Pienet, pystyt A-kupin tisut vai roikkuvat mutta täyteläiset C-D-kupin melonit?
Kommentit (73)
Mieheni on sanonut, että tosi isoja tissejä väkisinkin katsoo (niinhän mä katson itsekin) mutta ne näyttää ennemminkin läskisiltä ja inhottavilta kuin kiihottavilta. Isoissa tisseissä nännitkin on sellaset lautaset, hyi!
vieläkun ovat DD/E-tisseissä, niin *nam*
Hyi, kartan sellaisia : / ! Pienet on näteimmät ehdottomasti! Enkä valehtele ;)
Mies 30
upeat rintani lerpahtavat, menen kohotusleikkaukseen. As simple as that.
Vaimolla on ihastuttavan muotoiset a-kuppiset erinomaisessa ryhdissä. Ihan parasta!
kokeilkaa muuttaa kirjoitustyyliä vähän, kun yritätte esittää miestä.
KAIKKI pienistä tisseistä kirjoittavat on naisia, mutta KAIKKI isoista tykkäävät miehiä. Aivan varmasti kyllä :) Hassua miten joillekin naisille tissien pienuus on suurimpia kauhistuksia maailmassa. Mun mielestä kiinteä ja pysty b on kaunein, mutta jos pitää valita roikkuvien isojen ja pystyn a:n välillä niin todellakin a on enemmän mieleeni. Tämä siis tietenkin suhteutettuna kroppaan. Lihavalla amatsonilla a ei ole kovin hehkeä näky.
mielestäni se on niin paljon naisesta kiinni. Suhteutettuna muuhun vartaloon. Vaikka itse myönnän olevani isojen ja jopa runsaasti roikkuvien rintojen perään niin tosielämässä kuitenkin päässyt käsiksi vain maksimissaan keskikokoisiin tisuihin. Suurien rintoje ihailu ei kuitenkaan aiheuta sitä että pitäisin pieniä rintoja ällöttävinä. Yksi elämän upeimmista seksi kokemuksista todella pienirintaisen naisen kanssa ja jokatapauksessa pidin hänen vartaloaan todella seksikkäänä :)
Pienet terhakkaat pystyt (jätän kuppikoot väliin) ovat mielestäni parhaimmat. Vielä jos mukana seuraa extrana isot nännit... Nam. Ihan parhaimmat.
Mutta kantakaa naiset rintanne ylpeänä, olkoon koko mikä tahansa!!!
-M39-
Minullekin ne pienet terhakat pystyrinnat ovat SE juttu. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi niin monet suomalaismiehet kuvailevat ihannenaistaan tyyliin "no sellanen isotissine blondi". Mikä niissä utareissa oikeen kiinnostaa? Kun ei saanut tarpeeksi lapsena rintaruokintaa?:-)
M40
Ja kirjoittajana toinen nainen...
Niistä ei saanut seksikkään näköisiä edes liiveillä, ei siis rintavakoa eikä mitään. Olihan ne pystyt ja terhakat joo, mutta käteen olisi mahtunut 3 sen kokoista rintaa. Nyt normaalipainoisena minulla on ihanat kiinteät 75C ja nautin näistä naisellisista rinnoista :) Mieskin tykkää ;)
N25
Pienet terhakkaat pystyt (jätän kuppikoot väliin) ovat mielestäni parhaimmat. Vielä jos mukana seuraa extrana isot nännit... Nam. Ihan parhaimmat.
Mutta kantakaa naiset rintanne ylpeänä, olkoon koko mikä tahansa!!!
-M39-
Minullekin ne pienet terhakat pystyrinnat ovat SE juttu. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi niin monet suomalaismiehet kuvailevat ihannenaistaan tyyliin "no sellanen isotissine blondi". Mikä niissä utareissa oikeen kiinnostaa? Kun ei saanut tarpeeksi lapsena rintaruokintaa?:-)
M40
Ja kirjoittajana toinen nainen...
Urheilullinen vartalo, suorat jalat, reidet joiden väliin mahtuu käsi ja tietysti pieni tiukka pylly. Hyvään urheilulliseen pakettiin kuuluu vakiovarusteena keskikokoiset tai pienet rinnat, mitkä myös näyttävät sopusuhtaisilta.
Vastaus: Koska ihanat pienet, pysty a-kupit ovat yleensä kiinnitetty kauniiseen hyvärunkoiseen naiseen, niin valitsen A-kupin rinnat.
M39
Lisäkomennttina,
Yksinkertaisella ja pullealla äidilläni on noin c/d kokoiset rinnat. Hyväkroppaisella, kauniilla ja älykkäällä isosiskollani a/b kokoiset rinnat. Oletan tällä olleen vaikutusta omaan mieltymykseeni naisten rintojen (pienempään) kokoon.
Olen myös erityisen ihastunut thaimaalaisiin naisiin ja yhden sellaisen kanssa vietän pian taas kuukauden.
M39
Ehdottomasti vähän liian pienet kuin vähän liian isot. Varsinkin kun nainen vanhenee, ni pienet näyttää edelleen nuorekkailta, kun taas isot roikkuu vyön alla :)