Pienet, pystyt A-kupin tisut vai roikkuvat mutta täyteläiset C-D-kupin melonit?
Kommentit (73)
kävi sitten kertomassa taas siirappipaskaa. Kun kysytään jotain vastataan siihen, eikä sitten selosteta jotain, mitä luulet jonkun haluavan kuulla. nyt kiinnsoti kummat on paremmat, eikä mikään muu. Olet onneton lässyttäjä.
N35
Kyllä minun mielestäni tissien kuuluu olla semmoiset, että kun sen käteenottaa niin tietää siinä tissin olevan, joten tarjolla olevista vaihtoehdoista kallistun c-d kohdalle.
Nykyäänhän on niin hyviä liivejä, että saapi pystyyn vaikka millaiset rinnat ja sitten kun liivit on otettu pois, niin ollaan jo muissa hommissa ettei pieni riippuminen mitään haittaa kunhan on mitä mukavasti hieroskella.
c70 rinnat isoiksi vai pieniksi??
n26
KESKIKOKOISIKSI
minusta AA-B pienet
C-D keskikokoiset
DD -> isot
a pieni
b melko pieni
c normaali
d suurehkot
dd just hyvät
Ehdottomasti pienet ja terhakat, löllöt ei sytytä!
on koko 75 E? Alkuraskaudesta kun tuppaavat turpoamaan eivätkä oikein roiku edes vaan ovat vaan ISOT!Itseä vaivaa hieman esim. töissä mutta mies on ihan täpinöisssä...Siskolle taas jolla on 70B oli miehet kehuneet että pitääkin mahtua tissit coctaillasiin=)
E:t ovat lähinnä märän unen aiheuttavat
paremmat. Ei isojen tarvitse aina olla roikkuvat ja jos nyt mennään maanvetovoimaa ajattelemaan niin eihän ne isommat voi millään osoittaa kattoon, mutta ei se niistä tee yhtään en rumempia. Onhan isoja rintoja tosi kauniitakin, nami. Pienetkin on ihan nätit, ei siinä mitään, mutta mä kun nyt tykkään naisista, joissa on jotain mistä ottaa kiinni.
Pienet on paremmat _aina_. Hyvä säilyvyys on sitten vielä plussaa.
Jos nainen on 185cm amatsooni, niin pieneltähän c-kuppi näyttää. Jos nainen on taas 155cm siro, hoikka rakenteeltaan niin c-kuppi näyttää jo huomiotaherättävän suurelta. Se, vaikuttaako nainen iso vai pienirintaiselta riippuu suuresti rintojen suhteesta naisen vartaloon.
ja sama toisinpäin: tissit, tosi isot tissit
Kun mun mies kehuu tykkäävänaä just mun B75-varustuksesta... Epäilyttää, että se valehtelee ja tykkääkin oikeastaan isommista.
ihan naisenakin tykkään katsoa niitä Isoja. Mutta itselleni en haluaisi tätä nykyistä kokoa suuremmat (ihan rehellisen rehellisesti) pitäköön mies sitten minkä kokoisista tahansa.
saunan lauteilla muutamia kavereita katsellessani totesin, että parempi pienet ja terhakkaat, saati isot ja riippuvat!!!! Nimittäin, en kyllä nähnyt mitään seksikästä niissä tisseissä, jotka roikkuivat jo navan kohdalla. Itselläni on pienet mutta terhakat, ei maan vetovoima ole kutsunut vaikka kaksi lasta olen imettänyt :-)
Itse olen 171 cm pitkä ja strategiset mitat ovat: 102-76-106.
Rintani ei näytä mitenkään mahti isoilta, mutta ovat selkeästi isot. Olen lihasta. Rasva % ei ole kovin iso. Eli ei tartte luulla läskiks. 23,5 % oli keväällä... Kesällä hiukka tullu rasvaa lisää _myönnän_
A-kuppikoko
Vaikkakin se niiden omistaja on paljon paljon tärkeempi millainen se on
mici65(a)luukku com