Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tykkäättekö ostella kauniita vaatteita?

Vierailija
05.05.2021 |

Vaikka ette juuri kävisi missään? ostatte omaksi iloksi, joskus? Tykkäättekö?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään juuri osta vaatteita kun ei tule käytyä muualla kuin töissä ja sieltä saan vaatteet. Kaappi on täynnä kivoja rimpsuja, mutta niitä ei voi käyttää nykytyössäni, edelliseen ne sopivat.

Vierailija
22/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain ja ainoastaan kauniita ja tyylikkäitä vaatteita silloin kun niitä tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tarpeeseen, mutta tottakai valitsen silloin laadukasta ja mikä miellyttää omaa silmää :) En valitse mitä tahansa, kun korvaan vanhaa uudella.

Koetan kuitenkin hankkia ajatonta, mitä voi pitää vuosia.

Vierailija
24/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ostelen paljon mieluummin Louis Vuittonin osakkeita.

Vierailija
25/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuremmin nauti vaatteiden ostelusta enkä oikein edes tiedä, millaiset vaatteet mulle sopisivat. Ostan sitten netistä jotain perustunikoita ja housuja, kun alkaa olla pakko.

Suunnilleen kerran vuodessa teen reissun kaverini luo Tampereelle ja hyväksikäytän härskisti hänen pettämätöntä tyylisilmäänsä ja shoppailuinnokkuuttaan. Silloin yhtenä päivänä nuohotaan kaupoilla pitkin Tamperetta, minä kerron shoppailubudjettini ja sen jälkeen käytännössä vaan tottelen kaverini käskyjä: "mallaa tota, pyörähdä, istu, seiso, mene sovittamaan, pyörähdä, istu, seiso jne."

Toimii erinomaisesti; kaveri saa toteuttaa itseään ja minä saan leikkiä muumiota, kunnes olen saanut sen mitä tarttinkin, kivannäköisenä ja budjettiini sopien. Sitten voidaan mennä vaikka kynsilakkahyllyjen kautta Apteekin perusvoiteiden luokse, niin minäkin herään henkiin ja innostun. 😂

Vierailija
26/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta myös käytän niitä. Arkivaatekin voi olla kaunis! Mun mielestä ei kannata ostaa mitään turhaa henkareille roikkumaan vuosikausiksi.

Käytän nättejä värejä ja väriyhdistelmiä ja sellaisia mitkä sopii moneen tilanteeseen (treffit, opiskelu, duuni, työhaastattelu jne) ja erityisesti rakastan sitä kun kesällä voi laittaa jonkun mekon tai hameen päällensä. Korviksia jne. Talvella loskasäiden yms aikaan en niin panosta, mutta silloinkin saatan ostaa jotain ilmettä piristävää.

Vierailija
27/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tuntuu vaikealta ostaa kauniita, kestäviä, eettisiä ja itselle sopivia vaatteita. Vaatteiden kun vielä pitäisi mielellään enimmäkseen jollain tapaa sopia toisiinsa, että yhdisteltävää riittää ja esim. värimaailma toimii. Itse tykkään aika erityylisistä vaatteista, mikä on sinänsä ihan kiva juttu, mutta yhtenäistä ja kompaktia vaatekaappia muodostaessa ei niin käytännöllistä. Vaatteita ostaessa tunnen helposti epävarmuutta ostopäätöksestä, joten aika pitkälti tuntuu helpommalta olla ostamatta.

Vierailija
28/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tuo oikein on? Kuka muka haluaisi ostella rumia vaatteita.

Vierailija
29/29 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää shoppailusta, mutta silloin kun tarvitsee ostaa jotain, ostan mieluummin kaunista. Laatu, käytönnöllisyys ja mukavuus ovat toki myös tärkeitä ominaisuuksia. Pukeudun kauniisti ihan arkenakin. Ei se mun mielestä ole mikään juhlajuttu. Juhlana vaatteet ovat vain juhlavampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi