settejä, jotta jokainen voi käsitellä kuvansa samalla lailla kuin kuuluisat vaikuttajat.
Ehkä ne tavisnaiset voisi ostaa näitä filtterisettejä ja myös käsitellä kuvansa, jotta ap:n mieskaveri kiinnostuisi? :D Jokainen nainen voi olla megabeibe, kun vähän laitetaan facetunea, photoshoppia ja filttereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa ketään, kun vaatimus-taso on korkealla.
Kommentin autismiaste 10/10.
Etkö muka ole huomannut muutenkin tällä alustalla miesten ja naisten asenteita toisiaan kohtaan mieltymys ja parin metsästys -ketjuissa?
En haistatellut kellekkään. Sanoin vaan faktaa.
Suosittelisin sinunkin avartavan mieltäsi.Olen ihan oikeasti sitä mieltä, että vaatimuksista vänkkääminen parisuhdekeskusteluissa on neuroepätyypillisyyttä. Parisuhde syntyy, kun kaksi ihmistä kohtaa, ihastuu toisiinsa ja ihastuminen syventyy rakastumiseksi.
Mm, jos "neurotyypillisyyttä" edustaisi vaikkapa apina, jonka päättelykyky on aika heikko, ehkä silloin olisit oikeassa. Ajatteleva ihminen sen sijaan ymärtää, miksi korkeampitasoinen ei ihastu alempitasoiseen.
-eri
Saattaa jotkut ajatella noin, mutta syy taitaa ennemminkin olla luonteessa. Itse en haluaisi olla kukkaro-jumala, mutta jos seurustelu kumppani panostaa reiluuteen niin sitten voisin seurustella hänen kanssaan.
Sama pätee myös naisiin, mut sitä ei voi täl sivul sanoo. :) Twitter ja etenki Reddit ja 9GAG ovat sitä varten. Molemmilta sukupuolilta, nii miehiltä KUIN MYÖS naisilta, koomistaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka ole huomannut muutenkin tällä alustalla miesten ja naisten asenteita toisiaan kohtaan mieltymys ja parin metsästys -ketjuissa?
Suosittelisin sinunkin avartavan mieltäsi.Olen ihan oikeasti sitä mieltä, että vaatimuksista vänkkääminen parisuhdekeskusteluissa on neuroepätyypillisyyttä. Parisuhde syntyy, kun kaksi ihmistä kohtaa, ihastuu toisiinsa ja ihastuminen syventyy rakastumiseksi.
Mm, jos "neurotyypillisyyttä" edustaisi vaikkapa apina, jonka päättelykyky on aika heikko, ehkä silloin olisit oikeassa. Ajatteleva ihminen sen sijaan ymärtää, miksi korkeampitasoinen ei ihastu alempitasoiseen.
-eri
No kun te sen ymmärrätte, niin miksi tämä vuodesta toiseen jatkuva vänkkääminen aiheesta?
Koska te vänkäätte vastaan. Vastustatte totuutta, koska se ei ole yhtä kaunis kuin höttösi.
Okei, no tasoteoris on totta. Miksi se ei sitten koskaan päde teihin miehiin, eli vuodesta ja ketjusta toiseen te ijmhmettelette, miksi a) saatte vaan niitä alemmantasoisia naisia b) miksi naiset on niin kranttuja kun ette kelpaa c) miksi ette saa pllua kauniilta naisilta d) miksi ette saa kaunista, nuorten, hoikkaa iaotiasitä missityttöystävöö.
Kerro nyt jo miksi oi miksi se ei päde teihin? Koska jos se kerta on totta, niin saat tasan sen tasoista seuraa, seksiä, tyttöystäväni, vaimon, minkä tasoinen itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista elämänkumppania kuin haluaa. Olen itse nainen ja muistutan tästä oikeudesta joka kerta, kun luen kommentin, missä naisia kehotetaan alentamaan rimaansa tai olemaan vähemmän nirsoja, ja ihan yhtä lailla puolustan miesten oikeutta. Jos hän ei koe tavallisia naisia puoleensavetäviksi, niin hänellä on oikeus ja hänen suorastaan pitää tavoitella niitä instanaisia. En usko, että yksikään nainen haluaisi olla se, johon tyydytään vain koska instanaista ei saatu. (Tiedän jo, mitä palstan miehet tähän vastaavat enkä viitsi edes vastata siihen kommenttiin, mikä heiltä kohta tulee.)
Jos ystävyytenne on sinulle rasite, ota etäisyyttä. Tai sano miehelle, että haluaisit välillä puhua muustakin kuin hänen naishaaveistaan.
Niimpä, tällaisen on todellakin parempi olla yksin kuin TYYTYÄ johonkin naiseen jonka kanssa on onneton. Ja nainen siinä vasta onneton olisikin. Ei siis tarvitse alentaa rimaansa kenenkääm. Mutta yksin voi hyvinkin joutua olemaan koko elämänsä, se taas ei ole muiden ongelma.
Hei naiset onko tällä meikkiä?
https://www.instagram.com/p/COgsulLA3CR/?utm_source=ig_web_copy_link
Kyllä joskus tommoset tavisluuseritkin onnistuu saamaan jonkun instapissiksen. Oma naispuolinen ystäväni on äärettömän lihava ja aina jauhanut kuinka haluaa hyvin koulutetun, komean ja 200cm+ miehen ja aina ajattelin, että on täysi idiootti jos kuvittelee sellaisen saavansa - no niinpä hän sellasen onnistui saamaan ja onnellisessa suhteessa ovat olleet jo muutaman vuoden. Eli kaikki tasokkaat ei ole mitenkään äärettömän tiukkoja vaatimuksissaan. Toki tämä ystäväni on lihavuudestaan huolimatta monia hoikkiakin kauniimpi, joka toimii hänen edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista elämänkumppania kuin haluaa. Olen itse nainen ja muistutan tästä oikeudesta joka kerta, kun luen kommentin, missä naisia kehotetaan alentamaan rimaansa tai olemaan vähemmän nirsoja, ja ihan yhtä lailla puolustan miesten oikeutta. Jos hän ei koe tavallisia naisia puoleensavetäviksi, niin hänellä on oikeus ja hänen suorastaan pitää tavoitella niitä instanaisia. En usko, että yksikään nainen haluaisi olla se, johon tyydytään vain koska instanaista ei saatu. (Tiedän jo, mitä palstan miehet tähän vastaavat enkä viitsi edes vastata siihen kommenttiin, mikä heiltä kohta tulee.)
Jos ystävyytenne on sinulle rasite, ota etäisyyttä. Tai sano miehelle, että haluaisit välillä puhua muustakin kuin hänen naishaaveistaan.
On oikeus, mutta turha valittaa ja itkeä asiasta ja syyttää kuinka ketään naista ei muka kiinnosta ja yksinäisyys on naisten syytä kun kaikki on nirsoja, vaikka kuitenkin itse on se kranttu, jolle ei kelpaa kukaan tavallinen.
Muita ei tietenkään sovi syyttää, mutta kyllä omaa yksinäisyyttä saa surra ja valittaa. Ei ole mitään velvollisuuttaa kelpuuttaa tavallista. Ei ole mitään lakia tai sääntöä, joka edellyttäisi tiettyjä ihmisiä pariutumaan tavallisten kanssa. Kaikki nämä ovat ihan kahdenvälisiä sopimuksia, ihmisellä on vapaus valita ja vapaus kiinnostua kenestä haluaa - ja olla kiinnostumatta myös.
Olen itse nainen, enkä minäkään pysty kiinnostumaan tavallisista ihmisistä. Tosin ei minua instababyt ja vastaavat miehetkään kiinnosta (olen biseksuaali), vaan tykkään vähän vaihtehtoisemmista ihmisistä, sellaisista joita ei ihan koko ajan kävele vastaan. Välillä olen ollut pitempiä aikoja sinkkuja, kun en vaan syttynyt kenestäkään, sitten löytyi sellainen, joka vei jalat alta, ja onneksi tunne oli molemminpuolinen (aina ei toki ole ollut, mutta sellaista on elämä). Kyllä minuakin joskus sinkkuna harmitti, kun en saanut ihastukseni kohdetta, eikä niihin sydänsuruihin olisi yhtään auttanut se, että tarjolla olisi kyllä ollut joku, joka ei kiinnostanut yhtään.
Olen edelleen samaa mieltä; kenelläkään ei ole velvollisuutta kelpuuttaa ja jokaisella on oikeus etsiä jne. Pohtisin kuitenkin vielä tuota "saa surra ja valittaa". Surra saa ilman muuta, tottakai. Jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa ja suru yksinäisyydestä on raskasta kantaa, sitä olen ehtinyt elämäni aikana kokea itsekin (olin sinkkuna vuosikausia ennen nykyisen puolisoni tapaamista). Valittaminen sen sijaan on muille aika raskasta. Tottakai hyvä ystävä tarjoaa olkapään silloin, kun toisella on surua. Mutta jos valittaminen "jää päälle", niin sellaisen ihmisen kanssa on raskasta olla. Ja ap:n avauksesta tuli mielikuva, että hänen miespuolinen ystävänsä on tällainen jatkuvasti valittaja.
Ohis, mutta tottakai siitä tuli sellainen mielikuva, koska ap:n "kaveri" on juuri sitä tarkoitusta varten keksitty fiktio. Ihan niin kuin ne avaruuskirurgeista haaveilevat naiset ovat vastaavaan tarkoitukseen keksittyjä fiktioita sukupuolet kääntäen.
Aloitus toki voi olla ap:n fiktiota, mutta mulla on just tälläinen veli joka odottaa kaunis kasvoista elovena tyttöä elämäänsä joka pelastaa hänet kurjuudesta rakkaudellaan. Tietynlaisessa fantasiamaailmassahan tälläiset miehet elää, jotka eivät ymmärrä tasoaan (tai sitten ymmärtävät ja siksi pysyvät kiinni fantasiassaan kun todellisuudessa pettyisivät pahasti). Varsinkin jos eivät koskaan ole seurustelleet tai ovat olleet pitkään sinkkuna niin eivät tiedä millaista se seurustelu oikeasti on. Fantasioissa kaikki on täydellistä joten täydellinen sen naisenkin täytyy olla vaikka itse on mitä on.
Mistä lähtien on tullut tasot ihmisten väliin?
En ymmärrä tuommoista ajattelua.
Itse ajattelen:
Mieliä on monia, että toisista tykkää ja toisesta ei. Jokaisella on omat mielensä ja mieltymyksiä on monia. Kukaan ei ole vähempi arvoisempi. Maut ovat vaan erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tietty ihmistyyppi tuntuu pyörivän instassa, deittipalstoilla ja kaikkialla somessa puhumassa näistä deittikuvioista, vuodesta toiseen. Se toinen ihmistyyppi on löytänyt kumppaninsa arkielämässään, ihastunut, kiintynyt, rakastunut ja elää arkeaan rakastamansa puolison/kumppanin kanssa ylä- ja alamäissä, toistaan kokonaisuutena arvostaen. The end.
Suurin osa ihmisistä vaikuttaa enemmän tai vähemmän tyytymättömiltä parisuhdetilanteeseensa, olivat sitten suhteessa tai sinkkuja...
