Poikani muutti töiden perässä Piilaaksoon ja löysi heti naisystävän. Suomesta ei löytynyt vuosien etsimisen jälkeenkään.
Ihmettelen suomalaisten naisten nirsoutta. Poika on hyväkäytöksinen, on opiskellut ja oli Suomessakin hyvässä työpaikassa. Oli oma asunto, harrastuksia, ei tupakoinut, alkoholia käytti kohtuudella. Naista ei vain löytynyt. Ja kun ei naisystävää ollut eikä perhettä, niin oli helppo lähteä USAan töihin. Ei mennyt kuin pari kuukautta, niin hän löysi todella miellyttävän yhdysvaltalaisnaisen ja nyt seurustelee vakavasti.
Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua.
Kommentit (807)
Ekassa sivussa pisti silmään se, että kylläpä sä olet perillä aikuisen poikas elämästä.
Jospa ne suomalaiset naiset haistoi, että pojassaan roikkuva anoppi kuuluu kauppaan. Jenkki naista ei häiritse niinkään, kun asut kuitenkin toisella puolella palloa.
Miksi ap tehtailee näitä perhe/lapsifantasioitaan päivästä toiseen.
Ap haluaisi keskustella tai oikeammin kertoa muille kuinka hänen mielestään suomalaiset naiset ovat liian vaativia ja/tai muuten sopimattomia parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi keskustella tai oikeammin kertoa muille kuinka hänen mielestään suomalaiset naiset ovat liian vaativia ja/tai muuten sopimattomia parisuhteeseen.
Ap on ehkä pettynyt omaan kyvyttömyyteensä solmia merkittävää ihmissuhdetta ja syyttää siitä naisia. Kiinnostavaa sinänsä, että hän usein esiintyy naisena tehdessään näitä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli tämän aloituksen pointti? Ap:n katkeruus suomalaisia naisia kohtaan? Miksi?
Aloituksesta sen voit lukea
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla poikasi on eksoottinen ja jännittävä. On mullakin enemmän vientiä ulkomailla.
Vaikea uskoa, että pohjoiseurooppalainen olisi erityisen eksoottinen USAssa.
ap
Et ole tainnut pahemmin matkustella? Jenkit hädin tuskin tietää, mikä on Skandinavia. Suomi on joku mystinen ja eksoottinen paikka, jos siitä on koskaan kuultukaan. TSH-fanit tietää, että suomi on ollut haltiakielen esikuvana ja Kalevala myyttien, ja tulevat jos puhut niille suomea. Ja TSH-faneja Piilaaksossa riittää.
Ja näkeehän sen ihan Euroopan sisälläkin: irlantilaiset tai skotit ovat aksenttinsa takia tuhat kertaa seksikkäämpiä kuin perusbritit. Vaikka täytyy sanoa, että walesilaistenkaan aksentissa vikaa ole, miettikää jotain Timothy Daltonia.
Hitto, jo norjalaiset saa eksoottisuuspisteitä Suomessa.
Olen matkustellut ihan tarpeeksi, mutta en koe, että minua olisi pidetty kovinkaan eksoottisena. Ehkä en käyttäydy ulkomailla kuin tavallinen suomalaisturisti?
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuva anoppi on hyvin, hyvin kaukana Piilaaksosta.
Jos minun poikani löytäisi naisen vasta, kun on muuttanut monen tuhannen kilometrin päähän minusta, katsoisin peiliin. Pitkään ja hartaasti.
Suosittelen samaa ap:lle.
Sinäkö sitten järkkäät koti-Suomessa lapsille kumppanit? Anna lastesi itse etsiä kumppanit, mistä he haluavat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä arvostetaan lompakon suuruutta niin korkealle, että kaikki hyvätuloiset löytävät varmasti naisystävän.
Ei siellä kaikki ole hyvätuloisia, eikä kaikki koodarit miehiä.
Aloittaja on mies, joka onnistuu huonosti kätkemään sen, ettei ikinä ole itsenäistynyt äidistään.
