Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet, pystyt A-kupin tisut vai roikkuvat mutta täyteläiset C-D-kupin melonit?

Vierailija
17.08.2006 |

Kumpi parempi? Kertokaa te MIEHET.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi? Kertokaa te MIEHET.

Pikkutisut pn parhaat!

Vierailija
2/73 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppikoko Vaikkakin se niiden omistaja on paljon paljon tärkeempi millainen se on mici65(a)luukku com

Missäs Mici olet ollut, kun sinusta ei olekaan kuulunut pitkästä aikaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

d-kupit ja kyllähän ne kiihottaa. Ja on muutenkin ihanat. Nukun hänen rinta kädessä.

Vierailija
4/73 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun makuun on aa-kuppi max a-kuppi

Vierailija
5/73 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehty haastattelu miehille. Oli valittavana 2 identtista naista, paitsi toisella a-kuppi, toisella c-kuppi. 99% miehista otti c-kuppisen. Biologiaa."

Tai sitten ei. Jos on kaksi identtistä naista niin yleensä toinen koko sopii naisille paremmin kuin toinen. Voi olla, että kaksi muuta identtistä kroppaa olisivat aiheuttaneet toisenlaisen tuloksen.

En tässä yritä selittää, että pienemmät olisivat paremmat, vaan nuo "tutkimukset" eivät ole aina luotettavia. Missähän muuten tämä oli toteutettu? Jenkeissä?

M34

Vierailija
6/73 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vähän liian pienet kuin vähän liian isot. Varsinkin kun nainen vanhenee, ni pienet näyttää edelleen nuorekkailta, kun taas isot roikkuu vyön alla :)

Vierailija
7/73 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 80F ja ihan kiinteät. Raskausaika ne vaan turpos ja turpos. ennen oli DD. Kyllä mieheni tykkää niistä. Muuten olen pieni kokoinen. 164 cm pitkä ja 60 kg. :)

Vierailija
8/73 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riippuu tietenkin naisen muusta olemuksesta.

Vierailija
9/73 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa muuttaa kirjoitustyyliä vähän, kun yritätte esittää miestä.

Vierailija
10/73 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet terhakkaat pystyt (jätän kuppikoot väliin) ovat mielestäni parhaimmat. Vielä jos mukana seuraa extrana isot nännit... Nam. Ihan parhaimmat.

Mutta kantakaa naiset rintanne ylpeänä, olkoon koko mikä tahansa!!!

-M39-

Vierailija
11/73 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja johtuu ihan siitä, että verkkokalvolle on hyvin tallentunut muistikuva entisestä tyttöystävästä vuosien takaa, jolla oli erittäin ihanat, mutta pienet pystyt rinnat! -M39-

Vierailija
12/73 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompien aiheuttamista selkä hartia vaivoista?

Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat pienennyttäneet tissinsä.

jos toi selkä ei kohta tokene, voisin tehdä saman.

-Ja ei muuten roiku vaikka 30kk olenkin yhteensä imettänyt. Punttisali,punttisali,punttisali...

Vierailija
13/73 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompien aiheuttamista selkä hartia vaivoista?

Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat pienennyttäneet tissinsä.

jos toi selkä ei kohta tokene, voisin tehdä saman.

-Ja ei muuten roiku vaikka 30kk olenkin yhteensä imettänyt. Punttisali,punttisali,punttisali...

sporttinen b, pienellä tytöllä c on seksikäs. d kin voi olla kiinteä ja on silloin nätti.

Vierailija
14/73 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melonit on vasta jossain D-DD ja siitä eteenpäin.

Vierailija
15/73 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla on 70aa-a. JA hävettää olenhan aikuinen.

Mulla on muhkea perse ja kapea vyötärö. Vituttaa kun ei ole tissejä. Aion suurennuttaa tissini 70D:ksi.

Näyttää tyhmältä kun en ole alipainoinen ja tissejä ei ole. Säälittävää jos aikisella naisella on pienet tissit.

Olen 155cm ja 50kg...

Vierailija
16/73 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aikuinen, saman mittainen ja vähän kevyempi. Ja tissit on samankokoiset ja perse pyöreä. Eikä todellakaan hävetä. Miksi ihmeessä hävettäisi!? Minusta on jotenkin sairasta, että aikuinen ihminen häpeää jotain normaalia piirrettä kropassaan.

Mielelläni silloin tällöin jopa korostan rintojeni pienuutta ja pukeudun tiukkaan paitaan ja toppaamattomiin rintsikoihin. Miksi en sorjaa kroppaani esittelisi, kun sellainen kerran on?

Vierailija
17/73 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisilla voi olla liian suuret tai liian pienet mutta meillä miehillä vain liian pieni. Eiköhän olla tyytyväisiä siihen mitä olemme.

Silikonit on aina kamalat !!!

Vierailija
18/73 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisilla voi olla liian suuret tai liian pienet mutta meillä miehillä vain liian pieni. Eiköhän olla tyytyväisiä siihen mitä olemme.

Silikonit on aina kamalat !!!

Nimenomaan, kyllä se on itsetunnosta täysin kiinni millaiseen kroppaan on tyytyväinen. Mut tähänhän tää maailma on menossa, ihmiset ei saa näyttää erilaisilta.

M34

Vierailija
19/73 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailijat ovat pedofiileja, Hyi!

Vierailija
20/73 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen toi nainen joka aikoo ottaa silikonit...

NIin että pienet tissit on jotain käänteistä luonnon

valintaa..ettei vaan kukaan huolisi mua. On mulla miehiä riittänyt ihme kyllä, mutta ne olivat mun kanssa kun eivät parempaa saaneet...

En kyllä aio biologisia lapsia hankkia, ettei vahinko pääse kiertämään....

JA vielä kun olen lyhyt, pitäs ottaa 190cm mies ettei mahdollisesta pojastani tulisi lyhyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä