Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa
Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.
En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.
Kommentit (148)
Se nyt on vaan kylmä tosia asia että mielyttämällä ketään (olemalla se mukava ja kiltti) et saa haluamaasi. Ihmiset vain huomaa helpon saaliin.
Jos et anna ilmi, että sinulla olisi mitään muuta tarjottavaa.
Kaunis nainen on miehelle aika huono sijoitus suhdehommissa, koska naisella on aina joku kuolaaja tyrkyttämässä itseään jossain joko töissä, harrastuksissa jne. Ennemmin tai myöhemmin tuollainen nainen lankeaa joka tapauksessa kun jonkun sonnin hormoonitulva lyö polvet veteliksi. Sellainen rumahko mukava akka on paras kun vähän itseäkin ilettää, mutta kun oikein tekee mieli niin näyttää jo ihan semi siedettävältä niin silloin o aika hyvä paketti kasassa. Eihän kaunis nainen sille mitään voi että on kaunis ja vähän tietysti käy sääliksi kun voi tosiaan olla ihan mukavakin sellaista se elämä vain on
Onhan se sentään jotakin, jos sinut halutaan sänkykaveriksi. 20 vuotta ja 50 kiloa myöhemmin saatat muistella kaihoten näitä aikoja.
Kun se seksi kuuluu aikuisten suhteeseen!
Seksillä nainen parantaa kelpoisuuttaan huomattavasti.
En voisi kuvitellakaan suhdetta ilman seksiä.
Jospa hannaat sitä liikaa!
Miten se käy ilmi, että he eivät halua seksin lisäksi mitään muuta?
Kun naisia kasaantuu haaremiksi asti laadukkaille miehille, niin syntyy vajausta kaikille tavallisemille miehille. Miehiä on muutenkin enemmän nuoremmissa ikäluokissa. Tästä kaikesta seuraa tasovääristymä ja tuota käytöstä, mistä tässä puhutaan. Paremman puutteessa miehet sitten tapailevat jotain kohtuullista naista, mutta alitajuisesti etsivät kuitenkin hieman säväyttävämpää kuin mihin todellisuus yrittää pakottaa.
Naistenkin kannattaisi pohjimmiltaan kapinoida tinderiä vastaan, mikä on lähinnä komistusten haaremiäppi.
Huomautuksena, en itse ole koskaan tinderöinyt, kun tarvetta ei ole ollut. Mutta kun seuraa sivusta ja lukee vähän nettiä, niin kuvio on melko selvä.
Vai että miehet tarvitsevat seksiä. No okei, mikseivät itse useimmatkaan osaa sitä naiselle antaa.
Nylkyttävät vaan omaksi ilokseen ja sitäkin vajaat 2 minuuttia. Ei kukaan sellaista nylkyttäjää tarvitse.
Keskenään itsekseen jäävät sitten "seksistä" nauttimaan. Oikein.
Jos kukaan ei halua tehdä kanssasi mitään muuta kuin panna, niin olet varmaan huonoa seuraa. Tuskin kaikki maailman miehet ovat sokeita juuri sinun ihanalle persoonallesi, kun yleensä tavalliset ja mukavat naiset kuitenkin onnistuvat löytämään ihan kunnon parisuhteen jos sellaista haluavat.
Yleensä jos kaikki reagoivat sinuun jotenkin huonosti, niin vikaa kannattaa etsiä itsestä. Vaikka olisi nainen ja tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se käy ilmi, että he eivät halua seksin lisäksi mitään muuta?
Tätä minäkin meinasin kysyä.
Miten olette tutustuneet miesten kanssa ja millä lailla viettäneet aikaa yhdessä? Onko ollut yhteisiä harrastuksia jne? Minkä ikäisiä olette?
Jos oli jo tuhannes kerta, tuskin sulla on muuta tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai että miehet tarvitsevat seksiä. No okei, mikseivät itse useimmatkaan osaa sitä naiselle antaa.
Nylkyttävät vaan omaksi ilokseen ja sitäkin vajaat 2 minuuttia. Ei kukaan sellaista nylkyttäjää tarvitse.
Keskenään itsekseen jäävät sitten "seksistä" nauttimaan. Oikein.
Missähän maailmassa näin on?
Kyllä suurin osa aikuisista on parisuhteissa ja suurimmalla osalla on ihan hyvä, molempia tyydyttävä seksielämä.
Liity seurakuntaan. Siellä uskotaan ei-seksiä-ennen-avioliittoon. Ellei sittenkään tärppää ilmoittautuisin Tinderissä hartaaksi vaimokokelaaksi ja suuntaisin katseeni bible belt alueille (googleta)
Mahdollisia syitä. 1. Suomessa tilanne on tuo, muualla länsimaissa joku olisi tosissaan. 2. Tapaat alkoholia juovia miehiä. 3. Tapaat samasta paikasta tai saman tyyppisestä paikasta miehiä, tulee samantyyppisiä miehiä eli seksin perässä juoksevia. 4. Moni mies täällä on varattu, juntti tai pelimies. Tunne seurasi jo aiemmin suht hyvin ja suhtautuminen sinuun. 5. Älä mene suoraan sänkyyn, kieltäydy seksistä ja katso häviääkö tyyppi. Aidosti kiinnostunut on kärsivällinen. 6. Älä syyllistä itseäsi, se johtuu heistä jos ovat seksistisiä. 7. Tunne toisten arvomaailma ja onko se valhe vai totta todella. 8. Sinkkunakin pärjää ja voi katsoa sopivaa miestä muualta.
Ikäsi?
Nimittäin aika kuluu ja usein armahtaa näistä asioista ? ;-)
Miehenä sitä olisi on vain onnessaan, jos kelpaa edes sänkykaveriksi. Sellaiset on nallekarkit maailmassa.
Sinulla ap ei ole muuta annettavaa niille miehille, kuin se seksi ja tietyt pulleat paikat vartalossasi.
Sinä et tyydytä miehiä älyllisesti ja henkisesti.
Kun puhki tehty sitä hommaa, niin se on sitten siinä
Ei ole mitään muuta liimaa, joka liittäisi sinut miehiin, kuin avonainen sydän ja seksikäs syli.
Ovatko ne miehet kovin nuoria, eikä ole muuta mielessä? Fiksuja saa etsiä.
Noin minäkin ajattelin, kunnes totesin, että miehet ovat erilaisia. Tarvitsevat seksiä. Mitä muutakaan sitä tekee, kun seurustelee? Ei nähtävyyksiä viitsi aina käydä katsomassa.