Poikani muutti töiden perässä Piilaaksoon ja löysi heti naisystävän. Suomesta ei löytynyt vuosien etsimisen jälkeenkään.
Ihmettelen suomalaisten naisten nirsoutta. Poika on hyväkäytöksinen, on opiskellut ja oli Suomessakin hyvässä työpaikassa. Oli oma asunto, harrastuksia, ei tupakoinut, alkoholia käytti kohtuudella. Naista ei vain löytynyt. Ja kun ei naisystävää ollut eikä perhettä, niin oli helppo lähteä USAan töihin. Ei mennyt kuin pari kuukautta, niin hän löysi todella miellyttävän yhdysvaltalaisnaisen ja nyt seurustelee vakavasti.
Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aplla mitään poikaa ole.
On, itse asiassa kaksi.
ap
Ei ole.
Kyllä vaan on.
ap
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli tämän aloituksen pointti? Ap:n katkeruus suomalaisia naisia kohtaan? Miksi?
Onhan tämä hyvä pohdittava aihe siitä miksi elämässä fiksuja valintoja tehnyt nuori mies ei kelpaa naisille Suomessa
Minusta mielenkiintoisempi olisi pohdinta miksi joku ajattelee että nuo riittää että kelpaa suhteeseen?
No näistähän miehiä yleensä kritisoidaan. Ei kouluttaudu, ei käy töissä ja lotraa viinalla. Eikö silloin pahimmat törppöilyt välttänyt mies olisi edes jossain määrin haluttu?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu kulttuuri on hieman eri rapakon takana.
Jos mies ei osta naiselle autoa, ei suhteesta tule mitään. Polkupyörä liikkujat aivan toivotonta .
Ei seurustella tykkämisen vuoksi, vaan siitä kuka suostuu ylläpitämään naistaan.
Tämä on täyttä puppua. Piilaakso on ihana paikka, onnea pojallesi erinomaisesta valinnasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi keskustella tai oikeammin kertoa muille kuinka hänen mielestään suomalaiset naiset ovat liian vaativia ja/tai muuten sopimattomia parisuhteeseen.
Tässä olisi hyvä aihe, etenkin tuo ensimmäinen. Mutta peiliin katsominen on selkeästi vaikeaa eräille.
ap
Höpö höpö, todennäköistä on että pojalla on itse nirso luonne eikä kelpuuttanut suomalaista tavis-tiinaa. Mutt peiliin katsominen on toisille vaikeaa kyllä, myös pojallesi ja itsellesi.
Hänen naisystävänsä on tavis, joten siitä ei ole kyse.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi keskustella tai oikeammin kertoa muille kuinka hänen mielestään suomalaiset naiset ovat liian vaativia ja/tai muuten sopimattomia parisuhteeseen.
Tässä olisi hyvä aihe, etenkin tuo ensimmäinen. Mutta peiliin katsominen on selkeästi vaikeaa eräille.
ap
Lopeta jo tämä esitys. Ei mene läpi kenellekään. Piti sitten kaivaa tämä paskanjauhantasi uudelleen esiin naftaliinista, jotta pääset esittämään naista. Ei ole tervettä.
Miksi sitten avasit tämän. Ja edelleen olen nainen.
ap
Koska halusin kertoa, että olet epäuskottava. Et ole nainen.
Sitten sinulla on heikot ihmistuntemustaidot. Edelleen olen nainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aplla mitään poikaa ole.
On, itse asiassa kaksi.
ap
Ei ole.
Kyllä vaan on.
ap
Ei ole.
Kyllä on, eivät ole haihtuneet ilmaan, vaikka harhoissasi niin luulet.
ap
Taitaa olla vähän enemmän mahdollisuuksia siellä amerikoissa kun ihmisiäkin on huomattavasti enemmän kuin täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Täällä on sinun lisäksi muitakin jotka sitä mieltä että parisuhteen alkamiseen riittää että toisella on työ ja harrastus niin vaativiksi ei ainakaan voi suomalaisia naisia sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli tämän aloituksen pointti? Ap:n katkeruus suomalaisia naisia kohtaan? Miksi?
Onhan tämä hyvä pohdittava aihe siitä miksi elämässä fiksuja valintoja tehnyt nuori mies ei kelpaa naisille Suomessa
Minusta mielenkiintoisempi olisi pohdinta miksi joku ajattelee että nuo riittää että kelpaa suhteeseen?
No näistähän miehiä yleensä kritisoidaan. Ei kouluttaudu, ei käy töissä ja lotraa viinalla. Eikö silloin pahimmat törppöilyt välttänyt mies olisi edes jossain määrin haluttu?
Jos on kuten ap eikä toisen persoonalla tai kummankaan tunteilla ole väliä.
En kai minä omaa elämääni pilaa olemalla vain nyt jossain suhteessa, kun parempi olla vain yksin, jos sitä just sopivaa ei löydy. Ei mulle ainakaan parisuhde ole se maailman tärkein asia, joka on pakko saada.
ap vain unohti yhden poikansa olemassaolon äitienpäivänä. Sellaista sattuu paremmissakin piireissä! :D
Ap, siitäkö on kyse, että oikeasti haluaisit olla nainen? Oletko kertonut toiveestasi psykiatrillesi?
Vierailija kirjoitti:
ap vain unohti yhden poikansa olemassaolon äitienpäivänä. Sellaista sattuu paremmissakin piireissä! :D
En unohtanut, vaan et päissäsi muistanut, että tässä puhutaan USAssa asuvasta pojastani. Lisäksi viestisi ovat päihtymyksen takia epäselviä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, siitäkö on kyse, että oikeasti haluaisit olla nainen? Oletko kertonut toiveestasi psykiatrillesi?
Olen nainen, enkä ole eläissäni tavannut psykiatria.
ap
Poikasi on jenkeissä eksoottinen, koska on ulkomailta. Sehän tunnetusti puree naisiin. Ulkkis on jännä, ihan kuin ihminen mutta kuitenkin kuin lemmikki.
Ystävällisin terveisin Spessu kirjoitti:
Suomalaisten naisten nirsous on aika suhteellista.
Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen.
Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha, kuten edelleen on joidenkin sekopäiden kommenteista luettavissa. Minulle käytiin vinkkaamassa, että tulepas katsomaan mitä sinusta kirjoitellaan ja lueskelin ensin muutaman viikon sitä vihapuhetta ja nauroin kuollakseni. Sitten kun nauramiseltani kykenin, aloin itsekin ottaa kantaa niiden ihastuttavien leidien ajatusten virtaan. Sotahan vaan yltyi.
Jossain vaiheessa paljastui, että kyseisellä foorumilla oli kaiken kaikkiaan 86 952 henkilöä, jotka eivät täyttäneet ainoatakaan deittiprofiilissa mainitsemaani ominaisuutta. Tuosta joukosta kaksi olivat lisäksi miehiä. Toinen oli joku koko elämänsä ilman naista elänyt ylipainoinen peräkammarin poika ja vallankumouksesta haaveileva kommari ja hänen kaverinsa samanlainen pallinaama, jolla oli hetken ollut joku heppatyttö, mutta sai kenkää jostain syytä.
Voitte kuvitella, että tämä ketju on vielä pientä sille rääpimiselle, mitä tuo heppatallin ihastuttava leidistö sai silloin aikaan. Sama tyyli näyttää esiintyvän myös täällä, eli aloittajasta kuvitellaan mitä ihmeellisimpiä harhoja ja osa näyttää ikävöivän myös minua valtavasti, kun kuvittelevat, että minä olisin tämän aloituksen tehnyt.
Kirjoitit deitti-ilmoitukseen piereskelystä ja kakan pesemisestä takapuolesta? Jos ei romantiikalla ehkä muutenkaan ole kanssasi suuria mahdollisuuksia niin tuo kyllä antoi sille kuolettavan iskun jo heti kättelyssä.
Vakavasti puhuen, ei sen nyt pitäisi olla mikään ihme, että ilmoitustasi kommentoitiin negatiivisesti. Koska eihän kukaan normaali ihminen kirjoittele sellaiseen tuollaisia pierujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ulkomailla vähän huonompikin kelpaa, koska on eksoottinen.
Kyllä. Sitten palaa matkoilta kotiin ja huomaa, että maistuupa tämä kotimainen mahtavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En unohtanut, vaan et päissäsi muistanut, että tässä puhutaan USAssa asuvasta pojastani. Lisäksi viestisi ovat päihtymyksen takia epäselviä.
ap
Pistä korkki kiinni ja lue huomenna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tehtailee näitä perhe/lapsifantasioitaan päivästä toiseen.
Tapa sekin on suomalaisia haukkua.
Koska halusin kertoa, että olet epäuskottava. Et ole nainen.