Oman elämänsä Norman Bates
Miksi haluat keskustella minusta, etkä aiheesta?
ap
Koska olet keksinyt aloituksen sairaasta päästäsi ja psykopatia on kiinnostava kliinisen mielenhäiriön muoto, erityisen yleinen noin kolmekymppisillä ja sitä vanhemmilla sinkkumiehillä.
Naisviha-aiheesi on loppuun kaluttu.
Jos mieltäsi yhtään rauhoittaa, niin olen yli viisikymppinen naimisissa oleva nainen. Sinä sen sijaan vaikutat vainoharhaiselta.
ap
No niin varmaan:). Mies sinä olet, enkä yhtään ihmettele ettet kelpaa.
Naista vauva-palstalla esittävät miehet ei ole sitä kuuminta hottia :)
Olen edelleen nainen. Sinun kiukuttelusi ei asiaa muuta miksikään. Eikä tässä iässä onneksi tarvitse enää miettiä, mikä on hottia tai ei.
ap
Edellisessä kommentissa käytit lauserakennetta, joka todistaa, että olet mies ja sellainen mies, joka kirjoittaa tänne usein.
Miten ihmeessä pystyt päättelemään LAUSERAKENTEEN perusteella ihmisen sukupuolen, jonka muuten päättelit väärin? En kirjoita tänne edes usein ja nyt kuvittelet näkeväsi kirjoituksiani joka puolella. Kannattaisiko sinun lopettaa palstailu?
ap
Tekstistä pystyy päättelemään kirjoittajan. Varsinkin, kun materiaalia riittää.
Ehkä vainoharhainen pystyy päättelemään, mutta päätelmäsi eivät välttämättä ole totta. Suosittelen, että aloitat jonkin harrastuksen, niin ei tarvitse palstoilla roikkua päätelmiä tekemässä. Surullista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ekassa sivussa pisti silmään se, että kylläpä sä olet perillä aikuisen poikas elämästä.
Jospa ne suomalaiset naiset haistoi, että pojassaan roikkuva anoppi kuuluu kauppaan. Jenkki naista ei häiritse niinkään, kun asut kuitenkin toisella puolella palloa.
Onko sitten w/t-piireissä yleistä, että ei pidetä yhteyttä aikuisiin lapsiin? Kaikenlaista sitä oppii, kun tarpeeksi vanhaksi elää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei aplla mitään poikaa ole.
On, itse asiassa kaksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tehtailee näitä perhe/lapsifantasioitaan päivästä toiseen.
Tämä on ensimmäinen aloitukseni yli vuoteen. Jos harhaisessa mielessäsi tehtailen näitä joka päivä, niin hae apua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi hyvä aihe, etenkin tuo ensimmäinen. Mutta peiliin katsominen on selkeästi vaikeaa eräille.
ap
En ymmärrä aloitusta, olis nyt vaan vanha mamma tyytyväinen että poika on löytänyt töitä ja puolison, eikö muka riitä vanhalle rouvalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi hyvä aihe, etenkin tuo ensimmäinen. Mutta peiliin katsominen on selkeästi vaikeaa eräille.
ap
Lopeta jo tämä esitys. Ei mene läpi kenellekään. Piti sitten kaivaa tämä paskanjauhantasi uudelleen esiin naftaliinista, jotta pääset esittämään naista. Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, itse asiassa kaksi.
ap
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Lopeta jo tämä esitys. Ei mene läpi kenellekään. Piti sitten kaivaa tämä paskanjauhantasi uudelleen esiin naftaliinista, jotta pääset esittämään naista. Ei ole tervettä.
Miksi sitten avasit tämän. Ja edelleen olen nainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, itse asiassa kaksi.
ap
Ei ole.
Kyllä vaan on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Höpö höpö, todennäköistä on että pojalla on itse nirso luonne eikä kelpuuttanut suomalaista tavis-tiinaa. Mutt peiliin katsominen on toisille vaikeaa kyllä, myös pojallesi ja itsellesi.
Minusta mielenkiintoisempi olisi pohdinta miksi joku ajattelee että nuo riittää että kelpaa suhteeseen?