Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menisin töihin, tienasin 800€ enemmän kuin nyt työttömänä

Vierailija
08.05.2021 |

800€ on summa verojen jälkeen.

Kannattaako työnteko vai työttömyys?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko tietenkin. Jos saat 800 e enemmän kuussa se on vuodessa 9600e + työterveydenhuolto.

Vierailija
2/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite nyt pitkällä saikulla ja käteen jää 900 e, töissä tienaan 1700 e netto/kk eli kyllä mä mielummin töitä teen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ilosta hihkuen jos työ olisi mielenkiintoinen.

Jos ei, niin jäisin kotiin ja käyttäisin aikani paremman työn etsimiseen.

Vierailija
4/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Keksit kuitenkin tarpeettomia menoja ja lopulta käteen jää yhtä paljon kuin aiemmin

Vierailija
5/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Lomautettuna hyväpalkkaisesta työstä ero oli vain 200€ mutta otin töitä vastaan eri alalta väliaikaisesti. Ei kehtaa olla työttömänä kun töitä oli tarjolla. Jätän tuet niille joille ei ole töitä tarjolla.

Vierailija
6/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä eläke. Tai jos investoit tuon 8000 vuodessa?

Vierailija
7/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 € stressiä duunissa + veroja italian.

VS stressitöntä lomaa tosin ilman pientä materialistista luxusta. Tee omat päätökset, itse olen tehny omani.

Vierailija
8/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla enää työttömänä mutta pakko. Mies saa sitten haukkua :(

Vierailija
9/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuule ihan itse! 800 euroa on paljon enemmän. Jos et tarvitse rahaa niin sitten.

Vierailija
10/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteolla mahdollistaa parempipalkkaiset työt tulevaisuudessa. Työttömänä kotona maaten elintaso ei koskaa nouse.

Vierailija
11/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se työnteko oikeasti melkeimpä aina kannattaa. Itse saisin kanssa about 700-800 enemmän käteen per kuukausi, ja se kelpaisi. 

Inhottavaa lukea näitä "työttömät asuu parhailla paikoilla keskustassa!!! työttömät saa enemmän tukia kuin työssäkäyvät palkkaa!!!" aloituksia joita täälläkin on pilvin pimein. Olisipa se töihinmeno niin yksinkertaista että vois marssia vaan paikanpäälle. 

Vierailija
12/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä menisin mieluummin töihin. Teen nyt osa-aikaista työviikkoa lapsen hoidon takia. Jos olisin kokonaan kotona, tienaisin suht saman. Pidän työstäni ja koen ammatillisen osaamiseni tärkeänä joten olen valinnut tehdä töitä vaikkei palkka tosiaan kaikkea korvaakaan. 

13/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Eikä kannata ajatella asiaa niin mustavalkoisesti. Kun olet töissä, sinulla on mahdollisuus päästä mielekkäämpiin hommiin tai saada vaikka ylennys. Työttömänä tuo chäänsit eivät satu kohdalle. 

Vierailija
14/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnteolla mahdollistaa parempipalkkaiset työt tulevaisuudessa. Työttömänä kotona maaten elintaso ei koskaa nouse.

Jep. Aukko CV:ssä ei näytä hyvältä

Vierailija
15/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työtä tekemällä saisit arvostusta ja olisit aktiivinen yhteiskunnan jäsen.

Vierailija
16/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä Lomautettuna hyväpalkkaisesta työstä ero oli vain 200€ mutta otin töitä vastaan eri alalta väliaikaisesti. Ei kehtaa olla työttömänä kun töitä oli tarjolla. Jätän tuet niille joille ei ole töitä tarjolla.

Ei voi pitää paikkaansa. Lomautettuna saisit ansiosidonnaista (jos olet kassan jäsen) ja hyväpalkkaisilla ansiosidonnaisessa on tolkuton leikkuri. näin tuo erotus ei millään voi pitää paikkaansa.

Vierailija
17/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VS stressitöntä lomaa tosin ilman pientä materialistista luxusta. Tee omat päätökset, itse olen tehny omani.

800 euroa kuussa enemmän sijoitettavaa -> eli mahdollisesti joka kuukausi kasvava kassavirta ja entistä enemmän vapauksia tehdä asioita nyt JA tulevaisuudessa. Minäkin olen tehnyt päätökseni ja työ oli se minun valintani.

Minä olen miljonääri, entä sinä?

Vierailija
18/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset mene töihin?

Vierailija
19/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, paljonko enemmän saisin, jos pääsisin töihin. 

Vierailija
20/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin stressasin työttömänä. Mitä pidempään työttömyys kestää, sitä vaikeampi saada uutta työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän