Poikani muutti töiden perässä Piilaaksoon ja löysi heti naisystävän. Suomesta ei löytynyt vuosien etsimisen jälkeenkään.
Ihmettelen suomalaisten naisten nirsoutta. Poika on hyväkäytöksinen, on opiskellut ja oli Suomessakin hyvässä työpaikassa. Oli oma asunto, harrastuksia, ei tupakoinut, alkoholia käytti kohtuudella. Naista ei vain löytynyt. Ja kun ei naisystävää ollut eikä perhettä, niin oli helppo lähteä USAan töihin. Ei mennyt kuin pari kuukautta, niin hän löysi todella miellyttävän yhdysvaltalaisnaisen ja nyt seurustelee vakavasti.
Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua.
Kommentit (807)
Onko sun kummasteluun löytynyt ratkaisu jo? Miten on? Ihmetteletkö asiaa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että löysi työpaikan ja puolison. Mitäs sitä muiden "nirsoutta" ihmettelemään, kun kaikille kävi hyvin?
Ihmettelen vain, miksei suomalaisten naisten kanssa saanut parisuhdetta. Kävi kyllä treffeillä jne, mutta jostain syystä ei edennyt parisuhteeksi asti. Epäilen syyksi suomalaisten naisten nirsoutta.
ap
Osaatko perustella epäilystäsi mitenkään?
Epäilen vahvasti kun et vielä ole sitä tehnyt. Jos poikasi keskustelutaidot on tätä samaa luokaa kuin sinun tässä niin ihmettelen miten amerkkalainen nainen sitä on alkuunkaan katsellut.
Poika oli kouluttautunut, asui omillaan, kävi töissä, oli harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Silti ei kelvannut kenellekään Suomessa.
Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menemisen? Poikani on yksilö, ei hän ole minä. Kaikesta haukkumisestasi huolimatta hänellä on nyt naisystävä USAssa.
ap
"Miksi suomalaiset naiset?"
"Poika on yksilö."
Ei se ole kun ei aloituksessa ole kukaan muukaan. Käsittelemme poikaasi jonkin luokan edustajana koska itse aloitit keskustelun siltä pohjalta. Aloitus ja keskustelu myös vahvasti viittaa sinun heikkoon keskustelukykyyn ja sosiaaliset taidot periytyy eli pojallasi on huonot sosiaaliset taidot.
Kyllä ne naiset, joita hän tapaili olivat yksilöitä, joilla yhteisenä piirteenä oli nirsous. Jos et ymmärrä sitä aloituksesta, että kyse oli näistä naisista, niin viestisi viittaavat vahvasti luetun ymmärtämisen vaikeuteen. Kaipa sekin on periytyvää.
ap
Kaikki tekevät päätelmän etteivät olleet nirsoja vaan sinä vain tykkäät sanaa viljellä. Et osaa kertoa miten se tuli esille joten et ehkä edes tiedä mitä se on.
Aloituksessa on kerrottu nirsoudesta. Jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi, niin sille me muut emme mahda mitään.
ap
Olet keskustelutaidoiltasi 100% autisti. Joko olet itse tämä tarinan kundi tai sitten kundin autistimutsi. Joka tapauksessa sosiaaliset taitosi ovay perunan tasolla, kun et osaa muuta kuin jankuttaa.
Olisipa äitisi kasvattanut sinua, niin sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita. Kiusasitko koulussakin?
ap
Miksi itse haukut suomalaiset naiset nirsoiksi, senkin koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja ja naisvihaaja?
En hauku kaikkia naisia nirsoiksi, vaan ne, joille ei hyvä mies kelvannut. Voit vielä kerrata aloituksen, jos se jäi jotenkin epäselväksi.
ap
Miksi sen olisi pitänyt kelvata heille? Tähän vastaat taas sen listan työstä, asunnosta ja harrastuksesta.
Seuraavaksi kysytään onko nirso jos ei noilla perustein aloita suhdetta? Ap vastaa "Tunteet eivät synny heti, eivätkä ne ole parisuhteen alkuvaiheessa olennaisia".
Mielestäni voisimme tiputtaa apn ulos keskustelusta ja tarkastella häntä tutkimuksen kohteena. Tämä on etenkin palstalla näkyvä ilmiö, ihmiset joille parisuhde ei perustu tunteisiin ja yhteenkuuluvuuteen.
Näillä ihmisillä vain pitää jostain syystä kuitenkin olla suhde.Haluan tietää miten yleisiä nämä ihmiset on? En ole törmännyt muualla kuin täällä.
Erityisen mielenkiintoista olisi tietää miten pitkälle tämä tuntemattomuus ulottuu. Koskeeko se vain toisia ihmisiä vai onko hankalaa myös käsitellä itseään ja omia tunteita? Onko kaikki ihmiset aplle objekteja?Sinä et pysty tekemään ihmisestä mitään arvioita nettikirjoittelun perusteella, ellet ole jollakin tapaa sairas ja näet asioita kirjoituksissa, joita niissä ei oikeasti ole.
ap
En ole kiinnostunut keskustelemaan kanssasi kun et pysty haitsemaan asiaa josta kirjoitan.
Mutta näissä apn teksteissä on pääosassa hänen ymmärtämättömyys normaalin ihmisen tunne-elämästä. Siitä haluaisin keskustella kun sitä palstalla näkee usein.
Kuinka paljon on ihmisiä jotka ihmettelee miksi suhde ei jonkun kanssa synny ja hänen koko käsityskyvystä puuttuu osuus tunteille? Niille mitkä ovat se yleinen syy ainakin Suomessa solmia suhde.Tunteeko kukaan apn kaltaista todellisessa elämässä vai onko ne vain nettitrolleja?
En ole tavannut oikeassa elämässä. Eikä ilmeisesti moni mukaan ja siksi monille tulee apsta olo että tämä on se sama palstan vakiotrolli joka aina kirjoittaa samaa, miksi hänellä ei ole naista kun on työ ja niin edes päin.
Tuskin näitä oikeassa elämässä on ja itselläkin vahva olo että ap on ainakin siitä vakkarista vaikutteita ottanut jos ei sama.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun ihmettelyyn tullut valaistusta AP?
Niin
Kerro ihmeessä!
on teillä joillakin kummallinen käsitys suomalaisista naisista, mutta vielä oudompaa on, että usaan muuttaneen pojan äiti väittää, että suomalaiset naiset on kauheita (hänen itsensä ollessa myöskin suomalainen nainen).
Tämä trolli on niin hyvä että jatkuu KL.23 asti.
Onnea AP :-)
462, kahvikupista kiukkuavat rupeaa mielellään naisensa Kelaksi. (NOT!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että löysi työpaikan ja puolison. Mitäs sitä muiden "nirsoutta" ihmettelemään, kun kaikille kävi hyvin?
Ihmettelen vain, miksei suomalaisten naisten kanssa saanut parisuhdetta. Kävi kyllä treffeillä jne, mutta jostain syystä ei edennyt parisuhteeksi asti. Epäilen syyksi suomalaisten naisten nirsoutta.
ap
Epäilen vahvasti kun et vielä ole sitä tehnyt. Jos poikasi keskustelutaidot on tätä samaa luokaa kuin sinun tässä niin ihmettelen miten amerkkalainen nainen sitä on alkuunkaan katsellut.
Poika oli kouluttautunut, asui omillaan, kävi töissä, oli harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Silti ei kelvannut kenellekään Suomessa.
Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menemisen? Poikani on yksilö, ei hän ole minä. Kaikesta haukkumisestasi huolimatta hänellä on nyt naisystävä USAssa.
ap
"Poika on yksilö."
Ei se ole kun ei aloituksessa ole kukaan muukaan. Käsittelemme poikaasi jonkin luokan edustajana koska itse aloitit keskustelun siltä pohjalta. Aloitus ja keskustelu myös vahvasti viittaa sinun heikkoon keskustelukykyyn ja sosiaaliset taidot periytyy eli pojallasi on huonot sosiaaliset taidot.
Kyllä ne naiset, joita hän tapaili olivat yksilöitä, joilla yhteisenä piirteenä oli nirsous. Jos et ymmärrä sitä aloituksesta, että kyse oli näistä naisista, niin viestisi viittaavat vahvasti luetun ymmärtämisen vaikeuteen. Kaipa sekin on periytyvää.
ap
Kaikki tekevät päätelmän etteivät olleet nirsoja vaan sinä vain tykkäät sanaa viljellä. Et osaa kertoa miten se tuli esille joten et ehkä edes tiedä mitä se on.
Aloituksessa on kerrottu nirsoudesta. Jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi, niin sille me muut emme mahda mitään.
ap
Olet keskustelutaidoiltasi 100% autisti. Joko olet itse tämä tarinan kundi tai sitten kundin autistimutsi. Joka tapauksessa sosiaaliset taitosi ovay perunan tasolla, kun et osaa muuta kuin jankuttaa.
Olisipa äitisi kasvattanut sinua, niin sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita. Kiusasitko koulussakin?
ap
Miksi itse haukut suomalaiset naiset nirsoiksi, senkin koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja ja naisvihaaja?
En hauku kaikkia naisia nirsoiksi, vaan ne, joille ei hyvä mies kelvannut. Voit vielä kerrata aloituksen, jos se jäi jotenkin epäselväksi.
ap
Anteeksi, että puutun keskusteluunne, mutta ihan oikeastiko äitinä olisit halunnut miniän, joka ei rakastaisi poikaasi ja jolle poikasi olisi ainoastaan kelvannut, koska ei parempaakaan saanut?
Ajattelin, että rehellinen ja mukava mies varmasti löytää parisuhteen, kun elämässä on kaikki kunnossa. Mutta eipä löytynyt. Olin hieman hämmästynyt asiasta, mutta näyttää olevan monille täällä todella herkkä asia, että suomalainen löytääkin parisuhteen muualta. Ja nimenomaan suomalainen mies vielä. Tämä näyttää ärsyttävän erityisen paljon.
ap
Meille muille on jo hyvin selvää että sinä et ymmärrä miten parisuhteet yleensä muodostuu ja miksi.
Ei, vaan sinä kuvittelet omassa sairaassa mielessäsi asioita minusta, jotka eivät pidä paikkaansa.
ap
Lainaus omasta viestistäsi.
"Tunteet eivät synny heti, eivätkä ne ole parisuhteen alkuvaiheessa olennaisia."
Mutta yhä vain sinä ihmettelet kun et pysty ymmärtämään.
Niin? Sinustako on normaali ensitreffeillä julistaa rakkautta? Minusta nimittäin ei ole.
ap
Kuka se oli joka yhdessä vaiheessa tätä keskustelua syytti muita että niillä on vai vaihtoehto a ja b?
Mutta kuten jo sanottu et ymmärrä tunteita ja edellinen viesti vain vahvisti sitä.
Jatka ihmettelyä miksi "naiset on nirsoja". Kukaan ei voi sinua täällä auttaa.
Miten nämä liittyvät toisiinsa? Eivät mitenkään. Sinä et määrittele muiden tunteita, näin se asia vain on. Useimmat ihmiset pitäisivät kiusallisena, jos lähes tuntematon ihminen ensitreffeillä julistaa rakkauttaan.
Miksi kuvittelet, että olisin pyytänyt apua täällä? En ole, huvittava ajatus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
"Poika on yksilö."
ap
ap
ap
ap
Anteeksi, että puutun keskusteluunne, mutta ihan oikeastiko äitinä olisit halunnut miniän, joka ei rakastaisi poikaasi ja jolle poikasi olisi ainoastaan kelvannut, koska ei parempaakaan saanut?
Ajattelin, että rehellinen ja mukava mies varmasti löytää parisuhteen, kun elämässä on kaikki kunnossa. Mutta eipä löytynyt. Olin hieman hämmästynyt asiasta, mutta näyttää olevan monille täällä todella herkkä asia, että suomalainen löytääkin parisuhteen muualta. Ja nimenomaan suomalainen mies vielä. Tämä näyttää ärsyttävän erityisen paljon.
ap
Rehellisiä ja mukavia miehiä on Suomessakin vaikka kuinka paljon. En silti rakastu heihin kaikkiin enkä ole valmis pariutumaan ja perustamaan perhettä kuin yhtiökumppanin kanssa yritystä. Rehellisen ja mukavan miehen kanssa voi perustaa yrityksen (ja olen perustanutkin hyvän ystäväni kanssa), mutta ilman rakkautta en mene parisuhteeseen enkä perusta perhettä. Suomessa parisuhde ei ole nykyisin enää välttämättömyys samalla tavalla kuin joissain muissa maissa. Ei sosiaalinen eikä taloudellinen välttämättömyys. Sen vuoksi meillä on ehkä suurempi merkitys ihastumisella ja rakastumisella kuin sillä, onko puoliso pelkästään rehellinen ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP nyt saanut kaipaamiasi vastauksia täällä? Vieläkö joku asia kummastuttaa siinä että "poikasi" löysi tyttöystävän kun meni kaltaistensa joukkoon?
Eikö pariutuminen toimi juuri näin?Ei itse asiassa ihmetytä enää ollenkaan. Jos nykynaisten taso on tämä, niin taidan kehottaa tuota nuorempaakin poikaa muuttamaan ulkomaille, jos hänelle tulee nykyisestä suomalaisesta tyttöystävästä ero.
ap
Äsken itkit ettei sinusta voi kirjoitustasi perusteella tehdä päätelmiä.
Ei voikaan tehdä. Miten mielestäsi lainaamasi kirjoitus kumoaa sen?
ap
Luetunymmärtäminen ei ole vahvoja puoliaisi. Sen jokainen voi sinusta viimeistään nyt päätellä.
Jos teet omia tulkintojasi päässäsi kirjoituksistani, niin muut eivät niitä välttämättä ymmärrä, vaikka miten yrittäisit selittää.
ap
Suomi pojat kovassa huudossa Venäjälläkin 🌝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP nyt saanut kaipaamiasi vastauksia täällä? Vieläkö joku asia kummastuttaa siinä että "poikasi" löysi tyttöystävän kun meni kaltaistensa joukkoon?
Eikö pariutuminen toimi juuri näin?Ei itse asiassa ihmetytä enää ollenkaan. Jos nykynaisten taso on tämä, niin taidan kehottaa tuota nuorempaakin poikaa muuttamaan ulkomaille, jos hänelle tulee nykyisestä suomalaisesta tyttöystävästä ero.
ap
Miksi pitäisi muuttaa? Jätkät muutenkin tietää miten Tinder tilaaminen onnistuu.
Veikkaan, että löytyisi ehkä mukavampi nainen. Etenkään Tinderistä en suosittelu hakemaan seuraa.
ap
Oot selvästi reliikki. Tinder on nykyaikaa
Olenko muka väittänyt, että olisin nuori? Ikäni olen jo tuonut esille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
"Poika on yksilö."
ap
ap
ap
ap
ap
Rehellisiä ja mukavia miehiä on Suomessakin vaikka kuinka paljon. En silti rakastu heihin kaikkiin enkä ole valmis pariutumaan ja perustamaan perhettä kuin yhtiökumppanin kanssa yritystä. Rehellisen ja mukavan miehen kanssa voi perustaa yrityksen (ja olen perustanutkin hyvän ystäväni kanssa), mutta ilman rakkautta en mene parisuhteeseen enkä perusta perhettä. Suomessa parisuhde ei ole nykyisin enää välttämättömyys samalla tavalla kuin joissain muissa maissa. Ei sosiaalinen eikä taloudellinen välttämättömyys. Sen vuoksi meillä on ehkä suurempi merkitys ihastumisella ja rakastumisella kuin sillä, onko puoliso pelkästään rehellinen ja mukava.
Eli mitä siihen ihastumiseen ja rakastumiseen tarvitaan? Olen kertonut, että pojallani oli elämä kunnossa, oli koulutettu, oli työ, oli asunto, oli harrastuksia. Tämä ei kuulemma riittänyt, joten kerroin, että poika on mukava ja rehellinen. Lisäksi se, että ihminen on kouluttautunut korkealle ja on työelämässä pitäisi myös kertoa ihmisen arvoista ja asenteista jotain.
Eli mitä tarvitaan ihastumiseen ja rakastumiseen? Vai oletko vaan nirso?
ap
Kyllä, olen ollut nirso ja kelpuuttanut elämänkumppanikseni vain miehen, joka oli minulle täydellinen. Mitä pahaa siinä on?
Voi hyvää päivää
AP:llä ei ole mitään poikaa Piilaaksossa!
Kunhan trollailee ja jankuttaa
Uskokaa nyt jo tai tää jatkuu juhannukseen
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kummasteluun löytynyt ratkaisu jo? Miten on? Ihmetteletkö asiaa vielä?
Mites on AP? 24 sivua ei tyydytä väittelynhaluasi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen ollut nirso ja kelpuuttanut elämänkumppanikseni vain miehen, joka oli minulle täydellinen. Mitä pahaa siinä on?
Täydellisyyteen pyrkiminen on tietynlaista autistista käyttäytymistä. Veikkaan, että sulla ei parisuhteita ole ollut?
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää
AP:llä ei ole mitään poikaa Piilaaksossa!
Kunhan trollailee ja jankuttaa
Uskokaa nyt jo tai tää jatkuu juhannukseen
Tämä. Se on I N C E L
Vierailija kirjoitti:
Muista ap pestä tänään kikuli, ettei haise kalsareissa eltaantunut visva. Terveisin äitisi.
Ei ole "kikulia" mitä pestä. Pese sinä vaikka suusi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Äsken itkit ettei sinusta voi kirjoitustasi perusteella tehdä päätelmiä.
Ei voikaan tehdä. Miten mielestäsi lainaamasi kirjoitus kumoaa sen?
ap
Luetunymmärtäminen ei ole vahvoja puoliaisi. Sen jokainen voi sinusta viimeistään nyt päätellä.
Jos teet omia tulkintojasi päässäsi kirjoituksistani, niin muut eivät niitä välttämättä ymmärrä, vaikka miten yrittäisit selittää.
ap
ap, oletko sinä tämän palstan vakitrolli, joka välillä esiintyy oikein kansainvälisen juridiikan oikeusoppineena, milloin lääkärinä, milloin sairaanhoitajana, milloin nistinä, milloin työttömänä, milloin koronarokotteen kehittäjänä, milloin naapurikyttääjänä, milloin kelan asiantuntijana?
Oot selvästi reliikki. Tinder on nykyaikaa