Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet, pystyt A-kupin tisut vai roikkuvat mutta täyteläiset C-D-kupin melonit?

Vierailija
17.08.2006 |

Kumpi parempi? Kertokaa te MIEHET.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokkeella 75F ja hyvät lollot on!

Kiva löllytellä kädessä ja imeskellä! :)

Kun sais juoksulenkille vielä mukaan niin se olis vasta mahtavaa!!!

Vierailija
22/73 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailijat ovat pedofiileja, Hyi!

Jos nyt omalla vaimokkeella on timmit A-kupin rinnat - eikä mitkään saatanan löllyt navoissa roikkuvat lehmän utareet, niin ei se minusta pedofiiliä varmaankaan tee. Kiinteät käteen sopivat on ylivoimaisesti parhaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet terhakkaat pystyt (jätän kuppikoot väliin) ovat mielestäni parhaimmat. Vielä jos mukana seuraa extrana isot nännit... Nam. Ihan parhaimmat.

Mutta kantakaa naiset rintanne ylpeänä, olkoon koko mikä tahansa!!!

-M39-

Minullekin ne pienet terhakat pystyrinnat ovat SE juttu. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi niin monet suomalaismiehet kuvailevat ihannenaistaan tyyliin "no sellanen isotissine blondi". Mikä niissä utareissa oikeen kiinnostaa? Kun ei saanut tarpeeksi lapsena rintaruokintaa?:-)

M40

Vierailija
24/73 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle kohdalle sattuneista naisista parhaat tissit on olleet hoikalla naisella ja kuppikoko B75. Takaa pannessa rinnat kivasti roikkuivat ja myös rintojen väliin pystyi panemaan ongelmitta. Nainen myös sai usein orgasmin, jos nuolin ja imin rintoja pitkään..:)

Vierailija
25/73 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuppikoko B75. Takaa pannessa rinnat kivasti roikkuivat ja myös rintojen väliin pystyi panemaan ongelmitta.

Pienet ja terhakat ovat ihanat mutta tuo huomio on ihan totta. Pienten kanssa rintojen väliin paneminen ei onnistu kunnolla. Minulla on aina olla melko pienirintaisia kumppaneita ja en ole tuota herkkua päässyt kokeilemaan. Vaimo aina sanoo, että haluaisi antaa minun panna rintojen väliin, mutta se ei onnistu helposti. Minulla olisi katsottuna muutama vaimon isorintainen kaveri, pitää ehdottaa vaimolle että voisiko kokeilla.

Muuten pienet ja terhakat mahtavat eli aina hyvä.

Vierailija
26/73 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää että osa miehistä ihan oikeasti tykkää pienistä rinnoista. Varmasti suurin osa miehistä tykkää isoista, mutta tuskin ihan 99% (tms) tosi asiassahan pienirintaisiakin naisia on aika paljon. Ja mitenkäs sitten aasialaiset ym jotka ovat yleensä luonnostaan pienirintaisia? Siellä sitten kaikki miehet ovat pedofiileja vai joutuvatko vain "tyytymään" niihin? Eiköhän miehiäkin ole joka lähtöön...

Vierailija
27/73 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää että osa miehistä ihan oikeasti tykkää pienistä rinnoista. Varmasti suurin osa miehistä tykkää isoista, mutta tuskin ihan 99% (tms) tosi asiassahan pienirintaisiakin naisia on aika paljon. Ja mitenkäs sitten aasialaiset ym jotka ovat yleensä luonnostaan pienirintaisia? Siellä sitten kaikki miehet ovat pedofiileja vai joutuvatko vain "tyytymään" niihin? Eiköhän miehiäkin ole joka lähtöön...

Itsekin olen ihmetellyt tuota asiaa, varsinkin kun en ole koskaan ollut kiinnostunut jostain lollottimista. Minua viehättää kiinteä kroppa, jossa on kurveja kuitenkin. Enkä tarkoita mitään pikkutyttöjä, vaan ihan aikuisia naisia. Aika usein on myös niin, että isorintaiset ovat myös pullukampia (joskaan ei aina).

Tuntuu, että suomalaisilla miehillä on hieman tuollaien jenkkiasenne eli "bigger the better". Eli seksifilkaa tyyliin "pallotissit paratiisisaarella". Hyi helvetti:)

M40

Vierailija
28/73 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän eniten roikkuvista rinnoista, koolla ei väliä

Vierailija
29/73 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin.

Vierailija
30/73 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidankin vetää puoleeni miehiä, joita viehättää kiinteän pyöreä takamukseni.

Itse kyllä tykkään c-kupin rinnoista, mutta sellaisia en haluaisi itselleni:D

N37

Vierailija
31/73 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen toi nainen joka aikoo ottaa silikonit...

NIin että pienet tissit on jotain käänteistä luonnon

valintaa..ettei vaan kukaan huolisi mua. On mulla miehiä riittänyt ihme kyllä, mutta ne olivat mun kanssa kun eivät parempaa saaneet...

En kyllä aio biologisia lapsia hankkia, ettei vahinko pääse kiertämään....

JA vielä kun olen lyhyt, pitäs ottaa 190cm mies ettei mahdollisesta pojastani tulisi lyhyttä...

Olen naienn kuka ottanut silikonit koska omat rinnat oli kokoa 65AA. Joten otin täytettä ja reilusti. nyt tyytyväinen ja niin on mieskin. joten MIEHET mikä niissä silikoneissa on niin kamalaa??

Vierailija
32/73 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ja kaikki siltä väliltä

M51

Vierailija
33/73 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi? Kertokaa te MIEHET.

Isot mutta ei liian isot, eli C on ok.

Vierailija
34/73 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosina ne mahdottomat lollot olivat must, mutta nyt kun sen ikävän totuuden tietää, niin ennemmin sirot kuin sellaiset navassa roikkuvat pussit. Se vetovoima on paskamainen juttu ja silikonit lähinnä huvittavat :)

M33

Vierailija
35/73 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat C tai D -kokoa,eivät roiku,eivät siis ole mitkään meloonit,nännit ovat isot..imetin niillä lastani yli 2 v.;)Olen nyt tyytyväinen niihin ja pukeudun mielelläni vartalonmyötäisiin paitoihin:)

Vierailija
36/73 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parhaat tissit miesten mielestä ovat keskikokoiset, kiinteät ja pystyt. Minulla oli teininä jo isot rinnat, jotka roikkuivat ja sen vuoksi en halua esiintyä vieläkään alastomana mieheni edessä. Nykyään ovat kyllä vain a ja roikkuvat pussit lasten imettämisen ja laihtumisen takia. Eipä sitä vaan ole kovin seksikkään näköinen.

Vierailija
37/73 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät välttämättä ole hyvät eivätkä huonot.

Vierailija
38/73 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti " melonit"

Vierailija
39/73 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti B80 pystyt on parhaat, unohtakaa äärilaidat

Vierailija
40/73 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään ei kelpaa kokoa B olevat litistyneet riippurinnat... Ei mulle ainakaan, mutta eipä noita voi vaihtaa :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi