Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että olisin hyvä kumppani, mutta en vaan osaa sitä alkuvaihetta, kun pitäisi "myydä itsensä".

Vierailija
08.05.2021 |

Miksei voisi hypätä suoraan siihen vaiheeseen, kun ollaan vakavasti yhdessä...

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voi hypätä suoraan siihen vaiheeseen että olen ison pörssiyhtiön menestyvä toimitusjohtaja?

Vierailija
2/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei kukaan "myy" itseään parisuhteeseen. Minun parisuhteet ovat alkaneet niin, että kumpikin olemme olleet alusta asti juuri sellaisia kuin olemme. Ne jutut, joissa olen yrittänyt miellyttää tai antaa alussa siloteltua kuvaa itsestäni, eivät ole edenneet koskaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin (ainakin jos olet nainen). Ei alku ole itsensä markkinointia varten, vaan että ehdit miettiä onko se toinen sulle sopiva.

Ajattelen valitsevani, ja aina on ollut miehiä tyrkyllä. Sinkkuna en pitkään ole tosin ollut vaan parissa pitkässä suhteessa enimmän osan.

Vierailija
4/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksa sitä vaihetta. Ei kiinnosta yhtään mitkään "kato miten hyvä tyyppi olen" -leikit.

Vierailija
5/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin (ainakin jos olet nainen). Ei alku ole itsensä markkinointia varten, vaan että ehdit miettiä onko se toinen sulle sopiva.

Ajattelen valitsevani, ja aina on ollut miehiä tyrkyllä. Sinkkuna en pitkään ole tosin ollut vaan parissa pitkässä suhteessa enimmän osan.

Riippuu ihan naisesta. Sinä olet todennäköisesti kaunis nainen, tavalliset joutunevat tekemään muutakin kuin istumaan.

Vierailija
6/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän virheen minäkin tein aikoinaan. En yhtään miettinyt onko mies minulle hyväksi tai sopiva. Kun joku osoitti kiinnostusta niin käytin kaiken energiani ollakseni oikea kynnysmatto, että mies huomaisi kuinka hyvä vaimo olisin.  Kauhea vaiva, että voisi päätyä jonkun lihavan, vanhan, työttömän juopon vaimoksi.

Vierailija
7/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan naisesta. Sinä olet todennäköisesti kaunis nainen, tavalliset joutunevat tekemään muutakin kuin istumaan.

Lol, minä olen parhaimpina päivinä "ihan söpö" ja ei ole kyllä tarvinnut mitään temppuja tehdä sen eteen, että miehiä on kiinnostanut ihan parisuhde kanssani. 8v suhde takana eikä tarvinnut alkuun tehdä muuta kun vaan istua, ja sinä aikana on aika moni ollut tyrkyllä.

Vierailija
8/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että yrität stailata itseäsi myyntikuntoon. Ja vaikutat sitten feikiltä.

Toisin sanoen et ole niin hyvää puolisoainesta kuin kuvittelet. Jos olisit, niin ei tarvitsisi stailata ja silti vietäisi käsistä.

Vierailija
9/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän. Alku ei ole niin rentoa ja mukavaa. Se on vaan pakko jaksaa ja voi johtaa pettymyksiin.

Vierailija
10/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa koko treffailu, kun siinä on koko ajan taka-ajatuksena mahdollinen parisuhde ja miettii kaiken sen kautta. Paras tapa olisi ensin tutustua rauhassa toiseen kaverimielessä ja vasta sitten syventää suhdetta, mutta vaikeaa tuo on nykypäivänä.

Vierailija
11/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun pitäisi joutua myymään itseäsi. Sinun pitäisi etsiä sellainen jolle olet hyvä sellaisena kuin olet.

Vierailija
12/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri väittää, että olisi hyvä kumppani. Jännästi vaan kukaan ei ole häntä ikinä kumppaniksi kelpuuttanut.

