Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut ja lapset - haluaa nyt olla kaveri

Vierailija
06.05.2021 |

Mies jätti minut ja lapset toisen naisen vuoksi. En halua olla hänen kanssaan tekemisissä muuta kuin on lasten huollon takia pakollinen minimi.

Nyt mulla alkaa mennä hermo mieheen koska hän yrittää olla mulle ”kiva kaveri ”. Jatkuvasti tulee turhaa yleistä hänen kuulumisten kertomista whapilla ja sähköpostilla. Lasten vaihdon yhteydessä yrittää jutella kivoja. Tuo mulle ruokakaupasta herkkuja! Yms. En voi blokata miestä jos sillä sattuu olemaan jotain lapsiin liittyvää asiaa.

Onko tämä normaalia muilla, jotka samassa tilanteessa? Olen sanonut miehelle että en halua nähdä häntä ja kommunikoin vain pakollisen . Ja ei, en ota takaisi, eläköön uuden naisensa kanssa. Miten ukon saa ymmärtämään että EI kiinnosta sen elämä pennin vertaa.

Kommentit (429)

Vierailija
421/429 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö pitää kulisseja yllä tyyliin "katsokaa nyt , minä olen näin hyvä ystävä lasteni äidin kanssa". Lopettaisin jämäkästi ukon pelleilyn , jos ei uskois ottaisin poliisit avuksi. Mulla oli tommonen veli , mieluummin uskoi niuvanniemessä istunutta narsistia joka mustamaalas mua rankasti. Sitten levitti ympäriinsä tietoja miten läheinen minä siskoni olen hälle. Hyrinä vaan kuului, kunnes kerran poliisit heitti jätkän mun oven takaa huitsin nevadaan Neljäänkymmeneen vuoteen ole nähnyt enkä kaipaa.

Vierailija
422/429 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin pitäisi olla kiltti ja ystävällinen isälle, joka on kylmästi jättänyt? Äidillä on oikeus tunteisiin.

Itse en ikinä tule oleen yhteydessä lasteni isään. Inhottaa koko ihminen. Min lka on n oikeus tunteisiin.

Jokaisella on oikeus tunteisiin. Lasten pistäminen maksumieheksi vain on yksinkertaisesti väärin. Viime kädessä tulet kärsimään siitä myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/429 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku on noin saatanan vaikeeta niin mitä jos antaisit huoltajuuden kokonaan miehelle ja sinä lähtisit elämään villiä sinkkunaisen elämää

Niinpä. Eikö aikuiset ihmiset voi kommunikoida sivistyneesti ja asiallisesti?

Kun on yhteiset lapset niin pitää olla " väleissä" lasten vuoksi ja se pitää olla ehdoton ykkönen.

Lapset vaistoavat herkästi vanhempiensa mielialat ja varmasti haluavat nähdä, etteivät vanhempansa vihoittele toisiaan. Lapset eivät eroa vanhemmistaan vaan pitävät molempia samanarvoisina.

Painostaminen, ahdistelu ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ei ole mitään sivistynyttä ja asiallista kommunikaatiota.

Sellaisestahan tässä ei ollut kysymys.

Vierailija
424/429 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku on noin saatanan vaikeeta niin mitä jos antaisit huoltajuuden kokonaan miehelle ja sinä lähtisit elämään villiä sinkkunaisen elämää

Niinpä. Eikö aikuiset ihmiset voi kommunikoida sivistyneesti ja asiallisesti?

Kun on yhteiset lapset niin pitää olla " väleissä" lasten vuoksi ja se pitää olla ehdoton ykkönen.

Lapset vaistoavat herkästi vanhempiensa mielialat ja varmasti haluavat nähdä, etteivät vanhempansa vihoittele toisiaan. Lapset eivät eroa vanhemmistaan vaan pitävät molempia samanarvoisina.

Painostaminen, ahdistelu ja toisen rajojen kunnioittamattomuus ei ole mitään sivistynyttä ja asiallista kommunikaatiota.

Sellaisestahan tässä ei ollut kysymys.

Oli. Toistuva yhteydenotto kohteen tahdon vastaisesti on stalkkaamis-tyyppinen käytös. Stalkkaaminen on useissa maissa rikollista. Kukaan järjissään oleva ihminen ei voi pitää sellaista käytöstä joka lähentelee rikosta ihan hyväksyttävänä ja kivana, vaan se on vähintäänkin varsin huonoa ja mautonta käytöstä.

Vierailija
425/429 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lukea vanhoja ketjuja, siksi tämäkin vastaan tuli.

Mieleeni vain juolahti omat kokemukset ja ajatukset siitä että aina kaikki ei ole niinkuin vastapuoli luulee, meillä oli vastaava tilanne, minä olen isän uusi kumppani.

Matkailemme mahdollisuuksien mukaan aika paljon kotimaassa ja saatamme kierrellä esim asuntoautolla.

Ihana bonuslapseni haluaa aina viedä myös äidilleen tulisia ja tämähän oli minun ja hänen yhteinen juttu etsiä ja keksiä äidille mieluisia pieniä vietäviä, ihan herkuista, kukkiin ja pieniin matkamuistoihin. Äitihän tosiaan oletti että nämä ovat isän lähettämiä lahjoja vaikka lapsi ne omina tuliaisinaan toi. Hän tottatosiaan soitti aivan pokkana minulle ja halusi kertoa näistä isän lahjoista ja siitä että näinollen isä varmaan hänet vielä takaisin haluaa että ehkä voisin alkaa etsiä uutta miestä :D 

Kerroin toki ystävällisesti että isällä näihin ei ole mitään osaa vaan minä ja lapsi olemme näitä ostaneet lapsen halusta, tämän jälkeen hän kuulemma oli näyttävästi heittänyt lapsen edessä roskiin krääsät ja viimeisen saadun herkun, lapsi tästä tottakai harmistui eikä ole enään sen jälkeen halunnut edes korttia äidilleen antaa vaan minä saan koulussa tehdyt äitienpäivä lahjatkin, lapsi katsoo äitiään täysin vieraana ihmisine nykyisin, se on särkenyt sydämeni monesti, katkera saa olla, mutta ei sitä lapselle kuulu näyttää :/

Vierailija
426/429 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että kommunikoitte vain lasten asioissa ja kaikenlainen muu yhteydenotto ei ole sallittua ja koet sen häiritsevän yksityiselämääsi.

Tee kirjallisena, säilytä viesti.

Päivämäärä siihen. Allekirjoitus.

Vierailija
427/429 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin huomiotta kaikki epäolennaiset viestit ja juttelut. Lapsen silmien alla toki nyökyttelisin. Herkut yms. ottaisin vastaan, ja antaisin lapselle, jos ovat sopivia, mutta jos eivät ole antaisin takaisin seuraavalla kerralla kassissa. Yritti jo yhdessäolon aikana manipuloida kantamalla herkkuja yms. taloon.

Vierailija
428/429 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei voi olla kaveri???? Miks se on joko tai, pari tai ei mitään. Miksi mielesi on niin mustavalkoinen?? Koita nyt aikuistua ja lopettaa omat kaunat. Ei se mies ole sua mihinkään haluamassa, sitä sun ei tarvi pohtia :D

Vierailija
429/429 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat herkut ja muun avun (tai työnjako on parempi sana) vastaan.

Lapsille kiva, jos näyttää siltä, että olette kavereita. Sen verran voi esittää.

Ei, vaan tiukat rajat, et ota mitään häneltä vastaan etkä esitä lapsille mitään.

Kyllä lapset vaistoaa esittämisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä