Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?

Vierailija
05.05.2021 |

Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.

Kommentit (403)

Vierailija
341/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisellä puolella omat lahjat, olen surkea käsitöissä, kodin töissä, tavaroiden järjestämisessä, ruuanlaitossa. Yksi mies Pohjanmaalta sanoi, että ei sinulla kyllä vaimon ominaisuuksia ole. Suutuin niin, että ne lopetin suhteen. Vaimon ominaisuus ilmeisesti on olla kätevä emäntä, oli sillä järkeä tai ei.

Osaan pitää puoleni. Osaan myös neuvotella. Pystyn puhumaan vaikeistakin asioista. Näistä ominaisuuksista on ollut eniten hyötyä

Vierailija
342/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musikaalinen ja nopeaälyinen. Ylitaipuvat niveletkin minulla on 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilussa lahjakas. Mutta todella laiska. Olin koulussa aina luokan kovin juoksija matkalla kuin matkalla. Osasin pesäpallon, jalkapallon, koripallon, lentopallon, oikeastaan kaikki, missä otetaan palloa kiinni tai juostaan. Minulla on ilmeisesti peritty kyky hahmottaa, missä se pallo tulee ja minne se pitää saada. Suvussa monet olleet palloilijoita.

Myös yleisurheilussa olin luonnostaan lahjakas. Kaikki ongelmat, jotka esti suurta menestystä, johtui silkasta laiskuudesta treenata. Patalaiska p* ska olin. Yhden vuoden jaksoin käydä yleisurheilutreeneissä säännöllisesti 5.-6. Luokalla ja sitten alkoi lipsua, että neljät treenit paikalla, kahdet poissa, parit treenit paikalla, sitten taas poissaolo. Valmentaja piti kovan puhuttelun, että tajusinko yhtään, millainen lahjakkuus ja potentiaali minulla olisi, jos en menisi siitä mistä aita on matalin. Onhan se totta, että jos puolinaisella treenaamisella saa piirinmestaruuskisoissa hopeaa, niin mikä se lopputulos olisi, jos oikein 100% panostaisi. Kävin höntsäjuoksuporukassa pelkästään sen jälkeen, kun ei enää huvittanut kilpailla ja treenata tosissaan. Koriksessa olin joskus tuurailemassa harjoituspeleissä (yläasteella), jos oli sairaana joukkueessa porukkaa. Kyllä minut olisi sinne otettu mukaan joukkueeseen, mutta ei jaksanut. Yksi kaveri sanoi, että teet enemmän koreja kuin 4 kertaa viikossa treenaavat, mikset voi tulla oikeasti joukkueeseen. En tiedä itsekään, miksen jaksanut. Laiskuus on luonteessa, edelleen.

Vierailija
344/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäminen, päätöksentekokyky ja kyky toimia vaikeissa tilanteissa.

Vierailija
345/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut opettajat koulussa sanoivat, että olen lahjakas, mutta en koskaan ymmärtänyt mitä he sillä tarkoittivat. Jos minulla jotain lahjakkuutta on, niin ei siitä ainakaan ole ollut suurempaa hyötyä. Kaikki asiani ovat ihan päin persettä.

Vierailija
346/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvä trollaamaan. Olen tunnettu siitä tällä palstalla.

Vierailija
347/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät unenlahjat.

Vierailija
348/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen lahja, tai oikeastaan supervoima että kun istun nuotiolla niin savut tulee minuun päin.

Vierailija
349/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseäni hämmentävä sekoitus tunnekylmyyttä ja empatiaa. Saan usein palautetta siitä miten empaattinen ja lämmin olen mutta toisaalta minua ei hetkauta juuri kenenkään ongelmat ja huolet pätkääkään. En murehdi asioita. Lahjakkuus tässä on se, että pystyn välittämään muista ilman että se kärventää minun oman sielun karrelle (kuten monen empaattisen sielun kärventää).

Olen ihan uskomattoman laiska. Papukaijamerkin arvoisesti.

Vierailija
350/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt ja askartelu, esim kortteja ym.

Vierailija
351/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen etiäisiä ja aistin joskus pieniä asioita ennakkoon, mitä tuleman pitää.

Tavallaan hyvä juttu mutta koen välillä vähän ikävänä.

Sama täällä.

Pelkään ja vihaan tuota asiaa itsessäni :(

Haluatko kertoa millaisia asioita olet nähnyt?

Vierailija
352/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin eikä minulla ole koskaan tylsää. Minulla on hyvä mielikuvitus, jonne paeta. 

Vierailija
353/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä itsekuri. Sain gradun valmiiksi ennätysajassa sen takia :P

Kyseessä ei ole nopeuskilpailu. Mikä mahtoi olla gradun arvosana?

Vierailija
354/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso penis.

Vierailija
355/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjakas ammattitappaja. Saan olla rauhassa kun edes työkkäri ei halua että työllistyn.

Vierailija
356/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kertomaan oikean kellonajan katsomatta sitä mistään.

Vierailija
357/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä itsekuri. Sain gradun valmiiksi ennätysajassa sen takia :P

Kyseessä ei ole nopeuskilpailu. Mikä mahtoi olla gradun arvosana?

Hei, ketään ei oikeastaan kiinnosta gradun arvosana - paitsi jos haluaa jatkaa opintoja. 

Vierailija
358/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologinen sodankäynti, manipulointi keinot ja ajatusten istuttaminen. Viimeaikoina myös viettelytaidot on kiinnostaneet

Vierailija
359/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvä puhumaan vakuuttavasti. Olenkin tehnyt mm. liiketoimintakonsultin töitä. Nyt olen taas aikamoisessa liemessä, kun olin liian hyvä puhumaan työhaastattelussa, sain työn ja otin sen vastaan, mutten ole ollenkaan varma, että selviänköhän ko. tehtävästä oikeasti. 6kk koeaikakin vielä.

Anna puolet sinun lahjastasi minulle! Olen alisuoriutuja, koska en osaa puhua. Kyllä hävetti viime syksynä, kun oli yhteen työpaikkaan ryhmähaastattelu. Takeltelin tavallisissa sanoissa ja jankutin yhtä ja samaa asiaa. Se on ihan kauhea tunne, kun itsekin tietää, että kuulostaa ääliöltä, mutta siinä hetkessä ei saa tuotettua suustaan mitään järkevää. Kävin joskus puhetaidon kurssin. Oppi ei mennyt perille, koska ulkoa opeteltu puhe toimii vain silloin, kun ei ole vuorovaikutuksessa kenenkään kanssa.

Nuorena 23-vuotiaana sanoin vahingossa yhdessä työhaastattelussa, että asun veljeni kanssa! En tietenkään asunut, vaan kun kysyttiin, mitenkäs onnistuu muutto tälle paikkakunnalle, vastasin vahingossa, että ei ongelmaa, kun asun veljen kanssa ja hänellä opinnot loppuvaiheessa, joten hän voi muuttaa mukana. Oikeasti! Siis asuin avomieheni kanssa, enkä ymmärrä, miten suusta pääsi veljen kanssa, kun minulla ei ole edes veljeä. Ja se, että en lauseen sanottuani huomannut virhettä, vaan vasta loppupuolella haastattelua aloin miettiä, sanoinko oikeasti, että asun veljen kanssa ja että veli muuttaa mukana. Toivoin, että en tulisi valituksi, enkä tullut. Selvä se, että on haastattelijat saattaneet miettiä, miksi 23-vuotias asuu opintojen loppusuoralla olevan veljensä kanssa ja aikoo sen veljen kanssa yhdessä muuttaa uudelle paikkakunnalle.

Jos sekoittaa normaaleja sanoja, tunnekytköksessä voi olla ongelmaa. Ei ole aivan tosimaailmassa mukana haastattelussa.

Jos sekoittaa veljen ja aviomiehen, voi olla erikoinen hahmotusongelmakin sanojen kanssa. Olitko muuten oikeasti muuttamassa paikkakunnalle vai aloitko sepittämään tavallaan itseäsi huijaten? 

Vierailija
360/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin jotain negatiivista mistä tahansa asiasta.

Tää oli hyvä! You have met your Match 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi