Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitteko pyytää exältä rahaa viedäksenne lapset lomamatkalle?

Vierailija
16.07.2025 |

Erottiin 5 vuotta sitten enkä ole pystynyt viemään sen jälkeen lapsia lomalla kuin Tallinnaan. Isänsä kanssa ovat kyllä matkalleet rantalomilla etelässä. Exä on ihan hyväntahtoinen ja saattaisi antaakin rahaa, jos kysyisin. Eli haluaisin viedä lapset vaikka Turkkiin, mutta en pysty omilla tuloillani.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt ja hän on maksanut. Tosin yhteisiä lapsia minulla ei hänen kanssaan ole. Kiltti mies.

N38

Vierailija
2/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hävettäisi olla edelleen noin riippuvainen 5-vuoden takaisesta exästä että rahaa pyytäisi REISSUA varte. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan pyydä, jos sinulla on vähääkään järkeä. Lapset matkustavat isänsä kanssa, jos isä maksaa ja sinä tarjoat sen, mihin itse pystyt.

Vierailija
4/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan pyydä, jos sinulla on vähääkään järkeä. Lapset matkustavat isänsä kanssa, jos isä maksaa ja sinä tarjoat sen, mihin itse pystyt.

Minusta se olisi lasten etu, kun pääsisivät lomalle myös äidin kanssa.

Vierailija
5/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän röyhkee kehtaa vaikka mitä, vaikka sitten ruinata käsi ojossa exältään rahaa kun itse ollut täysin haluton ja kyvytön tekemään yhtään mitään oman elämänlaatunsa parantamiseksi eron jälkeisten vuosien aikana ja lapsiinhan sitä on hyvä vedota jolloin saattaa jopa herutakin mutta riittääkö annettu summa röyhkeälle joka luonnollisesti ajattelee myös omia halujaan ja tarpeitaan jotka olettaa exänsä haluavan myös kustantaa?.. 

Vierailija
6/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kokisi, että exän tulisi jostain syystä antaa minulle rahaa lomaa varten? Pystyn ihan itse maksamaan matkani ja menoni.

Vierailija
7/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voisin kehdata, mutta koska erosin en näe syytä kerjätä mitään enää itselleni. Ositus tehtiin ja sain sen, mikä minulle kuului. Ex ei ole minkään lain mukaan enää velvollinen elättämään minua minkään syyn vuoksi.

Mieluummin säästäisin vaikka vuoden päähän sen reissun. Tekisin lasten kanssa sopimuksen, että jos jätetään se ja se ostamatta laitetaan raha matkakassaan.

Vierailija
8/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka vie lapset aina matkoille ja maksaa myös lasten harrastuksiin liittyvät matkat yksin. Jos ex kehtaisi päälle vielä ruinata rahaa omiin reissuihin lasten kanssa (ilman lapsia kyllä matkustelee usein), niin vastaus olisi ei ja saisi jatkossa osallistua 50/50 lasten menoihin.

Vierailija
9/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan pyydä. Voiko nolompaa ollakaan. Exän rahoilla reissuun, tsiisus. 

Lapset pääsee isänsä kanssa reissuun. Olisin kovin tyytyväinen jo siihen, että he saavat matkailla. Ikinä en alentuisi ruinaamaan itselleni matkaa toisen ihmisen rahoilla minnekään. Mieti nyt vähän.

Vierailija
10/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin voitaisko mennä kaikki yhdessä ja ex-lainaa tai antaa sinulle rahaa matkaan.

Oma ex on pari kertaa lainannut enemmänkin rahaa, mutta me myös p annaan joskus harvoin.

Vierailija
11/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin voitaisko mennä kaikki yhdessä ja ex-lainaa tai antaa sinulle rahaa matkaan

Ei minulla olisi koskaan varaa maksaa takaisin exälle. ap

Vierailija
12/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois ap, jos vain saat.