Itse lähtisin setä-miehenä siitä, että instatypyjen sijaan tämä perheenäiti olisi hyvä:
Tosin siinä ei kyllä tiedä miten oikein selviäisin kunnialla kanssakäymisestä, jos tuon kropan kohtaisin : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty ihmistyyppi tuntuu pyörivän instassa, deittipalstoilla ja kaikkialla somessa puhumassa näistä deittikuvioista, vuodesta toiseen. Se toinen ihmistyyppi on löytänyt kumppaninsa arkielämässään, ihastunut, kiintynyt, rakastunut ja elää arkeaan rakastamansa puolison/kumppanin kanssa ylä- ja alamäissä, toistaan kokonaisuutena arvostaen. The end.
Suurin osa ihmisistä vaikuttaa enemmän tai vähemmän tyytymättömiltä parisuhdetilanteeseensa, olivat sitten suhteessa tai sinkkuja...
Tällä palstalla toki näin. Oikeassa maailmassa varmaan riippuu ihan missä piireissä liikkuu. Jos kaikki tuttavat ovat syrjäytyneitä tai muuten huonovointisia, niin sitten varmaan ovat tyytymättömiä vähän kaikkeen. Jos taas enimmäkseen hyvinvoivia, niin ovat varmaan melko tyytyväisiä myös parisuhteeseensa tai sinkkuuteensa.
Kutsutko sinä näitä jamppoja miehiksi? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että nykypäivänä he tyypillisesti eroavat, yleensä pitkän ikävän jakson jälkeen, haluttomuutta, jatkuvia riitoja. Helsingissä avioliiton elinajanodote lienee jotain 4v luokkaa, koko maassa 10v tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähtisin setä-miehenä siitä, että instatypyjen sijaan tämä perheenäiti olisi hyvä:
Tosin siinä ei kyllä tiedä miten oikein selviäisin kunnialla kanssakäymisestä, jos tuon kropan kohtaisin : )
Aika herkku tosiaan, mutta veikkaanpa, että hänelläkin on julkinen ig.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien on tullut tasot ihmisten väliin?
En ymmärrä tuommoista ajattelua.
Itse ajattelen:
Mieliä on monia, että toisista tykkää ja toisesta ei. Jokaisella on omat mielensä ja mieltymyksiä on monia. Kukaan ei ole vähempi arvoisempi. Maut ovat vaan erilaiset.
Ovat aina olleet, ja tulevat aina olemaan. Kauniit sanasi eivät muuta todellisuutta, eikä kaikki näe syytä osallistua teeskentelyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No kun te sen ymmärrätte, niin miksi tämä vuodesta toiseen jatkuva vänkkääminen aiheesta?
Koska te vänkäätte vastaan. Vastustatte totuutta, koska se ei ole yhtä kaunis kuin höttösi.
Okei, no tasoteoris on totta. Miksi se ei sitten koskaan päde teihin miehiin, eli vuodesta ja ketjusta toiseen te ijmhmettelette, miksi a) saatte vaan niitä alemmantasoisia naisia b) miksi naiset on niin kranttuja kun ette kelpaa c) miksi ette saa pllua kauniilta naisilta d) miksi ette saa kaunista, nuorten, hoikkaa iaotiasitä missityttöystävöö.
Kerro nyt jo miksi oi miksi se ei päde teihin? Koska jos se kerta on totta, niin saat tasan sen tasoista seuraa, seksiä, tyttöystäväni, vaimon, minkä tasoinen itse olet.
Tietenkin pätee, hourit ihan omiasi. Ne on ihan eri miehiä, jotka ihmettelee miksi. "Tasojankkaaja" tietää miksi ei saa tietyn tasoista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Tietenkin pätee, hourit ihan omiasi. Ne on ihan eri miehiä, jotka ihmettelee miksi. "Tasojankkaaja" tietää miksi ei saa tietyn tasoista naista.
Ahaa, ja siksi ne täällä kyselee, että miksei 6½-7 mies saa kuin vitosen ja nelosen tai alempia naisia.
Hyvä tietää, tietäminen oikeutta siis jankkaamaan. 😎
Insta mallit eivät todellakaan ole tasokkaita naisia. Ei kukaan tasokas mies sellaista halua paitsi vain seksiin.