Kaveri toki käyttää henkistä väkivaltaa, on ailahteleva ja itsekäs. Mutta hän nyt vain on oma itsensä ja toisen pitää olla hänelle juuri sopiva. Hän kuitenkin olisi hyvä kumppani.

Vierailija
13/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala olemaan suoraan vakavasti yhdessä.

Vierailija
14/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saat myydä itsesi "reissukaveriksi" tms. Kukaan ei tunnu haluavan kokoaikaista seuraa vaan enemmän hupia lapsettomille ajoille. Itseä ei ainakaan sellainen osa-aikasuhde kiinnosta yhtään niin eipä tarvi myydäkään

Vierailija
15/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taviksesta ruman suuntaan ja vmäinen luonne. Ikinä ei ole ollut ongelma päästä parisuhteeseen. Täytyy olla vain fiksumpi kuin mies ja ennakoida mitä hän haluaa ennenkuin hän itse edes tietää. Tämä toki vaihtelee yksilöstä toiseen. Oman kokemuksen mukaan ainakin nuorempana miehet haluaa lähinnä "naisellisuutta", seksikkyyttä ja "helppoa"suhdetta, jossa ei säädetä ja vatvota. Arvostus ja läheisyys on myös tärkeitä. Mieheni ex oli viinaanmenevä, missityyppinen jakorasia, joten eipä ollut vaikea iskeä raittiina, luonnollisena ja luotettavana. Itselleen kannattaa selvittää millaisen miehen haluaa ja sitten vaan ketkutat kävellessä persettäsi ja annat ymmärtää miten ihana olet.

Vierailija
16/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaaan kaikkea valheeellista esitttämistä. Nytkin näen pihut vakavasta niiin että tahdot etttä toinen on heikkko.

Vierailija
17/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaaan kaikkea valheeellista esitttämistä. Nytkin näen pihut vakavasta niiin että tahdot etttä toinen on heikkko.

Vihata sanakin on heikkkoutta.

Vierailija
18/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saat myydä itsesi "reissukaveriksi" tms. Kukaan ei tunnu haluavan kokoaikaista seuraa vaan enemmän hupia lapsettomille ajoille. Itseä ei ainakaan sellainen osa-aikasuhde kiinnosta yhtään niin eipä tarvi myydäkään

Joo tämmöstä se suurimmaksi osaksi on. Onneksi itse tapasin miehen joka halusi vielä perinteisen parisuhteen ja yhteisen elämän. Monella 40v. miehellä on vielä pienet lapset ja etsivät vaan panoseuraa lapsivapaille viikoille. Uskon kyllä että sellasia naisiakin on paljon. Ja siinä ei ole mitään pahaa etenkin jos nää petiseuran etsijät sanoisivat suoraan ettei muu kiinnosta. Moni vaan vedättää ja puhuu soopaa lämpimikseen.

Vierailija
19/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämmöstä se suurimmaksi osaksi on. Onneksi itse tapasin miehen joka halusi vielä perinteisen parisuhteen ja yhteisen elämän. Monella 40v. miehellä on vielä pienet lapset ja etsivät vaan panoseuraa lapsivapaille viikoille. Uskon kyllä että sellasia naisiakin on paljon. Ja siinä ei ole mitään pahaa etenkin jos nää petiseuran etsijät sanoisivat suoraan ettei muu kiinnosta. Moni vaan vedättää ja puhuu soopaa lämpimikseen.

Jep, aika moni unohtaa vaan sanoa että muu ei kiinnosta. :D

Vierailija
20/180 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut aina sama periaate. Kun menen treffeille, en mieti kelpaanko minä, vaan kelpaako se toinen minulle. Menen paikalle sellaisena kuin olen, ei ole käynyt mielessäkään että itseään pitäisi jotenkin erityisesti "markkinoida".

Ja kyllä, miehet ovat aina halunneet toisille treffeille. En ole mikään superkaunotar, joten siitä ei ole johtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme